vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    403
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

vestjyden last won the day on November 25

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    24-11-2020 Blandede (genop) træning? Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Bird-dog: 2 x (15+15) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (15+15) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. Løbebånd: 5min med 10Min/km 10min med 6''30 min/km 5min med 10 min/km Det går helt ok, med løb. Men jeg slår lige tålmodigheden til, og bliver på dette niveau minimum en uge endnu. 25-11-2020 Styrke Opvarming: Consept 2 romaskine: 2000 meter 10m04s. Ved ikke helt hvad der sker, men der er mange mennesker i centeret. Næsten alt var optaget. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Pendelay row: 3 x 10 x 50kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 50kg 1 x 10 x 55kg. 1 x 10 x 60kg. Pull down i kabeltræk, smalt greb: 1 x 10 x 50 2 x 10 x 55 Arnold pres Db. 1 x 10 x 10kg. Så gad jeg ikke mere, alle de db jeg ville bruge var optaget. Jeg kan se at jeg har bænket meget mere, og tunger, en jeg har gjort længe. Jeg har syntes det var en god ide, nu jeg ikke løber. Nå virkeligheden kom på besøg, her til morgen har jeg ondt i skulderen. Den er overbelastet. Æv, den får lidt ro.
  2. To failure & beyond ..back on the mountain track

    Av, god bedring herfra, håber du slipper hurtigt over det. "Well selvom, at jeg var rigtig glad for spinningen, så satte de ny restriktioner et akut stop for min holddeltagelse. Orkede ikke at skulle være en del af lange ventelister og kæmpe med de andre om særdeles få pladser." De der ventelister har også sat hold på pause for mig. Men et eller andet bliver FW jo nød til at gøre, så jeg tænker, sådan er det bare, ikke noget at gøre ved det.
  3. Vestjysk dagligdag

    22-11-2020 Blandede træning? Opvarming: Crosstrainer 20 min. Pulsen oppe og ringe i 10 af de 20min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Bird-dog: 2 x (15+15) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (15+15) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(15+15+15)) x 7,5kg. Løbebånd: 5min med 10Min/km 10min med 6''35 min/km 5min med 10 min/km Dagens optur, benene virker ok. Tager den lige så stille herfra. Det skal nok blive godt. 23-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 60kg. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg 1 x 5 x 50kg. 3 x 5 x 60kg. Row i kabel træk, bredt grep: 3 x 10 x 50kg. Kom først af sted kl. 21. Men jeg trængte til lige at bevæge kroppen.
  4. Vestjysk dagligdag

    "nogle gange kan det jo være en stor del af charmen ved træning, god bedring med baglåret " Du har ganske ret Bjergtrold, og tak. Det er bare ret pudsigt, min hjerne er lidt resultatorienteret, så det føles lidt, som jeg spilder tiden, hvilket jo er en ret tåbelig tanke. Især nu, hvor træningen er lidt præget af genoptræning.
  5. Vestjysk dagligdag

    20-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 50kg. 5 x 5 x 60kg. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg 1 x 5 x 50kg. 3 x 5 x 60kg. Row i kabel træk, bredt grep: 3 x 10 x 50kg. Kom til at snakke, tiden gik, ganske hyggeligt. Men det var ikke planen, bare at lave det sædvanlige. Men sådan blev det. Nå det falder himlen jo nok ikke ned af, så det går nok.
  6. Vestjysk dagligdag

    19-11-2020 Blandede træning? Opvarming: Crosstrainer 20 min. Pulsen oppe og ringe i 10 af de 20min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Bird-dog: 2 x (10+10) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (10+10) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. Roning consept 2: 2 x 500meter. Prøvede at få teknikken til at fungere. Der skal øves lidt mere! Ved ikke helt hvad der sker, men det var ikke til at sparke sig frem for mennesker i dag, underligt.
  7. Vestjysk dagligdag

    17-11-2020 Blandede træning? Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Bird-dog: 2 x (10+10) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (10+10) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. Curl: 3 x 10 x ? Triseps extension: 3 x 10 x ? I kabeltræk, glemt vægten Kondi (consept 2 ro maskine): 2 x 500m Lang tid siden jeg prøvede den maskine. Stadig modbydelig god til at få pulsen op. Teknikken er dog temmelig rusten 18-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg 2 x 10 x 50kg. Overraskende nem. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg.
  8. Langt pokker i MOL

    "jeg måtte op i livvidde for at få plads til den og så må bæltet stramme ind. " Det er altså ok.
  9. Vestjysk dagligdag

    16-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 60kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Arnold pres Db. 1 x 2 x 11kg. Skulder dum, æv. Flyers (maskine): 1 x 10 x 45 1 x 10 x 55 1 x 10 x 60 Jeg savner mit løb. Det skal nok komme igen. Dog skal jeg skrue lidt ned for madindtaget, ellers bliver jeg for stor.
  10. Vestjysk dagligdag

    15-11-2020 Blandede træning? Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Bird-dog: 2 x (10+10) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (10+10) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. Crosstrainer: 15 min. med 2 intervaller indlagt. Bare for at få pulsen op. Ved ikke helt hvad jeg skal kalde denne form for træning. Corre træning med lidt genoptræning med lidt kondition hæftet på ? Det var rart at røre sig, hvilket vel er et godt argument for træning.
  11. Vestjysk dagligdag

    13-11-2020 løb. Prøvede igen løb. Benet føltes ok før start, men det var det ikke efter 1/2 km. Så stoppede før det blev være. 14-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Bird-dog: 2 x (10+10) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (10+10) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. (lidt i tvivl om notation. 2 sæt a 3 øvelser til højre og venstre ben) Benøvelse er at svinge benet til side indad og udad samt skråt bagud. Knæløft og benøvelse udført i kabeltræk. Squat: 1 x 5 x 50kg. 4 x 5 x 60kg. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 3 x 5 x 60kg. Row i kabeltræk, bredt greb. 1 x 10 x 45kg. 1 x 10 x 55kg. 1 x 10 x 60kg. Det er bare super demotiverende, med et lår der ikke vil virke ordenlig. Men jeg slå lige tålmodigheden til, så skal låret nok blive godt igen. Det føles endda som om, det bliver inden for en overskuelig fremtid.
  12. Langt pokker i MOL

    "MTB-debut i Hareskoven med tre kolleger. Skidesjovt - især fordi jeg ikke var den der faldt mest! Jeg slap med en enkelt gang men til gengæld i et mudderhul med et spor under overfalden, der fangede forhjulet. Det er ikke sidste gang jeg lejer sådan en sjover " Lyder underholdene. Hvis du lejer, skal du så ikke vaske den (det kunne jeg se en fordel i)
  13. Vestjysk dagligdag

    11-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Bird-dog: 2 x (10+10) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (10+10) x 7,5kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg. (lidt i tvivl om notation. 2 sæt a 3 øvelser til højre og venstre ben) Benøvelse er at svinge benet til side indad og udad samt skråt bagud. Knæløft og benøvelse udført i kabeltræk. Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 55kg. 3 x 5 x 60kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Prøvede at bløde mit baglår op. Det føles bedre nu.
  14. Vestjysk dagligdag

    04-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80 kg. 05-11-2020 Løb 8,2km 53m14s 06-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 75kg. 1 x 5 x 80kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80 kg. Arnold pres Db.: 3 x 10 x 11kg. 07-11-2020 Løb 5,9km 38m47s Mit baglår er træls, lidt ligesom krampe. Tror dog at det bare er muskelspændinger. 09-11-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 65kg. Row Db.: 1 x (10+10) x 22kg. 2 x (10+10) x 26kg. Brystpres maskine: 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Det var ikke til at sparke sig frem for mennesker, så måtte finde alternative øvelser, men de virker jo også. 10-11-2020 løb. Opgav efter 1/2 km. Baglåret er ret dumt. Æv. Nå må prøve at få det blødt op.
  15. Vestjysk dagligdag

    03-11-2020 Løb 8,1km 53m34s "Kom til" at lægge mig på sofaen, dumt. vågnede 20 min. før jeg havde en 1/2 aftale om løb. Det blev lidt af en koldstart, men til sidst blev det en ok tur. Prøvede at koncentrere mig om hvert skridt, det virker faktisk.