Rigtig god racercykel sælges


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Jeg har en god veninde der har en lækker racer som hun ikke bruger nok. jeg sagde til hende at jeg måske kunne prøve at nævne der herinde, og se om der var nogen der var interesserede.

Hvis man er interesseret, så send mig en PM og så kan vi arbejde videre på det

Principia Rex str. 56 (sort)

Udstyr: Campagnolo Record med ergopower 9 speed

Time forgaffel og 3T styr (prima 220)

Hjul: Mavic Helium til åbne ringe

Mavic Mack2 til lukkede ringe(record nav)

Ca. 3 1/2 år gammel kun lidt brugt

Pris: 14.000.-

..

og den er virkelig lækker og let!

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvivl om at en Rex med Record udstyr er en tæskelækker cykel, men 14.000 kr er mange penge for en cykel der er 3½ år. Uanset hvor lidt den er brugt, så er den stadigvæk brugt. Til sammenligning kan en splinterny REXe fra 2003 med ultegra købes til samme pris. En forbedret ramme, bedre gaffel og en lidt dårligere komponentgruppe. Til gengæld er det hele nyt.

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtigt den er brugt, men der er virkelig blevet passet på den, så dens stand er rigtig rigtig god.

Hvis man er interesseret kan man jo forhandle videre med hende selv (Man får addressen ved at PM'e mig) og se hvad man kan snakke om mht. prisen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

..Okay... meget død tråd, men nu prøver jeg at spice den lidt op.

Cyklen har lige været til kontrol hos en god cykelhandler der har givet A-Okay for det hele på den..

Oven i det er hun villig til at sænke prisen med 2000 kr til 12.000

Et januartilbud..overvej det :)

Link to comment
Share on other sites

Hej nu er det hende selv der overtager B)

Jeg er godt klar over at cyklen er "gammel" i profesionelle øjne, men nyprisen er ca. 25.000 og med de få kilometer den har lagt bag sig er prisen forholdsvis god. ´

Hvis man er cykelkender i den her kaliber er man udemærket godt klar over at der ikke er kompromiseret med noget.

Jeg er villig til at forhandle men må afslå det vage tilbud på 7500,- det må siges at være røveri :angry:

Jeg arbejder på at få lavet et billede af cyklen men ejer desværre ikke et digikamera pt.

Mvh

MC

Link to comment
Share on other sites

Jeg er godt klar over at cyklen er "gammel" i profesionelle øjne, men nyprisen er ca. 25.000 og med de få kilometer den har lagt bag sig er prisen forholdsvis god. ´

Nyprisen var 25.000. ;) Det handler om udbud og efterspørgsel, hvis jeg kan gå ned og købe en ny cykel med reklamationsret etc., der har nyere (bedre) dele, end det du forlanger for din gamle, så er valget ikke svært. Når du køber en specialvare, hvor kvaliteten er i top og udviklingen hurtig, så sker der desværre ofte det, at brugtprisen falder drastisk.

Hvis du vil have 12 kilo for den, skal du nok stille den på gaden med en godkendt lås, men sikrer dig først, at indboen dækker cykler så dyre. :)

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Hvis standen er som beskrevet, så er 12K helt rimeligt. At påstå andet er noget vrøvl B) Går man til en af de velrennomerede pushere i Kbh, så får man med al respekt intet der er i nærheden af at matche dette tilbud. Mit bud: Slå til hvis du skal anskaffe dig en racer. Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke har haft dyret under mig....

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg vil sige det sådan at hvis jeg havde 11.800kr. så havde den cykel været solgt for længst :) Det er et super lækkert stel og nogle gode dele.... Jeg har drømt om at eje det stel læææænge!!

Held og lykke med salget!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share