Schroinx

Medlemmer
  • Content count

    1,779
  • Joined

  • Last visited

About Schroinx

  • Rank
    Regnbuekriger
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Århus C

Recent Profile Visitors

757 profile views
  1. Har mistet mobilen, så kun korte updates. 18/7 Squat dl 20/7 DL dag
  2. 7/7 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 (16) Dødløft: 10x70 8x110 2x5x120 2x3x130 Læg: 4x10 Dips 66 Chins: Mili: 2x4x50 Inverted ring rows: 2x4 Det var ikke stort, men det var.
  3. 5/6 Squatdag Warm up: ro 1260 Chins: 4444 (16) - Hvad fanden skete der lige der? :-D Ankelmob: tjek Single leg: 5xkv 4x5x20 Læg: 4x10 Bænkpres: 3x7x70 Mave/hofteøv: 3x12 Kom afsted. Mere er der ikke at sige om den ting. Gik død i det og gik hjem.
  4. 25/6 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1290 Ankelmob: tjek Chins (30): 4434 (17) Dødløft: 10x70 8x110 4x4x120 Læg: 4x10 Dips 66 Chins: 3 Mili: 2x4x50 Inverted ring rows: 2x4 Gik lidt død i det. Jeg tror at jeg stadigvæk lider under at mangle lidt blod, men mon ikke at det kommer. Ugen lander på respektable 20k i løb, så jeg er en-to uger efter planen. Næste uge bliver nok alm med runaar og så ni k om fredagen.... I morgen MTB :-) 26: 23k 5,5k 6,5k (11) 27: 25k 5,5k 6,5k (13) 28: 27k 5,5k 6,5k (16) 29: 30k 5,5k 6,5k (19)
  5. http://www.movescount.com/moves/move110883234 Dagens løb efter en tur i blodbanken i formiddags. Det bør man næsten se :-D
  6. Missede træningen i fredags. Og i lørdags. Og igen i går. 20/6 Squatdag Warm up: ro 1285 Chins: 3333 (12) Ankelmob: tjek Single leg: 5xkv 4x5x20 Læg: 4x9 Bænkpres: 4x6x70 Mave/hofteøv: 4x12 W stepups: - Inverted rows: - Military: 4x4x50 Farmer: 4x centret 2x30kb
  7. 16/6 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 (12) Dødløft: 10x70 8x110 4x5x120 Læg: 8888 Dips 6666 Mili: 4x4x50 Inverted ring rows: 4x8x50 bor
  8. 13/6 Squatdag Warm up: ro Chins: 3333 (12) Ankelmob: tjek Single leg: 4x5x20 Læg: 4x8 Bænkpres: 4x6x70 Mave/hofteøv: 4x12 W stepups: - Inverted rows: - Military: - Farmer: 4x 2x30kb x40m Fin dag. Farmer er ikke fed med 60 kg, men det gav nu nok lidt alligevel. Ellers må jeg gå lidt længere. Træls at de ikke gide anskaffe det udstyr der skal til. Med to kb på 48kg eller 56 kg, så kommer man langt.
  9. At give sig selv fuldt ud har intet med form at gøre. Det vil altid være lige hårdt, uanset om man lige er startet eller et gammelt røvhul. Det bliver ikke nemmere, man løber bare hurtigere, løfter tungere, lavere flere reps etc etc. Vi er desværre alle så fokuserede på dem der løber hurtige og dem der vinder, men den største indsats ligger ikke nødvendigvis hos dem. Ham der kæmper med 122 kg kan spise sig selv lige så meget som ham der løber en 5k på 18 min - måske endda mere. Selvom at jeg er et stort lokum på 107 kg, så er jeg stadigvæk atletisk bygget og træningen har gjort at det sidder rimeligt pænt (der er bare for meget af det på maven og dansehåndtagene). Ham på 122 som aldrig har løftet en vægtstang skal også kæmpe med at overvinde sig selv når han/hun tager i centret eller i løbeklubben. De er lige så seje eller mere end triatleterne og os andre. Hatten af. De har mine største respekt.
  10. 11/6 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1260 Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 (12) Dødløft: 10x60 6x100 4x6x120 Læg: 8888 Dips 6666 Chins: 3322 Mili: 4x6x45 Inverted ring rows: 4444
  11. 8/6 Squat Ro 1270m Chins 3x4 Mobilitet 4x3x20 Single leg bulgarian split squat 2x5x70kg bænk Ikke meget, men kom afsted. Var det mon fordi at jeg missede kreatinen i går? --- Har endelig fået styr på morgenmaden igen. Så nu er det grovvalsede gryn med hvedeklid over en gang cultura og frugt. Juice og kaffe. Jeg vil se om jeg ikke kan nå at koge et æg også. Jeg har lige købt en kaffemølle til at male hørfrø. Det er så meget nemmere end at kværne dem selv, og så kan man drysse lidt på morgenmaden og hælde dem i rugbrødet.
  12. Ernæring. Se evt den her. Der er meget fornuft i. Drop superfoods og kosttilskud, men spis grovvalsede (havre)gryn med frugt, samt bacon og æg :-D og spis dine grøntsager. Bakterier er på vej ind, så overvej cultura balance eller lignende i stedet for skyr. Og mælk er ikke farligt.
  13. Hvad er din vurdering af Hechmann? Er det pengene værd? Jeg har lidt overvejet det, men kan ikke helt finde ud af det.
  14. 2/6 Dødløftdag Sjipning: 5 ro Ankelmob: tjek Chins (30): 4x3 (12) Dødløft: 10x60 6x110 4x5x120 Læg: 8888 Dips 6666 Chins: 32 Mili: 4x8x40 Inverted ring rows: 4444
  15. 31/5 Squatdag Warm up: cykel Chins: 3333 (12) Ankelmob: tjek Single leg: 4x5x20 Læg: 4x8 Bænkpres: 2x5x70 Mave/hofteøv: 1x10 Ikke imponerende, men det blev da gennemført. Når det er super vejr uden for og man har siddet på kontoret, så er der ikke træning i kælderen der trækker :-P