TAZZ

Medlemmer
  • Content count

    196
  • Joined

  • Last visited

About TAZZ

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/20/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Odense
  1. Guarden's Træningsmanual

    Hej Warrior! Nemo me impune lacessit... Er blevet udfordret til en omgang flyttemandstræning i morgen hos politibetjenten. Kommer til byen, men skal squ allerede hjem samme dag... tror jeg. Send lige dit nummer. Magtede naturligvis at slette det nummer du sendte mig og slette det gamle. I øvrigt skulle jeg lige lave 5 evil wheels fra stående og helt ud i strakt. TA DA Resultat: Jeg tror squ jeg har revet nogle fibre i stykker ved tilhæftningen til brystkassen. Der er ihvertfald godt med krepitation når man føler efter. Kan f...... heller ikke køre squat da mit højre håndled ikke magter at blive bøjet bagover. Så jeg er endelig blevet ramt af skader... Jubii og her gik jeg og troede at jeg var lavet af en eller anden slags titanium-tungstens-legering
  2. Chin-up vs. Pull-up

    Hva' med det gode danske ord OH-kropshævning og UH-kropshævning (henholdsvis overhånd og underhånd). Sprogekvilibrister kan jo så efter behag tilføje tillægsord som smal/bred m.m. Vi kan jo samle nogle forslag og lave en afstemning og se, hvad f..... vi så skal kalde dem i fremtiden.
  3. chin up med en arm for biceps?

    Så er AS vel udelukket som forklaring på de 1-arms-chin-ups...
  4. Guarden's Træningsmanual

    Boing... Kørte TGU søndag for første gang i noget der ligner et år. havde lige glemt, at det er meget normalt at skifte arm efter hver rep. God damn jeg var brændt af i skulderen efter den misforståelse...
  5. ANGEL

    Hej Angel... Tillykke med fit4run. Ser rigtig godt ud - KISS simpelt med hurtige downloadtider. :4thumbup: :4thumbup: Oldschool HTML med masser af tabeller Og tak for din PM vedr. min manglende computersikkerhed i Klinikbygn. - Har først set den for nyligt. Har været off-MOL i laaaaaang tid.
  6. George Turners 10x10

    Jamen, hvis du ikke vil tage weekenderne i brug kan du jo også prøve et 4-split. M: Bryst (12 sæt/4 øvelser) + Biceps (9 sæt/ 3 øvelser) + Læg (8 sæt/ 2 øvelser) T: Lår-for (12 sæt/ 4 øvelser) + Lår-bag (9 sæt/ 3 øvelser) O: OFF eller kardio T: Skulder (12 sæt/4 øvelser) + Triceps (9 sæt/3 øvelser) F: Ryg-øvre (9 sæt/3 øvelser) + Ryg-nedre (6 sæt/ 2 øvelser) + Læg (8 sæt/ 2 øvelser) L: OFF eller Kardio S: OFF eller Kardio Smid mave ind x 2 eller x 3 ugentlig (fx på dine OFF-dage - du kan jo sagtens træne mave derhjemme, hvis selvdisciplinen er der). Du træner altså kun hver muskelgruppe x 1 pr. uge, men især som begynder har man gode gains ved ovenstående program med den rette kost (kalorieoverskud). Ifølge Mike Mentzer skal der faktisk endnu mindre til (færre sæt) såfremt man magter at træne med den rette intensitet og "muskelfølelse". Men ellers bare klø på. Den træning du faktisk får lavet kan ingen nogensinde tage fra dig.
  7. Guarden's Træningsmanual

    Baaaahhhh... Du rammer jo ved siden af. Meningen er jo, at man skal skubbe tromlen op ad træstammen indtil den er højt nok oppe til at man kan smide den baglæns over hovedet. Gætter på, at det er Camilla du mødte til pilates
  8. Peters log

    Ja... men "heldigvis" kun ½ år endnu.
  9. Peters log

    Velkommen til EU og forhåbentligt velkommen til studiet :-)
  10. BB og slankepiller = What?!

    Helt lovligt og med en "dokumenteret" effekt på rotter er grapefrugt - enten indtaget som juice eller som lugtestimulans. Man kunne derfor forestille sig (eller ikke forestille sig) at det kunne have en effekt fx indtaget i forbindelse med/før power walk. NB! Grapefrugt har en kendt og MEGET veldokumenteret effekt på diverse medikamenters omsætning, hvorfor folk, der dagligt indtager lægeordineret medicin ikke bør indtage grapefrugt i større mængder uden at konsultere deres læge (nok ikke det store probelm for MOL'ere i guess). Lidt referencer: 1 2 3 4 5
  11. squat i smith stativ

    - Zercher-squat (du har stangen liggende i albuebøjningerne og holder armene som ved toppen af en bicepscurl) - DL squat (squat med håndvægte - evt. med den ene vrist på en bænk, når du når op i belastning) - Pistols (lidt sværere - squat helt i bund på et ben med det andet ben strukket helt ud foran dig - sådan lidt kosakdansagtigt)
  12. Brystøvelser

    Hvis det er "slemt nok" kan du komme under kniven: Rigshospitalet - tragtbryst
  13. Doping

    Hvordan testes der i DK indenfor SL og BB? Som jeg har forstået det tester man udelukkende v.h.a. urinprøver og udelukkende i forbindelse med stævnerne. Testning ud over ved stævnerne foregår sporadisk og uden den mindste systematik? I sidste ende er det vel et spørgsmål om (sponsor)penge og i modsætning til fx cykling, hvor sponsorerne flygter, er de fleste sponsorer af BB stævner direkte involveret i videreformidling af "ulovlige" stoffer (operation X og andre dokumentarer). Er det ikke sådan, at publikum egentlig vil se "freaks" ligesom vi gerne vil se ryttere køre over Tourmalet med 20 km/t. Et klart signal kunne jo være, at man for at stille til konkurrence skal være medlem min. 12 mdr. inden konkurrencen og at man obligatorisk testes her 12 mdr. før konkurrencen og i øvrigt kan testes i hele perioden frem til konkurrencen - ved urinprøve såvel som blodprøve. Desuden skal udøveren selv hæfte for evt. positive prøver. I øvrigt er det jo betænkeligt, at regeringen, der med Brian Mikkelsen som frontfigur, har så store ambitioner m.h.t. dopingbekæmpelse ikke har til hensigt at afsætte flere midler til dopingkontrol, men fortsat lader det være op til forbundene (der er små og derfor "fattige") om at betale.
  14. venter

    På en skala fra 0-100, hvor strandklar er du så på nuværende tidspunkt?
  15. Top 20 trænings musik

    Drowning Pool; Bodies