vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

vestjyden last won the day on July 10

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Hep. Jeg læser lige med. Du har ret i at komme igang er vigtigt
  2. Vestjysk dagligdag

    13-07-2018 Yoga 1 time flow yoga Fin time. Jeg bliver mere og mere opmærksom på, hvor jeg har skævheder/stivheder i kroppen. Nu er det ferie, det giver en lidt anden træning i et par uger. Det tager jeg nok ikke skade af.
  3. Vestjysk dagligdag

    12-07-2018 Løb 10,6 km 1h05 Pulssnit: 140 God tur. Efter en ca. 30 min. skruede jeg tempoet op til puls + 150 og holdt den i ca. 3 min. en lille pause med langsomt løb hvor pulsen kom ned på ca. 130, hævede jeg tempoet igen og holdt den i ca. 3 min. Det lyder ikke af meget, men det er en start på variation i mit løb.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    "Hyper ext - 3sæt x 50reps " Det er mannnnge rep. Jeg vil kalde det cardio. God tur og forsinket tillykke.
  5. Zendurance; Løb, svøm og yoga

    Det ene udelukker ikke det andet. Styrke er godt for yoga og omvendt. (Af erfaring vil jeg dog sige, at man ikke skal blade det samme i samme pas.) Du skrev følgende: "det er utrolig interessant det med tarmbakterier, leverfunktion og hormon balancer i kroppen !!! Ville ønske, at jeg havde forstået det tidligere inkl, at det faktisk er muligt at slå de massive sukkercravings ned. " Jeg har lidt svært ved at finde noget, der er et niveau over ugeblades artikler. hvis du kan huske et link, eller et søgeord, må du gerne skrive. Jeg er lidt nysgerrig. 17 km. i denne varme. Respekt!
  6. Langt pokker i MOL

    Jeg er imponeret. Det ville jeg slet ikke kunne håndtere. Panikken ville indfinde sig lang tid før.
  7. Vestjysk dagligdag

    Natmadsstrategi: Det var et nyt ord, men egentlig meget beskrivende for projektet. Det skal nok lykkes. Men der skal bare en tilpasning til. 11-07-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 6 x 20 kg. 1 x 6 x 50 kg. 1 x 6 x 60 kg. 1 x 6 x 70 kg. 2 x 6 x 60 kg. Goodmorning: 2 x 15 x 50kg. Row pure strength maskine 5 x 6 x 80 kg. Ss med Brystpress maskine 2 x 6 x 45 kg. 1 x 6 x 55 kg. 2 x 6 x 65 kg. De dårlige undskyldninger stå i kø, kroppen var træt, men der blev trænet, og strukket ud. Nu godnat til alle.
  8. Motion i balance™

    I betragtning af dit høje niveau, syntes jeg egentligt det er en ok fremgang på 16 uger. (jeg ved godt du gerne vil have haft mere)
  9. Vestjysk dagligdag

    10-07-2018 Løb 8,6 km. 52 min Pulssnit: 134 Lidt pusigt, men der var først flow i løbet efter ca. 35 min. Årsagen skal nok findes i, at mit projekt med nul natmad er grundstødt, og jeg har spist mig lidt op i vægt igen. Det er kun 2 - 3 kg. Men det kan mærkes. Jeg skal lige have fundet årsagen, til at jeg er faldet i gryden. For ideen er god nok. I betragtning af at jeg har ca. 25 kg overvægt, er det lidt skræmende hvor meget jeg kan mærke de få kg.
  10. Vestjysk dagligdag

    08-07-2018 Yoga 1 time flow yoga Underlig time, hvilket er min egen skyld, da jeg kom 15 sek for sent, det virker bare ikke til yoga. (+ det er lidt dårlig stil) Jeg har ikke løbet det jeg gern vil, i denne uge, derfor en stille aftentur sener på dagen Løb 5,8 km. 34 min Pulssnit: 132
  11. Vestjysk dagligdag

    05-07-2018 Løb 3,9 km. 22 min Pulssnit: 123 Skulle lige varmes op før noget udstrækning. 06-07-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 8 x 20 kg. 1 x 8 x 60 kg. Overhåndsgreb. 1 x 8 x 70 kg.Overhåndsgreb . 1 x 8 x 80 kg.Overhåndsgreb Pull down i kabeltræk.: 1 x 8 x 50 kg. 1 x 8 x 60 kg. 1 x 8 x 70 kg. Ss med Skulderpres m. Db. 1 x 8 x 12 kg. 2 x 8 x 14 kg. Hurtig ind hurtigt ud og købe inde.
  12. Vestjysk dagligdag

    Ole Birk Olesens kontakt til virkeligheden kan man af og til være i tvivl om. Det er, for mig, et paradoks, at en mand der kun ser biler, skal være transport minister. Men måske er det netop meningen. 03-07-2018 Løb 10,5 km. 1h08 Pulssnit: 135 En trail tur der var noget bakket. Jeg kan ikke rigtig få pulsen op, om det er mentalt eller en træt krop er jeg lidt i tvivl om.
  13. Vestjysk dagligdag

    He he Gregers, undskyld at jeg griner. Jeg forstår spørgsmålet og hvorfor du spørger. Men nej, jeg kommer kun på banen som passager. Virkeligheden der ramte mig, var uvant arbejde. Det ramte mig først, da jeg begyndte at løbe, min ryg var træt. 02-07-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 8 x 20 kg. 1 x 8 x 50 kg. 1 x 8 x 60 kg. 2 x 8 x 70 kg. Brystpress m. db. 1 x 8 x 18 kg. 1 x 8 x 20 kg. Ss med Row med Db. 1 x (8+8) x 22 kg. 1 x (8+8) x 26 kg. Det var det, skrub af alarmen gik i FW, så jeg tænkte, at det nok var bedst at komme hjem i seng.
  14. Vestjysk dagligdag

    Jeg takker. Jeg vil meget gerne have min 2 fornuftige pas om ugen, men nogen gange kommer virkligheden i vejen. Du har ret, der er vel en eller anden link til selvforståelsen. Nå lidt har jeg lavet. 01-01-2018 Løb 5,5 km. 34 min. Pulssnit: 127 Har været ramt af virkligheden, derfor en stille aftentur.
  15. Zendurance; Løb, svøm og yoga

    "fortsat prøven at holde mig fra det raffinerede sukker, forarbejdede fødevarer " Egentligt lidt underligt, at det først er i de sidste par år der rigtig er kommet fokus på, hvordan tarmsystemet påvirker os. Førhen var det mest det, at raffineret sukker er tomme kalorie, man tænkte på. Rolig yoga er ikke det værste at være til