BLACKICE

Medlemmer
  • Content count

    26,902
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    422

Everything posted by BLACKICE

  1. Nice and clean power building

    Alder i dag: 28 år Vægt: 100Kg (Svinger 2-4kg) Tungeste vægt: Nuværende Fedt procent: Ukendt Højde: 182-183cm Trænings mål: Styrke og Masse Trænings erfaring: 10 År i Center. 5 År on/off, krops vægt, lette vægt m.m Arbejde: Jeg har arbejdet 5 år hos en stor Dansk IT SP som drifts konsulent mm. Jeg er pr 1 november 04 startet i en anden større dansk virksomhed. Her arbejder jeg som afdelings chef i en IT funktion. Trænings center: BVK PR`s : Benchpres: 160kg Squat: 190kg Dødløft: 240kg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedenstående er gemt af historiske/nostalgiske årsager. Hey. Så er det min tur. Jeg har læst jeres STATS med stor interesse. Meget rart at se at man måske ikke er helt så stor en træning taber som man selv gik og mente. Jeg afsluttet min uddannelse som IT-Supporter 31/12-01 og har netop skrevet kontrakt med et stort Dansk ejet IT Firm. Nå her kommer noget trænings INFO osv STATS: Køn : Mand Alder: 18 Højde: 183cm Vægt: 74,4kg. (Morgen vægt) Bryst mål: 109cm ARM: 36cm Trænings erfaring: 5År. 1 år Tungt og tilrette lagt. De andre 4 år har været udholdenhed, egen kropsvægt osv. Mål: MASSE/Udseende og Styrke. Bænkpres vil jeg gerne nå 100kg i til August 2002. Trænings sted: Hjemme. Har stort set altid været det. Vægte: Har PT KUN 66kg. Det når man ike langt med.Begynder i center efter uge 51 2001. Kunnen: Bænkpres . 5 Reps af 66kg. Dødløft. (4sæt) 40 reps. 66kg Jefferson lift. 66 kg. 2 sæt. 11 reps i hver sæt. Bendover 3 sæt. 56kg. 18 reps i alt. Barbell Curl. 37kg. <p> Program PT:<p>Torsdag :<p>Dødløft. 4 sæt. 10 reps. Bendover Rows 3 sæt. 7 reps. Bendover Rows Reverse Grip. 2 sæt. 6 reps. Skulderpres. 3 sæt. 6 reps. Lateral. 3 sæt. 6 reps. Bend Lateral. 2 sæt. 7 reps. Chinups. 3 sæt. 10 reps. DIPS. 4 sæt. 7 reps.<p> Søndag: Benchpres. 3 sæt. 7 reps. Jeffersonlift. 2 sæt. 12 reps. Barbell Curl. 3 sæt. 5 reps. Flyers. 3 sæt. 5 reps. Squat. 4 sæt. 10 reps. Jeg træner mave Trisdag og fredag med Følgende program: 3 sæt mave rul. med 13½ kg belastning. 2 sæt skå mave rul til Knæ me 13½ belastning. 2 sæt med stang på skuldrer. 3 sæt sit ups med 13½ kg. 2 sæt situps med ben i vertikal tilstand.<p> Jeg overvejer at få en tredje trænings dag og kan godt bruge råd til at samme sætte et nyt program med følgende prioriteter: Masse- Styrke- Eksplosivt.jeg begynder i center 1 januar.
  2. Nice and clean power building

    Mandag: Squat 505 3x100 3x102,5 3x105 3x107,5 3x110
  3. Nice and clean power building

    Søndag Closegrip bench med stop 5x110 5x115 3x5x110
  4. Nice and clean power building

    Lørdag Farmer walk 70kg pr hånd, forholdsvis tynd grebs tykkelse, ingen rultering) 34m 43m 45m 40m Sumo Dødløft 5x130 5x150 8x160
  5. Nice and clean power building

    Fredag Flat dumbell pres 5x8x46kg
  6. Nice and clean power building

    Yep. Jeg stoppede vidst i klub miljøet engang i 2017, efter 15år eller sådan noget. Jeg er faktisk vældig glad for at kunne passe mig selv. Det andet var hyggligt, men tog frygtelig meget tid, og afhængigheden af åbningstider og transport er rar at være fri for.
  7. Nice and clean power building

    Det er udemærket "gammelmands" træning. Der er en del kilo fra toppen, men prioriteterne har ændret sig
  8. Nice and clean power building

    Squat 505 5x85 5x85 5x85 5x85 5x85
  9. Nice and clean power building

    Igår: Bænkpres med stop 8x100 8x110 7x107,5 8x105 8x105
  10. Nice and clean power building

    Morgen cardio 2000m concept 2. Dårlig tid Dødløft med overhånd 5x110 5x120 5x130 2x5x125
  11. Nice and clean power building

    Mandag: One arm clean and jerk (clan på første) 8/6x34 8/5x36 5/5x38 6/5x40 5/5x40 8/8X34 Jeg fik et par reps på 46'eren på højre arm også
  12. Nice and clean power building

    Søndag Box squat 3x130 3x135 3x140 2x3x145
  13. Nice and clean power building

    Lørdag: Concept 2: 5x2min med 1 min pause Bænkpres med stop 5x112,5 3x120 3x132,5 (Airbutt) 2x3x125 Sørgelig omgang
  14. Nice and clean power building

    Fredag Dødløft 5x130 5x150 3x170 3x185 3x185
  15. Nice and clean power building

    Bænkpres 3-2-0 3x112,5 3x112,5 3x112,5 3x112,5 3x112,5 3x112,5 Ez curls 10x30 plus stang 10x30 10x30 (legede lidt med tempo manipulation på den excentriske fase 10x30 10x30
  16. Nice and clean power building

    Onsdag: Concept 2 niveau 4 6x2min med 1min pause
  17. Nice and clean power building

    Tirsdag: Floorpres 5x110 5x110 5x117,5 6x110 5x110
  18. Nice and clean power building

    Mandag: Squat 505 5x82,5 5x82,5 5x82,5 5x82,5 5x82,5
  19. Nice and clean power building

    Bænkpres med stop 5x110 5x115 5x122,5 5x115 6x115 6x110
  20. Nice and clean power building

    Fatbar deadlift 5x80 5x85 2x95 3x90 5x85 1x95 1x97,5 Greb er noget funky noget. Man akkumulerer hurtigt træthed, og restitutionen tager lang tid. Jg prøvede 102,5 hvilket ville være PR, men fejlede. Fejlede også på 97,5 men fik den dog. EZ Curls 8x40 + stang 8x40 8x42,5 8x45 8x45
  21. Nice and clean power building

    Morgen gymnastik i dag 5x 2 minutter concept 2 med 1 min pause. Det går ikke sååå godt med kontinuiteten på romaskinen de her uger
  22. Nice and clean power building

    I dag Deadbench 4x1x110 3x1x115 1x1x117,5 2x1x115 3x1x110
  23. Nice and clean power building

    Torsdag Squat 505 3x95 3x97,5 3x100 3x102,5 2x3x105
  24. Nice and clean power building

    Onsdag: Closegrip benchpres 5x110 5x110 5x112,5 5x110 5x110 EZ Curls 5x8x40kg +stang
  25. Vægtstang med eller uden center knurling?

    Jeg har vidst aldrig prøvet at squatte med sådan en. Men spørgsmålet er nok mest til din squat form. Hvis din squat form er on point så rør midten af stangen jo slet ikke din ryg