Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,628
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

Onkel Troels last won the day on August 3

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

11,862 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i abeskuret: Incline DB press - 12x20kgs, 12x27,5kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs Flat DB press - 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 8x35kgs, 8x35kgs French press - 3sæt x 10reps med 40kg Tiltrængt patafbrænding. Lavede iøvrigt også 100 armstrækkere igår over 19 pyramidesæt.
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag Gåtur - 5,44km (48min) Løbebånd - 5km med 1% hældning (25min og 25sek. Intervaller 11-15km/t) Fastedag.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 30xmig, 30xmig, 12xmig+25kg, 12xmig+25kg Stående læg - 4sæt x 50reps Squat - 10x50kg, 10x50kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg (De 120kg var dælme tunge :-S Men god runde) Siddende leg curls m. Elastik - 5sæt x 12/12reps KB rows - 5sæt x 12/12reps med 40kgs KB Wide grip pullups - 5sæt x 5reps med +0-15kg Mave - 5sæt x 12-20reps Military Press - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x60kg, 5x50kg (Lidt skub fra læggene på de 70kg. Cykelrytterskuldre er slappe skuldre) Lean away DB laterels - 3sæt x 15reps med 8kg Flat DB flyers - 3sæt x 20reps med 20kgs Dejlig omgang styrketræning. Årstiden og mørket gør at jeg kun får kørt MTB 1 gang om ugen i øjeblikket. Så fint med lidt styrke.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredagstræning i fitness World: Arc trainer - 15min Kabel rows - 5sæt x 10-20reps med 60-100kg Pulldowns med smalt greb - 5sæt x 8-10reps med 60-100kg Descline - 20x20kg, 10x60kg, 10x100kg, 5x110kg, 5x110kg, 5x110kg DB curls - 3sæt x 15reps med 14kgs Incline DB press - 3sæt x 10reps med 26kgs Pec dec flyers - 3sæt x 10reps DB laterels - 3sæt x 15reps med 12kgs Tynd og drænet efter løbeturen igår gør ikke ligefrem vægtene tunge. Men fedt med noget god styrketræning :-)
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag: Løb - 8,6km Længste tur meget længe. Helt smadret i den gamle krop dagen efter.
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i abeskuret: Airbike - 30min (402kcal. Lå omkring 240-300watt. Nok mest omkring 250watt. Puls 135-140) Hyper ext - 4sæt x 30reps Supersættet med DB hammercurls - 4sæt x 15reps med 20kgs AB wheel - 4sæt x 12reps Supersættet med Mave på rygbænk - 4sæt x 20reps KB press - 10x12kg, 10x16kg 10x20kg, 10x24kg, 10x20kg Low box squat (dynamisk) - 10sæt x 3reps med 50kg (Well, ved hvor ødelæggende en squattræning kan være for alt anden træning en uge efter. Derfor helt let vægt.....Og så fordi jeg ikke lige gad losse kg på nakken) Incline french press - 4sæt x 10reps med 40kg Udemærket. Var ikke ligefrem fyldt med energi da jeg skulle træne. Har også været meget træt den sidste uges tid.....Og sulten. Så jeg har spist en del. Også en del tarvelige carbs. Det er ok. Bare jeg også husker at få lavet noget cardio. Airbiken er altid god.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Pullups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt) Hæng i barre 2 x 1min Leg ext - 5sæt x 10-12reps op til stakken Kabel laterels - 5sæt x 12reps Triceps pushdowns - 3sæt x 10reps Chest press i maskine - 3sæt x 10-20reps
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i abeskuret: Sumo dødløft - 10x50kg, 10x50kg, 10x100kg, 10x100kg, 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg, 5x140kg (med bælte og overhåndsgreb) Pullups - 5sæt x 5reps med +0-20kg Bend over rows - 3sæt x 10reps med 100kg Manse board squat(tempo525) - 3sæt x 8reps +15kg Coc1 - 3sæt x 8/8reps Incline bænkpres - 20x20kg, 12x30kg, 12x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 5x80kg, 5x80kg Incline Tate press - 3sæt x 10reps med 20kgs Hæng i barre - 1x1min, 1x2min(PR...Weee, 2min hæng i barre har jeg aldrig gjort før. Også endda efter alt det andet der har udfordret grebet idag. ) Cardio: Airbike - 4min (10sek on / 20sek off) Airbike - 4min (Steady state 300-400watt) Lækker træning.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job. Løbebånd - 3km med 1%hældning(13min og 58sek) Klar bedring. Løb i alm. Jeans da jeg havde glemt træningstøj. 13km/t det meste af tiden.
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag: Løb - 8km (44min) Det var blevet for mørkt at cykle kl 17 hvor min datter af til spejder så løb en tur istedet. Det er bare træls på en helt anden måde. Nå, men godt for kondien.
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mange tak, Vestjyden og Gregers :-D Dødløft har altid været nemmere for mig end squat. Mit squat er virkeligt skidt på trods af alt cykleriet.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i abeskuret: Hyper ext - 3sæt x 20reps Band rows - 3sæt x 20reps Dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 10x130kg, 5x150kg, 5x170kg Sumo dødløft - 10x100kg, 10x100kg Chest supported barbell rows - 12x50kg, 12x60kg, 10x70kg, 8x80kg Pullups - 3sæt x 10reps Dumbell Curls - 5sæt x 10-20reps (Nogle af dem med occlusionsstroppe. Kæft et pump) Cardio: Barbell clean and press - 3sæt x 10reps med 55kg Supersættet med Airbike - +400watt (Den tid det tog makkeren at tage sine 10reps clean and press skulle man holde +400watt på airbiken.... FEEEED runde) Havde fint besøg af min gamle træningsmakker Martin fra mine gamle styrkeløft dage. Kæft, det var hyggeligt. Føltes jo næsten at være 25år igen :-D Tror det er over 10 år siden jeg har trænet med ham sidst. Og så fik jeg dødløftet for første gang i 7 måneder. Ud fra den betragtning kørte de 170kg sgu ganske fint. Blev kørt med dobbelt overhånd med de første 2 reps og straps på de sidste 3. Alt uden bælte.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: Løbebånd - 3km med 1% hældning (14min og 38sek) Bedre end sidst.
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lidt hurtig søndagspump i abeskuret: Chest supported DB rows - 4sæt x 10-12reps med 27,5kgs AB wheel - 4sæt x 12reps DB spider curls - 4sæt x 10-12reps med 19kgs Incline DB press - 4sæt x 10reps med 35kgs Triceps pushdowns - 4sæt x 10reps
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdagstræning i RAW: Trappemaskine - 30min (2471trin. Meget nemmere end sidst jeg prøvede denne maskine. Vægttab og bedre form hjælper) Squat - 10x20kg, 10x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 6x110kg, 6x100kg, 10x60kg Hyper ext - 4sæt x 25reps Stående læg - 4sæt x 20-30reps Pullups - 5sæt x 10reps Face pulls - 4sæt x 12reps Kabel rows - 4sæt x 10-20reps Bænkpres - 10x20kg, 10x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 3x110kg, 10x80kg High incline DB press - 12x22,5kgs, 10x27,5kgs, 10x32,5kgs, 10x35kgs DB curls - 4sæt x 12-15reps DB laterels - 4sæt x 12-15reps med 10kgs håndvægte Lækker træning. Lang tid siden jeg har dedikeret et par times træning til styrketræning. Regner med pænt ømme Muller hele vejen rundt. Overrasket over hvor nem trappemaskinen var. Endda på højere intensitet. Havde den på niveau 16 tilsidst.