vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

vestjyden last won the day on July 10 2018

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    26-01-2019 Løb: 8,9 km. 59''07 Pulssnit: 138
  2. Vestjysk dagligdag

    Tak for svar Gregers, jeg roder lidt videre. 25-01-2019 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20 kg. 1 x 5 x 60 kg. 1 x 5 x 70 kg. 2 x 5 x 80 kg. 1 x 5 x 70 kg. Træt i kroppen, så skar i volumen. Pull down (i pure strength maskine): 1 x 10 x 40 kg. 3 x 10 x 80 kg. Ss med Skulderpress Db, sidende: 1 x 10 x 12 kg. 2 x 10 x 14 kg. Lille hurtig omgang, bare for at mærke lidt kg.
  3. Vestjysk dagligdag

    Tak for svar. Ret underligt, skulle tro at ejeren var interesseret i liv på Mol.
  4. Vestjysk dagligdag

    24-01-2019 Løb: 9,6 km. 57 min. Løb turen med stram kæde. Mit tempo er gået ned, så jeg må til at arbejde lidt på det
  5. Motion i balance™

    Ang. rullemodstand. Det skulle være noget med hvordan dækket deformere. Har det fra ingeniøren. https://ing.dk/artikel/overraskende-cykelvidenskab-bredere-daek-giver-lavere-rullemodstand-end-smalle-183367 Ret lækker cykel du kom til at købe.
  6. Vestjysk dagligdag

    23-01-2019 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20 kg. 1 x 10 x 50 kg. 1 x 10 x 60 kg. 1 x 5 x 65 kg. 1 x 5 x 70 kg. 1 x 5 x 75 kg. 1 x 10 x 60 kg. Pendelay row: 3 x 10 x 50 kg. Ss med Armstrækker: 3 x 10 x Bw. Bænkpres: 1 x 10 x 40 kg. 1 x 10 x 50 kg. Så løb jeg tør for tid. Har trænet helt normalt siden august, men mol har ikke ville lade mig skrive. Vil egentlig gerne, da det hjælper med at holde fokus. Når jeg skriver sker der noget underligt. Hvis jeg bruger copy-past, ligger der en hel masse gammle copy-crap under indlæget, og jeg kan ikke gemme indlæget. Underligt. Nogen der har prøvet noget lignende?
  7. Vestjysk dagligdag

    Test. Skal lige prøve om mol vil lade mig skrive igen.
  8. Vestjysk dagligdag

    11-08-2018 Yoga 1 time hatha yoga Lykkes mig lige at få en time sneget ind midt på dagen 12-08-2018 Løb 6,9 km 42 min. Pulssnit: 134 Nød at det regnede 13-08-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 8 x 20 kg. 1 x 8 x 60 kg. 4 x 8 x 70 kg. Pull down (i pure strength maskine): 1 x 8 x 40 kg. 5 x 8 x 80 kg. Ss med Skulderpress Db, sidende: 1 x 8 x 10 kg. 4 x 8 x 12 kg. Alle kg. var nemme, hvilket også var meningen.
  9. Vestjysk dagligdag

    08-08-2018 Yoga 1 time hatha yoga Lang tid siden. Dejlig time. 09-08-2018 Løb 8,7 km 54 min. Pulssnit: 140 10-08-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 8 x 50 kg. 4 x 8 x 60 kg. Pendelay row: 4 x 8 x 50 kg. Langt, langt tid siden. Nemt, men skal lige køre den et par gange, før der kommer kg. på. Bænkpres: 1 x 8 x 40 kg. 3 x 8 x 50 kg. Også langt tid siden, min 3 - 4 år siden jeg har brugt bænkpres. Det positive, skulder tager det helt ok. Den trælse, det var tungt. Trisceps i kabeltræk: 3 x 10 x 25 Ss med Curl i kabel tårn: 3 x 10 x 25 Lidt udstrækning.
  10. Vestjysk dagligdag

    05-08-2018 Løb 3,8 km (kun de km jeg løb) 25 min. (kun tiden for løb) Pulssnit: 126 Kunne overhovedt ikke få hovedet med, alt virkede uoverskuligt. første del af turen var gå/løb, sidste del var ren løb. Det fungerede faktisk ok, på de sidste 2 km. Der er år imellem, at jeg har sådan en tur, hvor jeg ikke kan ligge dagens fustrationer bag mig, heldigvis. 06-08-2018 Løb 7,1 km 44min. Pulssnit: 137 Var så p... over gårdagens tur, at den måtte gøres om. Hvilket gav en god tur, med et godt flow.
  11. Vestjysk dagligdag

    Sakset direkte fra Onkel T´s log, hvor TRS skrev følgende: "Jeg laver pt to fullbodypas skiftevis A: mp, chins, dødløft B: bænk, pendlay, fsq wave cyklus en uge med 3-10 sæt x 6 reps x70% en uge med 3-10 sæt x 5 reps x75% En uge med 3-10 sæt x 4 reps x80% en uge med 3-10 sæt x 3 x85% forfra med +2,5kg" Har kopieret for at huske. Strukturen kunne jeg godt finde på at kopier. Simpelt og nemt at tilpasse den tid jeg nu engang har. Ville gerene en hel masse, men tiden er der ikke altid, så et fleksibelt program, vil passe godt.
  12. Vestjysk dagligdag

    02-08-2018 Løb 8,7 km 55 min. Pulssnit: 137 Ikke så meget at berette, temperatueren var ikke så høj, så en stille rolig aftentur. 04-08-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20 kg. 1 x 10 x 60 kg. 2 x 10 x 70 kg. Pull down (i pure strength maskine): 1 x 10 x 40 kg. 3 x 10 x 80 kg. Ss med Skulderpress Db, sidende: 1 x 10 x 10 kg. 1 x 10 x 12 kg. 1 x 10 x 14 kg. De 14 kg. passede meget godt denne gang. Bulgarsk split squat: 3 x (10 + 10) x Bw Ss med Trisceps i kabeltræk: 3 x 12 x 25 Læg 1 ben stående: 3 x (15 + 15)x Bw. Ss med Curl i kabel tårn: 3 x 12 x 25 Lidt udstrækning. Det tog 1½ time fra jeg trådte ind i centeret til jeg gik. Det er nok den tid det tager mig at nå en nogenlunde fuldbody træning.
  13. Vestjysk dagligdag

    01-08-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 2 x 15 x Bw. Ss med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 2 X (15 + 15) x Bw. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Ss med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20 kg. 1 x 10 x 50 kg. 2 x 10 x 60 kg. Goodmorning: 3 x 10 x 50kg. Pull down (i pure strength maskine): 1 x 10 x 40 kg. 3 x 10 x 80 kg. Ss med Skulderpress Db, sidende: 1 x 10 x 10 kg. 1 x 10 x 12 kg. 1 x 10 x 14 kg. De 14 kg. var lidt til den stramme side, men det gik.
  14. Tinapigens log!

    Det lyder som noget fra asien, når jeg søger får jeg alt muligt mærkeligt. Så hvis man må spørge, hvad er det for en kajak?
  15. Langt pokker i MOL

    Må din lænd gå fra udu til du.