Schroinx

Medlemmer
  • Content count

    1,754
  • Joined

  • Last visited

About Schroinx

  • Rank
    Regnbuekriger
  • Birthday 12/08/1977

Profile Information

  • Køn Mand
  • Sted Århus C
  1. 3/5 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 3333 Dødløft: 4x6x110 Læg 2x7 Dips 2x5 Inverted ring rows: 2x4 Armbøjninger: - Mili: 2x8x40 Jeg hænger kun i med neglene i den her træning. Jeg er led og ked af FW og deres fims og at de kun har to steder man kan dl, som ofte er optaget af nogle tosser som lige så godt kunne have været et andet sted. Arrrgh! Giv mig vægtstænger og kiks og kalk og bare maver og træning udenfor. Jeg bliver idiot. Det er også på grund af arbejde og sygdom. Men jeg satser på at kæmpe mig tilbage. Jeg er blevet fed og langsom. Men regner med at komme afsted til løberiet igen onsdag. Jeg får ikke længere tracket alt løb her på mol, men det er inde på Strava og al træningen kan ses på Movescount.
  2. 28/3 Squatdag Barefoot Cykel Varmup Chins: 3222 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x7 Læg: 4x7 Bænkpres: 4x8x65 Mave/hofteøv: 4x9 Inverted rows: - Hofte v: - Military: - Farmer: - 5/4 Dødløftdag Sjipning: 5 Ankelmob: tjek Chins (30): 3332 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg Dips 4x8 Inverted ring rows: bor 4x6x50 Armbøjninger: - Mili: 11/4 Squatdag Barefoot Sip Chins: 3332 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x6 Læg: 4x6 Bænkpres: 4x8x65 Mave/hofteøv: 4x10 Inverted rows: - Military: - Farmer: - 21/4 Dødløftdag Sjipning: 5 ro 1270 Ankelmob: tjek Chins (30): 3332+2+2 Dødløft: 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg 4x7 Dips 4x5 Inverted ring rows: 4x4 Armbøjninger: - Mili: 4x8x40 Enten: Pistols hjælpeøvelse Lounges 3x6xbb Prowler Farmer --- 4 træningspas på 20 dage imponerer ikke. Jeg hænger kun lige i med det yderste af neglene, men jeg hæger dog i. Løberiet er også lidt so so og jeg kan mørke at konditionen er forringet pga den lave træningsmængde. Det er ikke godt, men jeg må op på hesten igen.
  3. 27/3 Løb Ugen ender på 21k løb og 23k mtb og to styrkepas. Så er retningen sat og det er bare at holde ved. Træningsmæssigt har det været tæt på en perfekt uge. Med et enkelt styrkpas mere havde den siddet lige i skabet. Den kommende uge bliver lidt noget rod, men jeg vil prøve at få planlagt noget træning.
  4. 26/3 Dødløftdag Sjipning: ro 5@1260 Ankelmob: tjek Chins (30): 3322 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 6x110 6x110 Læg 4x6 Dips 4x4 Inverted ring rows: 4x3 Armbøjninger: - Mili: 4x6x40 Farmer 4x15m x80kg
  5. 21/3 Squatdag Barefoot Sip 5 min Chins: 3332 Ankelmob: Tjek Single leg squat: 4x6 Læg: 4x6 Bænkpres: 4x8x60 Mave/hofteøv: 4x8 Første træning i lange tider. Er begyndt at arbejde i Kbh, så der er et træninsglokale ude på DTU som er til rådighed. Puha jeg er svag. Men kom afsted og det er det vigtigste.
  6. Hvilken % af hr/hrr er det som man bør ligge underhvis man skal løbe langsomt a la hechmann/fedtforbrænding?
  7. Man får hellet ikke fuldt udbytte af det styrkemæssigt, men jeg tror at de gør det fordi at i CF konkurrence er det alene at få vægten op der tæller som en gentagelse, og så smider man den, også helt oppe fra hvis de har lavet pres, fordi at det bruger mindst energi. Men vægtene er også lidt anderledes end standard vl skiver. Mere gummi.
  8. 25/2 Dødløftdag Sjipning: ro 5@1255 Ankelmob: tjek Chins (30): 3333 Dødløft: 8x100 6x110 6x110 4x110 3x110 Læg 4x6 Dips 4x4 Mili: 4x6x40 Første gang i lang tid at jeg kom afsted. Det var rart, men koster nok i morgen i doms. Brugte deres fine elikostang, men lortet blev fugtigt, så selvom at jeg kunne have taget alle i 6x110, så kunne jeg ikke holde stangen med mit grebog man måikke brugekalkSå jeg skal vel forsøge med mixed greb eller have et lille håndklæde med, så jeg kan holde fugtigheden lidt nede. Hmm.... Spejlet siger at jeg er fed men at der er muskler bag ved. Så det er ikke en kæmpe katastrofe at jeg har holdt pause, meeen jeg skal heller ikke gå længere end det. Så tror jeg at det kommer.
  9. Ja. Det afslører både styrke ændring og vægtændring :-D Man kan ikke gemme sig når man har gang i chinsbarren ;-) Så kom dagen hvor at jeg kom igang igen. Jeg har lukket medlemskabet af ÅCF og begyndt i en ny FW omme på Dalgas Ave. I forhold til hvad jeg er er vant til, så det et meget pænt sted. Den gode bestyrer formanede mig også, da jeg stod i min CF hoodie, om ikke at smide med vægtene. Jegbedyredeat jeg nok skulle være ordenlig og behandle hans udstyr pænt. Det der smideri med vægstagen er også en uskik. Kan man ikke sænke vægten igen kontrolleret, tæller det alligevel ikke som en rep i min bog og så skal man ikke løfte den, men finde en vægt man kan tage. 2/2 Dødløftdag Sjipning: ro 5@1260 Ankelmob: tjek Chins (30): 4433 Dødløft: 8x100 6x110 4x120 6x110 6x100 Læg 4x6 Dips 4x5 Inverted ring rows: - (4x6x50 BOR) Jeg er ikke så svag som frygtet, men kommer nok til at pive som en bette tøs i morgen af doms :-) Jeg ville have indsat et billede, men 0,24 mb? Centret var nu okay, men jeg havde også taget et håndklæde med så jeg ikke svedte på de nye ting. Det værste var dog at lave DL og dips uden kalk. Lortet var ved at glide ud af hænderne på min til sidst. Jeg har glemt at poste et par løbetræninger. Men det tror jeg at jeg lader strava om.
  10. 18/1 Mandag 5k i pace 6 Jeg får stadigvæk løbet lidt med Runaar, selvom at styrketræningen er lidt på pause. Jeg regner dog med at komme afsted i morgen. Det bliver interessant, fordi at jeg har haft fysisk krævende arbejde siden starten af december, men ikke fået trænet så meget. Jeg er lidt spændt på at se hvad det har betydet for styrken. Jeg ved at min udholdenhed er øget og jeg tror også at jeg har mistet noget fedtmasse. Men jeg ved det ikke med sikkerhed. Det vil chins'ne vise :-D Pace 5:40 HR170 https://www.strava.com/activities/473168384
  11. Mandagvsrun med Runaar 5k/p6 750 træningspas på Movescount http://www.movescount.com/members/member6930-Schroinx Pace 5:43 med en god vind i ryggen nede på strandvejen. HR 172, så ikke helt død. Lidt overskud op af bakken, og så gas nede på strandvejen, for at slutte af med en sprint. Fint disponeret. https://www.strava.com/activities/463004287
  12. Lidt årstotaler. Jeg løb 780 km i 2015 og tilbragte 65 timer i boxen, samt lidt mtb og lidt hiking. http://www.movescount.com/summary#calendar-month=2015-12&move-indices=0(q1)SZ(x)v https://www.t-nation.com/training/keep-your-chin-up https://www.t-nation.com/training/single-leg-supplements
  13. Nytårscup 5k. Tiden er vel 28, så ikke imponerende ud fra den flade rute. Jeg runder 749 moves på movescount. https://www.strava.com/activities/459948636
  14. Juledagsløb fra Skåde og lidt ud langs Giber Å 10k i pace langsomt. HR 156. https://www.strava.com/activities/456057829
  15. Julerun med Runaar Strava sladrer om 6,3k i pace 5:27 / Movesc 5:40 inkl pauser. Maks 193 og snit på 171. Ganske anstændigt. God jul i molland http://www.movescount.com/moves/move87135347