mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,144
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

mugge last won the day on October 12

mugge had the most liked content!

About mugge

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/01/1960

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Frederiksberg

Recent Profile Visitors

3,173 profile views
  1. Mugges log

    Tiden går pt med karate og meget arbejde. Men i dag træning på jobbets fitnessrum. Pull ups 1x5--1x3-Albuen gør stadig ondt, men kun ved kropshævninger. BB skrå bænk 2x7x57,5 kg 1x5x5x57,5 kg 3x4x57,5 kg Skulderpres i maskine 4x8x35 kg Siddende rows i maskine 3x6x70 kg
  2. Virkeligt imponerende. Jeg forstår nok ikke helt ultraløb, men imponerende er det. Det må kræve en mental styrke af stål at læbe 160 km.
  3. Mugges log

    Morgenvægt 83,3 kg Træning på jobbets fitnessrum med albuebind for første gang Pull ups 1x5--3x3 BB skrå bænk 2x7x57,5 kg 2x5x5x57,5 kg 1x4x57,5 kg Siddende rows i maskine 5x5x70 kg Mave crunch i maskine 2x10x50 kg
  4. Mugges log

    Træning i FW Front squat 3x8x40 kg Med ret overkrop og ikke ret langt ned Konv. DL 1x5x60 kg 1x3 x70 kg 3x5x92,5 kg Milipres 1x7x45 kg 1x6x45 kg 3x5x 45 kg Der er et stykke til 5x7x45 kg, som er mit delmål 45 graders benpres 3x8x40 kg i hver side DB Bent over laterals 3x8v9 kg
  5. Mugges log

    Løbetur om søerne med konen og knægten med den sidste km alene, hvor jeg fik pulsen lidt op. 5,62 km 38, 41 minutter gns puls 117 bpm og max puls 146. Kadence 180. Men 20 km løbet denne uge. Nok kun en lille tur i næste uge.
  6. Mugges log

    Træning på jobbets fitnessrum Skrå BB bænk 1x8x 20 kg 4x7x55 kg Siddende maskinerows 3x8x65 kg Rygextensions 2x12xBW+20 kg.
  7. Mugges log

    I går var jeg i Bruxelles, og havde en halv dag for mig selv. Så jeg tog en lang løbetur, der endte med at blive på 14,5 km, men også blev en løbe/gå tur, da jeg kom ud steder, hvor underlag og trafik, gjorde det svært at løbe. Så det tog 2 time og 5 minutter og et gns tempo på 8,38 min/km. Ikke imponerende, men det handlede også mere om at være i gang længe.
  8. Mugges log

    Træning i FW Konv. DL 1x5x60 kg 3x5x90 kg Milipres 6x5x45 kg BOR 5x5x65 kg Rigtig god træning med overskud.
  9. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 2x7x60 kg Milipres 5x5x45 kg SDL 3x5x85 kg
  10. Motion i balance™

    Jeg bliver til stadig imponeret over din puls, at du kun kommer op på 137, hvor du har haft intervaller med en bedste tid på 4,01
  11. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x4-så gjorde det ondt i albuen. En uges træningsfri havde ikke hjulpet, selv om jeg ikke havde mærket noget i ugen. Nu bestiller jeg et albuebind. BB bænkpres 5x5x60 kg BOR 2x5x60 kg 4x7x60 kg 45 graders benpres 2x8 kg med 80 kg i hver side.
  12. Mugges log

    Opdatering Onsdag den 7. november 45 minutter på løbebånd på hotel i Bruxelles, 8 km. I dag 3 km løbetur om søerne I morgen en masse karate og i næste uge skal jeg løfte jern igen.
  13. Mugges log

    Morgenvægt 83,3 kg Træning i FW Milipres 1x10x20 kg 3x6x45 kg, 2x5x45 kg, 1x4x45 kg SDL 1x5x67,5 kg 5x5x85 kg BOR 5x5x65 kg Det var hårdt. Efter 6 uger med god træning tager jeg en uge uden styrketræning. Jeg vil have en del karateaktiviteter og så regner jeg med to løbeture
  14. Mugges log

    Løbetur i langsomt tempo i Frb. have og Søndermarken. 9,25 km på 1 time 7 minutter. Gns tempo 7,15 min /km. Gns puls 121 bpm. Max puls 146 bpm. Det var op ad bakken, hvor jeg forsøgte at give den lidt gas. Men der er kontant afregning, når løb nedprioriteres til fordel for styrketræning. Men det vidste jeg godt.
  15. Mugges log

    Tak Spock, det vil jeg gøre.