Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

Onkel Troels last won the day on August 9

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

8,060 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Træning på job: Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt) Triceps pushdowns - 5sæt x 12reps
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job Løbebånd - 10min Tabata høje knæløftninger - 4min Tabata x 2 cykel - 8min En masse mave Det der cardio er altid tiltrængt når jeg endeligt får taget mig sammen.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandagstræning i abeskuret: Hyper ext - 4sæt x 20reps Squat - 10x50kg, 10x100kg, 10x110kg, 5x130kg, 5x130kg Front squat - 10x50kg, 10x60kg, 10x50kg Hip abduktion (elastik) - 2sæt x 12reps Hip adduktion (elastik) - 2sæt x 12reps Dumbell curls - 6sæt x 6-18reps med 19-27,5kgs Floorpress - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,5 med 100kg (50reps ialt med 100kg. Pinky grip) Coc1 - en del 10ere med begge hænder. Fin runde.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i RAW fitness Benpres - 8sæt x 10-12reps op til 320kg+slæde Læg i benpres - 5sæt x 15-20reps Hyper ext - 4sæt x 25reps Squat - 10x20kg, 10x60kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x100kg Kabel Rows - 5sæt x 12reps op til stakken Rotatorcuff - 5sæt x 12/12reps Pulldowns - 5sæt x 10reps med 65-105kg Bænkpres - 10x60kg, 1x80kg, 1x110kg, 1x120kg, 1x130kg, 10x80kg (130kg kørte fint men følte ikke får en hård omgang bænk. Så mest for lige at få vækket de dele af hjernen der laver bænkpres..) Chest press maskine - 5sæt x 12reps med 2x40kg på. DB one hand skulderpres - 2sæt Har været noget bombet efter hverdagen er startet op igen med dertilhørende mindre søvn. Har arbejdet men kunne sove til kl 7 nu skal jeg op kl 6 og det er bare træls for en B-mand som mig..
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Chinups - 5sæt x 10reps Coc 1,5 - en masse doubler. Mit greb var lidt over trænet så kunne mærke 2ere. Skulle jeg ikke prøve på idag. Pendlay Rows - 5sæt x 8reps med 100kg DB Curls - 5sæt x 10reps Grip Curls - 5sæt x 12reps Sumo dødløft - 10x100kg, 3x150kg, 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg, 3x150kg Floor press - 10x50kg, 10x50kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 10x100kg, 10x100kg, 10x100kg Mave - 3sæt x mange Rigtig fin runde :-)
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdag i skuret: Military press - 5sæt x 10reps med 50kg DB laterels - 5sæt x 12reps med 19kgs Coc 2 - Jep jep fik den igen lukket helt tydeligt med højre. Venstre vil stadig ikke. Derefter coc 1,5 reversed grip for doubler. Wrist roller - 4sæt Skulder og underarme. Vigtige muskler. Men ikke nogen sveddryppenede hård træning.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i skuret: Overhead triceps ext - 6sæt x 6-20reps Tatepress - 2sæt x 15reps med 19kgs Havde bare lige lyst til noget triceps pump.
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag i abeskuret: Squat - 10x50kg, 10x50kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x110kg, 6x110kg, 6x120kg Leg curls med elastik - 5sæt x 15reps AB wheel - 5sæt x 10reps Coc1 inverted grip - 8sæt x 5/5reps Facepulls - 3sæt x 20reps Incline DB press - 12x20kgs, 10x27,5kgs, 10x35kgs, 10x35kgs+band, 9x35kgs+kraftigere elastik, 10x35kgs KB press - 20/20reps, 10/10reps, 10/10reps med 20kgs kb. Triceps m elastik - 4sæt x 12reps DB biceps curls - 2sæt Rigtig fin træning med god energi. Pattøjet fik godt med høvl med de incline presses inklusiv elastik.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning i abeskuret: Chest supported DB Rows - 5sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægte Supersættet med Bend over Rows - 5sæt x 10reps med 100kg (sidste sæt afsluttet med 10rep dødløft) CocT inverted grip - 6sæt x 10/10reps Floor press - 12x50kg, 12x60kg, 12x70kg, 12x80kg, 12x90kg, 12x100kg (Gode nemme) Seated DB shoulderpress - 12x20kgs, 10x27,5kgs, 12x20kgs KB one hans holds - 1min med 40kg, 30sek med 48kg med fatgripz 2sæt. Shit mit greb var presset her. Også godt for de skrå mavemuskler Air squat - 3sæt x 20-30reps Rigtig fin træning :-)
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i RAW fitness: Car Deadlift - 5x100kg, 5x140kg, 5x180kg, 5x220kg, 2x260kg(Ingen kridt så grebet ville ikke flere), 5x180kg Leg ext - 6sæt x 12reps Hyper ext - 5sæt x 20reps Safety bar Squat - 10x30kg, 10x70kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg, 3x110kg Pullups - 5sæt x 8reps (fokus på at komme helt ned og hænge 1-2sek og helt op hver gang) Kabel Rows - 3sæt x 12-15reps Rear delts maskine - 3sæt x 10reps Chest press maskine - 5sæt x 8-12reps (elsker den maskine. Sidder lige i patkassen) Skulderpres i maskine - 2sæt x 10reps DB laterels - 2sæt x 20reps Mave - 1sæt x 50reps Pushups - 5sæt x 20reps Så gik der lige 8 dage siden sidste træning. Ikke ideelt. Den har stået på lige rigeligt feriehygge. Men udemærket runde. Målet var at komme det meste af kroppen igennem og det lykkedes fint :-)
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdag i abeskuret: Siddende skulderpres - 6x50kg, 6x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x70kg Chest supported DB Rows - 5sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægte DB laterels - 3sæt x 12reps med 19kgs håndvægte Bend over Rows - 3sæt x 12reps med 100kg Floorpress - 5sæt x 5reps med 100kg Coc 1,5 - 5sæt x 5/5reps Elsker det vejr her. Ingen fantastisk træning men ok. Skal lige op på niveau efter ferien.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning i abeskuret: Hyper ext - 5sæt x 30reps Stående læg - 5sæt x 50reps High box squat - 15x50kg, 15x50kg, 10x100kg, 6x110kg, 6x130kg, 6x140kg Coc2 - Yes, det lykkedes at lukke den et par gange med højre. Den ene gang måske lidt tvivlsom men den anden gang helt sikkert inde og 'klikke'. Fedt fedt. KB press - 5/5x20kg, 5/5x24kg, 5/5x32kg, 3/3x40kg, 15/15x20kg Fatman pullups - 3sæt x 10reps Pullups - 2sæt x 10reps DB flyers - 2sæt x 20reps med 20kgs Netop hjemvendt fra Ferie i Italien. Det betød 14dage næsten uden træning. Dog havde jeg en elastik med jeg lavede lidt med 3-4dage. Og så løb jeg 2 gange omkring 3km. Lavede også lidt Coc med svedige naller. Måske det der lønner sig idag hvor jeg havde kridt til rådighed.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Mave på rygbænk - 5sæt x 20reps KB press - 10/10med20kg, 10/10med24, 5/5med32kg, 3/3med40kg, 3/3med40kg, 5/5med32kg, 10/10med24kg, 10/10med24kg Incline dumbell press - 5sæt x 12reps med 35kgs High incline dumbell press - 3sæt x 12reps med 27,5kgs Coc - x en masse. Jeps, jeg tror sgu jeg lukkede 2eren idag med højre. 1gang så var der udsolgt. Derefter holds på 1,5eren. Dumbell laterels - 3sæt x 12reps med 19kgs Rear delts - 3sæt x 30reps med 5kgs Air squats - 2sæt x 30reps Følte lidt jeg burde have lavet noget cardio idag men der skal ikke regne meget før jeg overtaler mig selv til at lave vægttræning istedet :-D
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Pullups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,5,4,3,2,1 (81reps ialt) Triceps pushdowns - 5sæt x 12-20reps
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i Fitness World: Thumbless grip Deadlift - 10x60kg, 10x60kg, 10x80kg,10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 3x130kg Unilateralt HOLDS - 3sæt (Holder på enden af en OL stang og løfter den ene side op. Det er pænt udforderende for grebbet på det tykke, glatte stykke) Low Back extension - 3sæt x 12-20reps Hatch Squat - 5sæt x 6-10reps op til 6 20ere på. Er ikke ligefrem min stærkeste øvelse. Men fantastisk effektiv. Især når man går dybt. Roman Chair mave - 4sæt x 25reps Decline Bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x110kg, 10x100kg Pec Dec Flyers - 5sæt x 8-20reps Isolated Dumbell Curls - 5sæt x 10-15reps med 12-20kgs håndvægt Biceps i maskine - 5sæt x 12-20reps Pushups - 1sæt x 20reps Cardio: Trappemaskine - Impire State Building - 17min og 39sek (kørte sgu godt. Kondien i klar fremgang. Tæt på PR og var ikke maxet helt ud. Har kørt den under 18sek før men kan ikke huske hvor meget) Superduper træning.