FaLLenQ

Medlemmer
  • Content count

    94
  • Joined

  • Last visited

  1. Endnu en Sørens log :D

    Træning torsdag d. 5/6 Aldrig i mit liv har jeg haft så ømme patter, så jeg kunne slet ikke gøre bænk overhoved, så det var lidt skuffende :S Men overordnet set en fin træning med 2 PR i dødløften. Military pres: [email protected] kg, [email protected] kg Dødløft: [email protected], [email protected] (PR), [email protected] (PR) Yates Row: [email protected] kg Barbell curl: [email protected] kg Lateral raise: [email protected] kg efterfulgte af biceps curl [email protected] kg.
  2. Købes: Heavy Duty Steel Hooks

    med caps og fed skrift står desværre "UDSOLGT" så formoder ikke, at jeg kan købe dem der :/
  3. Endnu en Sørens log :D

    Så er det vist ved at være tid til en lille update. Da jeg har været dybe begravet i arbejde og studiet de forgangne 2 år snart, har der stort set ikke været tid til andet end lidt armstrækkere og lallen med mit AB Wheel (vil blive refereret til som Abehjulet) er jeg endeligt kommet igang med at træne igen og har lagt deltidsstudiet på hylden, så jeg kan have tid til at træne og genoptræne min muskelsvindsramte højre underarm. Jeg har været igang i 2 mdr og kan se, ud fra loggen her på sitet at jeg på de 2 mdr har genvundet min styrke, der ligger ca. 3 år tilbage, så det er super fedt. Pt. forsøger jeg at slæbe mig ned og træne mandag, onsdag og fredag. Hvor jeg kører noget i retningen af et ustruktureret fullbody, hvor vægten er mere bestemt af dagsformen end den er med progression, dog forsøger jeg at veksle mellem tunge sæt og lette sets, så der både er fokus på perfekt udførsel og belastning af CNS. Da styrke er mit primære mål og masse er sekundært. Jeg squatter ikke længere, da jeg bliver alt for deform så (i form af et kæmpe understel og gigantic aaaarse). Lidt stats: Højde: 173 stadig en pygmæ ;D Vægt: ca. 79 kg Bænk: 70 kg (4RM - PR sat igår til træning) Squat: 120 kg (med bælte) Dødløft: 160 kg (med hooks og bælte) Tirsdagens træning Bænk: [email protected],70,70,65,60, dertil 10+ reps uden vægt som opvarmning [email protected],50,50,40,40 - fokus på udførsel, og langt pause på brystet Yates Barbell Rows: [email protected] kg (med bælte) CG Bænk: [email protected] kg med pause på brystet Lateral Raise: [email protected] kg, supersettet med Skulder pres [email protected] kg, efterfølge kontinueret med Dumbell Curl [email protected] kg. Planen for torsdagens træning er stort set det samme, men row erstattes af dødløft og CG bænk erstattes formodentligt af Military Pres eller push pres.
  4. Ja, som overskriften antyder, så søger jeg nogle "Heavy Duty Steel Hooks" så jeg kan blive ved med at træne dødløft. Da jeg har muskelsvind i min ene underarm er det essentielt for min træning, at jeg har en form for hooks, når jeg skal løfte tungt, da straps for mit vedkommende ikke er en mulighed. Jeg er selvfølgelig villg til at betale nypris for dem, såfremt de kun et lettere brugte. Og betaler selvfølgelig for forsendelsen også, medmindre en eventuel køber er fra Aalborg, Randers, Århus, så har jeg nemlig selv mulighed for at afhente. :) Håber der er nogen, der kan hjælpe en bette kagearm som mig i nød ;) Venligst Søren Nielsen
  5. Igang med noget tungere styrketræning ?

    Er ret overbevist om at SF spørger til, hvorfor du har så mange øvelser til overkroppen og så få til delene under maven, altså benene
  6. cutte uden muskel tab?

    du vil næppe (læs: IKKE) være i stand til at gaine muskelmasse samtidig med at du smider fedt :)
  7. Endnu en Sørens log :D

    dagens træning dl: [email protected] [email protected] (kan mærke at ryggen er helt færdig - så den får 1 uges træningsfri, hvilket passer fint med at jeg skal flytte i lejlighed, men er dog ked af at ryggen virkelig er gået tilbage pga eksamens stress og ringe føde som følge af dette) blandet lal i bænken, samt lidt af hvert til biceps og triceps, bl.a. pushdowns og peacher curl, samt meget tunge pulldowns
  8. Endnu en Sørens log :D

    torsdagens træning dl: [email protected] [email protected],5 lal for resten, biceps triceps og skulder
  9. Endnu en Sørens log :D

    dagens træning DL: [email protected] [email protected] bænk: [email protected] lidt blandet til biceps og triceps. let squat, istedet for cardio: [email protected] kg
  10. Endnu en Sørens log :D

    ja, det kan vi godt blive enige om, især når man gerne vil være stor og stærk, raw :/
  11. Endnu en Sørens log :D

    dagens træning DL: [email protected],5 [email protected],5 (ret tunge faktisk, men kroppen er også ristet ovenpå eksamensstress og ringe søvn, kost) masser af tricep pushdown og bicepscurl, samt nogle meget tunge shrugs.
  12. Endnu en Sørens log :D

    dagens træning: går lidt ringe med at komme til træning, så valgt at prøve at maxe idag i dødløft 5x70 - let 1x110 - ok 1x140 - tungt 1x160 - NY PR 1x170 mis 1x170 mis 1x165 mis - var åbenbart helt ristet nu her, efter de forgående mis, men hvad fanden mit mål med de 170 er først om en måned og nu har kroppen også prøvet nogle tunge singles, sååeh er tilfreds med den nye PR.
  13. Endnu en Sørens log :D

    ja, for satan, jeg er helt pjattet med pavels program, det virker helt udover forventning :) det er faktisk gået ret skidt, dumpet 2 ud af 2, flot statistik, meen at skulle vide noget, som ikke står i ens bog og så dumpe på det, kan jeg ikke se, hvordan man skal væbne sig imod, og at gå helt kold til matematik og en eksaminator, hvor ikke vil hjælpe én igang :/ meen wtf heldigvis eksistere reeksamen. så mon ikke jeg består til august :D jeg er igang med at læse til civilingeniør indenfor nanoteknologi :) og det er ved Aalborg Universitet jeg læser.
  14. holland-elfenbenkysten

    i mine øjne vandt elfenbenskysten :) den dommer var godt nok sørgelig, grunden til at jeg slet ikke kan tage fodbold ret seriøst :/
  15. Kan man træne CNS samtidig med cut?

    Det skulle jeg nok mene, jeg har i hvert fald aldrig oplevet så vild en styrke fremgang, som under mit cut, hvor jeg har kørt pavels power to the people cyklus, siger bestemt ikke at det er pga jeg cutter, men at et styrkerelateret program under cut sagtens kan give et fint udbytte. p.t efter 2 cyklus er min 5RM i dødløft steget med 35 kg, har aldrig reageret så godt på et program, som dette :)