BLACKICE

Medlemmer
  • Content count

    26,284
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    369

Everything posted by BLACKICE

  1. Nice and clean power building

    Alder i dag: 28 år Vægt: 100Kg (Svinger 2-4kg) Tungeste vægt: Nuværende Fedt procent: Ukendt Højde: 182-183cm Trænings mål: Styrke og Masse Trænings erfaring: 10 År i Center. 5 År on/off, krops vægt, lette vægt m.m Arbejde: Jeg har arbejdet 5 år hos en stor Dansk IT SP som drifts konsulent mm. Jeg er pr 1 november 04 startet i en anden større dansk virksomhed. Her arbejder jeg som afdelings chef i en IT funktion. Trænings center: BVK PR`s : Benchpres: 160kg Squat: 190kg Dødløft: 240kg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedenstående er gemt af historiske/nostalgiske årsager. Hey. Så er det min tur. Jeg har læst jeres STATS med stor interesse. Meget rart at se at man måske ikke er helt så stor en træning taber som man selv gik og mente. Jeg afsluttet min uddannelse som IT-Supporter 31/12-01 og har netop skrevet kontrakt med et stort Dansk ejet IT Firm. Nå her kommer noget trænings INFO osv STATS: Køn : Mand Alder: 18 Højde: 183cm Vægt: 74,4kg. (Morgen vægt) Bryst mål: 109cm ARM: 36cm Trænings erfaring: 5År. 1 år Tungt og tilrette lagt. De andre 4 år har været udholdenhed, egen kropsvægt osv. Mål: MASSE/Udseende og Styrke. Bænkpres vil jeg gerne nå 100kg i til August 2002. Trænings sted: Hjemme. Har stort set altid været det. Vægte: Har PT KUN 66kg. Det når man ike langt med.Begynder i center efter uge 51 2001. Kunnen: Bænkpres . 5 Reps af 66kg. Dødløft. (4sæt) 40 reps. 66kg Jefferson lift. 66 kg. 2 sæt. 11 reps i hver sæt. Bendover 3 sæt. 56kg. 18 reps i alt. Barbell Curl. 37kg. <p> Program PT:<p>Torsdag :<p>Dødløft. 4 sæt. 10 reps. Bendover Rows 3 sæt. 7 reps. Bendover Rows Reverse Grip. 2 sæt. 6 reps. Skulderpres. 3 sæt. 6 reps. Lateral. 3 sæt. 6 reps. Bend Lateral. 2 sæt. 7 reps. Chinups. 3 sæt. 10 reps. DIPS. 4 sæt. 7 reps.<p> Søndag: Benchpres. 3 sæt. 7 reps. Jeffersonlift. 2 sæt. 12 reps. Barbell Curl. 3 sæt. 5 reps. Flyers. 3 sæt. 5 reps. Squat. 4 sæt. 10 reps. Jeg træner mave Trisdag og fredag med Følgende program: 3 sæt mave rul. med 13½ kg belastning. 2 sæt skå mave rul til Knæ me 13½ belastning. 2 sæt med stang på skuldrer. 3 sæt sit ups med 13½ kg. 2 sæt situps med ben i vertikal tilstand.<p> Jeg overvejer at få en tredje trænings dag og kan godt bruge råd til at samme sætte et nyt program med følgende prioriteter: Masse- Styrke- Eksplosivt.jeg begynder i center 1 januar.
  2. Nice and clean power building

    19 Oktober 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x90 5x100 5x102,5 5x105 5x107,5 5x112,5 Forbavsende fin runde. Rimelig godt tryk. Det er jo stadig 20kg for lavt, men man må afpasse ambitionerne efter omstændighederne
  3. Nice and clean power building

    Helt konventionelt. Ingen bælte, ingen stropper, ingen Sumo, og ingen mad i maven Jeg er slidt for tiden 17 Oktober 2018 Boksen Dødløft 5x130 5x150 5x160 5x170 5x180
  4. Nice and clean power building

    14 Oktober 2018 Boksen Fatbar clean and pres (50mm aksel, vend på første rep) 8x53kg 8x58kg 8x63kg 6x65,5 4x68 (dårlige reps, ingen skud, og kom i kambolage med en cykel jeg har hængende) 8x63kg (dårlige reps, der var udsolgt)
  5. Nice and clean power building

    13 Oktober 2018 Boksen Box squat 5x110 3x120 3x130 3x142,5 4x125 Pullups 10x 10x Chins 10x 10x 10x
  6. Nice and clean power building

    12 Oktober 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x80 8x90 8x95 8x100 8x100
  7. Hver dag er hver dag!

    Boom!
  8. Nice and clean power building

    10 Oktober 2018 Boksen Det er imponerende så mange kilo der er røget i bænk efter mit aggressive vægttab i Juli. Bænkpres med stop 8x80 3x100 3x110 3x120 3x120 3x125 (air butt) 1x130 1x135
  9. Nice and clean power building

    9 Oktober 2018 Boksen Sumo dødløft 5x110 5x130 5x140 5x150 5x160 5x170
  10. Nice and clean power building

    8 Oktober 2018 Boksen Bænkpres med stop 3x100 3x100 3x100 3x100 3x105 3x105 3x110 3x110 3x110 3x110
  11. Nice and clean power building

    6 Oktober 2018 Boksen Farmer squat (elavated squat med 2x70kg farmer kufferter) 6x 7x 8x 11x (rep PR) 8x Fatbar clean and pres (50mm aksel) 10x53 8x55,5 9x58 9x60,5 7x60,5
  12. Nice and clean power building

    4 Oktober 2018 Boksen Closegrip benchpres med stop 8x70 8x80 8x90 5x100 5x105
  13. Nice and clean power building

    3 Oktober 2018 Boksen Er noget ophængt på jobbet her efter ferie. 12 møder igår og 8 i dag. Voldsomt træt, så jeg valgte en rimelig let runde Dødløft 5x110 5x120 5x130 5x140 5x150 Pull ups 10x
  14. Nice and clean power building

    2 Oktober 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x70 5x110 3x120 5x110 5x110 5x110
  15. Nice and clean power building

    Det blev også til en omgang pres i dag Bænkpres med stop 15x20 8x70 8x80 8x90 8x95 8x100
  16. Nice and clean power building

    30 September 2018 Boksen Box squat 8x70 4x110 3x120 3x130 3x130 3x130 Det hele var latterlig tungt i dag
  17. Nice and clean power building

    29 September 2018 Boksen Chins 1x10 1x10 1x10 1x10 1x10
  18. Nice and clean power building

    27 September 2018 Garda Elevated pushups 20 20 Pullups 9x 10x 7x
  19. Nice and clean power building

    27 september 2018 Garda Chins 8 7 6 6
  20. Nice and clean power building

    23 September 2018 Garda Pullups 7x 7x 5x 5x
  21. Nice and clean power building

    22 Septemer 2018 Bella Italia Chins 6x 7x 6x 5x 6x 5x
  22. Nice and clean power building

    21 September 2018 Garda søen - kropsvægt Wide stand push ups 20x 25x 30x 32x
  23. Nice and clean power building

    Jeg har været på ferie i Italien de sidste små 14 dage. Der var intet gym hvor vi boede, så det er kun blevet til lange gå ture, og pull/chin ups. Ik noget man bliver swole af
  24. Nice and clean power building

    Så har matriklen fået lidt nyt landbrugsudstyr
  25. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    God Bænkpres der!!