Martin G

Medlemmer
  • Content count

    1,436
  • Joined

  • Last visited

About Martin G

  • Rank
    Off-topic-lurker
  • Birthday April 25

Contact Methods

  • Website URL http://

Profile Information

  • Køn Mand
  1. EQUILIBRIUM

    Det synes jeg heller ikke, at jeg siger, at du ikke gør? Den første paragraf var bare mere eksistentielle overvejelser end, at de var møntet på dig.. Den anden og tredje paragraf synes jeg egentligt giver mit syn på din splittelse ganske godt:
  2. EQUILIBRIUM

  3. EQUILIBRIUM

    Synes da netop, at hvis man er selvforsynende med lykke, så er man bedre egnet til et sundt forhold - et nært venskab med benefits. Hvad er der ærligt talt i vejen med at have det for godt? En partner kan ligesåvel som en selv jo være interesseret i et samarbejde om noget fælles, noget godt, men med ansvar for eget liv - at være selvstændig og tildels uafhængig gør ikke en i stand til ikke at indgå i forhold og sågar stifte familie, hvis man også har egenskaberne til samarbejde og nærvær. Det at nogen skulle være forpligtede til at date og lede efter en kæreste er også noget, som jeg ser som fjollet for en som dig. Med mindre, at man har meget travlt med at få børn og familie, så er der vel ingen grund til at lave andet end at hygge sig. Smage på livet, og tage forholdene der dukker op og som er interessante nok. Der er nogen der siger. at de bedste forhold dukker op, når man stopper med at lede efter dem.. Hvad ved jeg, jeg er stadig ung og dum
  4. Hjælp til at "afkode" ernæringsprofil.

    First of all WTF! for et spørgsmål at stille herinde, og så i ernæringsforummet. Det der har intet med menneskelig ernæring at gøre. Har du overvejet et kaffeforum i øvrigt? Når det så er sagt, så er det ret simpelt. %-satserne viser, at hvis du stopper 1kg føde i katten pr. dag, så skal en vis % af det kg være XX eller YY. De andre værdier angiver antallet af internationale enheder pr. kg kattefoder og det sidste antal mg af et stof pr. kg kattefoder. I alle disse tal plus ovenstående procentsatser er der kalkuleret for vandindholdet i varen - som du påstår at have forstået. MEN!!!!!!! Er det ikke bare en milliard gange nemmere at finde et kommercielt produkt, der lever op til de krav der plus som er testet? Du aner ikke, hvordan katten optager forskellige fødevarer, så det at give sig i kast med at skrue noget sammen selv, er måske at gamble ret meget med kattens liv. Til sidst!!! Fuck det her er et skod topic, o g jeg fatter ikke, at jeg lige har svaret på skodspørgsmål som disse.. Dit Paleo (or whatever) er vidst steget dig til hovedet - er du muligvis tungmetalforgiftet?
  5. EQUILIBRIUM

    Haha, havde i mødt mig 10-15min tidligere havde jeg nok ikke rigtigt kunne gå selv, men husker alligevel turen hjem uden problemer.. Det må have været skæbnen der spillede ind :4thumbup: Endnu en gang: Hyggeligt at møde jer begge! Og imponerende humør tidspunktet taget og omstændighederne taget i betragtning
  6. Martin G's fake logbog

    Lørdagens bentræning: Startede med foam rolling af læggene og ankelarbejde RDL 2x6 @ 50kg 5x6 @ 70kg 1x6 @ 60kg 1x6 @ 70kg 1x6 @ 50kg - igen mest teknik træning, af og til skar jeg ned på vægten for at se, om det føltes anderledes teknisk, men blev enig med mig selv om, at jeg havde god form på 70kg.. Godt stræk i haserne, dog var min smidighed større end sidst Leg curls 4x10 @ trin 40 Hypers 4x15 @ bw+10kg Legcurls og hypers blev der skruet lidt ned for eftersom der kom flere kg på i RDL samlet set.. Leg extensions 6'ere op til trin 85 ud af 110, kontrollerede bevægelser - Denne øvelse blev supersettet med rectus femoris stræk - 6 omgange af disse Hanging leg raises 4 sæt af 10 reps - Denne øvelse blev supersettet med hoftebøjer stræk, skiftvis højre eller venstre ben først.. I går trænede jeg chest, og en smule back: CHEST inc. db pres 6'ere op til 6x58kgs - 6x54 kgs var et kanon stabilt og godt løft, 6x58kgs var et styrkemæssigt udmærket løft, men stabilitetsmæssigt var det noget rod, det skal jeg have styr på Backoff: 4x6 @ 36kgs Plateloaded decline presses 5x10 @ 95kg Til sidst kørte jeg noget blandet ryg, da mine lower og mid trapz var super trætte efter sidste presse sæt.. Det var ikke noget der indbød til tunge rows eller lignende, men bare mere noget der lignede aktiv restitution.. Jeg holder fri i dag og i morgen i første omgang både af praktiske hensyn, men også fordi jeg trænger til det.. :)
  7. Martin G's fake logbog

    Jeg ved ikke, hvad der gik galt idag, men det tog alt for lang tid.. 2½ time er for meget.. Og jeg plejer altid at gå efter at være færdig inden 2 timers mærket.. Men jeg må have mistet følingen med pauserne og brugt for meget unøvendig tid her og der, for kan ikke regne mig frem til at pauser på 2-3 min skulle føre til så lang træningstid.. Måske snakkede jeg mere end jeg plejer, jeg ved det ikke. Fik dog en proteinting med 50g protein og 40g carbs efter 1½ time, så til at græde snot over, var det ikke - den gav mig bare ondt i maven.. Buhu, big man! Det var ellers en okay træning :) DELTS Smith presses (Tempo: (1½)010, non-lockout): 10x57kg 10x67 10x77 8x87kg 10x57 10x57 - God kontakt og rimelig styrke i delts, tilskynder dette min øgede mængde udstræk af biceps (bedre funktion), en ekstra dag imellem min bryst og ryg dag.. Tilgengæld glemte jeg at spænde i glutes og lænd igennem alle sættene, så det har selvfølgelig talt imod tunge løft.. Sædet man bruger i smithen er for øvrigt 10cm for kort, så det kræver koncentration ikke at brække nakken og/eller spænde for meget i upper trapz.. Der er nok til 8x97kg en dag det hele spiller.. Reverse flies 11x5kgs 10x5kgs 5x10 @ 6kgs 2x9 @ 6kgs 8x6kgs - Fremgang, god kontakt, bedre teknisk end mange andre gange, great... Denne sidste øvelse lå til sidst i træningen, men skrives under DELTS: DB lateral raises (Tempo (1½)0(1½)0) Primært tekniktræning: 12x5kgs 11x7kgs 6x7kgs 9x6kgs 10x6kgs - God føling med teknikken og vægtene, plus at eftersom bicepstræningen lå før denne øvelse og at jeg strak biceps virkelig godt, betød det, at der ikke var nogen "klikkende" fornemmelse i skulderen denne gang, great, det lader til at biceps har været for stram på trods af, at jeg troede der var godt styr på det.. BICEPS Alt det strækkeri dagene forinden havde gjort mine biceps godt trætte, derfor lavede jeg ikke TRISETS denne gang, men kørte bare 15 sæt standard biceps gøgl, uden at bevæge mig ud på noget som var for tungt.. Seated DB hammercurls 2x6 @ 24kgs 2x6 @ 22kgs 6 @ 20kgs Incline DB curls 5x8 @ 16kgs Machine curls 12xtrin 7 4x15 @ trin 6 Stræk inbetween sættene TRICEPS A1: V-grip pushdowns (Tempo: 3010): 10xtrin 60 (ud af 90) 11x60 11x60 11x60 11x60 11x60 - IGEN for let... Crap også.. A2: Wide UH-grip pushdowns (Tempo 3010): 12xtrin 40 10x40 11x40 10x40 9x40 9x40 A3: Rope pushdowns (Tempo 2020): 15xtrin 35 15x30 16x25 20x20 20x20 20x20 Til sidst kørte jeg nogen tungere sæt i Tempoet 2010, med V-grip bare for at føle, at jeg var gået tungt nok: 6xtrin 80 6x85 6x90 5x85 - Done.. :) Strak mine hoftebøjere lidt mere under træning ,det var great.. Burde foam rulle mine lægge og arbejde med anklerne, samt strække rectus femoris.. Men jeg nøjes med det sidste og gør det første inden bentræningen i morgen i stedet.. :)
  8. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Yeah well, det lyder vidst som den helt rigtige prioritering, det kan jo være, at det en dag sniger sind ind på en igen.. Er der helt styr på skulderen nu så? Hehe, det kan jeg godt sætte mig ind i, glæder mig også til at komme på vandet et par gange eller flere i løbet af sommeren.. Dog i speedbåd, alt det der andet er jeg for stor en klodsmajor til Yep, planen var noget ala jenslyn-cut.. Hvis jeg kan ramme +100kg med en fedtprocent dernede omkring ville jeg være lykkelig.. men 96-100 kan også gøre det Hvordan var filmen?
  9. Martin G's fake logbog

    I dag holdt jeg som nævnt fri, og da jeg har ferie tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne få et eller andet ud af dagen.. Det resulterede i to omgange stræk og lidt foamrolling.. Bl.a. foaming af øvre ryg med rør og baseball, masser af rør på læggene, som var afsindigt ømme åbenbart - det er de ikke mere.. Stræk bestod i: biceps, pec og delt stræk. Stræk af hoftebøjere herunder også rectus femoris, hasestræk, en enkelt omgang mavestræk og noget ankelmobilitet.. Jeg kan snart lave et helt OH squat med mit kosteskaft, der mangler dog lidt arbejde med anklerne endnu, og hoftebøjerne kommer sikkert også før eller siden til at sætte sit præg på, hvordan det går med de OH squats.. Men det tager jeg som det kommer.. Hvis jeg indenfor 3mdr er smidig og mobil nok til at lave et OH squat flot og yndefuldt, vil jeg være glad.. Har sådan set lavet en del udover at strække ud, og har manglet en fridag fra alting.. Der kommer også speed på i næste uge, så det er vidst også nu der skal slappes af for alvor.. En større diskussion med kæresten fra i går aftes tog også en del kræfter og det at skulle tage stilling noget nyt at bo i i fremtiden, krævede en del tankevirksomhed.. Det tegner dog godt med både ny bolig og det med kæresten løste sig, det er jeg glad for, hun er nu en dejlig tøs..
  10. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Så er vi enige.. Kan du sende mig et billede af dine, til når jeg er ensom?
  11. Martin G's fake logbog

    Mine røverhistorier er for voldsomme til MOL. Det ender altid i benzin, tændstikker og smerte Men jeg forstår godt det du siger, og der er ligeledes noget internt mellem flere af dem på bb.dk og jeg.. Jeg skriver bare sjældent om det i loggen, men kan være, at i kan lære mig, hvordan man gør..
  12. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    QANGtanamo, er du misundelig på Spøers store bryster og mine kærlige ord herom?
  13. Nice and clean power building

    Det er også forståeligt, så længe, at bagsiden bliver trænet lidt mere end forsiden, så undgår man med al sandsynlighed jo også de ubalancer og derigennem skader det kan betyde Du kan have ret, jeg kan sagtens tage fejl i den forbindelse, måske er det mere bodybuilding orienteret.. Alternativt giver man det vel bare et forsøg en enkelt dag og vurderer så efterfølgende
  14. Nice and clean power building

    Ja, det går altid hurtigt med den slags, og det er jo heldigt for egoet men også for glæden ved det hele Okay, er der nogen speciel grund til, at det ikke er struktureret? Jeg tænker selv, hvis du fokuserer på pressene, så er der jo gavn af en god omgang træning til bagsiden af kroppen.. Ja, præcis.. Kan ikke huske den præcise argumentation, men den har baggrund i empirien omkring træning.. Det er nogetm ed at nervesystemets aktiverings rute holdes aktiv fremfor, at den får lov at falde hen under en lang pause.. Det var bare en tanke
  15. Nice and clean power building

    God form du fremviser og gode bænkpres-sæt :4thumbup: Hvor meget styrker du din trækkemuskulatur? Og har du overvejet at bruge Superset princippet for ekstra styrke for at øge udbyttet af din pressetræning? Det princip jeg taler om er at superset imellem to modsatarbejdende muskelgrupper fører til en bedre neural aktivering af begge grupper fremfor, hvis man træner hver gruppe hver for sig..