Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

Onkel Troels last won the day on May 20

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

4,996 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdag i abeskuret: Hyper ext - 3sæt x 50reps Squat - 3sæt x 12reps med 50kg Bænkpres - 6sæt x 10reps med 50kg Bare lige lidt let bevægelse inden turen går til Italien. Idag bliver jeg 39år gammel. Shit jeg er et gammelt røvhul efterhånden :-0
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i RAW fitness: Squat(Safety bar) - (10x30kg, 10x70kg), 5sæt x 5reps med 110kg(Fanme da svært...eller også er jeg bare slap. Tænker det er en kombi) Stivbenet dødløft - 60,100,140,100,60kg for 10ere Pulldowns(smalt greb)- 5sæt x 8-10reps Supersættet med Kabel rows(bredt greb) - 5sæt x 12-20reps Bænkpres - lidt 2ere med 100kg...nej, føltes ikke godt for skulderen så droppede den.. Pec dec flyers - 6sæt x 10-20reps Chest press (plate loaded) - 5sæt x 10reps Kabel triceps extension - 5sæt x 10reps DB laterels - 3sæt x 20reps med 5-10reps Isolated DB curls - 1sæt x 50reps med 10kg med hver arm Cardio: Arc trainer - 15min Ok uden at være prangende. Jeg gæstetrænede så jeg kunne gå mere til den på maskiner og variere øvelserne både pga det mentale men også for at kunne træne udenom småskavanker. Positivt: hele kroppen blev trænet effektivt Negativt: ikke PR humør og skulderen drillede lidt.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning i abeskuret: Hyper ext - 5sæt x 30reps Seated barbell shoulderpress - 5x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x75kg, 5x80kg, 10x70kg, 10x60kg, 10x50kg DB laterels - 5sæt x 12reps med 19kgs håndvægte Bænkpres (widegrip) - 5sæt x 10reps med 50kg KB swings - 50, 40, 30, 20, 10reps med 24eren Udemærket.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mange tak :-)Dødløft en føltes bare fint idag :-) Klart det er svært at sammenligne med alm. Dødløft men vigtigt er at jeg idag kunne løfte mere end de 3-4 gange tidligere jeg har prøvet den øvelse. Havde overvejet et par 5ere med 120kg i smal bænk men skulderen pev lidt så holdt det på 2-3 stykker :-) Det plateloaded press jeg lavede bagefter ristede dog patter og trisser mere end rigeligt :-)
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i RAW: Car deadlift - 6x100kg, 6x140kg, 6x180kg, 6x220kg, 6x260kg(PR..nemt), 2x300kg(PR. Havde jeg været 10år yngre havde jeg reppet 5-6 stykker til min ryg var en ren triumfbue. Det gør jeg ikke mere. Når jeg ikke kan holde spændet ordenligt i lænden så stopper jeg. Gik super idag :-) ) Leg ext - 5sæt x 10reps op til 5x20kgs skiver Hyper ext - 5sæt x 12reps + spænd fra elastik Kabel rows - 5sæt x 20reps op til stakken Rotator cuff - 4-5sæt Smal bænkpres - 5x60kg, 5x90kg, 5x110kg, 2x120kg, 3x120kg, 2x120kg(ok, pres men stressede skulderen så ikke mere af det....) Plateloaded chestpress - 6sæt x 6-12reps (sad Pissegodt) Tatepress - 3sæt(occlusion) Supersættet med Curls - 3sæt(occlusion) Løbebånd - 3km (10,2-11,5km/t) En af de bedste træninger længe. God energi og styrke. Eneste minus var at min skulder drillede lidt under smal bænk men pressede den også lige rigeligt med 12ere i kb press i forgårs. Og så fik jeg endeligt lavet lidt cardio igen. Meget tiltrængt.
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lidt på arbejdet: KB press - 5sæt x 12/12reps med 24kg Pulldowns - 5sæt x 10reps Triceps - 3sæt + En masse mave Fint nok så jeg får holdt frekvensen lidt oppe i mit pres.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning i abeskuret: Squat - 12x50kg, 12x50kg, 12x100kg, 12x110kg, 12x110kg, 12x100kg(puha da da) Hyper ext - 5sæt x 20reps Coc'ere - diverse singler og tripler. Siddende skulderpres - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 2x80kg, 5x70kg, 5x70kg, 5x70kg, 5x70kg, 10x60kg, 10x50kg (Fed runde. Kan presse igennem uden smerter men skal bare være meget stærkere. Arbejder hen imod 5x5 med 80kg :-)) Siddende skulderpres med håndvægte - 3sæt x 10reps med 20kgs håndvægte(fat gripz) Lean away laterels - 3sæt x 15reps med 8kg Ring rows - 5sæt x 12reps Mave - 5sæt x 20reps KB snatch - 10med højre og 10med venstre med 20kg (føles sgu underligt. ) En dejlig runde men også en runde der var præget af børn i skuret der svingede rundt i ringene. Så en del afbrydelser men ok træning trodsalt :-)
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Jeps, men med alle fingre på samme side af stangen. Alm. Overgreb er noget nemmere. Der er mit max 180kg eller 190kg så vidt jeg husker. ..og tak :-) Blackice introduceret mig til øvelsen og har haft ømme underarme hver gang. På den gode måde :-)
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i fitness World: Thumbless grip Deadlift - 10x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x150kg(PR+5kg), 3x140kg(PR), 20x100kg(PR) (Lækkert med fremgang på grebsfronten. Failede 147,5kg sidst jeg prøvede så klar fremgang. Nice :-)) Stående læg - 5sæt x 20reps med 300kg Hatch squat - 5sæt x 10reps(Ioms) Roman chair - 5sæt x 20reps Pulldowns (bredt greb) - 8sæt x 10reps med 50-100kg Bænkpres - (10x60kg, 3x100kg, 3x110kg), 5sæt x 3reps med 120kg(med pause på brystet) Chest press(plateloaded) - 5sæt x 6-12reps(kørte godt idag) Skulderpres (plateloaded) - 5sæt x 10-12reps Biceps - 5sæt x 8-12reps dejlig træning :-)
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på arbejdet: KB press - 5sæt x 10/10reps med 24kg Supersættet Armwrestler Rows - 5sæt x 10reps med stakken Triceps pushdowns (occlusion) - 3sæt x 12-20reps Supersættet Curls (occlusion) - 3sæt x 12-20reps En del bulgarsk split squat og mave Har ikke fastet de 2 sidste tirsdage men kom igang med det igen idag. Fint nok. Torsdag skal der trænes igen..
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i fitness World: Thumbless grip Deadlift - 10x60kg, 10x60kg, 2x100kg, 2x120kg, 2x130kg, 2x140kg(PR), 2x140kg, 2x140kg, 15x100kg (Udemærket runde. Ryg og baglår krævede lidt sæt for at vågne op. Gamle krop. Men fint for underarme. 3x2 med 140kg må forhåbentligt snart betyde ny 1RM. Mit 1RM er pt. 145kg), Leg ext - 5sæt x 10-20reps Kabel rows - 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x130kg Face pulls - 6sæt x 12reps Isolated DB curls - 5sæt x 10-20reps Decline bænkpres - 10x60kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 10x100kg Incline bænkpres - 10x20kg, 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg(Yeah, bedste efter skulderlort), 10x60kg, 10x60kg Kabel laterels - 3sæt x 10reps Fiskestangen(underarme) - 2sæt Rotator cuff - 6sæt Fin træning allround :-)
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lidt tirsdags disko: Siddende skulderpres - 10x50kg, 10x60kg, 5x70kg, 10x60kg, 10x50kg(Mangler bare basic skulderpres styrke. Mere af det) Lean away one armed laterels - 3sæt x 10/10reps med 8kg Triceps pushdowns - 3sæt x 10reps DB curls - 3sæt x 15reps Bedre end ingenting. Ihvertfald fint pump. Håber/regner med en rigtig træning på torsdag.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning i abeskuret: Hyper ext - 3sæt x 25reps Læg - 3sæt x 25reps Mave - 3sæt x 25reps Dødløft med overhåndsgreb - 10x50kg, 5x100kg, 5x130kg, 5x160kg, 5x130kg, 5x100kg Diverse ryg - 6sæt x 10-12reps(eks. Pullups bend over rows, rings rows osv) Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 3x80kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 1x130kg, 1x135kg, 10x80kg Rotator cuff - 5sæt Sådan lidt halvfesen træning i skuret.
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndag: Løb - 4,8km Løb med en kammerat i stille og roligt tempo. Dejligt :-)
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdags træning i abeskuret: Squat - (10x50kg, 10x50kg), 4sæt x 12reps med 100kg AB wheel - 4sæt x 12reps Military press - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x60kg, 5x50kg Brick curls - 5sæt x 10reps Fatman pullups - 5sæt x 12reps Seated DB press - 5sæt x 12reps med 20kgs Hold nu kæft jeg svedte. Men egentligt ok omgang bobbybuildings...