vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    353
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

vestjyden last won the day on July 5

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Got legs?

    Tillykke med familieforøgelsen.
  2. Vestjysk dagligdag

    06-07-2020 Løb 9,4 km 56m28s. 07-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 15 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 2 x 5 x 60kg. 2 x 5 x 65kg. 2 x 5 x 60kg. Flad brystpres db. 3 x 10 x 20kg. Row db. 3 x (10+10) x 22kg. Baglår(pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg stående 1 ben. 3 x (15+15) x Bw. Curl db. 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 10kg. Laterals raise db. 2 x 15 x 8kg. Ved ikke helt hvad jeg vil med min træning, så har besluttet at målet er at få lidt mere volumen på i forhold til corona pausen.
  3. Vestjysk dagligdag

    02-07-2020 Løb 8,0 km 53m39s Lidt en bakke tur, det har formen godt af. 03-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 15 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. Pull down kabel. Smalt fat parallelt greb : 3 x 10 x 60 Arnold pres Db: 1 x 10 x 11kg. 2 x 10 x 12kg. Dagen pinlige joke. Mine arme er ømme efter sidste træning. 05-07-2020 Løb trail 11,1 km 1h24m10s Det lykkes at løbe mellem to byger. Fin tur i skoven.
  4. Vestjysk dagligdag

    30-06-2020 Løb 10,0 km 1h02m22s Det er åbenbart den tid det tager at løbe 10 km for mig. 01-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1x 5 x 80kg. 1 x 5 x 90kg. 3 x 5 x 100kg. Arnold pres db.: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x bw Curl db.: 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 10kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40 2 x 10 x 50
  5. To failure & beyond ..back on the mountain track

    "jeg ikke tænkt mig at kramme nogen men ved ikke, hvordan resten af selskabet forholder sig. " Hvis du ønsker at holde afstand, er mundbind er en god sinalgiver. Tag et på, og der er ingen der kommer tæt på dig. Ellers er jeg ret imponeret af din disciplin mht. mad. hep herfra.
  6. Vestjysk dagligdag

    27-06-2020 Løb 10,0 km 1h02m31s Stille og rolig aftentur. Der gik lidt talnørd i den, 4 gange rundt om huset for at ramme 10 km. rent. 29-06-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Row Low (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Baglår (pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg 1 ben stående.: 3 x (15+15) x Bw Det er jo ved at være der hvor det plejer at være. Er lidt i tænkeboks om jeg skal prøve et eller andet. progression fx.
  7. Motion i balance™

    "Nu må ham der Wammen bare gerne sende alle landets indefrosne feriepenge til mig" Der skal du have tålmodighed. Noget med modregninger i socialydelser osv. Konflikt i alle mulige love. Ang. vægt. 6,89 kg. er ikke meget. Mindes min gamle 2 gears raleigh, mener det var +20 kg.
  8. To failure & beyond ..back on the mountain track

    "Bare sådan et lille split sekund af "as good as it gets". " Det er bare med at samle på den slags øjeblikke. Fedt nr. btw.
  9. Vestjysk dagligdag

    "Uhh FW... er lidt misundelig " Man kan godt både træne hjemme og i FW. Jeg har det sådan lidt, det koster ca. det samme som en burgermenu og en bif-billet, så det går nok. Ikke at jeg har specielle følelser for FW. Men deres stænger er lige, og de gør rent. Begge dele sætter jeg pris på. Når det er sagt, så er det hyggeligt, da jeg er kommet i det samme center i mange år, så kender en del af de sædvanlige hoveder, ikke at vi snakker et øre af, bare de der småbemærkninger. Nå træning. 23-06-2020 Løb 5,0 km 37m58s Løbet kl. 22, bare for at løsne kroppen op. Har været praktiske gris hele weekenden, flyttet rundt på stilladser, op og ned af stiger. Har lyst til at noter det som træning, 6,7 meter målte jeg stilladset til. 24-06-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 3 x 10 x 80kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Arnold pres Db: 3 x 10 x 11kg. Læg 1 ben stående.: 3 x (15+15) x Bw 48 min. fra jeg kom til jeg gik. 25-06-2020 Løb 9,2 km 1h00m11s Det var varm. Lidt sjovt, når det er rigtig varmt, ligger min puls 10 - 15 slag over hvad den plejer.
  10. To failure & beyond ..back on the mountain track

    Nu er jeg også lækkersulten! De der pandaer smager godt. At ændre spisevaner er bare ikke nemt. Så hvis du finder guldkorn skriv endelig, da jeg stadig bokser med det.
  11. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tillykke med familie forøgelsen. Børn tager bare tid, så respekt for lige at tage 10 min.
  12. Vestjysk dagligdag

    18-06-2020 Løb 7,4 km 47m54s 19-06-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 12 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 80kg. Bænk pres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 2 x 10 50kg Rotor cuff øveler ind: 2 x (15+15) x 10 Rotor cuff øveler ud: 2 x (15+15) x 7,5 Første gang i FW i 3 1/2 måned. Det gik bedre end frygtet. Pausen kan mærkes, mest på arbejdeskapasiteten. Eller også er jeg bare for doven i det daglige, og presser ikke nok på. 20-06-2020 Løb 6,4 km 41m39s Hyggetur med venner.
  13. Vestjysk dagligdag

    Tina: Tak for kommentar, jeg prøver at få lavet noget de fleste dag, det funger bedst for mig. Teenageren er ikke til konkurrence, mere lidt han kan hygge sig med. så det funger egentlig meget godt med hjemmetræning for ham. Nå træning. 14-06-2020 Styrke kb. 1 runde af følgende øvelser. 1H Swing: (10+10) x 16kg. Clean and pres: (10 + 10) x 12 kg. Wind mill: (5 + 5) x 0kg. for venstre 12 kg for højre. Rack lungs: (10+10) x 16 kg. Plank row: (6+6) x 12 kg og 16kg. kb Skiftede rundt på kb efter 3 rep, så der var ens belastning til højre og venstre side. 16-06-2020 Løb 7,0 km 47m10s Hyggetur med et par venner. 17-06-2020 Styrke kb. 2 runde af følgende øvelser. 1H Swing: (10+10) x 16kg. Clean and pres: (10 + 10) x 12 kg. Wind mill: (5 + 5) x 0 kg. for venstre 12 kg for højre. Rack lungs: (10+10) x 16 kg. Plank row: (6+6) x 12 kg og 16kg. kb Skiftede rundt på kb efter 3 rep, så der var ens belastning til højre og venstre side. Det tog 2 x 7 min. med 2 min. pause i mellem runderne. Så det er ikke lang tid jeg bruger. Det er ved at være tid til at komme i træningscenter igen, jeg får lavet for lidt hjemme.
  14. Vestjysk dagligdag

    09-06-2020 Løb 9,5 km 57m20s 10-06-2020 Styrke kb. 1 runde af følgende øvelser. 1H Swing: (10+10) x 16kg. Clean and pres: (10 + 10) x 12 kg. Wind mill: (5 + 5) x 5 kg. for venstre 12 kg for højre. Rack lungs: (10+10) x 16 kg. Plank row: (6+6) x 12 kg og 16kg. kb Skiftede rundt på kb efter 3 rep, så der var ens belastning til højre og venstre side. Så mente teenager i huset, at han skulle have noget opmærksomhed. Det var nu meget hyggeligt, da jeg gav ham ideer til kropsvægtsøvelser. 11-06-2020 Løb 8,3 km 50m02s Jeg svedte tran. Havde denne der fornemmelse af at blive for varm, blive opkogt, så vil kroppen bare ikke noget. 13-06-2020 trail Løb 11,0 km 1h25m34s Jeg havde absolut ikke travlt, nød bare turen i skoven, som jeg havde snydt mig lidt til. Skulle egentlig være praktiske gris derhjemme.
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mountainbike er sjovt, Jeg har kun kørt Mountainbike et par gange, hver gang gav det et godt skud adrenalin.