mvp.

Medlemmer
  • Content count

    737
  • Joined

  • Last visited

  1. Styrkeløft

    Tak ska du ha!
  2. Styrkeløft

    Træning sat lidt på stand by pga. problemer med helbredet. Jeg tror at det har at gøre med det borellia jeg fik for et par år siden. Pas på hvis i render ud i højt græs. Og hvis i har børn så er det nok en god ide at fortælle dem hvordan flåten ser ud.
  3. Styrkeløft

    Onsdag d. 15.07.2015 Bænkpres 1 x 5 x 120 1 x 5 x 130 1 x 5 x 140 1 x 5 x 150 Bænkpres med 100mm klods 1 x 5 x 180 Benbøj 2 x 5 x 130 2 x 5 x 160 Og så kunne jeg ikke mere. Dødløft og hjælpeøvelserne droppet idag.
  4. Styrkeløft

    Fredag d. 10.07.2015 Ligger på 97-98 kg om morgenen. Lidt ristet efter træningen onsdag. Men nu er det ferie og derfor en joint inden træning. Det hjalp. Bænkpres 6 x 5 x 120 Benbøj 3 x 5 x 130 3 x 5 x 150 Og så supersæt med hjælpeøvelserne: Let dødløft + sideskulder 2 sæt af hver Stem + træktårn 4 sæt af hver Bicep + tricep 4 sæt af hver
  5. Styrkeløft

    Onsdag d. 08.07.2015 Benbøj 1 x 5 x 140 1 x 5 x 170 2 x 5 x 180 1 x 5 x 190 Bænkpres 1 x 5 x 120 1 x 3 x 140 1 x 3 x 150 1 x 4 x 160 (uden stop, bare for sjov) 1 x 5 x 140 Dødløft 1 x 5 x 160 5 x 5 x 180 Ryggen gør stadigvæk ondt ad helvede til men det er blevet lidt bedre siden sidst. BO roning + stem 1 sæt af hver
  6. Styrkeløft

    Mandag d. 06.07.2015 Bænkpres 1 x 5 x 120 5 x 5 x 130 Benbøj 2 x 5 x 140 1 x 5 x 170 1 x 1 x 170 Måtte holde her pga. ryggen. Stem + Træktårn 3 sæt af hver Lidt fesen omgang.
  7. Styrkeløft

    Fredag d. 03.07.2015 Bænkpres 2 x 5 x 120 3 x 5 x 130 Benbøj 2 x 5 x 140 2 x 5 x 170 Kiropraktorbehandlingerne for et par uger siden har gjort at det føles helt bæløjet at lave benbøj. Som om hele geometrien i ben-hofte er anderledes. Men til gengæld er man pludselig blevet meget mere smidig. Træktårn 3 x 5 x 110 Nattevagt hele ugen. Derfor tog den smule træning lidt over 2 timer
  8. Styrkeløft

    Onsdag d. 01.07.2015 Bænkpres 1 x 5 x 120 2 x 5 x 130 4 x 5 x 140 Benbøj 4 x 5 x 140 Dødløft 4 x 5 x 170 Stem 4 x 5 x 70 Bicep + tricep 2 sæt af hver Håber at få til en gang vægtløftning i BVK snart.
  9. Styrkeløft

    Mandag d. 29.06.2015 Bænkpres 1 x 5 x 120 1 x 5 x 130 4 x 5 x 140 Klods 100mm 1 x 3 x 170 1 x 3 x 180 1 x 3 x 190 Kommer vægten bare en anelse ud af banen så blir den temmelig tung. Benbøj 2 x 3 x 140 2 x 3 x 170 Træktårn + stem 4 sæt af hver Bicep + tricep 1 sæt af hver
  10. Styrkeløft

    Mandag d. 22.06.2015 Tænk en ballade for 74 år siden fra morgenstunden af... Bænkpres 1 x 5 x 120 6 x 5 x 130 Ben 1 x 3 x 160 1 x 3 x 180 3 x 3 x 190 1 x 3 x 170 Nåede ikke hjælpeøvelserne. Det går nok.
  11. Styrkeløft

    Onsdag d. 17.06.2015 Bænkpres langsom 3 x 5 x 120 Ben langsom 3 x 5 x 130 Træktårn + stem 3 sæt af hver Fredag d. 19.06.2015 3 x kiropraktor denne uge. Derfor let bentræning - men tilgengæld lidt trøstebænk. Bænkpres 1 x 3 x 120 2 x 3 x 130 2 x 3 x 140 2 x 3 x 150 Ben langsom 3 x 5 x 100 Stem 6 sæt Roning + træktårn 3 sæt af hver Mave + skulder (håndvægt) 3 sæt af hver Bicep + tricep 3 sæt af hver 34 sæt ialt. Det tar ca. 2 timer.
  12. Styrkeløft

    Mandag d. 15.06.2015 Bænkpres 1 x 5 x 120 2 x 5 x 130 4 x 5 x 140 Ben 1 x 4 x 140 1 x 4 x 160 2 x 4 x 180 2 x 4 x 140 langsom m. pause Romaskine + Stem 4 sæt af hver Bicep + tricep 3 sæt af hver
  13. Styrkeløft

    Fredag d. 12.06.2015 Bænk 3 x 5 x 110 3 x 5 x 120 Ben langsom 3 x 5 x 120 3 x 5 x 140 Skulder + træktårn 4 sæt af hver Bicep + tricep 4 sæt af hver Lidt træt efter de sidste 3 ugers træning.
  14. Styrkeløft

    Onsdag d. 10.06.2015 Bænk 2 x 5 x 120 2 x 5 x 130 2 x 5 x 140 Ben 3 x 5 x 140 Dødløft 1 x 5 x 180 1 x 1 x 180 Lort med lænden. Måske kiropraktortid snart. Stem og BO roning 4 sæt af hver Det er lidt noget kønsbehåring med lænden. Nu var jeg ellers så glad fordi skulderen er ved at være OK igen.
  15. Styrkeløft

    Mandag d. 08.06.2015 Bænk 1 x 5 x 120 6 x 5 x 130 Ben 1 x 3 x 140 1 x 3 x 160 1 x 3 x 170 4 x 3 x 180 Stem + Træktårn (smal) 4 sæt af hver Bicep + tricep 3 sæt af hver