Schroinx

Medlemmer
  • Content count

    1,936
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Schroinx last won the day on February 2 2017

Schroinx had the most liked content!

About Schroinx

  • Rank
    Suspended animation
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Århus C

Recent Profile Visitors

2,673 profile views
  1. Jeg bliver mere og mere træt af alt det reklameskrammel på mol. Strava er ikke så god, men det er ikke svært at paste et træningspas ind. https://www.strava.com/athletes/8049259
  2. 13/11 Dødløftdag Ro: [email protected] Chins (30): 4x5 Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod Quads: 2x 20 sek Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 4x5x130 Læg: 4x8 Dips: 4x7 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 4x8x40 Rows inverted: bor: 4x6 Pistols ex m 5kg: - 4x3 Lette lounges: 3x10 x10kg Reverse lounges: - 3x10 x10kg Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. Ownede lidt med mit DL, da fyren ved siden af kun havde 100 kr på stangen. Det er virkeligt essentielt at komme afsted til 1620 for ikke at løbe ind i myldretiden. Alle stationer med vægtstænger var optaget da jeg skulle i gang, så det var rent held at der var en enkel. De billige sorte fw skiver er trælse når man får vægt på stangen. Næste gang vil jeg prøve med ens greb i DL, for at se om det er øget nok til at jeg kan det. Jeg kan ikke lide at trække skævt med mixed grip med så meget på stangen. Ikke et problem i dag, men kan blive det en anden dag.
  3. 10/11 Squatdag Warm up: [email protected] Chins: 5555 Ankelmob: 3x10-12 Ankel med bar fod Quads 2x 20 sek Hams: 2x30 sek Dagens: Hips band Single leg: ex ROM + bal 2x5 2x5x12kg +5xVe Læg: 4x8 Inv rows: - 4x4 Dips: 4x6 G medius: 4x15 Bænkpres: 4x6x75 Mave/hofteøv: 4x12 Lounges lette: 4x10 x10kg Sprint: - 5x20 sek/100m over 15 km/t Alt markeret med - foran er ikke udført Har løbet i tirsdags og i går. Knæ lidt bøvlede. Kunne ikke mærke noget på forsiden at skulderen eller den højre forarm, der begge har været ømme.
  4. 6/11 Dødløftdag Ro: [email protected] Chins (30): 4x5 Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod Quads: 2x 20 sek Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 4x4x135 Læg: 4x8 Dips: 4x6 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 4x5x45 Rows inverted: bor: 4x6x55 Pistols ex m 5kg: - 4x3 Lette lounges: 4x10 Reverse lounges: - 4x6 Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. Kom fem kg på for meget i dødløft. Så tror da fanden at den var tung.
  5. 3/11 Squatdag Warm up: [email protected] Chins: 5544 Ankelmob: 3x10-12 Ankel med bar fod Quads 2x 20 sek Hams: 2x30 sek Dagens: GM Single leg: ex ROM + bal 2x5 2x5x12kg Læg: 4x8 Inv rows: 4x4 Dips: 4x6 G medius: 4x15 Bænkpres: 5555x75 Mave/hofteøv: 4x10 Lounges lette: 4x10 Sprint: - 5x20 sek/100m over 15 km/t Alt markeret med - foran er ikke udført. Lagde lidt mere vægt på i bænk. Har ikke knækket nødden mht genop af venstre ben. Jeg overvejer om løsningen er træning af det på mellem-dagene inden løb fx. Jeg overvejer også at flytte min træningslog over på Strava. Det er bare træls at man først skal uploade en træning inden at man kan kommentere den. Måske skal der et nyt ur til, så det sker af sig selv?
  6. 30/10 Dødløftdag Ro: [email protected] Chins (30): 4x5 Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod Quads: 2x 20 sek Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 4x5x130 Læg: 4x8 Dips: 4x6 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 4x5x45 Rows inverted: bor: 4x6x55 Pistols ex m 5kg: - 4x3 Lette lounges: 4x10 Reverse lounges: - 4x6 Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. Lidt domset efter den mere eksplosive træning i går i lårbasserne. Knæ kunne mærkes, men ingen smerte. Stærk dag. Jeg har skal have gjort noget ved det svage venstreben. Jeg mp tage for meget af med det højre siden at det ikke bliver stærkere. Jeg syntes ellers at jeg har prøvet lidt forskelligt. Det er også derfor at jeg gerne vil komme til at kunne lave pistols. Fordi at der kan jeg ikke snyde. Alternativt er at jeg skal til at lave benpres kun med det venstre, eller give den endnu en skalle med ikke at lægge vægt på bagbenet i bulgarian sls... Hmmm. Kiggede lidt på hende med de lyserøde sko.
  7. 29/10 Løb, træning og sjov med SICK Project. 6k Jeg tror at det er arrangeret af nogle medicinere. Det er meget sjovt og er lidt blanding af kropsvægts øvelser, leg og lidt løb. Alle kan deltage. Hvis man er i Århus. Når man typisk laver kontrollerede styrkeøvelser, så bliver man obs på hvor længe siden det er at man lavede englehop, burpees, airsquats mm på dårligt underlag mens at man var ved at dø af mangel på luft. Til dem der ellers kun løber er det sikkert godt, og til os der laver mere statisk styrketræning, så er det sikkert også godt at lave noget funktionelt og eksplosivt træning, og være sammen med andre. En sjov tur på Tangkrogen i blæsevejr og sol. Målet for den kommende uge er tre løbeture og tre styrkepas.
  8. 28/10 Squatdag Warm up: [email protected] Chins: 5555 Ankelmob: 3x10-12 Ankel med bar fod Quads 2x 20 sek Hams: 2x30 sek Dagens: GM Single leg: ex ROM + bal 4x6 Læg: 4x8 Inv rows: - 4x4 Dips: 4x7 Ikke nogen stor dag, men jeg kom afsted.
  9. 27/10 5k rehab Har haft lidt probs med at komme afsted til træning og løb i den her uge, så det er ikke blevet til noget de sidste fire dage. Ved ikke hvad det skyldes. Har tiltagende hoste og får ikke sovet nok, men det er også lige det eneste. Kom afsted i dag til en fin tur i skoven. Styrke i morgen. Krydser fingre for at jeg kommer afsted.
  10. I går 23 km i skoven med fætrene. Det gik forbløffende godt og endda selvom at det var tungt føre med en del mudder. Jeg har været meget mere ødelagt efter den lange tur i Marselis andre gange. I dag blev det til 5km rehab, så ugen lander på tre løbeture og i alt 12km. Hvis jeg kan holde det en uge mere uden at få problemer med knæene, så er der noget at bygge videre på.
  11. 20/10 Dødløftdag Ro: [email protected] Chins (30): 4x4 Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod Quads: 2x 20 sek Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 4x4x125 Læg: 4x8 Dips: 4x5 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 2x6x40 2x6x45 Rows inverted: bor: 4x6x55 Pistols ex m 5kg: - 4x3 Lette reverse lounges: 4x10 Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. DL i fremgang. 4x4x130 kg. Målet om tre kiks på hver side er inden for rækkevidde. Svag i dips, så brugte lidt af det ubrugte energi på at få 45 kg på i mili. Træningen er gået godt i den her uge, og med to gang løb. Knæ var lidt ømme i går efter løb, men ikke noget at mærke i dag. Overvejer at tage ud og jogge en smule rehab i morgen så jeg får tre korte ture under vesten i den her uge. Skal i skoven i morgen eftermiddag med fætrene på MTB, men der er restitutionssøndag og skal først løbe tirsdag igen, så det kunne måske lade sig gøre.
  12. 17/10 3km rehab 18/10 Squatdag Warm up: [email protected] Chins: 5555 Ankelmob: 3x10-12 Ankel med bar fod Quads 2x 20 sek Hams: 2x 20 sek Dagens: GM 2x 20 sek Single leg: ex ROM + bal: 4x6 Læg: 4x8 Inv rows: - 4x4 Dips: 4x6 G medius: 4x15 Bænkpres: 7777x70 Mave/hofteøv: 4x10 Lounges lette: 4x8 Sprint: - 5x20 sek/100m over 15 km/t Alt markeret med - foran er ikke udført. Var lige ved ikke at komme afsted, men tvang mig ud af døren. Regner med en kort rehab løbe i morgen for at se hvordan at det går.
  13. 16/10 Dødløftdag Ro: [email protected] Chins (30): 4x5 Dorsi V: 3x20 Ankel med bar fod Quads: 2x 20 sek Dagens udstræk: 2x20 sek GM Dødløft: 8x80 2x5x125 2x5x130 Læg: 4x8 Dips: 4x7 Grøn/g.medialis: - 4x12 Mili: 4x8x40 Rows inverted: bor: 4x8x50 Pistols ex m 5kg: - 4x3 Reverse lounges: 4x6 Push ups: - 4x6 Sprint: - Alt med - foran er ikke udført. Nåede det meste selvom at der ikke var meget energi. Heldigvis var der ikke så mange i fw pga ferien. 5x130 i dl Jeg tror generelt at det er lang tid siden at jeg har været så lean, men at flytte rundt på ting hele dagen har en indflydelse på kropskompositionen. I morgen løb. Jeg ville gerne løbe hver tredje dag, men det passer dårligt i ugen. Kan være at jeg skal prøve med hver anden, men så holde mig helt nede i distance og tempo indtil at benene er med igen. Ikke noget med at gå ud og løbe otte km bare fordi at det er en lækker efterårsdag....
  14. 14/10 Squatdag Warm up: [email protected] Chins: 5555 Ankelmob: 3x10-12 Ankel med bar fod Quads 2x 20 sek Hip flexor 2x 20 sek (knæ i jorden læne frem) Hams: 2x30 sek Dagens: GM Single leg: ex ROM + bal 4x6 Læg: 4x8 Inv rows: 4x4 Dips: 4x7 Ikke den store motivation og ingen kræfter. Fik mig lidt slæbt igennem de første øvelser og så var det lidt det. Fik krampe i højre ham. Nogen dage er man glad bare for at komme afsted.
  15. 13/11 4k rehab Fin lille tur. Kunne ikke jage mig afsted til træning, så tog en løbetur i stedet. Har ikke fået trænet hele ugen pga tidspres og søvnmangel. Så er det svært at få sig selv jaget ud af døren.