Onkel Troels

Medlemmer
  • Content count

    11,268
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

Onkel Troels last won the day on February 15

Onkel Troels had the most liked content!

About Onkel Troels

  • Rank
    Semiseriøs slapmandsstærkmand
  • Birthday 07/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

6,353 profile views
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndags træning: Løb - 20min Rock clean'n'press - 8rep med 49kgs sten Har været voldsomt træt idag men vejret udenfor indbød til en løbetur. Gik ganske habilt. Glad for at jeg kom afsted. Der SKAL laves noget cardio hver uge.
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Hyper ext - 4sæt x 25reps Floorpress - 10x50kg, 10x50kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg(PR, altså indenfor de sidste par år. Ikke Alltime) Seated DB press - 12x19kgs, 12x27,5kgs, 12x35kgs, 12x27,5kgs, 12x27,5kgs (12er med 35erne er også bedste længe) Isolated DB curls - 12x19kg, 8x27,5kg, 8x27,5kg, 8x27,5kg, 12x19kg Læg - 2 clusterset (Occlusionsstroppe) Wrist roller - 2sæt (av av, det syrede. Støttede underarmene i ringene hvilket fungerede ret godt Sluttede af med en lille gåtur på 10min. Dejlig træning.
  3. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredag på job: Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (100reps ialt) Leg ext - 4sæt x 20-30reps (Bare for pumpet) Fint fint.
  4. Doktorens log

    Solide træninger. Uncle T approved :-)
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Siddende skulderpres - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x85kg(PR), 2x90kg(PR), 10x80kg Closegrip bænkpres - 10x50kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x100kg, 5x90kg, 5x80kg Front squat - 5x50kg, 5x70kg, 5x90kg, 2x100kg, 1x110kg, 2x80kg (Lidt sølle frontemands..) Bulgarsk split squat - 2sæt x 10/10reps Flat Tate press - 10x19kgs, 10x20kgs, 10x27,5kgs, 8x35kgs(PR), 10x27,5kgs Kb swings - 50,40,30,20,10reps med 24kg Laterels med elastik - 3sæt x 10reps Ok træning. Prøver at implementere lige et mere hverdagsbevægelse. Gåturer og den slags gammelmandsmotion. Gik eks. 2 x 45min i mandags og gik 10min efter træningen idag. Lidt er bedre end ingenting :-)
  6. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: Løbebånd - 30min Blandet løb og gang. Satser på lidt mere af den slags fremover.
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Søndagstræning i RAW: Car deadlift - 10x100kg, 10x100kg, 10x140kg, 10x180kg, 10x220kg (Benene var noget mærket efter front squat igår. Så skulle ikke være tungt. Min 1RM i denne øvelse er 300kg) Pulldowns (smalt greb) - 5sæt x 6-12reps Military press - 3x30kg, 3x40kg, 3x50kg, 3x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 1x90kg, 10x50kg (Ok, den var nok ikke helt strict på de 90kg) Military press på cambered Bar - 10x50kg, 10x60kg, 8x60kg, 6x60kg, 5x60kg, 10x50kg (Fanme noget Wiggle på sådan en bar. Det var ret sjovt faktisk. Gjorde mere ud af mit lockout med den stang) Laterels i maskine - 5sæt x 10-15reps Hyper ext - 50xmig, 30xmig Prowler - 10 turer frem på det høje håndtag og tilbage på det lave. Kæft det lave suger kræfter. Havde lettere kvalme de sidste 5sæt :-S Superlækker træning :-) RAW er et fedt sted på nær helt ufatteligt ringe musik. De spillede noget rage against the maskine. Det var fedt. Resten var rent larm. Jeg vil vove at påstå at der er tale om umusikalske mennesker der kan li den slags "musik". Jaja, sure gamle mand.
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Front squat - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg (Uden bælte) Mave - 5sæt x 20reps Coc - 5sæt x 5/5reps Incline Bænkpres - (10x50kg), 5sæt x 10reps med 80kg Fatman pullups - 5sæt x 12reps Isoleret DB curls - 5sæt x 12reps med 19kg French press - 12x40kg, 12x50kg, 16x60kg(PR), 8x60kg, 8x50kg, 8x40kg God basic grundtræning uden de vilde vægte :-) ...Der er sjældent eller nærmere aldrig tale om vilde vægte her i gammelmandsloggen men det var dejligt og armene blev større.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdags lyntræning i abeskuret: High Box Squat - 10x50kg, 10x50kg, 6x100kg, 6x130kg, 6x140kg Low box Squat - 3x100kg, 3x100kg, 6x100kg Bom. Og så lige afsluttet med en frisk lille gåtur i regnen. 10min Ca. Bedre end ingenting.
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Onsdagstræning i abeskuret: Bend over Rows - 12x50kg, 12x100kg, 12x100kg, 12x110kg, 12x120kg, 12x130kg Facepulls - 8sæt x 15-20reps Stående læg - 2 clusterset. (Med Occlusionsstropper) Floorpress - 10x50kg, 10x70kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 2x140kg, 3x130kg, 3x130kg (Kørte sgu godt. Bedste floorpress meget længe) Siddende skulderpres - (6x50kg), 6sæt x 6reps med 50+20kg hængende i elastikker. Grip Curls - 6sæt x 6-10reps DB laterels - 3sæt x 15reps med 19kgs håndvægte Incline DB flyers - 12x20kgs, 12x27,5kgs, 12x20kgs Ext rotation - 3sæt x 20reps Lækker træning. Har ellers været ret sløv på det sidste men det kunne ikke mærkes på dagens træning. 2x140kg i Floorpress er det bedste jeg har lavet længe.
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lidt søndagstræning i abeskuret: Squat - 10x50kg, 10x50kg, 10x100kg, 10x100kg(Occlusionsstroppe på de 2 sæt med 100kg...tjaa) Hyper ext - 3sæt x 20reps Fesen runde. Ville have lavet noget floorpress også men gad bare ikke...
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Hej Gregers :-) Jeg havde stropperne under knæene. Brugte armstropperne til den opgave. Gav en vanvittigt pump. Bare kropsvægt. 30 med det ene ben, 30 med det andet ben, 20/20, 10/10 og sluttede af med max reps på begge ben :-) Tak, jeg vil prøve at stramme dem lidt mere om låret næste gang. Skulle jo angiveligt ikke lukke helt af men bare reducere blodtilførslen :-)
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i abeskuret: Front squat - 3sæt x 15reps med 50kg(med Occlusionsstroppe) Supersættet med Manse board squat - 3sæt x 12reps (Occlusionsstroppe. Tempo 513) Stående læg (Occlusionsstroppe) - 8sæt (Virkede fantastisk til læg. Uj der syrede) Incline Bænkpres - 5x50kg, 5x50kg, 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x90kg, 5x80kg, 5x80kg (Ok. Havde dog håbet de 100kg var lettere så jeg kunne prøve på noget mere. Men ikke idag) Ez barbell curls - 2sæt x 12reps med 40kg French press - 2sæt x 12reps med 40kg DB curls - 2sæt x 10reps med 19kgs Tate press - 2sæt x 10reps med 19kgs (Kørt som de 4 øvelser lige efter hinanden uden pauser med Occlusionsstroppe på. Kørte denne kombi 2 gange) CocT (med Occlusionsstroppe) - 3sæt x max reps med hver hånd Har lige købt et sæt Occlusionsstroppe og det skulle afprøve idag. Fungerede super ved læg, helt godt ved arme men ikke specielt godt ved ben synes jeg. Måske skal jeg bare stramme dem mere. Fingrene sitre og pumpet bliver stort men synes ikke jeg bliver så markant slappere som mange siger. Synes umiddelbart jeg kan løfte sådan Ca det samme. Men fokus er selvfølgelig på høje gentagelser og korte pauser. Incline bænk var helt ok. 80kg fløj op så troede jeg skulle på 110kg idag men blev tung ved 100kg.
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lørdagstræning i abeskuret: Pullups - 6sæt x 10reps Hyper ext - 5sæt x 20reps High Box Squat - 10x60kg, 10x100kg, 6x130kg, 6x140kg, 10x100kg Siddende skulderpres - 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 1x90kg(PR), 10x80kg(PR) (Utroligt så meget springet fra 80-90kg gør. Men er meget tilfreds trodsalt :-) ) Kb press - 5sæt x 10/10reps med 20kg Chest supported Barbell Rows - 5sæt x 10reps med 50-70kg Rear laterals - 3sæt x 10reps Incline DB flyers - 3sæt x 12reps med 19kgs Tate press - 3sæt x 12reps med 19kgs Coc 1,5 - singler og tripplelayer Lækker træning med god energi og fornuftig styrke. Benene var lidt mærket efter træningen torsdag så der kunne godt have været mere skud i squatten. Men ellers godkendt.
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Haha, tak. Det var en dejlig træning :-) Skulder sagde god for det og patten ville 'fyrer' bedre end længe som jeg tror skyldes DB flyers sidst :-)