kuglen

Medlemmer
  • Content count

    145
  • Joined

  • Last visited

About kuglen

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 10/05/1982

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    frederikssund

Previous Fields

  • Træningsformål:
    styrke og masse
  1. jeg er ved at starte et trænings center på 940m2 og er derfor interesseret i at opkøbe maskiner fra andre centre fordi de enten skal lukke eller skal skifte dem ud. de skal selvfølgelig virke og være af god kval (technogym,omebi, elekio eller nogen i den stil) hvis nogen kender nogen der har noegt de skal af med må de meget gerne konttakte mig. enten på denne mail : [email protected]
  2. kuglens spinnings projekt

    så kom de sidste detaljer omkring lokale og priser på plads. der vil fra d. 11/ blive kørt 2 hold om ugen. henholdsvis tirsdag og torsdag fra klokken 19.30-20.30 prisen vil være 50kr for 1 gang og 35kr ved køb af 10 gange. det hele vil finde sted i spinnings lokaet ved aars bowling center
  3. hej alle. jeg er ved at starte et spinnings projekt op. ideen fik jeg sådan set efter jeg deltog i et spinnings projekt for børne canserfonden. jeg besluttede mig for at jeg til næste år selv vil kører alle 24 timer som arrangementet løber over. for at dette ville kunne lade sig gøre gik jeg på jagt efter en spinning cykkel.. og efter et par dage lykkedes det mig at finde 14 stk helt ny som jeg kunne få kvit og frit incl. lokale og musik anlæg. den eneste betingelse for aftalen er at 50% af de penge der kommer ind på de spinnings timer jeg arrangere i lokalet skal gå til ham der har stillet det hele til rådighed. dvs at hvis der kommer 400kr ind på en time skal han have de 200kr og min halvdel i dette tilfælde 200kr vil gå ubeskåret til en konto jeg har oprettet som til næste års spinnings arrangement vil blive overdraget til børne canserfonden. jeg vil i den forbindelse sige mange tak til Sublimsport for at lade mig få lov til at lave denne "reklame" tråd hvor jeg kan poste opdateringer om hvornår der vil blive kørt spinning,hvor det vil blive kørt, hvem og hvor mange instruktøre der kommer samt hvor mange penge projektet får skrabet sammen. jeg håber at folk herinde fra der har mulighed for det vil bakke op om projektet og deltage i div arrangemeneter så vidt det vil være muligt. projektet vil finde sted i aars da det er her jeg har fået stillet cykler og lokale til rådighed. i løbet af det næste år vil jeg arrangere ca 5 længere spinnings "ture" 2 stk af 3 timers varihed, 2 stk af 6 timers varighed og 1 stk af 12 timers varrighed. prisen for disse arrangementer er ikke blevet bestemt endnu, men vil komme til at ligge i omegnen af 100kr for 3 timers arrangementerne, 200 kr for 6 timers arrangementerne og for 12 timers arrangemenetet vil prisen blive 500kr pr cykkel. der vil så her være mulighed for at være flere om at dele en cykkel. til 6 og 12 timers arrangementet vil der være energidrik og frugt til rådighed includeret i prisen. dette kræver dog at jeg kan få nogen til at sponsere dette hvad jeg meget håber på at sublimsport evt. vil bidrage til MC Donnalds har allerede sagt ja til at sponsere en 25 L dunk m saftevand(der vil være mere end 25L) til disse arrangemeneter og en ekstra dunk der kan blandes energidrik i. envidere vil det være mit mål at få en sponser der vil donere nogen energi/protein bare ligeledes til disse arrangementer. der vil naturligvis være mulighed for at disse sponsere får hængt noget reklame op i lokalet samt at jeg og andre instruktøre vil kører i reklame trøjer. til de længere arrangementer vil der så vidt det er muligt være flere instruktøre på så der vil være varriation i timerne og være fuld tryk på hele tiden. jeg selv vil naturligvis starte på instruktør cyklen og vil selv køre alle timerne uden undtagelse! håber på noget opbakning fra alle der tør prøve kræfter med mig på en spinnings cykkel (ja det skulle opfattes som en provokation) med venlig hilsen Peter Rasmussen alias kuglen.
  4. NATURLIGT proteinrigt mad!

    hvorfor ikke bare gå ind på www.vom.dk der er et mad leksikon med alt hvad der er værd at vide om nærringsindholdet i div fødevare samt forholdet mellem mættet og umættet fedtsyre i hver enkelt vare.
  5. er der ikke nogen der har George turners 10x10 program som exel fil?
  6. Alder 23 Højde 178 Vægt 94 Arme 43 Bryst 112 Liv 83 Lår 63 læg ? Fedt % ca 13 PR................. bænk : 125 squat : laves ikke pga dårlige knæ DL : 175
  7. Protein-drik under træning?

    det er da noget underligt kakao du drikker.. så meget sukker er der ikke i det kakao jeg køber.. der er kun 4½g pr 100g......
  8. Protein-drik under træning?

    det har jeg godt læst før, men det er imo for meget. dvs jeg skal have næsten 1/3 af alle mine carbs lige efter træning det holder ikke.. men en banan vejer ca 200-250g og har en energifordeling som følger: Banan, rå Energi pr. 100g Indhold pr. 100g Energifordeling % 391 kj 93,8 kcal Protein 1,3g Kulhydrat 21g Fedt 0,3g Protein 6% Kulhydrat 91% Fedt 3% så ved at spise en banan og drikke en shake lige efter træning og spise et måltid 1 time senere er man dækket rigtig godt ind imo.
  9. Protein-drik under træning?

    hvis du spiser et måltid bestående af 20-40g protein(alt efter vægt), en god mundfuld carbs (30-40g) og lidt sundt fedt (ca 5g) ca 1½ time før din træning er protein drik under træning helt unødvendigt. efter træning er en banan og en shake altid en sikker vinder :4thumbup: husk nu at de carbs du får i det omtalte måltid skal være komplekse carbs fra feks, groft rugbrød med solsikkekerner.
  10. Protein-drik under træning?

    om det kan betale sig eller ej afhænger helt og holdent af resten af din kost i løbet af dagen op til din træning.
  11. Ris/ros til mit kostprogram

    du kan ikke bulke uden at tage på i fedt.. det kan ikke lade sig gøre. og der sker ikke noget ved at du tager lidt fedt på.. bare det ikke bliver for meget. æg er den bedste proteinkilde ever. spis bare hele æg. der er massere af protein i både blommen og i hviden og med mindre du har forhøjet kolesteroltal eller hjertekar sygdomme i forvejen skader det ikke. Et gennemsnitligt æg består af 27.5% æggeblomme, 63% æggehvide og 9.5% skal. Æggeblommen er kyllingefosterets vigtigste næringskilde. Den består af ca. 50% vand, mens resten er tørstof, hvor ca. 2/3 består af forskellige fedtstoffer og 1/3 af proteiner. Æggehviden består af ca. 90% vand. Tørstoffet i æggehviden udgøres næsten udelukkende af forskellige proteiner. Æg, hele, rå Energi pr. 100g Indhold pr. 100g Energifordeling % 652 kj 156,5 kcal Protein 12,1g Kulhydrat 1,2g Fedt 11,2g Protein 32% Kulhydrat 3% Fedt 65%
  12. Sunde madvarer som er gode til bulk

    søren: langt de fleste ting på den liste kan faktisk fås i både netto,fakta og aldi :4thumbup:
  13. Dagens URBAN-forside

    de anbefaler netop kun at man ikke tager det som kosttilskud, da man uden problemer for dækket det behov der er i kroppen gennem kosten.
  14. Ris/ros til mit kostprogram

    du vejer ca 60 kg. dvs du skal have ca 2600kcal ed for at bulke ½ kg om ugen. har skal de 15-125g være protein. i 100g tun er der 26g protein.. i den meste oksekød er der mellem 19-22% protein, så kan du jo selv regne ud hvor lidt/meget du behøver spise af kød. de resterende kcal kan du nemt få gennem carbs fra grønt,fugt,ris,pasta og rugbrød. og fedt fra nødder,fisk og olier. det absolut vigtigste måltid er din morgenmad. et godt gammelt råd siger: spis som en konge om morgenen, som en prins til frokost og som en tigger til aften. min morgenmad indeholder ca 700 kcal og 45g protein min sene måltid indeholder 300 kcal og 35g protein.. mine andre måltider svinger mellem 600-400 kcal. du skal have 2600 kacl ed fordelt på 6 måltider. dvs i gennemsnit 433 kcal pr måltid. så kunne din morgenmad meget passende indeholde 500kcal og dit sene måltid 300. også fordeler du bare resten over de sidste 4 måltider.