Thorhauge

Medlemmer
  • Content count

    7,249
  • Joined

  • Last visited

About Thorhauge

  • Rank
    Lang og slap
  • Birthday 10/11/1985

Contact Methods

  • MSN
    Jesperpedersen996@hotmail.com
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Østerbro
  • Interesser
    Basketball og træning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke Og Masse

Recent Profile Visitors

2,211 profile views
  1. Vil gerne tabe ca. 30 kg.

    Nu ved jeg ikke hvor du har været og kan af den grund ikke sige noget om det konkrete tilfælde. Jeg ved dog at 49/50 personer i fitness-centret ikke engang ænser at du er til stede. Når jeg er nede at træne tænker jeg mest bare på min egen træning. Hvordan går det i forhold til tidligere? Hvad skal jeg have på i næste sæt? Vi går mest bare op i os selv. Der er ingen grund til at gå og bekymre sig om hvad de andre tænker. Jeg træner i grimt tøj, jeg er ikke ret stærk og engang var jeg også sygeligt tynd. Jeg tog ned i centeret alligevel. Check dit ego i døren, kom ind og kom igang, kom videre. Det er ikke så svært, du skal bare beslutte dig for at gøre det og det er i virkeligheden det der er sværest. Du skal sætte dig ned og træffe en aktiv beslutning om at i dag lever du et sundere liv end du gjorde i går. Så gør du det samme i morgen. Du kan ikke selv lave mad siger du? Det findes der løsninger på. Der findes diverse firmaer der laver sunde portionsanrettede måltider der bare skal varmes. Årstiderne laver kasser med sund mad og medfølgende opskrifter. Det behøver ikke at være svært for at være sundt.
  2. Vil gerne tabe ca. 30 kg.

    Hvis du er 42 år tror jeg at det er ved at være på tide at være ligeglad med hvad andre eventuelt skulle tænke om dig. Kom du bare igang med noget træning, drop de pulverkure og spis varieret/sundt, så skal det nok ske.
  3. Ergometerroning

    Concept 2 kan også lave et generisk træningsprogram for dig hvis du fortæller den dit udgangspunkt og mål. Tror det hed interactive programme eller noget på deres side. Det virkede udemærket de par gange jeg brugte det tidligere.
  4. Fedling forsøger formforbedring

    Okay, det kan være vi ses næste sæson så ;)
  5. Fedling forsøger formforbedring

    Hvad er det for nogle KBs du har købt? Og hvilke har du så nu? Og hvilken række er det i spiller i? Jeg har trukket mig lidt tilbage og spiller nu i oprykningsrækken.
  6. "LIGHT"-VITAMINER 2015

    Hvad baserer du dine idéer og postulater på? Hvad er din baggrund? Det fremgår ret tydeligt af nogle af dine udsagn at du ikke besidder helt basal biokemisk forståelse hvorfor jeg synes det er helt hul i hovedet at du har så mange holdninger omkring emnet.
  7. Doktorens log

    Det er flot pressestyrke, strict handstand pushups med flot ROM og 100kg+!
  8. Der er tale om 'Originale Kettlebells fra kettlebellshop.dk. De fremstår alle som nye og haves i størrelserne 12kg, 16kg, 20kg, 24kg og 28kg. De sælges helst samlet for 2000kr (Ny pris 2625kr). Gymnastiske ringe 150kr (ny pris 229kr fra kettlebellshop.dk) Vægtvest - justerbar fra 0 til 30kg i intervaller af ét kg 800kr (ny pris 967kr fra kettlebellshop) Det hele kan også hentes samlet for 2500kr. Afhentes på Nørrebro.
  9. Træning til min far

    De er købt fra kettlebellshop.dk til: 12kg - 325kr 16kg - 425kr 20kg - 525kr 24kg - 625kr 28kg - 725kr Total: 2625kr Du kan få dem for 2000
  10. Træning til min far

    Nok ikke meget lavere end 75% af nyprisen da de står som uberørte.
  11. Træning til min far

    Jeg synes helt klart at du skal have følgende med i programmet: En hip hinge bevægelse (fx swings) En squat bevægelse (goblet squat er nok bedst her med mindre han er stærk nok til at lave bulgarian split squats) En horizontal og en vertikal presseøvelse (KB skulderpres og pushups som du selv nævner) En horizontal og en vertikal trækøvelse (KB rows og eventuelt den assistede pullup øvelse som jeg ikke kan huske hvad hedder, men den findes i Paideias log) Maveøvelser (crunches, twists) Så kan han jo eventuelt køre et fullbody program hver anden dag hvor han kører følgende og alternerer øvelserne hver anden gang: 1 underkropsøvelse 1 trækøvelse 1 presseøvelse 1 maveøvelse EDIT: Jeg har faktisk et sæt kettlebells (12, 16, 20, 24 og 28) som jeg overvejer at sælge pga pladsmangel i min nye lejlighed.
  12. Belieber

    Imponerende! Wow! Intet mindre end vanvittigt!
  13. Hvordan logger I?

    Bruger en app på min telefon.
  14. Belieber

    For satan der bliver smedet herinde!
  15. Doktorens log

    Varmen ER lort, uden tvivl...