mat88'

Medlemmer
  • Content count

    114
  • Joined

  • Last visited

About mat88'

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/09/1998

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    Odense SV

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, sundhed.
  1. Mætheds fornemmelse vha en pille

    Vi havde forestille også, at man kunne spise pillerne. Hvis man havde intetioner om at tabe sig. Man skal ikke kunne leve af det, hvem gider det :4mewantfood: Indtil videre har vi tænkt at der skal protein pulver og hvedklid..
  2. Hej MOL'ere Mig og en kammerat er igang med et teknologi projekt. Vi er igang med at lave en pille, som skal fjerne sulte fornemmelse og gøre os mættet. Vi har nogle ideer om, hvad ingridienserne skal være, men vil alligevel gerne have nogle tips herinde. Da jeg ved der er en masse der har gode/dårlige eferinger med diverse kost tilskud. Vi har nogle spørgsmål, som vi håber der er nogle der vil svare på Hvilke kost tilskud mætter? Hvis du skal spise lidt, som skal mætte meget. Hvad spiser du så? Ville det være en ide at tilføre nogle vitaminer, protein eller evt fiskeolie hvis det er muligt? Hvis du sidder med en god ide, som du gerne vil dele med os. Så vil vi blive meget glade :) Hilsen Thomas og Mathias
  3. Styrketræning for 14 årig.

    Gør som de siger, træn efter fundament programmet... Da jeg startede for godt 4 år siden. Trænede jeg 2 år hvor jeg var lige så lost som dig. Havde trænings dage hvor jeg kun trænede biceps.. SÅ trænede jeg lidt af det ene og det andet.. mega nedern og total spild af tiden, men vidste jo ikke bedre.. :D Så stoppede jeg med at træne 1 år. Derefter trænede jeg HST program og efter 2 måneder var jeg vokset mere end på 2 år EDIT: Lige mht til protein pulver, vil absolut ikke mene det spild af penge. Synes det er bedre at have i baghånden. Lad os antage at du en tag måske kun får 20g protein eller lign. Så det da meget godt at have stående ? og desuden smager det mega godt :4mewantfood:
  4. Omregning imellem kcal og vægttab

    Er rimelig sikker på at hvis du er i 500 kcal underskud om dagen. Så taber du dig ca. 500 gram om ugen.
  5. Musik i forbindelse med Cardio / puls

    Løber til hardstyle Elsker det i forvejen og når jeg så kender numrene, får jeg mere energi når climax rammer
  6. Incline DB vs bænkpress

    Hey Mig og min trænings kammerater undre os over noget. Når vi træner, så tager vi det samme i bænkpres, men nå vi derefter gå over til incline DB tager han 32-34kg og jeg kan køre 36-38 kg 3-6 gentagelser tager vi. Så i bænkpres kan jeg ikke tage noget som helst mere end ham, vil næsten sige tværtimod. Kan det have noget at køre med teknikken i bænkpres, eller presser jeg mig mere end ham i incline eller hvordan
  7. 18 årig russisk

    Ser fanme nasty ud Han er vel på krudt er han ikke :D?
  8. Lettere overbelastet håndled

    Har samme problem.. kom med nogle gode svar :P
  9. HST, antal sæt pr øvelse

    Kørte 2 sæt pr øvelse det virkede godt for mig. Kørte dog også dødløft.
  10. Mener det ligger til generne, hvordan dit bryst kommer til at se ud, men du ska selvfølgelig træne byst.
  11. Sunde madvarer som er gode til bulk

    Diverse fast food kæder :4mewantfood:
  12. HEjsa Jeg skal til at træne seriøst igen, efter en lang og god sommerfeire. Førhen trænede nåede jeg 3 HST cyklusser, med rigtigt gode resultater. Vil bare gerne prøve noget nyt. Har læst lidt om folk har gode resultater med 5x5 så sad og legede lidt med nogle ideer. Træning: Mandag, Torsdag og Lørdag Havde forestille mig noget i stil med: Trænings dag A: Squat 5x5 Læg et eller anden 3x8 Bænkpres 5x5 Incline DB 3x8 Militær press 3x8 Leterals raises 3x8 Chinups 3xmax Dips 3xmax Mave + triceps træning Trænings dag B: Dødløft 5x5 Bend over row 3x8 Bænkpres 3x8 Incline DB 5x5 Militær press 5x5 Leterals raises 3x8 Chinups 3xmax Dips 3xmax mave + biceps Også køre det bare : ) Kan deT gå an, eller er det helt ude i skoven ?
  13. Højde: 180 ca Vægt: 80 kilo ca Guns: 39cm wheels: 63cm Fedtprocent 10-15 stykker ved ikke Trænet 8måneder seriøs træning og 1-2år on/off ved ikke helt :S lorte træning dengang