BodyBuild88

Medlemmer
  • Content count

    528
  • Joined

  • Last visited

About BodyBuild88

  • Rank
    Pusher as in PUSH !
  • Birthday 04/01/1988

Contact Methods

Profile Information

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke og masse
  1. CUTS - Holder den stadig?

    Hej MOL! Efter mange års fravær vil jeg nu søge jeres uendelig viden endnu engang ;) http://www.getbig.dk/cuts-vejen-til-lavere-fedtprocent Holder den stadig? Den lille dreng i ser på mit profilbilled er nu blevet en mand på 98 kg. Ikke fed, ikke skåret men okay buff ;) Nu skal fedtet af! Holder CUTS stadig? På forhånd tak. Mvh Christoffer
  2. Svømning

    Hej Mol! Wow, det er lang tid siden jeg har været herinde.. Men godt at være tilbage :D Jeg er endelig kommet igang med træningen igen efter 1½ on / off useriøst. For at booster mig selv igang har jeg kørt et 2-split program 6 gange om ugen de sidste 3 uger... - Resultaterne kan allerede ses, men jeg er begyndt at kede mig. Motionen får jeg ikke rigtig tid til selvom jeg gerne ville, så derfor vil jeg nu prøver at kører noget fullbody program 3 gange om ugen. Og så svømme 2 gange om ugen og så kører jeg mountainbike 1 gang om ugen. Men hvordan er svømning som "motions-kilde"? - Hvordan skal jeg springe ud i det? - Har absolut ingen reel svømmeerfaring udover diverse strandturer + at jeg har dykket i egypten. Mit mål med træning er meget svært for mig at beslutte... :o ... Jeg er ikke fed, jeg er ikke stor og jeg er ikke synderligt markeret... Nogle gange synes jeg at jeg burde "bulke", andre gange "cutte".. Og det svinger utroligt meget, så pt. kan jeg ikke sige mit primærer mål. Men motionen kan vel altid bruges :)
  3. Opdeling af 3-split

    Det er noteret. :) Men vil jeg kunne træne bryst optimalt når jeg har trænet skulder dagen inden? Til de store øvelser vil jeg træne 3x5 + 5 singels. Med progression selvfølgelig.
  4. Opdeling af 3-split

    Hej Mol. Jeg skal igang med mit første 3-split program nogensinde. Grunden til at jeg vil dele det op er blandt andet at jeg så kan kører de 3 store øvelser i gennem 2 gange om ugen. Dvs at jeg vil træne 6 gange om ugen og med 1 hviledag, men hvordan er det så bedst hensigtsmæssigt at dele programmet op? Altså hvilke muskelgrupper skal trænes på hvilke dage? Mvh Christoffer.
  5. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    Tak for alle jeres svar. Jeg vil kigge nærmere på sagerne, men ærlig talt ved jeg ikke om jeg har lyst til at følge det andet program. Så vil jeg hellere fjerne nogle sæt i mit eget. :)
  6. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    Okay... Ellers nogen der har nogle kommentare til selve programmet..??
  7. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    SPP, GPP?????? Kan godt mærke jeg ikke har fulgt med i BB verdenen et stykke tid :D
  8. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    Okay... Det anede jeg intet om... Vil du venligst uddybe? Jeg har stort set ikke dyrket noget motion udover min styrketræning de sidste 5 år, så jeg regnede da med at jeg nemt ville kunne øge mit kondital?
  9. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    God læsning. Tak :) Det skal lige siges at jeg stadig, i høj grad, træner for udseendet.
  10. Fullbody kombineret med amerikansk fodbold.

    Jeg kan godt følge dig :) Og ja der bliver squattet mandag og fredag, og så dødløftet onsdag. Dette er kun til at starte med, og mine ben skal også have en chance for at restituerer. OBS: Jeg har nu været til 2 træninger, og jeg har ALDRIG været så smadret i hele kroppen!
  11. Hej Molboere :4thumbup: Efter en lang tid fra dette forum er jeg tilbage… Jeg har stadig fået trænet, men meget useriøst. Nu vil jeg så i gang igen for alvor, og jeg er lige begyndt til Amerikansk fodbold, så jeg skulle gerne øge min vægt en del. Mine stats pt. Vægt: 77 kg. Højde: 1.85 m. Alder: 19 år. Squat: 100 kg (Men er noget tid siden). Dødløft: 100 kg (Noget tid siden). Bænkpres: 95 kg (Også lidt tid siden). 100 meter: 13.50 sek. (Lige begyndt) Kondital: 47 (Lige begyndt). Alt dette skal forøges! På nær højden :D Min Amerikanske træning ligger om Tirsdagen og Torsdagen + kamp i weekenden engang i mellem. Dette betyder så at jeg skal have et fullbody program, jeg har forsøgt mig i at lave et, men kommentarer kan altid bruges: Squat / dødløft 5x5 Bænkpres 5x3 Chin ups 4xBW (max) Inc. Dumbels: 4x6-8 DB Rows 4x6-8 Military pres 4x6-8 Lateral raise 4x8-10 Curls 4x8-10 Dips 4x6-8 Mave 6x10 Hvad synes I? Jeg er sikker på at jeg hvert fald kan gennemfører træningen på under 2 timer. Ellers nogle tricks og fif som jeg kan bruge i min nye ”karrierer” ? Mvh Christoffer.
  12. Den Mentale Faktor i træning

    Hej MOL boere. Jeg har undret mig over en ting.. Som sagt den Mentale faktor i træning. Det er noget der aldrig bliver diskuteret.. Men jeg har på fornæmmelsen at det er en vigtig ting man ikke tænker så meget over.. Hvad er jeres mening/erfaring? Jeg kan selv sige at i dag da jeg skulle kører squat 5x5 med 75 kilo, var de 3 første sæt meget hårde og tæt på failure(troede jeg).. Men så sagde jeg fuck det og tog 10 reps i 4 sæt uden problemer!!! Hvad sker der ? -Christoffer
  13. Fullbody

    Jeg vil lige give lidt ros til squatfather! Superprogram! :)
  14. Fullbody

    Lyder fornuftigt. Jeg vil nok prøve det. Men lige nu kører jeg en ekstrem workload.( spørg mig ikke ) så det kræver nok lige 2 ugers dekondination. Det er ikke fordi jeg synes nakke muskler er grimme!!! Og jeg har sq os en massiv nakke! hvis jeg skal sige det selv. Men skulderene er bare for små i forhold til, synes jeg. Men som BBér har man vel en tendens til altid at sætte en finger på noget. :)
  15. Fullbody

    Vågn op Squat father :)