BLACKICE

Medlemmer
  • Content count

    26,654
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    410

Everything posted by BLACKICE

  1. Nice and clean power building

    Alder i dag: 28 år Vægt: 100Kg (Svinger 2-4kg) Tungeste vægt: Nuværende Fedt procent: Ukendt Højde: 182-183cm Trænings mål: Styrke og Masse Trænings erfaring: 10 År i Center. 5 År on/off, krops vægt, lette vægt m.m Arbejde: Jeg har arbejdet 5 år hos en stor Dansk IT SP som drifts konsulent mm. Jeg er pr 1 november 04 startet i en anden større dansk virksomhed. Her arbejder jeg som afdelings chef i en IT funktion. Trænings center: BVK PR`s : Benchpres: 160kg Squat: 190kg Dødløft: 240kg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedenstående er gemt af historiske/nostalgiske årsager. Hey. Så er det min tur. Jeg har læst jeres STATS med stor interesse. Meget rart at se at man måske ikke er helt så stor en træning taber som man selv gik og mente. Jeg afsluttet min uddannelse som IT-Supporter 31/12-01 og har netop skrevet kontrakt med et stort Dansk ejet IT Firm. Nå her kommer noget trænings INFO osv STATS: Køn : Mand Alder: 18 Højde: 183cm Vægt: 74,4kg. (Morgen vægt) Bryst mål: 109cm ARM: 36cm Trænings erfaring: 5År. 1 år Tungt og tilrette lagt. De andre 4 år har været udholdenhed, egen kropsvægt osv. Mål: MASSE/Udseende og Styrke. Bænkpres vil jeg gerne nå 100kg i til August 2002. Trænings sted: Hjemme. Har stort set altid været det. Vægte: Har PT KUN 66kg. Det når man ike langt med.Begynder i center efter uge 51 2001. Kunnen: Bænkpres . 5 Reps af 66kg. Dødløft. (4sæt) 40 reps. 66kg Jefferson lift. 66 kg. 2 sæt. 11 reps i hver sæt. Bendover 3 sæt. 56kg. 18 reps i alt. Barbell Curl. 37kg. <p> Program PT:<p>Torsdag :<p>Dødløft. 4 sæt. 10 reps. Bendover Rows 3 sæt. 7 reps. Bendover Rows Reverse Grip. 2 sæt. 6 reps. Skulderpres. 3 sæt. 6 reps. Lateral. 3 sæt. 6 reps. Bend Lateral. 2 sæt. 7 reps. Chinups. 3 sæt. 10 reps. DIPS. 4 sæt. 7 reps.<p> Søndag: Benchpres. 3 sæt. 7 reps. Jeffersonlift. 2 sæt. 12 reps. Barbell Curl. 3 sæt. 5 reps. Flyers. 3 sæt. 5 reps. Squat. 4 sæt. 10 reps. Jeg træner mave Trisdag og fredag med Følgende program: 3 sæt mave rul. med 13½ kg belastning. 2 sæt skå mave rul til Knæ me 13½ belastning. 2 sæt med stang på skuldrer. 3 sæt sit ups med 13½ kg. 2 sæt situps med ben i vertikal tilstand.<p> Jeg overvejer at få en tredje trænings dag og kan godt bruge råd til at samme sætte et nyt program med følgende prioriteter: Masse- Styrke- Eksplosivt.jeg begynder i center 1 januar.
  2. Nice and clean power building

    10 November 2019 Concept 2 500 meter 1:52 Box squat 5x120 5x130 5x135 5x140 5x135
  3. Nice and clean power building

    9 November 2019 Concept 2 2000 meter 8:53,5 Floorpres 5x110 5x112,5 5x122,5 5x115 5x115
  4. Nice and clean power building

    8 November 2019 Concept 2 500meter 1:41,0
  5. Nice and clean power building

    7 November 2019 Boksen Bænkpres med stop 6x107,5 6x107,5 6x107,5 6x107,5’ 6x107,5 6x107,5 Snatchgrip deadlift 5x150 5x160 5x160 Concept 2 1500 meter 6:18,9
  6. Nice and clean power building

    4 November 2019 Boksen Standing shoulder pres 5x32kg 8x32 8x34 8x32 8x32 Concept 2 500 meter 1:44,9
  7. Nice and clean power building

    3 November 2019 Boksen En omgang træt mands squat. Manse squat 5x70 5x80 5x90 5x95 5x100 Concept 2 1000 meter 4:02
  8. Nice and clean power building

    2 November 2019 Boksen Bænkpres med stop 10X3x122,5
  9. Nice and clean power building

    1 November 2019 Boksen Sumo dødløft 5x150 5x160 5x170 5x170 5x180 Concept 2 500 meter 1:43,6
  10. Nice and clean power building

    30 Oktober 2019 Boksen Squat 3x120 3x125 3x130 3x135 3x130 31 Oktober 2019 Boksen Closegrip benchpres med stop 5x100 5x105 5x110 5x115 5x117,5 1000 meter concept 2 4:12 1000 meter concept 2 4:00 500 meter concept 2 1:44,5kr
  11. Nice and clean power building

    29 Oktober 2019 Boksen Bænkpres med stop 4x117,5 4x117,5 4x117,5 4x117,5 4x117,5 4x117,5 4x117,5’ 4x117,5
  12. Nice and clean power building

    28 Oktober 2019 500 meter concept 2 1:48
  13. Nice and clean power building

    27 Oktober 2019 Boksen Dødløft 3x150 2x180 1x200 1x220 -Bælte 1x240 (bedste siden Marts 2016) Flat dB pres 5 sæt på 47,5 10 9 10 8 7 1000 meter concept 2 4:17
  14. Nice and clean power building

    26 Oktober 2019 Concept 2 1:54,2/500 1:55/500 1:45/500
  15. Nice and clean power building

    25 Oktober 2019 Boksen Box Squat 3x130 3x140 3x150 3x150 3x145
  16. Nice and clean power building

    24 Oktober 2019 Boksen Bænkpres med stop 5x110 5x110 5x110 5x110 5x110 5x110 5x110
  17. Nice and clean power building

    22 Oktober 2019 Boksen Bænkpres med stop (Prøver at køre noget smolov inspireret program. Intensiteten pr pas bliver according to schedule, men frekvensen bliver ændret, og der bliver lagt andre presse dage ind i mellem) 6x102,5 6x102,5 6x102,5 6x102,5 6x102,5 6x102,5 Dødløft (deload) 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150 1x150
  18. Nice and clean power building

    21 Oktober 2019 Boksen Ez curls 8x35 plus stang 8x35 10x35 8x35 10x35
  19. Nice and clean power building

    20 Oktober 2019 Boksen Dødløft 15x1x152,5 Standing dumbell shoulder pres 10x24 12x24 13x24 14x24 15x25 Jeg har halvt igennem da min kone ringede og sagde jeg var nødt til at hente hende da hun var faldet til hunde træning og skulle på skadestuen. Så jeg fik lige 4-5 timers ophold i træningen
  20. Nice and clean power building

    18 Oktober 2019 Boksen Med fare for at genopfinde den gamle “brok” stil, så synes jeg tingene er godt pressede. Godt tryk på jobbet, og sygdommen i den nære familie er desværre et tiltagende tema Squat (ATG) 5x100 5x105 5x110 5x115 5x120 Floorpres 5x110 5x115 5x120 6x122,5 5x120
  21. Nice and clean power building

    16 Oktober 2019 Boksen Bænkpres med stop 4x122,5 4x122,5 4x122,5 4x122,5 4x122,5 4x122,5
  22. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Men fed måde lige at bruge 10 minutter på. Stærkt!
  23. Nice and clean power building

    14 Oktober 2019 Boksen Dødløft uge 9 3x152,5 1x180 1x210 1x215 1x220 1x225 1x230 Flat dumbell pres 8x47,5 9x47,5 10x47,5 8x47,5 8x47,5
  24. Nice and clean power building

    13 Oktober 2019 Boksen Ez curls (vægt + stang) 8x30 8x30 10x30 10x30 10x30
  25. Nice and clean power building

    12 Oktober 2019 Boksen Startede dagen med fire timers flytning for nogle venner. Dødløft 15x1x152,5 Closegrip Vanvittigt ondt i hånden i dag. Ved at ligge stangen helt ude på det yderste af håndroden gik det 8x90 8x90 8x90 8x90 8x90