StylaNo1

Medlemmer
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

About StylaNo1

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.elitefitness.dk

Profile Information

  • Sted
    københavn
  • Interesser
    Event.<br /><br />WDC 2005 END 4!<br />Blev nr 3 til Dk fitness i forum (:<br /><br />Age:17 , 18 23 feb!<br />Bænk:95<br />Deadlift:170<br />Squat:160/165 <-- god dag only (:<br />Chin/traps:120 <br />

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Bodybuild
  1. Et realistisk 24/7 supplement skema

    Vil prøve at se på folk suppliments vaner herinde. Og sammeligne med mit eget. En udd. inden for faget Giver self en god viden om det. Men erfaring med tilskud er jo en anden side af sagen. Kopier jeres skema ind! Dette er et eksempel hvordan dit skema kunne se ud. • Kl .7:30, 1 Shake Protein 40gram. • Kl: 8:00, Morgenmad(100gram havregryn med Banan, nødder rosiner) 100gram Fiber Cornflakes. 1-2 Grovbolle. 1-2 Æg. Alt Vitamin tilskud, Alt Mineral tilskud og 1stks Omega3 tilskud • • Kl: 9:00 5mg Glutamin/Taurine • Kl 10:00 1stks frugt og 40gram protein shake. • Kl 12:00 Frokost. • Kl 14:00 2-3 Stks Frugt Plus rugbrød inc. Pålæg • Kl 17:00 1 stks shakeprotein 5mg BCAA aminosyre • Kl Aftensmad. • Kl:(90 min efter træning, Ca. 10:30) 1 shake protein, 5 mg Glutamin, 1 stks frugt Inden Træning. 1 Sts X-Ray Kofeein Shake. 1 shake taurine! 2 frugter Efter træning 50gram protein shake . 5mg creatin, 5mg Glutamin,5mg taurine. 2 bananer og nødder
  2. Idéer til Split-program

    Btw. Hva syntes du ellers som HST træning. Evt fået gainet nogle kilo?
  3. Idéer til Split-program

    Kan evt. anbefale et Split program kørt over 2 dage, et såkalt 1-2 split. Det er lidt mere overskuligt end fx et split kørt over 5 dage, Og vil mene at dette program er lige så effektivt som alle andre split. Fx mandag, Quads Ryg Biceps underarm Abs Læg Tirsdag Chest Haserne Triceps Delts(skulder) nakke Onsdag Rest, og så samme skema torsdag fredag,
  4. hej alle på Mol. Som overskriften angår, Vil gerne høre lige forskellige bud/kommetar til et 24/7 supplement skema. De fleste som læser FLEX vil nok have en idea om hvordan sådan et ser ud, men stadig os have en idea om at FLEX har en deal med diverse firmaer, om at sælge mest muligt tilskud! Er lige blevet færdig med min udd. som personlig træner/vægtkonsulent. og har fået en rimlig fattelse af hvordan et seriøst tilskud kunne se ud :P Men fyr lidt skemaer ud, til hvordan et optimalt tilskud kunne se ud, venligst undlad diverse vægst homoner ;)
  5. Biceps og triceps

    Jo genetisk bestemt hvad muskler du vokser mere i end andre.. fx vokser mine ben og ryg extremt meget i forhold til mit bryst. For at få større biceps er det vigtigt at køre isolerede øvelser som fx scoot curls. nogle tror de kan nøjes med bent over rov og almindelig curls.. .. Jeg køre Scoot Curls stang og Scoot cable curl(Single hand).. Plus biceps trænes ved Chins og Bent over rov Dog vil jeg hellerik formode at Maximal biceps/triceps forøgelse kan forekomme ved kun en ugenligt træning. med mange forskellige øveler Jeg træner biceps/triceps 5 gange på en 14 dages trænings forløb, 2 biceps iso øvelser og 4 triceps øvelser. Til dem som ikke har specifikke øvelser til underarmens muskelatur, vil jeg anbefale 100% anbefale dette hvis du har et yndske om store biceps
  6. Træningshandsker

    lav et par af en omgang arbejds hansker ;)
  7. Træner i trods sygdom?

    Snakker vi lidt snue/snotnæse ond i halsen mm.. Træning YES SIR Influenza og andre sløvene sygedomme. Nej
  8. Tematirsdag om Doping

    tak for linket
  9. Når der engang til foråret ska cuttes,

    Well, tror ik du skal bekymre dig så meget om fedt procent nu, vi er trods alt på vej ind i vintern.. cutting kan vi snakke om til april måned ;)... Fyr da løs med weight gaining iform af muskler. Når du kommer til sommertiden, kan du fx køre 5 dages motion og 2 dages træning.. i 14 dage(Med extrem sund kost) Eller Lave extrem cutting.. fx køre 3 dage kun med et måltid(du træner self ikke i den periode)
  10. brysttræning

    Lyder ik som om det er din træning der er noget galt med, måske smid dips af.. Ellers okey.. Ved ik om du laver armbøjninger til daglig? men prøv at lav en 1-2 sæt á 20 stks inden senge tid i en 14 dages tid .. en metode jeg bruger hvis jeg er gået i stå i min bryst udvirkling.. ved ik hvorfor men virker hos mig.. Min teori går ud på at let træning booster din muskelforøgelse. fx spiller jeg fodbold 1-2 gange om a cirka en times tid. det er meget let for sjow træning, Men det har bevirket af min højre Quads og baglår/Læg er blevet væsenligt større og stærker end mit venstre ben.. (ja er højrebenet) :D Goodluck med træningen
  11. Snuppe en shake om natten?

    Nu mindre du har samme størrelse som ronnie colemann burde det ik være nødvendigt, hvis du tager en shake protein inden du hopper i seng, og når du vågner burde det råkke til dit protein behov natten over. vil ik mene du går ind i en catabolsk stadie uden den fermøse nat-anretning
  12. Hvornår bliver det sjovt?

    Prøv fx. en løbetur i skoven, gør løbeturen en anelse sjovere! Ellers husk musik
  13. Pizza - Kcal og energifordeling?

    Vel, der er nok i en pizza, især dem fra tyrker pizzarier. tror det er lidt bedre hos de ægte italienske pizzarien. :) Du kan evt. chekke Proteinens kogebåd, står et par fede opskrifter på sund fedtfatting, proteinrig pizzarien. som smager så kan ik kan tro det er sundt, hvis du lige som mig elsker en god pizza
  14. Chinups styrke

    Husk at køre bent over rov, giver os god styrke til chins, kan tage omkring 40 rebs (vejer 90 kg) mit max er 120 kg
  15. 2 split eller Fullbody?

    16 år og så syg i bænk du lidt for vild :P Men du ku fx køre et 2 split...