Karl Æg

Medlemmer
  • Content count

    2,652
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Karl Æg last won the day on December 5 2012

Karl Æg had the most liked content!

About Karl Æg

  • Rank
    wannabee motherfucker

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Kan man indtage for lidt kcal?

    Hvorfor bekymrer du dig over, om de ekstra kalorier du skal have indenbors er "sunde"? Du er givetvis underernæret, og i sådanne tilfælde handler det om at spise. Et godt tip, som mange would-be bodybuildere med vægtforøgningsproblemer benytter sig af, er den såkaldte Sødmælksdiæt. Den indebærer, at du udover at spise som du plejer, indtager fx en liter sødmælk om dagen. Er du ikke til sødmælk, vil en liter Mathilde/Lille Lise også kunne fungere. Flydende kalorier er altid en sikker vinder, for folk med en lidt sjov appetitregulering, da de oftest ikke mætter nævneværdigt.
  2. 31

    Dine ben skal nok komme til at se fine ud. Hører Atoms for Peace for første gang nu. Dejlig musik.
  3. 31

    At smide en anelse for meget over to uger er helt ok, særligt i de indledende faser af en diæt, og absolut ikke noget jeg ville tænke andet over end at være glad for det. Jeg hører i øvrigt ikke Editors. Til gengæld er My Bloody Valentines nye plade ret awesome.
  4. Jeg har ingen problemer med at opløse det i vand. Mælk kunne jeg ikke drømme om at bruge sammen med appelsin/fersken. Det kan kun være gustent.
  5. Bland det op i Bodylabs appelsin/ferskenpulver. Det er det eneste jeg har fundet, der virkelig kan skjule smagen.
  6. Hver dag er hver dag!

    Jeg vil tro at min fedtprocent er mindst 10 procentpoint lavere end din. Dit fede svin.
  7. Hver dag er hver dag!

    Det tør siges! Især omkring mave og baller.
  8. 31

    Jaja, det er jo kun 2 x 4 kg, og kalenderen siger kun 13/2. Maaasser af tid.
  9. 31

    Pjat. Hvis jeg kan stå helt pillet på 80 med mine 185, vil du gøre dig fremragende på 85.
  10. 31

    Hvorfor stoppe ved 90? Sæt baren højt og skyd efter 85. Du ville se awesome ud med skarpe abs.
  11. Hver dag er hver dag!

    Folk der træner for at være i form til Roskilde siger mig ikke noget.
  12. Drømmen om mikroskopiske nosser

    Mads. Dine ben er blevet stærke på det seneste.
  13. 31

    Det kan også være de træner tre-split efter ben/træk/pres-inddelingen (som jeg fx gør) og derfor er tvunget til at træne pres for at undgå enten at dratte om af udmattelse kl. 1 (hvis de har trænet ben) eller at undgå at have så insisterende kramper i brachs, at de ikke kan give finger (hvis de har trænet træk). Jeg trænede i øvrigt ben i går. Men jeg skulle heller ikke i byen. Til gengæld sov jeg forfærdeligt.
  14. Talk about dårlige sammenligninger. Hvorfor skulle det være usundt at holde op med at spise morgenmad? Hvilken magisk egenskab har morgenmaden, som gør en daglig 16-timers faste direkte sundhedsskadelig? Fastediæter har en række fordele. 1) Den begrænsede periode for fødevareindtag betyder alt andet lige, at risikoen for at overspise bliver mindre, hvilket mindsker risikoen for overvægt med hvad dertil hører af følgesygdomme. 2) Fastediæter modvirker udvikling af type-2 diabetes ved mindske det daglige antal af udsving i blodsukkeret. 3) Fastediæter er voldsomt praktiske, fordi man ikke behøver at tænke så voldsomt meget over, hvad man får at spise hvornår, så længe man holder sig inden for vinduet. Man skal dog nok ikke forvente ret meget udover begrænsede korrelationer. IF er primært et redskab med nogle indiskutable fordele for ens sultfornemmelse under et diætforløb, som man kan vælge at bruge eller lade være. De direkte sundhedsmæssige fordele/ulemper vil givetvis være temmelig begrænsede, hvis ens makronutrientindtag ellers er det samme.
  15. Der er efterhånden en større forsamling brugere på bodybuilding.dk, der har forsøgt sig med IF ifm. diætforløb. Så vidt jeg ved, har så godt som alle talt positivt om det. Mig selv inklusive, og mine eksperimenter med Leangains-protokollen har generelt fungeret fremragende. IF gør det uhyggeligt meget mere praktisk og udholdeligt at være på diæt, det holder dit energiniveau betydeligt højere i løbet af dagen, og det giver dig væsentligt større råderum at skeje ud i. Go for it.