mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

mugge last won the day on October 12 2018

mugge had the most liked content!

About mugge

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/01/1960

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Frederiksberg

Recent Profile Visitors

3,543 profile views
  1. Mugges log

    Træning i jobbets fitnesrum Skrå bb bænk 6x4x60 kg Maskineskulderpres 4x7x50 kg Siddende rows i maskine 4x4x75 kg God kort træning. Det bliver også det enenste gang jeg får rykker i jernstænger i denne uge pga tjenesterejse og karatektiviteter. Jeg forventer dog en løbetur på fredag.
  2. Mugges log

    Morgenvægt 82,8 kg- Nu er jeg, hvor jeg omtrent gerne vil være. Træning i FW-ikke så meget tid af familiære grunde. BB bænk 1x10x20 kg 1x5x30 kg 1x5x40 kg 5x5x65 kg-Det gik udemærket SDL 3x5x82,5 kg BOR 3x6x60 kg.
  3. Mugges log

    Løbetur med familien om søerne. 5,05 km. 34,24 minutter. tempo 6,5 min/km. Gns puls 127 bpm, maxpuls 144 bpm, Kadence 179. Benene føltes tunge og formen dårlig. Men det er vist også min første uge i lang tid med to løbeture. Men lige nu handler det bare om at holde formen lidt vedlige.
  4. Mugges log

    Træning i FW Milipres 1x10x20 kg 1x5x30 kg 5x3x47,5 kg Konv. DL 3x5x75 kg BOR 3x6x60 kg 45 grader benpres 2x5x40 kg i hver side DB Bænk 5x10x18 kg DB bent over laterals 3x8x9 kg Push ups 1x8 Dragon flags 1x5 Lidt sideplanke
  5. Got legs?

    Også tillykke med jobbet herfra.
  6. AxBard

    Flot volumen du har i dine træningspas. Jeg har også observeret folk i træningscentret, der er mere optaget af telefonen end af træningen.
  7. Mugges log

    Ja der skal være tid til at slå til Søren ind i mellem. Og mange tak jeg prøver at holde dampen oppe. Og så synes jeg, det er sjovt. Jeg gør dog en del ud af at prøve at undgå skader. Karate finder jeg lidt fascinerende, også på grund af det mentale aspekt i det. Jeg finder mange ting der, jeg kan bruge i hverdagen -uden man behøver blive zenbuddist, og selvom jeg ikke er jordens mest sociale væsen, er det rart med noget sport, man dyrker sammen med andre. Løb og styrketræning kan blive noget ensomt. Selv om jeg elsker begge dele.
  8. Mugges log

    Træning i FW BB bænk 10x20kg 5x30 kg 5x40 kg 5x3x62,5 kg BOR 5x5x60 kg 45 grader benpres 2x5 m. 55 kg i hver side Pull overs 3x8x24 kg Push ups 1x12 Dragon flags 3x2
  9. Mugges log

    Morgenvægt 84,4 kg. Tur om søerne med familien. 7,39 km på 57,16 minutter. 7,45 min/km, som indbefattede 2 km gang og et par spurter med knægten, der på den sidste løb fra sin gamle far. Resten jævnt løb.
  10. Mugges log

    Fredag træning på jobber BB skrå bænk 3x5x60 kg 2x4x60 kg Skulderpres i maskine 3x8x50 kg Siddende row i maskine 5x5x70 kg Herefter var jeg til herremiddag, med lækker mad og gode vine. Chablis og en god Cote du Rhone til hovedretten. Jeg holdt mig ikke tilbage, og havde heftige tømmermænd i går. I dag var jeg til træning i FW og styrken var klart påvirket af fredagens udskejelser, men det blev nu god træning alligevel. Milipres 1x6x45 kg, 2x5x45 kg, 4x3x45 kg-Slapt SDL 3x5x80 kg BOR 1x4x62,5 kg Så kunne jeg ikke mere. Så tænkte jeg lidt volumenagtig træning kunne redde dagen. db bænk 4x12x16 kg. Mave/core Sideplanke et par gange til hver side Dragon flags 2x3 Diverse Push ups 1x8 Vandret benpres 3x8x60 kg
  11. Motion i balance™

    God bedring.
  12. AxBard

    Velkommen tilbage
  13. Mugges log

    45 minutter på løbebånd på hotel. 7,59 km. v. 0 % stigning. Det er 5,52 min/km
  14. Mugges log

    Træning i FW Milipres 10x20 kg, 5x30 kg 1x7x45 kg, 2x6x45 kg Pull ups 1x3xBW-god genstart-næsten ikke ondt i albuen. Pull overs 4x8x21,5 kg BOR 5x5x60 kg 45 graders benpres 3x7x50 kg i hver side Push ups 1x12 Dragon flags 2x3-strikte Sideplanke 2 gange til hver side
  15. Mugges log

    Tur på løbebånd i jobbets fitnessrum 5 km på 27,48 minutter m. 2 % stigning. I morgen karate og fredag er en nødvendig nultræningsdag og lørdag kampsport i 4-5 timer. Søndag vil jeg få lavet styrketræning. I øvrigt har jeg haft massive DOMS i lårmusklerne efter den underkropstræning, jeg lavede i mandags.