mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,048
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

mugge last won the day on March 26

mugge had the most liked content!

About mugge

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/01/1960

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Frederiksberg

Recent Profile Visitors

2,951 profile views
  1. Mugges log

    Løbetur om søerne. Jeg ville prøve ed interval. så først 1,67 km opvarmning, så km interval, som jeg vist fik taget på omkring 4,5 min/km. Så forsøgte jeg en til, men gik død. Men i alt 3,17 km, og gns. tempo på 6,04 min/km.
  2. Mugges log

    Tilbage efter en uges ferie i Østrig. Der blev ikke vandret så meget, som vanligt af forskellige grunde. Men jeg havde taget løbesko med foruden vandrestøvlerne, så det blev til to løbeture. De blev løbet nede i dalen ved floden, men det var alligevel nogle stigninger. Den ene tur var på 5 km og tog 40 minutter med et tempo på 7,59 min/km. Og den anden var på 7,53 km og blev løbet på en time med et tempo på 8,13 min/ km. I dag en tur i FW Pull ups 1x3 og1x2 Push ups 2x7 Sideplanke 20 sekunder til hver side Yates rows 5x5x 55 kg Milipres 5x5x35 kg SDL 5x5x60 kg
  3. Mugges log

    Morgenvægt 83 kg. Hektisk arbejdssituation gør det svært at få trænet, men lidt i dag på jobbet. Pull ups 1x5, 1x2 Inkline BB bænk 3x10x42,5 kg Siddende maskine rows 3x10x 60 kg Hyper extensions 3x12xBW+20 kg
  4. Mugges log

    Kort løbetur om søerne. 4,55 km på 27,17 minutter. Gns tempo 5,47 min/km. Gns puls 133 bpm maxpuls 154. Kadance 185, den arbejdede jeg lidt med.
  5. Mugges log

    I går en langsom, lang og meget varm tur om søerne. 10 km på 1 time og 4 minutter gns tempo 6,26 min/km. Det var ca. det tempo, jeg havde planlagt, så det var helt fint. Gns puls 134 bpm, maxpuls 154 bpm. I dag en tur i FW. Strikt pull ups 1x3 Push ups 1x10 og 1x5 Sideplanke halvt minut til hver side Milipres 3x8x40 kg SDL 2x5 x75 kg-så sagde en indre stemme til mig, at jeg ikke skulle tage flere. Den stemme lytter jeg til Yates rows 5x5x62,5 kg
  6. Vestjysk dagligdag

    Det er nogle gode styrkepas, du tager.
  7. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups 1x7 og 3x3 BB skrå bænk 3x8x42,5 kg Siddende maskine rows 3x8x 60 kg DB lunges 1x8 til højre side, 1x8 til venstre side m. 6,5 kg DB i hånden Liggende bencurls 3x8x55 kg
  8. Mugges log

    Mange tak.
  9. Mugges log

    Hurtig træning Pull ups 5x4, 1x3,1x2 Push ups 1x12 1x6 Sideplanke 1 min på hver side BB skrå bænk 2x10x40 kg
  10. Mugges log

    2 km roligt løb v. søerne Træning i FW 1x2 strikt pull ups. (langsomt op i korrekt stil, med svaj i overkrop og opspænd i understellet. 2 sek. pause i toppen, langsom ned i helt strakte arme og pause, sa den negative del varer 4 sek.) 2x1 strikt, derefter 1x4 alm pull ups. 2x10 push ups et halvt minut sideplanke til hver side 2x6 lunges m. 4 kg DB i hver hånd-Til venstre og til højre Milipres 4x6x40 kg Yates rows 5x5x62,5 kg
  11. Mugges log

    I dag en løbetur om søerne. 8,5 km på 50 minutter, 39 sek. Gns tempo 5,58 min/km. Gns puls 132 bpm, maxpuls 158 bpm. kadance 181.
  12. Mugges log

    Arbejde og ting i privatlivet går lidt ud over træning, men i dag var jeg i FW Pull ups 1x6,3x3, 1x2 Push ups 1x10 Milipres 3x8x40 kg SDL 5x5x70 kg Yates rows 5x5x60 kg
  13. Mugges log

    Lidt træning på jobbet Pull ups 2 x5, 2x4, 2x3, 3x2 Skrå BB bænk 3x10x40 kg Hyperextensions 2x12xBW+20 kg
  14. Mugges log

    I går sluttede min karatesæson, der har fyldt en del de sidste par uger, men nu skulle der op til ferien gerne blive tid til løb og styrketræning. DHL-stafet og City-løbet er eneste mål indtil videre, men et ekstra 5 km løb kunne måske komme på tale. I dag blev det til 5,75 km løb 1,5 opvarmning og 4,25 km i mit måltempo 5.30 min/km-5.40. Gns tempo i l alt 5,51 min/km. Gns. puls 138 bpm. Maxpuls 155 BPM, kadence 184
  15. Mugges log

    Lidt træning på jobbet Push ups 1x15 Skrå BB bænk 4x8x40 kg Hyperextensions 2x12xBW+20 kg