mugge

Medlemmer
  • Content count

    2,951
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

mugge last won the day on September 30 2017

mugge had the most liked content!

About mugge

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/01/1960

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Frederiksberg

Recent Profile Visitors

2,317 profile views
  1. Mugges log

    Pull ups 1x8 1x5 Dragon flags 1x8 Milipres 5x5x 45 kg SDL 3x5x80 kg DB Rotator cuff 2x15x9 kg m. hver arm Benpres 2x8x70 kg
  2. Mugges log

    7,23 km om søerne. 6,46 min/km. Gns puls 117 bpm, maxpuls 179 BPM. Jeg er desværre fået polypper både i næse og bihuler, og der skal en operation til for at få dem fjernet, så det går jeg og venter på. Jeg kan heldigvis stadig træne og løbe.
  3. Mugges log

    5 km på løbebånd v. 2 % stigning 29,48 minutter
  4. Mugges log

    Træning i FW Alm. Pull ups, Pavels stige 1x6 1x5 1x4 1x3 1x2 1x1 Milipres 4x5x 45 kg 1x3x45 kg Yates rows 5x5x72,5 kg DB Rotator cuff 2x10 kg m hver arm
  5. Mugges log

    5,28 km løb om søerne. 38,36 min, gns. tempo på 7,19 min/km. Max puls 139 BPM, gns puls 109 bpm.
  6. Tinapigens log!

    MMA-relateret træning. Er det så full-contact ?.
  7. Mugges log

    6,37 km løb om søerne. 46,32 min, gns. tempo på 7,18 min/km. Max puls 147 BPM, gns puls116 bpm.
  8. Mugges log

    Pull ups 1x8 1x4 Push ups 2x10 SDL 5x4x80 kg Yates rows 5x5x70 kg BB bænk 2x5x60 kg 1x4x60 kg 2x3x60 kg
  9. Mugges log

    8,53 km løbet rundt om søerne på 55,36 minutter. Gns, tempo 6,31 min/km. Gns puls127 BPM. Max. puls 140 BPM
  10. Det jeg kom til at tænke på efter at have læst dit meget velskrevne indlæg, er at du er alt for fokuseret på det, du ikke kan. Det skaber måske en mental ond cirkel. De er nogle, der fysisk er dårligt indrettede fra naturens hånd til at dyrke sport og deslige. Jeg hører selv til en af dem, så jeg kan sagtens sætte mig i din situation. Jeg forsøgte mig som roer mine unge år, men manglede helt talentet og droppede det. I skolen var jeg den, man sidst valgte, når man satte hold i gymnastik. Da jeg var i 20'erne og 30'erne startede jeg med løb, selv om jeg aldrig kom op på særlig gode tider, men jeg kom i forholdsvis god form. Senere startede jeg med lidt styrketræning, og selv om jeg ikke er blevet monsterstærk, har det været godt for mit velbefindende. I en ret høj alder startede jeg så på kampsport, og selvom mit talent også her er begrænset, har det givet mig meget fysisk og mentalt nu, hvor tredsårs fødselsdagen kun er et par år forude. Det var mange ord om mig, men mit råd til dig er, at hvis styrketræning er det, du vil, så start med at bruge nogle penge på en god personlig træner, og få lært nogle øvelser, du kan udføre, med en vægt, du kan klare. Er det et kg's håndvægte, så starter du med dem og bygger videre derfra. Det skal nok ikke være øvelser som squat og dødløft, der faktisk ikke er helt nemme, men der er andre som bænkpres, skulderpres, rows og curls, der er enkle at udføre, hvis man starter med lav vægt. Held og lykke med projektet.
  11. Mugges log

    Træning i FW Strikt Pull ups 1x4 6-8 Lunges pr. retning til tre sider m. 9 kg dumbels Milipres 3x5x 45 kg 2x3x45 kg SDL 5x5x77,5 kg Yates rows 5x5x67,5 kg
  12. Mugges log

    Træning på jobbet Alm pull ups 5x4 Push ups 3x8 DB bænkpres 1x10x25 kg 1x8x25 kg 1x5x25 kg Lunches 3x6 en gang til hver side m. 8 kg dumbells Benpres 3x8x15 stacks Liggende bencurls 2x8x50 kg Siddende rows i maskine 3x10x55 kg
  13. Mugges log

    Nytårsløb på 5 km med konen og knægten. 38,2 minutter. Meget festlig stemning.
  14. Mugges log

    Pull ups 1x10 Push ups 2x10 Lunges til to sider m. 7 kg dumbels Fik ikke talt Milipres 1x5x 45 kg 2x4x45 kg 2x3x 45 kg Yates rows 5x5x65 kg
  15. Mugges log

    5,33 km løb om søerne på 39 minutter. Gns tempo 7,19 min/km. Gns puls 117 bpm, maxpuls 143 bpm