vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    113
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

vestjyden last won the day on April 13

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    24-04-2018 løb. 9,3 km. 57 min. Pulssnit: 140 Dejlig tur, men kan godt mærke squaten fra i går, derfor et lidt tilbagelænet tempo.
  2. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Imponerende disciplin. Jeg kan godt, få faste til at funger, med styrketræning, hvis der ikke er for mange sæt og tempoet ikke er for højt. Cardio op til 30 min er ok, deruover er det svært, jeg begyndte at fryse og ryste. I dag bruger jeg det bare, til at resette mit "veludviklede" spise gen. Det er vist meget forskelligt, hvordan faste opleves. Jeg skal helst have noget praktisk at lave, for at det funger for mig. Hvis det er afvejning af argumenter, intellektuelt arbejde, funger det slet ikke. (Beklager sidespring i din log, onkel T)
  3. Vestjysk dagligdag

    Jeg nyder det skam også, det er bare underligt. 23-04-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Squat: 1 x 8 x 20 kg. 1 x 8 x 50 kg. 1 x 8 x 60 kg. 3 x 8 x 65 kg. Goodmorning: 1 x 10 x 50 kg. 2 x 10 x 55 kg. Brystpres, bredt i pure strength maskine: 1 x 8 x 40 kg. 1 x 8 x 60 kg. 4 x 8 x 65 kg. SS med Row, i pure strength maskine: 1 x 10 x 40 kg. 5 x 8 x 80 kg. SS med Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw. Trisceps i kabeltræk: 2 x 10 x 25. SS med Biceps m. db: 1 x 15 x 12 kg. Ss med Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dagens underlighed: Gasmasken er åbenbart genindført. Et par unge mennesker iførte sig gasmaske før cardiotræning. Har set det før, for mange år siden, men troede, at den and var død. Man undres.
  4. Vestjysk dagligdag

    22-04-2018 løb. 6,8 km. 42 min. Pulssnit: 135 En rigtig tilbagelænet tur i solen. Jeg er lidt forundret, det ser ud til, at jeg bliver lidt hurtigere. Det plejer jeg, at skulle arbejde for, og det gør jeg ikke lige nu. Underligt, men positivt.
  5. Vestjysk dagligdag

    19-04-2018 løb. 10,7 km. 1h12 min. Pulssnit: 143 årets første tur i solcrem
  6. Vestjysk dagligdag

    18-04-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 3 x 15 x Bw. SS med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 3 X (10 + 10) x Bw. SS med Liggende benløft: 3 x 10 x Bw. SS med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 3 x 15 x Bw. Squat: 1 x 8 x 20 kg. 1 x 8 x 50 kg. 4 x 8 x 60 kg. Goodmorning: 1 x 15 x 50 kg. Brystpres, bredt i pure strength maskine: 1 x 10 x 40 1 x 10 x 60 4 x 8 x 60 Row, i pure strength maskine: 1 x 10 x 40 kg. 5 x 8 x 80 kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw. Så er haven begyndt at gro, den er meget rar, men en tidsrøver.
  7. Tinapigens log!

    X 2 godt gået.
  8. Langt pokker i MOL

    "98,9km i alt, Heraf de første ca 58 med de andre og jeg trak med den unge langt det meste af tiden. I betragtning af at både lår, lægge og baller var ømme efter i går og jeg kørte kort tid efter arbejde, hvor vækkeuret ringede 3:05, så er jeg positivt overrasket at det kørte som det gjorde." Det er da vist meget naturligt at dine lår siger av. solidt.
  9. Vestjysk dagligdag

    17-04-2018 løb. 8,2 km. 52 min. Pulssnit: 147 Lidt fartleg undervejs, 3 blokke med ialt ca. 3 km med ca. 5:30 min/km. Pulsen lå på 152 til 155. Det er 20 slag over hvor jeg normalt ligger. Det tager jeg helt sikkert ikke skade af. En dags pause giver en anden kraft i kroppen.
  10. Vestjysk dagligdag

    15-04-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Hyberextensions: 3 x 15 x Bw. SS med Sidebøjninger på Hyberextensions bænk: 3 X (10 + 10) x Bw. SS med Liggende benløft: 3 x 10 x Bw. SS med Rejse sig (Sætter føder og underben i stativ, der fixer underbenet, hvorefter man kan synke ned, som sidder man i en stol.) 3 x 15 x Bw. Dødløft 1 x5 x 20 kg. 1 x 8 x 60 kg. 1 x 8 x 70 kg. 1 x 8 x 80 kg. 1 x 8 x 60 kg. Pull down, i pure strength maskine: 1 x 8 x 40 kg. 1 x 8 x 80 kg. 4 x 8 x 90 kg. SS med Bulgarsk split squat: 3 x (10 + 10) x Bw Skulderpres m. db. 1 x 8 x 10 kg. 4 x 8 x 12 kg. SS med Biceps m. db: 1 x 10 x 10 kg. 2 x 10 x 12 kg. Ss med Trisceps oh m. Db: 1 x 10 x 8 kg. 2 x 10 x 10 kg. SS med Læg 1 ben. 3 x (15 + 15) x bw I dag havde jeg ikke en bagkant på træningstiden. så jeg nåede hvad jeg havde tænkt mig. Dejligt.
  11. Motion i balance™

    Det er velkendt. Udover det allerede nævnte, er der en lille detalje. De fleste oplever at håndledet hæver en lille anelse, ved løb og gang. Derved kommer uret til at side lidt strammere, og pulsmålingen bliver mere stabil.
  12. Vestjysk dagligdag

    14-04-2018 løb. 5,4 km. ca. 30 min. Puls: Behaglig. kom til at slukke mit ur, så ingen pulsdata.
  13. Vestjysk dagligdag

    13-04-2018 Styrke. Opvarmning 20 min. Crosstrainer Squat: 1 x 5 x 20 kg. 1 x 10 x 50 kg. 3 x 10 x 60 kg. Goodmorning: 3 x 10 x 50 kg. Pull down, i pure strength maskine: 1 x 10 x 40 kg. 3 x 10 x 80 kg. Skulderpres m. Db. 1 x 10 x 10 kg. 2 x 10 x 12 kg. Jeg er ikke helt tilfreds, med mine styrkepas, men jeg er lidt presset på tid, og når ikke alt det jeg gerne vil. Jeg burde vel stille mig tilfreds, med at jeg kommer af sted, men at nøjes er lidt fladt. Jeg skal have lidt "pep" ind i træningen. Men hvordan? Det tænker jeg lidt over.
  14. Morten D - Zen training

    Bare det virker! Hvilket vel er det væsentlige, hvis man vil blive ved med at bevæge sig.
  15. Vestjysk dagligdag

    12-04-2018 løb. 10,0 km. 1h04 Pulsgennemsnit: 140 Årets første tur i korte tights og vest. Dejligt med varme og sol.