mugge

Medlemmer
  • Content count

    3,184
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Everything posted by mugge

  1. Tinapigens log!

    Tillykke med nyt bælte
  2. Mugges log

    4 km løb om søerne. 23.07 min. Gns tempo 5,47 min/km. Gns puls 132 bpm Max. puls 143 bpm Kadence 187
  3. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 3x5 1x3 Liggende bencurls 2x20x40 kg Milipres 5x6x40 kg Konv. DL 5x5x70 kg BOR 5x5x50 kg
  4. Mugges log

    10 km løb om søerne. 1 time og 1 min 32 sek. Det gav et tempo på 6,06 min. km Jeg ville gerne have været under 6 min/km. Men ellers OK. Gns puls 133 bpm maxpuls 144. Der er lidt arbejde med endnu, men forhåbentligt kan jeg forbedre det lidt inden cityløbet den 23. sept. Et par tempoture og en ny tikilometer i næste uge i hvert fald.
  5. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups 3x5 Siddende rows i maskine 3x8x 65 kg Skrå BB bænk 5x5x50 kg
  6. Mugges log

    Ja ruten er ganske rigtig meget krøllet på et dårligt underlag på de sidste km mellem teltene. Men det er jo en del af pakken sammen med grilldunsten. Jeg deltager nu også på grund af det sociale samvær med kolleger.
  7. Mugges log

    DHL-stafet i dag. Den løb jeg på 27,39 minuttet. Det er 5,26 min/km. Gns. puls 145 bpm. Max puls 156 bpm. Kadance 186. Det var helt fint.
  8. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 2x5 Ok de sidste var ikke helt korrekte Squat 1x8x20 kg 5x5x50 kg SDL 5x5x67,5 kg BOR 5x5x47,5 kg DB curls 2x8x14 kg.
  9. Mugges log

    10 km løbetur i Frb, Have og Søndermarken. 1 t 09 min. Gns tempo 6,57 min/km. gns puls125 bpm max puls 142 bpm. kadance 175.
  10. Motion i balance™

    Ja det er jo fint for os lidt ældre modeller.
  11. Mugges log

    5 km løb om søerne på dejlig sensommeraften. Generalprøve en uge før DHL-stafet. 28,30 minutter . Gns tempo 5,42 min/km. gns puls130 bpm. Max puls 146 bpm. Kadence 187. Det er sådan set udmærket.
  12. Motion i balance™

    Det er da fint, dit hjerte er i topform.
  13. Mugges log

    Træning i FW Sommerferien er ovre. Det kunne mærkes, der var godt crowdiet, Pull ups 1x5, 3x3,1x2. BB Bænk 1x10x20 kg 1x10x30 kg 1x10x40 kg 1x5x45 kg 1x5x50 kg 1x5x55 kg 2x4x 60 kg Yates rows 5x5x 60 kg
  14. Mugges log

    Genstart på intervaller Men først forbi udendørs træningsredskaber på den grønne sti. Pull ups 1x5,3x3 1,5 opvarmningsløb 3x500 meter. 0,5 km afjogning hjem Jeg havde håbet jeg kunne klare fire eller fem intervaller, men var flad efter tre.
  15. For meget sukker gennem frugt og grønt

    Hvis det passer med de 1,2 gr. protein pr. kg kropsvægt, og du har det kalorieindtag, du sigter efter, får du ikke for mange kalorier fra kulhydrater, og hvis du ellers også får sundt fedt, vil jeg se stort på den sukkergrænse, når det er frugt og grønt, du får det fra. Der er ingen grund til at være sukkerforskrækket, hvis kosten i øvrigt er, som den skal være.
  16. Langt pokker i MOL

    Godt din ryg er i bedring. Ondt i ryggen er noget skidt.
  17. Mugges log

    Træning på jobbet Pull ups 1x54,1x3,1x2, BB skrå bænk 3x10x45 kg Siddende maskinerows 3x10x60 kg Back extensions 2x12x BW +20 kg på brystet
  18. Mugges log

    1 times løbetur i Frb. Have og gaderne på Frederiksberg. 8,57 km Gns tempo 7,0 km. Gns puls 124 bpm og maxpuls 140 bpm. Det var formålet at ligge i zone 2 det meste af tiden, og det var vist kun på bakkerne, den røg lidt op. Kadence 177. Jeg kunne godt mærke, at jeg ikke har løbet så mange lange ture. Jeg har meldt mig til Cityløbet, så jeg skal have nogle km i benene.
  19. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x5,1x2,1x1 Konv. dødløft 5x5x65 kg BB Bænkpres 7x5x50 kg Rotatorcuff 1x30x4 db med hver arm.
  20. Mugges log

    Morgenvægt 83,6 kg Løbetur om søerne. 6 km, 3637 min, tempo 6,06 min/km. gns puls126 bpm maxpuls 139 bpm. kadance 182. Men det giver 18,75 km løbet i denne uge.
  21. Du bør nok lægge ud med kun en intervaltur om ugen. Så kan du efter nogen tid øge til to gange. Det er for at undgå skader. Læs evt. på "Viden om løb" www.loebesiden.dk/vo2max-traening.php I øvrigt er jeg enig med Gregers
  22. Mugges log

    Træning i FW Pull ups 1x5,1x2,1x1 Squat 1x10x20 kg 1x10x45 kg 2x8x 45 kg SDL 5x5x65 kg DB Curls 2x10x14 kg
  23. Mugges log

    5 km løb om søerne 30,24 min. tempo 6,02 min/km. Gnspuls 125 bpm, maxpuls 139 bpm. Jeg tog det som halvanden km opvarmning og resten i mit måltempo, men jeg havde svært ved at presse tempo og puls op.
  24. Mugges log

    Morgentræning i FW Pull ups 1x3 Konv. dødløft 5x5x60 kg BOR 5x5x45 kg
  25. Mugges log

    Morgentræning i FW Milipres 1x10x20 2x6x42,5 kg 2x5x42,5 kg Bænkpres 5x10x45 kg BB Pullovers 2x7x 23 kg DB Bend over laterals 2x8x 7 kg