tc8800

Medlemmer
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

About tc8800

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 02/21/1980

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    Viborg
  • Interesser
    Bøger, Guitar, Musik, Computer, Venner og træning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, Sundhed og Vægtab
  1. Hvad gør i ?

    hej Nillepige25, mange tak for tippet, det er sq godt nok ikke mange kcal i de produkter :4thumbup: Så tror jeg går omkring føtex i morgen og prøver de bolsjer :4mewantfood:
  2. Hej tænkte det kunne være fedt, hvis vi kunne dele nogle gode tips, til hvad man kan spise når man nu får lyst til noget sødt! Jeg har altid nogen sun lolly sodavands is i fryseren, de indeholder 50 kcal stykket, så det er jo ikke så galt. andre der har nogen gode forslag, til hvad der godt når man nu bliver lækker sulten, uden det indeholder en masse kalorier? :4mewantfood:
  3. Ja hvis man gerne vil være god til at lægge arm er det så biceps eller triceps man skal fokuser på? Hvilke øvelser vil være specielt gode?
  4. Er småsulten hele tiden.

    rosiner er et temligt dårligt valg de indeholder masser af frugtsukker. Prøv med gulerødder eller et æble
  5. Kost der fremmer tynd afføring.

    køb noget sveske juice, kan fås billigt i rema mener jeg. ½ liter giver pæn tynd mave ;)
  6. Æblejuice, kan være dårligt?

    du må lige få styr på hvad du mener med sundt! kcal mæssigt er det ikke sundt at drikke æble juice så vand eller ligth sodavand meget bedre, æble juice ca. 40 kcal på 100ml samme som sodavand mens light soda vand er på 1kcal
  7. Vægttab

    godt gået :4thumbup: har også selv tabt mig meget det sidste år og er som dig også blevet glad for at dryke motion, hvilket jeg aldrig havde troet jeg skulle, gik da også over et halvt år inden det blev sjovt, indtil da var det bare surt. Held og lykke med de sidste kilo :)
  8. Easy Life

    har hørt fra 1 anden der startet på det i sports club viborg at hele den første måned må du kun spise/gylpe noget pulver drik, er personligt MEGET imod at tabe sig ved at skulle spise pulver. Hun droppet også i bagefter da det var tilbage til fast føde
  9. Måltid før træning

    før en lang spinnings time 1-1½ time spiser jeg en banan ca. 30 min før og så bare ellers drikker masser af vand, har ikke nogen begrundelse for om det er en "korrekt" mængde at indtage, men har fundet ud af det virker fint for mig :) Så prøv dig frem og find ud af hvad der dur for dig
  10. Strækker i ud?

    nej jeg strækker ikke ud, det er for kvinder og mænd der går i tights, har ikke haft nogen problemer pga. jeg ikke har strukket ud efter træning. Min instruktør i fitness centeret sagde også det var spild af tid, men det kan hjælpe nogen med at blive mere smidig.
  11. Mål tabe 10 kg på 10 uger

    tillykke med de 8,4 er sq meget godt gået når du har haft december måned med ;) held og lykke med de sidste 6,4 kilo, skal vi sige inden foråret? :4thumbup:
  12. Vægttab kan forkorte livet...

    sikke dog en dejlig artikel at få smækket i hovdet, her i januar Vil sq hellere være normal vægtig og leve 5-10 år mindre end fed og leve længere
  13. Kaloriefyldte snacks osv ?

    mmmm hud :4mewantfood:
  14. Jeg tager mere og mere på..

    har selv tabt meget her det sidste år, før var jeg også ked og fed og brugte meget tid foran computeren og gav også alt andet end mig selv skylden for min situation. Indtil jeg indse at jeg selv måtte tage noget ansvar og lade være med at lægge det fra mig. Det kan sagtens lade sig gøre men det kræver at man tager ansvar for eget liv
  15. Salt

    "Mad med over 1,25 gram salt pr. 100 gram skal man holde sig langt fra. Derfor bør du vinke farvel til ketchup, der har 2,7 gram pr. 100 gram." bah kan da ikke tage sådan noget seriøst