ja5260

Medlemmer
  • Content count

    148
  • Joined

  • Last visited

About ja5260

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/30/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Odense
  • Interesser
    Træning, Filmhygge, Café, Venner, Familie, Mad, m.m

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Muskelmasse
  1. Nyt Træningsprogram

    Kører chinups, da jeg i forvejen har dumbell rows. Men god damnit, jeg var flad da jeg skulle kører chinups idag. Men det har nok også lidt at gøre med den pause jeg har holdt fra træning (?) Jeg havde foruden mistet en del styrke i curl for biceps (hvor jeg har mest styrke) Men mon ikke hurtig det kommer igen
  2. Nyt Træningsprogram

    Hejsa. Kropshævninger? Har du et link evt. ? Er lidt uvidst om hvilken øvelse du tænker på
  3. Nyt Træningsprogram

    Tak for respons. Jeg har taget noget af det til mig, og lavet lidt små justeringer. Chinups, regner jeg med at kører ved siden af med egenvægt. Har lidt svært ved at lave en progression i netop den øvelse. Men det giver vel også lidt smæk til ryggen/vinger, uanset hvad. Jeg har ikke sat progressionen i træningsprogrammet i skema, men stiger i vægt hen af vejen, og skulle gerne i slutningen ramme mit tidligere max, en smule højere. Men alt tak herfra Nu vil jeg ned og give den GAS - Dejligt at komme i gang igen.
  4. Nyt Træningsprogram

    Hi MOL Jeg har kørt mange forskellige programmer, både programmer jeg har fået sammensat af en bekendt med en masse erfaring vedr. træning, programmer jeg selv har mixet sammen og leget lidt med. Det har både været fullbody programmer, og split-programmer. Mit sidste træningsprogram var et såkaldt 2-split program. Jeg har pga. en skade i højre underarm, måtte udelukke næsten alt træning i 3 uger. Kørte lidt bentræning ved siden af, men blev til en skuffelse, ikke det store (dovenskaben tog over mht. alene bentræning) Jeg vil fra i morgen starte op på en frisk, med et nyt fullbody program jeg har smidt sammen. Jeg har lagt vægt på basis øvelserne, og med vilje undladt at smide for mange øvelser ind. Jeg så en tildens til mine tidligere fullbody programmer trak ud i en 3½ timers træning i den sidste periode, pga. længere pauser, eftersom vægtene steg, og jeg følte mig totalt brændt af Så nu fokusere jeg på mindre øvelser, og så vil jeg ellers bare give den GAS! Regner med at kører 3-4 sæt, med 10 rep (ikke mave). Dødløft. Squat. Bænkpress (evt. styrkeprogram?) + Skrå håndvægt. Skulderpress (fri stang) Dumbell Rows (håndvægt) Biceps Curl (stang med lidt skrå greb, for at skåne underarmen, som jeg har problemer med) Dips. Mave. Spørgsmål: 1) Ser programmet stabilt ud? Evt. justeringer? 2 eller 3 måneders program? 2) Kan man smide et styrkeprogram ind for bænkpress, i mens resten af øvelserne ligger for hypertrofi? 3) Ja, inden jeg gik i gang med at skrive dette indlæg, havde jeg faktisk nogle flere spørgsmål. Men nu husker jeg dem selvfølgelig ikke - Kommer nok i tanke om dem, så må jeg stille dem her i her.
  5. Ædeflip

  6. Ædeflip

    Så søg læge
  7. Proteinpulver/Bumser?

    Er ikke så bekendt med dette forum - Men vil da se om jeg kan finde ud af det
  8. Proteinpulver/Bumser?

    Jeg er 19 år Har aldrig haft bøvl med bumser/knober førhen.
  9. Proteinpulver/Bumser?

    Har jeg skam også tænkt på, men nu ville jeg lige hører jer først Kunne være i havde oplevet det samme i forbindelse med proteinen. Hvis nu det skulle vise sig IKKE at være proteinpulveret, hvad kan der i såfald gøres?
  10. Proteinpulver/Bumser?

    Jeg prøver lige igen
  11. Proteinpulver/Bumser?

    Det kunne ski' da godt være Kan der gøres noget? Nu skrev jeg faktisk at jeg havde haft det fra starten af træningen. Men jeg retter lige mig selv - Det er kommet inden for de sidste 4-5 måneder vil jeg tro.
  12. Proteinpulver/Bumser?

    Hej MOL'beboere. Jeg er lidt nysgerrig.... Jeg er begyndt at få ret mange bumser/knober oppe ved skulderbladene, og øverst på ryggen. Jeg har aldrig haft problemet før jeg begyndte at træne, så jeg skylder lidt skylden på proteinpulveret? Har siden min træningsstart (11 måneder siden ca.) drukket 2 shakes/dagligt suppleret med god og rigtig kost. Kunne det være det? Og hvad kan man evt. gøre for at komme dette det livs? Bør jeg skrue lidt ned for proteinpulveret?
  13. Sælges Whey95 Jordbær

    Hvis du kan skrue prisen lidt ned, er jeg interesseret !
  14. Chin-up bælte

    Har dit træningscenter ikke sådan et bælte man kan låne dernede? Det har vi i hvertfald i vores - Men det er vel lidt forskelligt fra center til center. Men det ligger altid lidt rundt omkring - Man skal lige kigge efter :4thumbup:
  15. Videoklip

    Må du da virkelig undskylde så