MamboMads

Medlemmer
  • Content count

    9,370
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    162

Everything posted by MamboMads

  1. Hip thrust

    Du læste vel godt at Bret Contreras er medforfatter på artiklen? PS: Apropos emotionel og ubehøvlet...
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Få dine børn i job så de kan klare sig selv, så har du bedre tid til at komme i form. Det gør man i Asien, så hvorfor ikke på Fyn?
  3. Hver dag er hver dag!

    Bobby er sådan ca. 30, mvh sådan ca. manden.
  4. Hip thrust

    Squatter man som en bodybuilder (bør) eller en vægtløfter, bør squat mest af alt træne quads. Hip thrusts er ifølge mange en god øvelse, der har den fordel at man kan øve sig i at bolle tykke piger der imod al fornuft har valgt at lægge sig ovenpå een.
  5. Preworkout, virker der og hvorfor?

    Jeg er enig med dig i fald vi snakker om hvad de fleste idioter forbinder med PRE WORKOUT, nemlig at man BLIVER HELT PSYCHED og får lyst til at danse techno og slås, men i tilfældet nævnt af salt (bodylab amplifier=taurin+koffein, derudover beta alanine og kreatin) her er der næppe noget farligt, taurin er vel det eneste jeg forestiller mig kan diskuteres, men man dør heller ikke af at drikke en Red Bull, selvom deres zero version virkelig smager sådan... Hvad der dog definitivt bør frarådes er alle wannabe-amfetamin pre workouts som jack3d og hvad ved jeg. Personligt er min preworkout typisk havregryn med proteinpulver og vand og så er jeg ellers klar til at gabe og rulle langsomt rundt til træning EDIT: Personligt har jeg aldrig haft mærkbar effekt af hverken beta alanine, kreatin. Har taget koffeinpiller en del engang, men har aldrig rigtig fået noget ud af det. Specielt hvis jeg har taget koffeinpiller når jeg har været mega træt har jeg bare fået det dårligere af disse dejlige ligegyldige piller, udover at ryste helt vildt hvis man tog lidt mere end anbefalet. Tilgengæld virker det ret godt for mig at drikke 1000 liter vand om dagen.
  6. Leg day uden barbell squat og dødløft?

    Hvis problemet er at du ikke kan træne for hårdt så er løsningen vel bare ikke at træne for hårdt, men ikke at droppe forskellige øvelser? Men for blot at svare på spørgsmålet, så kan du lave mange variationer af unilaterale benøvelser som er gode til quads/glutes som f.eks. bulgarian split squat og lunges. Det kan dog også let blive hårdt nok til at du brækker dig en smule Baglår er lidt sværere uden dødløft varianter medmindre man har ordentligt udstyr som f.eks. en glute ham raise.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Det er ligeså lang tid som nogle bruger på at skide....
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Du træner hurtigt.
  9. Mr. Olympia 2015

    Jeg har kun set de billeder jeg selv linkede fra i år og der er Ramy ikke med, men er man kæmpe er det nærmest kun dårlige proportioner og dårlig conditioning der kan trække ned.
  10. Mr. Olympia 2015

  11. Mr. Olympia 2015

    Når man ikke er ripped nok
  12. Mr. Olympia 2015

    Dexter ser helt vild ud her https://imgur.com/a/oniga#RyKppAj
  13. Mr. Olympia 2015

    Big Ramys talje er helt absurd smal ift. resten, jeg kan slet ikke se at det ikke er uendeligt synligt.
  14. Nice and clean power building

    Jeg er ked af det, men jeg er nødt til at kommentere på hvad der foregår i baggrunden. Det ser hårdt ud.
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Holy shit du må have trænet stiv så... Jeg ville få ALLE skader hvis jeg trænede i den tilstand.
  16. Nice and clean power building

    Det kan godt være at BLACKICE har store bryster, men der er altså ikke mælk i
  17. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Pga. sandsynligheden for at få en stor stiv tissemand frem fra sine bukser.
  18. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Er det egentlig sikkert at træne i tights i fitnessdk?
  19. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lang dag igår alligevel
  20. Belieber

    Eller... er det mig der til evig tid vil være arbejdsløs??? :(
  21. Belieber

    Jeg regner med en karriere der omhandler tal og jeg har endnu ikke lært at tælle mine reps rigtigt hver gang, så dine fremtidsvisioner vedr. indlæring af dette ser ikke gode ud.
  22. Bodybuilding starte med træning 13 år

    Der burde dog ikke være nogen tvivl om at VL squat er markant bedre end SL squat for en bodybuilder.
  23. Hvor meget fuldkornsbrød bør man spise om dagen?

    Du kommer aldrig til at spise for meget fuldkornsbrød hvis du kun spiser 900-1200 kcal om dagen, hvilket er super lidt dit aktivitetsniveau taget i betragtning.
  24. Farmers hideout.

    Til info er det ret normalt at trække vejret på en 20 repper. Det er også normalt på 2 reps.
  25. Nice and clean power building

    Vi kan konkludere at det der skal til for at BLACKICE gider ændre sin teknik er en flink jøde og ikke en vred amerikansk fodboldspiller, eller internet idioter i form af f.eks. mig og Fame Boy. Intet under at de har så meget guld.