BLACKICE

Medlemmer
  • Content count

    26,546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    397

Everything posted by BLACKICE

  1. Nice and clean power building

    Alder i dag: 28 år Vægt: 100Kg (Svinger 2-4kg) Tungeste vægt: Nuværende Fedt procent: Ukendt Højde: 182-183cm Trænings mål: Styrke og Masse Trænings erfaring: 10 År i Center. 5 År on/off, krops vægt, lette vægt m.m Arbejde: Jeg har arbejdet 5 år hos en stor Dansk IT SP som drifts konsulent mm. Jeg er pr 1 november 04 startet i en anden større dansk virksomhed. Her arbejder jeg som afdelings chef i en IT funktion. Trænings center: BVK PR`s : Benchpres: 160kg Squat: 190kg Dødløft: 240kg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedenstående er gemt af historiske/nostalgiske årsager. Hey. Så er det min tur. Jeg har læst jeres STATS med stor interesse. Meget rart at se at man måske ikke er helt så stor en træning taber som man selv gik og mente. Jeg afsluttet min uddannelse som IT-Supporter 31/12-01 og har netop skrevet kontrakt med et stort Dansk ejet IT Firm. Nå her kommer noget trænings INFO osv STATS: Køn : Mand Alder: 18 Højde: 183cm Vægt: 74,4kg. (Morgen vægt) Bryst mål: 109cm ARM: 36cm Trænings erfaring: 5År. 1 år Tungt og tilrette lagt. De andre 4 år har været udholdenhed, egen kropsvægt osv. Mål: MASSE/Udseende og Styrke. Bænkpres vil jeg gerne nå 100kg i til August 2002. Trænings sted: Hjemme. Har stort set altid været det. Vægte: Har PT KUN 66kg. Det når man ike langt med.Begynder i center efter uge 51 2001. Kunnen: Bænkpres . 5 Reps af 66kg. Dødløft. (4sæt) 40 reps. 66kg Jefferson lift. 66 kg. 2 sæt. 11 reps i hver sæt. Bendover 3 sæt. 56kg. 18 reps i alt. Barbell Curl. 37kg. <p> Program PT:<p>Torsdag :<p>Dødløft. 4 sæt. 10 reps. Bendover Rows 3 sæt. 7 reps. Bendover Rows Reverse Grip. 2 sæt. 6 reps. Skulderpres. 3 sæt. 6 reps. Lateral. 3 sæt. 6 reps. Bend Lateral. 2 sæt. 7 reps. Chinups. 3 sæt. 10 reps. DIPS. 4 sæt. 7 reps.<p> Søndag: Benchpres. 3 sæt. 7 reps. Jeffersonlift. 2 sæt. 12 reps. Barbell Curl. 3 sæt. 5 reps. Flyers. 3 sæt. 5 reps. Squat. 4 sæt. 10 reps. Jeg træner mave Trisdag og fredag med Følgende program: 3 sæt mave rul. med 13½ kg belastning. 2 sæt skå mave rul til Knæ me 13½ belastning. 2 sæt med stang på skuldrer. 3 sæt sit ups med 13½ kg. 2 sæt situps med ben i vertikal tilstand.<p> Jeg overvejer at få en tredje trænings dag og kan godt bruge råd til at samme sætte et nyt program med følgende prioriteter: Masse- Styrke- Eksplosivt.jeg begynder i center 1 januar.
  2. Nice and clean power building

    17 August 2019 Boksen Dødløft (konventionel) 3x130 2x150 1x170 1x200 Manse squat 5x100 5x100 5x100 5x100 5x100
  3. Nice and clean power building

    16 August 2019 Boksen Closegrip benchpres med stop 5x100 5x100 5x100 5x105 5x105
  4. Nice and clean power building

    15 August 2019 Boksen Sumo dødløft 5x130 5x160 5x207,5 PR 5x165 5x165
  5. Nice and clean power building

    14 August 2019 Boksen Floorpres 5x100 5x105 5x110 5x112,5 5x115
  6. Nice and clean power building

    13 August 2019 Boksen Dybe squats 5x90 5x100 5x110 5x115 5x120
  7. Nice and clean power building

    12 August 2019 Boksen Dumbell rows 8x90lbs 8x90lbs 8x90lbs 8x90lbs 8x90lbs
  8. Nice and clean power building

    11 August 2019 Boksen Havde børnefest igår, med forældre. 50 stk i hytten, så er semi blæst i dag. Bænkpres med stop 3x110 3x120 3x130 3x130 3x130 Snatchgrip deadlift 5x130 5x150 5x170 1x195 Havde lagt i ovnen til at reppe den. Men en kraftig hovedpine havde sat ind, og jeg besluttede at kroppen fik fred 5x180 (kom forbi en time senere og synes der manglede et kirsebær på toppen)
  9. Nice and clean power building

    9 Juli 2019 Boksen Box squat 3x130 3x140 3x140 3x145 3x152,5 3x140 Bænkpres med stop 8x70 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110
  10. Nice and clean power building

    7 August 2019 Boksen Military pres 5x60 5x65 5x70 5x75 5x75 Rumænsk dødløft 5x130 5x140 5x150 5x160 5x160
  11. Nice and clean power building

    5 August 2019 Boksen Bænkpres med stop Skulderen har det langt bedre, men højre håndled gør nas 5x110 5x115 5x117,5 5x117,5 5x117,5
  12. Nice and clean power building

    4 August 2019 Boksen Front squat til box 5x110 5x110 5x110 5x110 5x110
  13. Nice and clean power building

    3 August 2019 Boksen Fatbar pres (50mm aksel) Højre håndled driller stadig lidt efter de vend på 80kg jeg lavede med akslen for nogle dage siden 5x63 8x63 8x65,5 5x70,5 5x70,5
  14. Nice and clean power building

    2 August 2019 Boksen Det føles som at brikkerne falder på plads langsomt. Appetitten er høj, ryggen er stærk, benene begynder at virke, og der er rimeligt med mental båndbredde. Awesome (nu mangler vi bare skulderen) Dødløft (konventionel raw) 5x130 5x160 5x180 5x205 (Bælte) 5x160
  15. Nice and clean power building

    1 August 2019 Boksen Closegrip benchpres med stop. Første gang siden Marts pga skulder bøvl 5x90 5x95 5x100 5x105 5x105
  16. Nice and clean power building

    30 Juli 2019 Boksen Box squat 5x110 5x120 5x135 PR 5x140 PR 5x140 Styrken i både ryg og ben er pludselig rigtig god igen. Sulten er også usædvanlig god Fatbar benchpres med stop og ben oppe 8x88 8x100,5 8x95,5 8x95,5 8x95,5
  17. Nice and clean power building

    28 Juli 2019 Boksen Floorpres 6x100 6x105 5x110 5x110 5x110 Sumo dødløft 5x130 5x150 5x165 5x190 5x170
  18. Nice and clean power building

    26 Juli 2019 Boksen Manse squat 5x80 5x90 5x102,5 5x100 5x90 Fatbar barbell pres (vend på første) 5x63 5x68 2x78 3x73 4x73
  19. Nice and clean power building

    25 Juli 2019 Boksen Ez curls 8x35 plus stang 8x37,5 8x40 8x42,5 8x47,5
  20. Nice and clean power building

    24 Juli 2019 Boksen Fatbar benchpres 505 4x80,5 3x85,5 3x90,5 3x90,5 3x88 Snatchgrip deadlift 5x130 5x145 5x165 5x175 5x165
  21. Nice and clean power building

    23 Juli 2019 Boksen Yates rows 8x95 8x95 8x95 8x95 8x95
  22. Nice and clean power building

    22 Juli 2019 Boksen Fatbar pres (vend på første) 8x58 8x60,5 8x63 8x65,5 (push pres på sidste) 8x63 Box squat 3x130 3x140 1x152,5 Der var simpelthen kun en rep i dag. Super skidt. Benene er åbenbart stadig slidt 3x130 3x135 3x135
  23. Nice and clean power building

    Jeg har fået indsat den her squat serie på en forkert dato. Kan ikke huske hvornår det præcis fandt sted, men inden for de sidste 14 dage Box squat 5x110 5x120 5x132,5 5x130 5x130
  24. Nice and clean power building

    Korrekt. Et sted mellem 7000 og 7500 gæster fra 40 forskellige lande er i landet. De ankom fordelt over ugen, men generelt startende fra sidste lørdag til onsdag. For at bistå med en god oplevelse er de blevet fulgt/hjulpet lige fra bagagemodtagelsen i Kastrup, ud til deres hotel. For nogles vedkommende kommer de fra lande hvor økonomien gør at det måske er deres første tur ude af landet. (Columbia, Brasilien, Den dominikanske republik osv osv osv). Og så må det selvfølgelig uanset hvad gerne være en lidt ekstra ordinær oplevelse for dem. Så ja, det er bestemt derfor.
  25. Nice and clean power building

    Så blev de manglende logs opdateret ;)