BLACKICE

Medlemmer
  • Content count

    26,194
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    365

Everything posted by BLACKICE

  1. Nice and clean power building

    Alder i dag: 28 år Vægt: 100Kg (Svinger 2-4kg) Tungeste vægt: Nuværende Fedt procent: Ukendt Højde: 182-183cm Trænings mål: Styrke og Masse Trænings erfaring: 10 År i Center. 5 År on/off, krops vægt, lette vægt m.m Arbejde: Jeg har arbejdet 5 år hos en stor Dansk IT SP som drifts konsulent mm. Jeg er pr 1 november 04 startet i en anden større dansk virksomhed. Her arbejder jeg som afdelings chef i en IT funktion. Trænings center: BVK PR`s : Benchpres: 160kg Squat: 190kg Dødløft: 240kg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nedenstående er gemt af historiske/nostalgiske årsager. Hey. Så er det min tur. Jeg har læst jeres STATS med stor interesse. Meget rart at se at man måske ikke er helt så stor en træning taber som man selv gik og mente. Jeg afsluttet min uddannelse som IT-Supporter 31/12-01 og har netop skrevet kontrakt med et stort Dansk ejet IT Firm. Nå her kommer noget trænings INFO osv STATS: Køn : Mand Alder: 18 Højde: 183cm Vægt: 74,4kg. (Morgen vægt) Bryst mål: 109cm ARM: 36cm Trænings erfaring: 5År. 1 år Tungt og tilrette lagt. De andre 4 år har været udholdenhed, egen kropsvægt osv. Mål: MASSE/Udseende og Styrke. Bænkpres vil jeg gerne nå 100kg i til August 2002. Trænings sted: Hjemme. Har stort set altid været det. Vægte: Har PT KUN 66kg. Det når man ike langt med.Begynder i center efter uge 51 2001. Kunnen: Bænkpres . 5 Reps af 66kg. Dødløft. (4sæt) 40 reps. 66kg Jefferson lift. 66 kg. 2 sæt. 11 reps i hver sæt. Bendover 3 sæt. 56kg. 18 reps i alt. Barbell Curl. 37kg. <p> Program PT:<p>Torsdag :<p>Dødløft. 4 sæt. 10 reps. Bendover Rows 3 sæt. 7 reps. Bendover Rows Reverse Grip. 2 sæt. 6 reps. Skulderpres. 3 sæt. 6 reps. Lateral. 3 sæt. 6 reps. Bend Lateral. 2 sæt. 7 reps. Chinups. 3 sæt. 10 reps. DIPS. 4 sæt. 7 reps.<p> Søndag: Benchpres. 3 sæt. 7 reps. Jeffersonlift. 2 sæt. 12 reps. Barbell Curl. 3 sæt. 5 reps. Flyers. 3 sæt. 5 reps. Squat. 4 sæt. 10 reps. Jeg træner mave Trisdag og fredag med Følgende program: 3 sæt mave rul. med 13½ kg belastning. 2 sæt skå mave rul til Knæ me 13½ belastning. 2 sæt med stang på skuldrer. 3 sæt sit ups med 13½ kg. 2 sæt situps med ben i vertikal tilstand.<p> Jeg overvejer at få en tredje trænings dag og kan godt bruge råd til at samme sætte et nyt program med følgende prioriteter: Masse- Styrke- Eksplosivt.jeg begynder i center 1 januar.
  2. Nice and clean power building

    14 Juli 2018 Boksen Rumænsk dødløft/RAR 6x110 6x120 6x130 6x140 6x150
  3. Nice and clean power building

    13 Juli 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x70 8x100 8x105 8x110 8x105 7x105
  4. Nice and clean power building

    11 Juli 2018 Boksen Closegrip med stop 5x70 5x100 5x110 4x122,5 (skiftede greb på 4 rep og det var en kæmpe fejl) 2x130 5x110
  5. Nice and clean power building

    9 Juli 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x80 5x110 5x115 5x120 5x127,5 air butt 5x120 Round 2 Farmer squat (elavated squat med 2x70kg farmer kufferter) 5x(70x2) 5x(70x2) 5x(70x2) 6x(70x2) 7x(70x2)
  6. Nice and clean power building

    7 Juli 2018 Boksen Det virker som hånden er i bedring. Skuldren er skidt, men opvarmning hjælper Fatbar clean and pres (50mm axle) 1+8x58kg 1+8x60,5 1+8x60,5 1+8x60,5 1+7x60,5 Round 2 Snatchgrip deadlift 5x110 5x140 5x160 5x190 PR (Bælte) 5x170
  7. Nice and clean power building

    5 Juli 2018 Boksen Bænkpres med stop (flyvende ben) 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110
  8. Nice and clean power building

    3 Juli 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x70 3x110 3x115 3x120 3x125 3x130
  9. Nice and clean power building

    29 Juni 2018 Boksen Dødløft 5x110 3x150 3x175 3x200 3x200 (bælte) 3x190 (bælte) Havde håbet på at gå noget tungere i dag, men det føltes ikke rigtig lækkert, så jeg lod det blive ved 200 Closegrip 8x70 5x100 5x110 4x122,5 (fail på 5) 5x110 5x110
  10. Mad til døren?

    Det vi har kørt med længst er KokkensHverdagsmad og RetNemt. Begge dele fungerer rigtig fint. Vi har ikke prøvet Coop's alternativ
  11. Mad til døren?

    Jeg tror vi har prøvet dem alle Årstiderne Kokkens Hverdagsmad Salt og Pepper Skagens RetNemt Der er stor variation i konceptet. Årstiderne er jo mere eller mindre bare levering af råvarer og opskrifter. Dvs du laver alt selv fra bunden. Vi har kørt med det et par år, men er stoppet da det alligevel blev en dyr løsning med for lidt flexibilitet.
  12. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Øj øj fiiiin omgang dødløft der! Godt gået Og ikke helt ueffen closegrip. Stærk omgang!
  13. Nice and clean power building

    27 Juni 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x70 3x100 1x120 1x130 1x140 1x145 1x140 1x140
  14. Nice and clean power building

    26 Juni 2018 Boksen Squat 5x100 5x105 5x110 5x115 5x115
  15. Nice and clean power building

    25 Juni 2018 Boksen Bænkpres med stop 10x70 5x110 5x115 5x120 5x125 5x120
  16. Nice and clean power building

    23 Juni 2018 Sumo dødløft 5x110 5x150 5x170 5x185 5x197,5 Periode Pr Round 2 Bænkpres med stop , ben oppe 10x70 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110
  17. Nice and clean power building

    21 Juni 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x70 3x110 3x120 3x130 3x135 Airbutt 4x125 Sumo deadlift 5x110 5x150 5x170
  18. Nice and clean power building

    19 Juni 2018 Boksen Squat 5x100 5x105 5x110 5x115 5x115
  19. Nice and clean power building

    18 Juni 2018 Boksen Closegrip med stop 8x70 3x100 3x110 3x120 2x130 3x120
  20. Nice and clean power building

    16 Juni 2018 Boksen Jeg erfarede til min skræk at jeg ingen dødløft og squat har lavet i 14 dage. Jeg har været/er lagt ned af arbejde og generel mental overload. Det betyder så samtidig at jeg har ligget i massivt kalorie underskud og har sovet alt for meget (aka faldet i søvn ved 22 tiden for først at stå op kl 7 igen) Dødløft 5x110 5x150 5x160 5x170 5x180
  21. Nice and clean power building

    15 Juni 2018 Boksen Dårlig uge på flere fronter. Har ikke spist nok og har været konstant flad. Hånd og skulder gør nas Bænkpres med stop 10x70 8x100 8x105 8x110 7x112,5 (fail på 8) 8x105
  22. Nice and clean power building

    11 Juni 2018 Boksen Både højre håbe og skulder gør ondt. Kombineret med work overload er der godt udsolgt på første sal. Jeg gider ganske enkelt ikke træningen de her dage. Skulle egentlig have lavet volume bench eller fatbar i dag, men det kunne jeg ikke lige overskue. Bænkpres med stop 8x70 5x100 5x110 5x120 5x127,5 (Airbutt) 5x120
  23. Nice and clean power building

    9 Juni 2018 Boksen Bænkpres med stop 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110
  24. Nice and clean power building

    7 Juni 2018 Boksen Closegrip benchpres 8x70 5x100 5x110 5x120 (bedste jeg har lavet meget længe) 5x110 5x110
  25. Nice and clean power building

    6 Juni 2018 Boksen Squat 5x100 5x107,5 5x115 5x120 5x120