lundgren

Medlemmer
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

About lundgren

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 02/11/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Valby
  • Interesser
    Motion: Løb, styrketræning, fodbold. Men er altid frisk på at prøve nye former for motion og idræt.

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, Kondition og sundhed.
  1. Træningsbælte, hvilket?

    ahh smart. Nogen gange er de bedste løsninger de simpleste :4thumbup:
  2. Træningsbælte, hvilket?

    Er der nogen som kan fortælle mig hvad sådan et bælte hedder, man bruger til at hænge vægte på, når man f.eks. laver dips?? Håber i kan hjælpe mig :-)
  3. armbøjninger..

    Prøv at kigge i den her bog: The Naked Warrior af Paval.
  4. Must read bøger vol. II

    En bog jeg har fået rigtig meget ud af er The Naked Warrior af Paval. Så hvis man er til træning hvor i kun ens egen kropsvægt er belastning, så er det bogen.
  5. sport case til Ipod Video 80gb

    hej molere! Jeg er den heldige ejer af en Ipod Video 80gb. Da jeg har også en passion for at løbe, kunne det være smart hvis jeg kunne have den med på min daglig løbe tur. Er der nogen som evt har et Case/cover som de vil anbefale, og som selvfølgelig er god at løbe med. God jul til alle på MOL
  6. Mit træningsprogram...

    Prøv engang at være saglig i stedet for at lukke "bavl" ud. Jeg er faktisk grøn når det kommer til styrketræning og programlægning. Så jeg kunne faktisk lære en ting eller to hvis du gad og skrive hvorfor det er bavl.!
  7. Påvirkning på periferien

    hehe også mig, jeg er heller ikke med..
  8. 15 tips til vinterløbetræning

    :4thumbup: cool tak for dem!
  9. Er det overkill med dette Fullbodyprogram?

    Jeg har rundt regnet trænet i ca 1år. Brugte TJs fundamental for begyndere. Gik derefter igang med et HST program, som lignede meget mit nuværende fulldbody program, men selvfølgelig med andre RM´s. Men dette har jeg måtte droppe grundet løbetræning. Ang chins og dips til max, tror det var et råd jeg engang hørte. Jeg laver kun ca 7+7 til max. Og med støtte bliver det til 15ca. Og nej har desværre ikke mulighed for at tilføje vægte. Tja jeg laver "normale" situps, en øvelse til siden, og en øvelse til de nedereste. Til de "normale" har jeg 10kg vægt på.
  10. Har tabt min styke i Bænk

    Tjaa det kommer vist an på hvor du bliver placert. Eller hvilken gruppeføre man får
  11. Hejsa. Jeg havde for et stykke tid siden lavet et HST program, men pga løbetræning til marathon, har jeg prøvet at konverter programmet til et fullbodyprogram. Jeg har godt nok en del øvelser med, men er det for mange øvelser? Jeg havde tænkt mig at træne det 3 gange om ugen. Hvad er jeres mening? Er der evt nok jeg skal tage væk eller tilføje istedet for noget andet? Hver træningsæt er der 11 øvelser, da Squat, Legpress og DL kun er hveranden gang jeg laver de øvelser. Squat (hver anden gang) 5*5RM Legpress (hver anden gang, istedet for Squat) 5*5RM Bænkpres 5*5RM Dødløft (kun hver anden gang) 5*5RM DB pres skrå 3*8RM Rowing 3*8RM Chins 2*max og 1*max med støtte Dips 2*max og 1*max med støtte Military 3*8RM Biceps curls 3*8RM Skulder-laterals 3*8RM Læg 3*8RM Mave, 3 forskellige øvelser
  12. Har tabt min styke i Bænk

    jamen det skal du slet ikke regne med at du får tid til, når du endelig har fritid, så vil du hellere slappe af og hænge ud med de nye kammerater.!
  13. Ja jeg bliver nok nødtil at droppe HTS for en tid, indtil jeg har løbet mit marathon. Jeg vil nok holde mig til lidt fullbody engang imellem når der bliver overskud til det. Endnu engang tak til MOL brugerne for de hurtige svar og synspunkter. Dette er med til at gøre MOL til et topdollar motionsforum :4thumbup:
  14. Det vil jeg da lige kigge på, tak for rådet!