Watts

Medlemmer
  • Content count

    1,728
  • Joined

  • Last visited

About Watts

  • Rank
    Cut 'n move

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    København
  1. Arnes 7. log

    Total hygge
  2. Nice and clean power building

    Fedt du stadig brager derudaf - lang tid siden ♥️
  3. Watts

    Wuhuuuu - dette billede har næsten 10 års jubilæum
  4. Wally'u'the'man - grazie!
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Yo Trolderik - long time - sender bare lidt <3 & karma :]
  6. Jeg har brug for at få kigget på mit knæ og kan gennem mit arbejde få betalt nogle fys-timer - er der nogen der kan anbefale en fys med viden om knæ og gerne relateret til de måder cykling belaster knæet. Københavnsområdet vil være dejligt. Hilsen Thue
  7. Watts

    Kører stadig fjong med 2-3 træninger per uge - var oppe og hilse på 110 i bænken i dag, hyggeligt.
  8. Løbebakker i København

    Hvis Valby bakke er lidt for barsk, kan man løbe syd op af pile allé i stedet. Den stejleste stigning findes inde i frederiksberg have op mod slottet, men er kun en 100 meter [men hvilke hundrede meter...] :-)
  9. Watts

    Kører for tiden 10-15 reps og 12-15 arbejdssæt på samme muskelgruppe 2 muskelgrupper per træning sådan cirkus. Dag 1 PAT'n'Triceps [bænkpres, skrå bænkpres + variationer] Dag 2 WHEELZ'n'erector [skvat, kødløft, P1Godmorgen] Dag 3 GUNS'n'GloryBACK [siddende roning, Stang roning, 1 arms håndvægtroning, liggende bicep-isoleringsfis etc.] :smile:
  10. Nice and clean power building

    Ej hvor er du gæv at stille op i SM bænkpres, fedt [email protected] [og lang tid siden.. :-) ]
  11. Watts

    Bænk 1x110 rimelig nem
  12. Watts

    1. dag i 30 dages "bulk-eating&volumen-training" cyklus Volumen tilvænning Squat 3x8x107.5 Bænkpres 3x8x90 Lying ham curl 3x8 Skrå bænk 3x5x80
  13. Watts

    Dag 10 ud af 10 Cut-deload-rehab Havde det lidt skidt - ingen feber, men skulle kaste op, så var bare lige nede og markere. Træk til bryst op til 3x8x90 Squat 5x3x127.5
  14. Watts

    Dag 8 ud af 10 Cut-deload-rehab Skrå bænk op til 3x95 Flad bænk op til 3x3x100 Squat op til 3x125 Goodmornings
  15. Watts

    Dag 5 ud af 10 Cut-deload-rehab Dødløft 5x2x170 One arm rows Chins 4x5xBW + 2x4xBW+10kg