vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

vestjyden last won the day on September 2

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    15-9-2020 Løb 8,1km 53m04s 16-09-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. Bænk pres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 2 x 55kg. 2 x 10 x 50kg. pull down (pure strength maskine) 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Læg stående 1 ben: 3 x (15+15) x Bw 17-9-2020 Løb 8,1km 52m46s
  2. Tinapigens log!

    +6 timer i en kajak. Av, jeg ville være øm alle steder. Respekt. Fin beretning.
  3. Vestjysk dagligdag

    11-9-2020 Løb 3,4km 23m19s Faldt over en klump asfalt, Lidt noget æv. Måtte gå et par km, før benene ville løbe igen. 12-09-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 3 x10 x 60kg. Pull down (pure strength maskine) 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Arnold pres db. 1 x 10 x 11kg. 2 x 8 x 11kg. Knæet jeg slog virker ok, dejligt 13-9-2020 Løb 4,2km 26m42s Bare lige for at løsne op.
  4. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Som Greger siger. Hep herfra. Hvis jeg må spørger. Er det "lidt af det hele", eller hovedsagligt fedt, du har tabt. Hvis du altså har en ide om det.
  5. Vestjysk dagligdag

    06-09-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. 1x 5 x 80kg. Arnold pres Db. 1 x 10 11kg. Skulder pres stående Db. 1 x 5 x 12kg. 1 x 10 x 11 kg. Mine skuldre var trætte. Pull down (jpure strength maskine). 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Læg 1 ben Stående: 3 x (15+15) x bw. Forlår/rejse sig (Stativ med pude over fod og bag læg): 1 x 25 x Bw. Curl db. 1 x (10+10) x 11kg. 1 x (10+10) x 12kg. Triseps extension. 2 x (10+10) x 9kg. Planke. 2 x så lang tid jeg kunne. "Omvendt planke" 2 x mig. 8-9-2020 Løb 8,5km 53m37s 09-09-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row (pure strength maskine) 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Squat: 1 x 10 x 20kg. 3 x10 x 60kg. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.
  6. Vestjysk dagligdag

    3-9-2020 Løb 8,0 km 49m58s Det meste af turen løbet som fartleg. 5-9-2020 Løb 6,6km 43m10s En lille tur samme med nogle venner. Det meste af turen løbet i restitutions tempo. Har haft travlt hele ugen, så det er hvad jeg har nået indtil nu, håber jeg få klemt et lille styrkepas ind.
  7. Got legs?

    Pr og vægttab på samme tid. Noget gør du rigtig. Hep herfra.
  8. Vestjysk dagligdag

    28-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 5 x 60kg. Pendlay row: 3 x 10 x 50kg. Bænkpres med Db. 3 x 10 x 18kg. Morgen træning inden jeg skulde pakke bil og på weekend. Der var intet overskud, så bare lige lidt og ud af døren. Ville egentlig have løbet en tur søndag den 30. men sofaen bed sig fast i bagdelen, lidt æv, men sådan kan det gå. 31-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 3 x 5 x 65kg. 1 x 15 x 50kg. Hvorfor jeg lige skulle have 15 rep. ved jeg ikke, men jeg svedte. Bænkpres: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 3 x 5 x 55kg. Row i kabeltræk, bredt greb. 3 x 10 x 45 1-9-2020 Løb 8,0 km 54m30s Dejlig tur, men meget varieret hastighed. Havde en med der var ret langsom, så det var lidt som fartleg.
  9. Vestjysk dagligdag

    27-08-2020 Løb 8,2 km 53m07s Så er benene normale igen. Dejligt. Ellers stille og rolig social tur i det gode vejr.
  10. Vestjysk dagligdag

    25-08-2020 Løb 10,6 km 1hm07m39s Løbet på stadig trætte ben. men det går vel over hvis jeg lader være med at presse citronen. Jeg er begyndt at have en god times gang som transport, tænker lidt på om det kan påvirker benene. Det er jo ikke en belastning jeg mærker.
  11. Vestjysk dagligdag

    Tak Gregers. Der er en vis tilfredshed med det. Det pinlige er, at det er, hvad jeg kan løfte. 20-08-2020 Løb 8,1 km 51m35s 21-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Forlår/rejse sig (Stativ med pude over fod og bag læg): 3x 10 x Bw. Kb. swing 2h.: 1 x 15 x 16kg 1 x 15 x 20kg. Squat: 1 x 5 x 20kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Lang tid siden, let men de sad meget godt pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 2 x 10 x 80kg. 1 x 10 x 85kg Arnold pres Db: 1 x 10 x 12kg. 1 x 10 x 11kg. Baglår (pure strengt maskine): 1 x (10+10) x 20kg. Min højre balle brokkede sig, så stoppede efter 1 sæt. Læg stående 1 ben. 1 x (15+15) x Bw. Bryst pres maskine: 3 x 10 x 50 22-08-2020 Løb Trail 11,0 km 1h22m29s Ok tur i skoven, men kroppen var træt bagefter 23-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Forlår/rejse sig (Stativ med pude over fod og bag læg): 3x 10 x Bw. Kb. swing 2h.: 1 x 15 x 16kg 1 x 15 x 20kg. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Bænk pres: 1 x 10 x 20kg 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 4 x 5 x 55kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 1 x 10 x 80kg. 4 x 5 x 90kg. Hip adduction: 3 x 10 x ?(let) Hip abduction: 3 x 15 x ?(let) Triseps extension i kabeltræk: 3 x 10 x 17½kg. Curl db: 3 x (10+10) x 12kg. Laterals raise: 3 x 10 x 9kg. Benene var lidt trætte, så lidt anderledes træning.
  12. Tinapigens log!

    "FERIE 3 uger " Hep og nyd den.
  13. Vestjysk dagligdag

    13-08-2020 Løb 6,8 km 43m56s 14-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Forlår/rejse sig (Stativ med pude over fod og bag læg): 3x 10 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 1 x 3 x 90kg. 1 x 3 x 95kg. 1 x 3 x 100kg. Lang tid siden jeg har løftet 100 kg. Ikke helt stilrent løft med en lille krumning i ryggen på første rep. Brystpres maskine: 1 x 10 x 45kg 2 x 10 x 55kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Row maskine (low row): 1 x 10 x 65 1 x 10 x 70 x 10 x 75 16-08-2020 Løb 4,2 km 27m29s Fik lige klemt lidt ind inden sengetid. 17-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Forlår/rejse sig (Stativ med pude over fod og bag læg): 3x 10 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 1 x 10 x 80kg. Bænkpres: 1 x 10 x 20kg 1 x 10 x 40kg. 2 x 10 x 50kg. Row kabel træk, bredt parallelt greb: 3 x 10 x65kg. Lige en hurtig aftentræning. 18-08-2020 Løb 10,5 km 1h07m44s Stille og rolig social tur. Her den 19. kan jeg mærke at jeg har doms i ballerne, lidt underligt, da jeg ikke syntes jeg har lavet så meget.
  14. To failure & beyond ..back on the mountain track

    "temmelig lang orm, som så har haft boet i mig og lukreret på mig " "jeg haft været på farten 12 timer " Ikke så mærkeligt hvis du har følt dig lidt flad. Indrømmet, jeg vil være gået i panik, vis der faldt en orm ud af mig. Håber energien kommer igen og at orm er fortid. "80 kg for 1 gentagelse i dødløft " Hep, det er en helt ok vægt at løfte. (og hep på at Mt. Blanc lykkes)
  15. Vestjysk dagligdag

    05-08-2020 Løb 4,3 km 27m53s Fald over en flise der lå skævt. Det gav dog kun lidt "asfaldteksem". 06-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg 2 x 10 x 50kg Row maskine: 3 x 10 x 80kg. Curl kabeltræk: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 25kg. 1 x 10 x 20kg. Triseps ext. i kabeltræk: 1 x 10 x 25kg. 2 x 10 x 20kg. Benspark maskine: 3 x 10 x 45kg. Bare let for ikke at genere knæet. 07-08-2020 Løb 6,5 km 41m21s 08-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 1 x 5 x 90kg. 1 x 5 x 80kg. Svedte så meget at jeg grebet var begrænsningen, stangen gled i hænderne. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 52½kg. 1 x 5 x55kg. 1 x 5 x 57½kg. 1 x 5 x 60kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Benspark maskine: 3 x 10 x 45kg. 11-08-2020 Løb 7,7 km 51m01s 12-08-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. Nu med straps. Men alt var tungt i dag. Arnold pres Db: 3 x 10 x 12kg. Benspark maskine: 3 x 10 x 45kg. pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Som skrevet, alt var tungt, mærkligt.