Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

Onkel Troels last won the day on April 16

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

6,846 profile views
  1. Doktorens log

    Ret fornuftig pullup styrke. Når jeg selv kommer lidt over 100kg i kropsvægt så synes jeg dælme det er svært. Men så siger jeg til mig selv at Jsc laver 10ere på 105-110kgs kropsvægt og Martin Licis laver 5x10 med 150kgs kropsvægt :-D
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: DB laterels - 100x5kgs, 100x6kgs, 100x4kgs KB curls - 3sæt x 10/10reps med 12kgs kb (God til underarmene) Fiskestangen - 2sæt En del cuff med elastik samt Thoracal mobilisering. Lidt cirkeltræning. Nok til at pulsen kom op.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandagstræning i abeskuret: Front squat (high Box, wide stance) - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg(Bælte på sidste sæt. Ok variant jeg ikke har prøvet før. ) Stivbenet dødløft - 10x50kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg, 10x140kg (Tror dette er vejen frem til at bygge mit dødløft lidt op igen...hvis jeg gider) Floorpress - 10x50kg, 10x60kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (De 140kg var tunge og grimme hvilket ikke er så mærkeligt da det var udligning af PR. Og med de 2 øvelser inde så er det ikke så ringe endda. ) Pullups - 10sæt x 5reps (Når man er tykmandsslap så må man bare lave lidt flere sæt. Stærkmand Martin Licis kan dog lave 5x10 i pullups med en kropsvægt på +150kg. Så jeg skal stoppe med at pive) Buttom Up kb press - 3sæt x 10/10reps med 20kgs kb. (Fint at få lavet den igen. Lang tid siden sidst. ) Rotatorcuff - 3sæt Wrist roller - 2sæt Faktisk rigtig fin træning.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 4sæt x 25reps Front squat - 5x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x110kg, 3x120kg (Bedste front squat længe. Føltes bare godt og solidt. ) Siddende skulderpres - 6x50kg, 6x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x70kg, 6x60kg, 10x50kg (En anelse bredere greb idag. Plejer at holde ret smalt) Incline DB flyers - 3sæt x 10reps med 20kgs Cardio: KB snatch - 100reps med 16kgs kb Udemærket runde. God styrke i benene.
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i fitness World: Arc trainer - 30min (godt med noget cardio) Pulldowns (smalt greb) - 6sæt x 10reps Chest supported rows (bredt greb) - 6sæt x 12rep Decline bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x110kg, 10x100kg Chest press(plateloaded) - 6sæt x 8-12reps DB laterels - 5sæt x 15reps med 12kgs håndvægte Dejlig runde. Godt pump på overstellet. Ren BB..
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Squat - 10x50kg, 3x50kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x150kg, 12x100kg, 12x100kg (Bedste squat længe. Kun bælte på ved de 150kg :-) ) Leg curls med elastik - 5sæt x 20/20reps Stående læg - 5sæt x Mange Spider curls (Occlusionsstroppe) - 6sæt x 8-15reps God runde i skuret. Jeg trænet overstellet imorgen + cardio.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndagstræning i abeskuret: Mave på hyperext bænk- 5sæt x 20reps Incline DB press - 20x19kgs, 10x27,5kgs, 10x35kgs, 10x35kgs+elastik, 10x35kgs+elastik, 10x35kgs+elastik (går fint i patkassen) Military press - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x60kg, 5x50kg Chest supported DB Rows - 5sæt x 10reps med 27,5kgs håndvægte Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (55reps ialt. Er lidt tung i røven.) French press - 12x40kg, 12x50kg, 12x60kg, 8x70kg, 12x40kg Udemærket runde. Dog burde jeg lave noget mere cardio. Især når der ikke bliver trænet ben. Til gengæld har jeg været godt igang i haven idag. Ikke helt Kaufmann style men lidt derhenad...
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i abeskuret: High Box Squat - 10x50kg, 10x50kg, 10x100kg, 6x130kg, 6x140kg, 6x150kg, 6x160kg (Ok, fik kun 2 på den vægt sidst.) Siddende baglår med elastik - 5sæt x 12/12reps Bulgarien split squat - Hold og stræk i bunden. Ingen ekstra kg. Rotatorcuff (Licis style) - 6sæt x mange DB laterels - 6sæt x 15reps med 19kgs håndvægte Stone walks(lyder sejere end gåtur med sten) - 2 x 2 runder i haven med 49kgs sten. Udemærket uden at være prangende.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Nemlig. Det skal være sjovt at træne :-) De der 200reppere med 5kgs håndvægte var noget jeg lavede dengang jeg var stor knægt der boede hjemme ved mor og far. Havde kun et sæt 5kgs håndvægte. Det og armstrækkere samt lidt wallsquats var hvad det blev til inden jeg startede i Center som 16årig :-D
  10. Nice and clean power building

    Dælme en solid serie..:-0
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Åh, der var bare lige fordi jeg havde lyst. Kunne jeg havde brugt tiden mere effektiv? Uden tvivl. Gav det DOMS? Helt sikkert :-D
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Chest supported rows - 12x50kg, 12x60kg, 10x70kg, 8x80kg, 6x90kg, 12x70kg Bend over Rows - 12x50kg, 12x100kg, 12x110kg, 12x120kg, 12x100kg Floorpress - 10x50kg, 10x70kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg(PR. Altså ikke Alltime men fik kun en 2er på denne vægt sidst. ) Close grip Floorpress - 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg Fin lille runde. Dejligt bare at fokusere på overkroppen. Der er lidt mere overskud til det når der ikke er trænet ben først.
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på jobbet: Løbebånd - 10min (11km/t... Latterligt hårdt) DB curls - 1sæt x 200reps med 5kgs håndvægte
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandag lyntræning i abeskuret: Low box squat - 10x50kg, 15x100kg Ring Rows - 3sæt x 15reps Siddende skulderpres - 10x50kg, 10x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 1x92,5kg(PR), 15x50kg, 15x60kg (Prøvede med et lidt bredere greb på de sidste 2 sidste sæt. Med lidt stærkere skuldre burde der være mere potentiale her. ) Coc - ultratæt på at lukke 2eren. En fin lille runde.
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 4sæt x 25reps Stående læg - 4sæt x clustersæt af 60reps til hver læg AB wheel - 5sæt x 12reps Dødløft - 10x50kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x140kg (Ok runde. Mit dødløft skal genopfinde. Alt uden bælte og overhåndsgreb) Incline Bænkpres - 10x50kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 4x110kg, 10x80kg (Jep jep. Kun 10kg under min Alltime bedste 4er i incline) Face pulls - 3sæt x 20reps Manse squat - 3sæt x 8reps (tempo525) Flat Tate press - 3sæt x 10reps med 27,5kgs Gåtur med 49kgs natursten og lidt slam Ball med 5kgs medicin bold. Dejlig runde :-) Dødløft er i bedring af og bedste incline bænk længe.