Schroinx

Medlemmer
  • Content count

    1,761
  • Joined

  • Last visited

About Schroinx

  • Rank
    Regnbuekriger
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Køn Mand
  • Sted Århus C

Recent Profile Visitors

653 profile views
  1. 22/5 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 avg500m 1,58,1 Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 wow! (12) Dødløft: 6x60 6x110 3x5x120 Læg: 8888 Dips 6666 Chins: 33 Mili: 6666 x45 Inverted ring rows: 4444 Og så fik jeg fusket med lidt clean. Det er sikkert helt galt med teknikken da jeg aldrig har lært det. Det må komme. --- Ugen tæller 13 km løb og 55 km på mtb.
  2. 18/5 Squatdag Row 5@1260 avg 1:59:2 Chins: 3333 (12) 4x3 (24) Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4xbw 4x3x20 Læg: 4x8 Bænkpres: 4x6x70 Mave/hofteøv: 4x12 W stepups: 3x5x12 Inverted rows: - Military: - Farmer: - // Og 12k på MTB'en i går.
  3. 16/5 Dødløftdag 5 min ro: 1280m avg500m: 1,57,3 Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 wow! (12) Dødløft: 8x60 6x110 3x6x120 Læg: - Dips 6666 yay! Chins: 3322 (20 tot) Mili: 6666 x45 Inverted ring rows: 4444 Roningen gik stærkt og 1,57,3 er bestemt i den gode ende. Der er noget fedt ved at kunne se at tiden er under 2 min pr 500 meter. Chins var også gode med 4x3. Sådan! Og nåede nogle i supersæt med de andre øvelser så 20 i alt. Næste gang er målet 25. Jeg glemmer at køre med mixed grip i DL. Men god dag anyways. Lægmullerne er stadigvæk noget skrammel. Mili var også god idag :-) Måske er det fordi at jeg er begyndt med kreatin igen? Hmmm. Trapbarren til farmerwalk er stadigvæk en farlig udgave og de har ingen kbs som er tunge nok. Jeg har fundet fejlen. Jeg er ikke blevet slappere mens at jeg har taget en slapper, men tungere. Jeg fandt nogle batterier til min vægt i går og den stod på 106,9 kg. Selvom at det ikke var efter den normal veje rutine, så tvivler jeg på at den er mere end et kg forkert. Jeg vejer altså 6-7 kg mere end jeg gerne vil. At jeg ikke kan passe nogle af mine shorts fra sidste år bekræfter det kun :-P Så nu må jeg i gang med vægttabet og fortsætte med træningen, så jeg kan komme ned på 100 kg igen. Det er målet. Som regel skal jeg bare skære alkohol, skære lidt i maden og motionere mere i en periode, så kommer det hurtigt. Nu får vi se. Det er bare dårlig timing med sommerens indtog med grill og øl. Den fede må svede. Jeg fik løbet 15k og har klokket 34k på mtb'en i den forgange uge. Lidt langsom løb i går med 4x bakkesprint. Så jeg er startet. Jeg vil bruge MTB'en til at aflaste benene fra løberiet, men det skal også trænes op. Min lægmuskler og knæ er de svage led i kæden som sædvanlig. Her er et link til min profil på Strava og Movescount. https://www.strava.com/athletes/8049259 http://www.movescount.com/members/member6930-Schroinx Motivationen er stor for tiden :-) Og så har jeg bestil nye mtb-sko! Kæft hvor er der godt!
  4. 13/5 Squatdag Row 5@1280 avg 1:57:5 damn good! Chins: 2332 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4xbw 4x3x20 Læg: - Bænkpres: 4x5x70 Mave/hofteøv: 4x10 Just the basics. Læggene er stadigvæk som oppustede balloner. Jeg tjekker tre træningspas i den her uge, en tur på mtb og to løbeture. Det er faktisk ret anstændigt.
  5. BCAA under træning og Whey efter træning

    Gammel tråd.
  6. 11/5 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1260 Ankelmob: tjek Chins (30): 2223+2222 (17) Dødløft: 6x100 2x6x110 6x120 Læg: 0 Dips 5x5 Inverted ring rows: 4x4 Armbøjninger: - Mili: 4x5x45 Jeg legede lidt med DL ved at tage lette først 60kg og så 100kg og så koncentrere om eksplosivitet og form. De 110kg føles meget lettere, så jeg oppede til 120 i sidste sæt uden probs. Stadigvæk med overhåndsgreb i begge sider. Jeg glemmer at køre med mixed hver anden gang. Lidt doms fra i mandags, men ok. Læggene stadigvæk noget pladder. Jeg har hængt i med neglene det sidste stykke tid rent træningsmæssigt. Lange dage i Kbh hjalp ikke og et nyt center, som er lidt for rent. Det er nemmere når man kan træne i bar overkrop, svede på gulvet og bruge kalk til at have styr på greb. Men det motiverer at vide at ellers smider jeg 2 års træning på gulvet og med mit nuværende kalorieindtag, så vil jeg hurtigt blive tyk og fed :-D Det var ikke planen. En sylfide bliver jeg aldrig, med mindre at jeg deltager i robinson. Men jeg har prøvet at imødegå det ved at komme tidligt afsted ned og træne, så det er overstået og jeg ikke skal bruge en masse tid på det. Det hjælper. Og så vide at jeg bliver en wuus hvis jeg ikke kommer afsted. Jeg kan mærke hvordan at jeg er blevet mindre glad for min krop bare på de her par måneder. Jeg aner ikke hvad jeg vejer, men nok tæt på de 100. I forhold til omkring, så føles det som om at jeg er blevet slap slap, selvom at det ikke er tilfældet. Men når jeg kommer afsted til træning og løb, som kommer det ofte hurtigt med motivationen til at gøre andre ting, og det overskud som følger med. De første par dage har man underskud og skal tidligt i seng, men så kommer det efter noget tid, og man får meget mere overskud. Det er sq rart. Selvom at 2-3 chins er en lille nedgang fra 3-4 i et sæt, så er det ikke en stor nedgang. Det er værd at tage med. Så jeg hænger i, og kæmper mig til motivationen - og vinder lidt hver gang jeg kommer afsted :-) Nu er det også blevet MTB vejr :-)
  7. 9/5 Squatdag Row Chins: 2233/3322 (=20) Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x4x20 Brugte vægtstangen. Det er noget andet. Men venstre side er stadigvæk svag i forhold til højre. Læg: - De føles som en opblæs ballon efter turen på mtb i lørdags. Bænkpres: 4x5x70 Mave/hofteøv: 4x10 Stærk i mave. Inverted rows: - Military: 2x7x40 Farmer: -
  8. 3/5 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 3333 Dødløft: 4x6x110 Læg 2x7 Dips 2x5 Inverted ring rows: 2x4 Armbøjninger: - Mili: 2x8x40 Jeg hænger kun i med neglene i den her træning. Jeg er led og ked af FW og deres fims og at de kun har to steder man kan dl, som ofte er optaget af nogle tosser som lige så godt kunne have været et andet sted. Arrrgh! Giv mig vægtstænger og kiks og kalk og bare maver og træning udenfor. Jeg bliver idiot. Det er også på grund af arbejde og sygdom. Men jeg satser på at kæmpe mig tilbage. Jeg er blevet fed og langsom. Men regner med at komme afsted til løberiet igen onsdag. Jeg får ikke længere tracket alt løb her på mol, men det er inde på Strava og al træningen kan ses på Movescount.
  9. 28/3 Squatdag Barefoot Cykel Varmup Chins: 3222 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x7 Læg: 4x7 Bænkpres: 4x8x65 Mave/hofteøv: 4x9 Inverted rows: - Hofte v: - Military: - Farmer: - 5/4 Dødløftdag Sjipning: 5 Ankelmob: tjek Chins (30): 3332 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg Dips 4x8 Inverted ring rows: bor 4x6x50 Armbøjninger: - Mili: 11/4 Squatdag Barefoot Sip Chins: 3332 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x6 Læg: 4x6 Bænkpres: 4x8x65 Mave/hofteøv: 4x10 Inverted rows: - Military: - Farmer: - 21/4 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 3332+2+2 Dødløft: 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg 4x7 Dips 4x5 Inverted ring rows: 4x4 Armbøjninger: - Mili: 4x8x40 Enten: Pistols hjælpeøvelse Lounges 3x6xbb Prowler Farmer --- 4 træningspas på 20 dage imponerer ikke. Jeg hænger kun lige i med det yderste af neglene, men jeg hæger dog i. Løberiet er også lidt so so og jeg kan mørke at konditionen er forringet pga den lave træningsmængde. Det er ikke godt, men jeg må op på hesten igen.
  10. 27/3 Løb Ugen ender på 21k løb og 23k mtb og to styrkepas. Så er retningen sat og det er bare at holde ved. Træningsmæssigt har det været tæt på en perfekt uge. Med et enkelt styrkpas mere havde den siddet lige i skabet. Den kommende uge bliver lidt noget rod, men jeg vil prøve at få planlagt noget træning.
  11. 26/3 Dødløftdag Sjipning: ro 5@1260 Ankelmob: tjek Chins (30): 3322 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg 4x6 Dips 4x4 Inverted ring rows: 4x3 Armbøjninger: - Mili: 4x6x40 Farmer 4x15m x80kg
  12. 21/3 Squatdag Barefoot Sip 5 min Chins: 3332 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x6 Læg: 4x6 Bænkpres: 4x8x60 Mave/hofteøv: 4x8 Første træning i lange tider. Er begyndt at arbejde i Kbh, så der er et træninsglokale ude på DTU som er til rådighed. Puha jeg er svag. Men kom afsted og det er det vigtigste.
  13. Hvilken % af hr/hrr er det som man bør ligge underhvis man skal løbe langsomt a la hechmann/fedtforbrænding?
  14. Man får hellet ikke fuldt udbytte af det styrkemæssigt, men jeg tror at de gør det fordi at i CF konkurrence er det alene at få vægten op der tæller som en gentagelse, og så smider man den, også helt oppe fra hvis de har lavet pres, fordi at det bruger mindst energi. Men vægtene er også lidt anderledes end standard vl skiver. Mere gummi.
  15. 25/2 Dødløftdag Sjipning: ro 5@1255 Ankelmob: tjek Chins (30): 3333 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 4x110 3x110 Læg 4x6 Dips 4x4 Mili: 4x6x40 Første gang i lang tid at jeg kom afsted. Det var rart, men koster nok i morgen i doms. Brugte deres fine elikostang, men lortet blev fugtigt, så selvom at jeg kunne have taget alle i 6x110, så kunne jeg ikke holde stangen med mit grebog man måikke brugekalkSå jeg skal vel forsøge med mixed greb eller have et lille håndklæde med, så jeg kan holde fugtigheden lidt nede. Hmm.... Spejlet siger at jeg er fed men at der er muskler bag ved. Så det er ikke en kæmpe katastrofe at jeg har holdt pause, meeen jeg skal heller ikke gå længere end det. Så tror jeg at det kommer.