Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70

Onkel Troels last won the day on September 26

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

8,574 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndag i abeskuret: Squat - 10x50kg, 10x50kg, 10x100kg, 10x100kg DB curls - 10x19kgs, 10x19kgs, 6x27,5kgs, 10x20kgs, 10x20kgs Leg curls m. Elastik - 4sæt x 12reps Military press - 5sæt x 10reps med 50kg Også en ret hurtig runde idag. Dog tror jeg der blev brugt 20-25min. Squat er altid lidt mere takserende.
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Takker :-) Det er ok. Men skal arbejde med den flat dumbell press hvis jeg skal kunne følge med dig kan jeg mærke :-)
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdag i abeskuret: Stivbenet Dødløft - 3sæt x 10reps med 100kg Flat DB press - 20x19kgs, 10x27,5kgs, 15x40kgs Band triceps pushdowns - 1sæt x mange Havde lige 10min. Så det var hvad jeg kunne nå.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Hæng i barre på tid - 1min og 45sek (Ville gerne have haft 2min men dette var vidst en udligning eller lille rekord i denne øvelse. Så det er helt fint. Prøv at se om i kan hænge i en barre i 2min. Det er sværere end man tror. Pullup (Wide grip) - 6sæt x 6reps Leg ext - 6sæt x 20-30reps (Prøver at få noget blod til lårene. De er simpelthen vanvittigt ømme efter squatten onsdag) Wide grip pullups har jeg haft vanskeligheder med at lave efter min skulderskade så rigtigt lækkert at kunne lave øvelsen idag.
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag: Gåtur - 15min (ved ikke om man kan kalde det træning. Men så bevægelse da) DB laterels - 20x5kgs, 15x10kgs, 15x10kgs, 15x10kgs, 15x10kgs (Helt strakte arme. Så kan 10kg altså være rigeligt til delts for mig) Plate front raise - 5sæt x 10-12reps med 25kgs Havde bare lidt ekstra tid. Burde måske have lavet cardio men mine ben er totalt medtaget efter squats igår)
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i RAW: Squat(high bar) - 10x20kg, 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x110kg, 5x110kg, 5x100kg (lang tid siden sidst. Det skal nok give onde DOMS. ) Pullups - 6sæt x 10reps Hyper ext - 5sæt x 20reps Viking press - 6sæt x 6-10reps T-bar Rows - 4sæt x 15reps Rotator cuff - 4sæt x 12reps Chest press (plate loaded) - 5sæt x 8-12reps Pec dec flyers - 4sæt x 10reps DB curls - 3sæt x 10reps med 20-22kgs Forsøgte lidt løb på løbebånd tilsidst men havde totalt gummiben efter squatten så droppede det... Udemærket træning.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandag i abeskuret: Floorpress - 10x50kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 3x100kg, 3x110kg, 10x110kg KB press - 3sæt x 10/10reps med 20kg Coc1 - 4sæt x 10/10reps Nu lavede jeg chins tidligere idag så det blev bare lidt let press træning og noget coc.
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandag på arbejdet: Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt)
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Coc - lidt blandet Sumo dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 5x140kg, 5x170kg, 5x170kg, 5x170kg, 5x140kg (Fornuftig runde) Bend over Rows - 5sæt x 10reps med 100kg AB wheel - 5sæt x 10reps Stående læg - 5sæt x 60reps Barbell lunges - 3sæt x 8reps med 50kg Incline DB press(45grader) - 12x20kg, 12x27,5kgs, 10x40kgs, 10x40kgs, 10x40kgs (Sad dælme godt) Tate press / Flat DB press - 10/10med27,5kgs, 10/10med27,5kgs (Vanvittigt pump. ) KB curls - 2sæt med 8kgs (lidt til underarmene) Cardio: Stepups med høje knæløft på box - 9min (Kørte løs imens undertegnede sang spillede. Kom til at svede godt tilsidst) Dejlig træning i abeskuret :-)
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i Raw Fitness: Trappemaskine - 30min (Første 14min på niveau 8, Næste 10min på niveau 10, og sluttede af med niveau 12 de sidste 6min. ) Hyper ext - 5sæt x 20reps Supersættet med Leg Ext - 5sæt x 10-12reps op til 5 20ere Pullups - 5sæt x 10reps Supersættet med Military Press - 20x20kg, 10x40kg, 10x50kg, 6x60kg, 6x60kg Facepulls - 5sæt x 12reps Fri hæng i en arm fra crossfit stativ - 3 turer med hver arm. Noget sværere end sidst da jeg ikke havde kridt på hænderne idag. Dips - 22xmig, 20xmig, 18xmig, 16xmig, 14xmig (Noget bedre end sidst. Sygt godt øvelse. Når jeg kan lave 5x20reps kan jeg begynde med lidt ekstra vægt) Supersættet med Isolated Db Curls - 5sæt x 10-12reps med 10-20kgs håndvægte Triceps Pushdowns - 3sæt x 12reps Supersættet med Biceps Chins - 3sæt x 5reps Dejlig træning. Er stadig i chok over hvor ringe musikken er i Raw desværre. Men ellers et superfedt center. Jeg svedte vanvittigt idag og fik da også drukket 2liter vand undervejs. Lørdag påtænker jeg at lave Sumo Dødløft som opvarmning(Nu ser vi hvor tungt det bliver) og mit Kb swing program efterfølgende.
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdags cardio på arbejdet: Løbebånd - 5km (29min og 3sek) Klamt hårdt. Sådan er det når det er så sjældent jeg løber. Pulsen kom over 170 meget af tiden.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    10000swing programmet dag 14: KB swings - (10,15,25,50reps) x 5 = 500reps ialt med 24kg Indimellem: Bænkpres med 80kgs - (2,4,6reps) x 5 = 60reps ialt Lean away one armed DB laterels - 5sæt x 10-20reps med 8-19kgs håndvægte Ganske udemærket runde.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i RAW fitness: Trappemaskine - 30min (første 15min på niveau 8 og sidste 15min på niveau 10. Fik svedt godt igennem men højeste puls var 154 ) Pullups - 5sæt x 10reps Squat (Safety bar) - 10x30kg, 10x70kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg(Kæft mand. Kan godt mærke jeg ikke har squatter længe og så er Safety bar meget hårdere for kropskernen) Mave på rygbænk - 5sæt x 20reps Leg curls - 5sæt x 8-10reps Pulldowns(smalt greb) - 5sæt x 4-10reps op til stakken 115kg Chest supported Rows - 5sæt x 10reps Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 5x100kg, 5x100kg(..Gik flad på dette tidspunkt. Ikke fordi de var så tunge igen men energien var ved at være brugt) Skulderpres i maskine - 3sæt x 20reps (bare let vægt) Dips - 20xmig, 12xmig, 12xmig, 10xmig, 12xmig (wow, det er længe siden sidst. Langt fra fordums styrke. Men fandens effektiv øvelse. Det gode er at jeg ikke behøver ekstra vægt for at det giver noget. ) DB curls - 5sæt x 10reps med 10-20kgs Fri hængning i en arm på 8-10cm diameter stang ude mønster - wee, det har jeg heller ikke gjort længe. Mest på grund at skulderen. Men. Dejligt både skulder og greb kan holde til det.) Lidt pinch gripping med 20kgs skive. Super fin træning idag :-)
  14. Doktorens log

    Laver du pushups hvor der ligger 75kg på ryggen af dig? Det lyder godt nok bøvlet. Kræver vel en makker der kan sørge for de ikke falder ned? Hvad siger dit AC-led til diverse plateloaded chest press maskiner? Personligt synes jeg de er ret skånsomme. :-)
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    10000swing programmet dag 13: KB swings - 100,50,50,50,50,50,50,100 = 500reps ialt med 24kg Indimellem lavede jeg chest press i maskine. Incline og alm. Samt DB flyers. Fulgte ikke helt vanligt protokol men fik da lavet de 500swings med 24eren. Pulsen kom fint op og der kom masser af pump på brystet.