Solarie


Rocksteady
 Share

Hvor hyppigt går du i solarie?  

98 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg går ikke i solarie.

Jeg fik fjernet en suspekt skønhedsplet for 3 år siden. Der var celleforandringer, men kun godartede. Jeg synes dog ikke, at jeg har lyst til at opleve det en gang til.

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

JEg går i solarie ca. 1 gang om ugen.. Hader sgu at være vinterbleg!! Syntes man ser mere frisk og lækker ud når man har lidt kulør, det gælder og tøserne :tongue:

Men der er sgu grænser, folk der er så mega brune på den unaturlige måde - FØJ!!..

I øvrigt så jeg lige en gut på min skole igår der havde smurt sig ind i selvbruner!!.. Hvad sker der lige for ham?? :blink: Det så simpelthen for latterligt ud...

Link to comment
Share on other sites

Hey!!!!

Selvbruner er faktisk i orden hvis man køber det rigtige produkt og smører det ordentligt ud...

Jeg har selv taget meget sol engang med på længere sigt er det ikke holdbart, man får sgu for mange rynker og tør hud....

Selvbruner rykker!!! Også til mænd!! :)

Link to comment
Share on other sites

Hey!!!!

Selvbruner er faktisk i orden hvis man køber det rigtige produkt og smører det ordentligt ud...

Jeg har selv taget meget sol engang med på længere sigt er det ikke holdbart, man får sgu for mange rynker og tør hud....

Selvbruner rykker!!! Også til mænd!! :)

Ahhh... Der kan jeg sgu ikke helt være med.. Syntes godt det er lidt for meget med selvbruner...

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ikke i solarie.

Jeg fik fjernet en suspekt skønhedsplet for 3 år siden. Der var celleforandringer, men kun godartede. Jeg synes dog ikke, at jeg har lyst til at opleve det en gang til.

bls, hvordan kan man være opmærksom på dette, hvis man nu har en del små modermærker på den øverste del af ryggen (mig) !

Hvordan bliver det tydeligt at der sker noget som ikke er naturligt?

MVH. John

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en del skønhedspletter, der var irregulære i formen og nogle som jeg syntes blev større, så jeg gik til min læge, der sendte mig til en hudlæge. Det "sjove" var at den , der blev fjernet, var en af dem jeg troede var i orden. Den var fint rund, men meget mørk, næsten sort.

Generelt, hvis du har skønhedspletter der: bliver større, ændrer form eller farve eller klør bør du gå til lægen og få dem checket.

Mvh

Birgitte

Link to comment
Share on other sites

Christian Dior´s selvbruner er den BEDSTE på markedet.

Den anbefales bl.a. af Drag Queens i London, sorry måtte bare have det med. :lol:

Der findes en til kroppen og en til ansigtet, køb den til kroppen, da den er større og billigere i forhold til den til ansigtet, og konsistensen er den samme. Man bliver gylden, ikke orange, og så dufter den godt. B)

Link to comment
Share on other sites

Solarie... Det lugter hverken af magnesiumkalk eller geværolie= Ikke ven ;)

har gjort det en gang i mit liv...kedede mig i 20 minutter, det gør jeg ikke igen :)

He he.. NEj lugten af gevær olie kunne også skræmme mig, da det vil give for hårde flashback til min tid i hæren :blink:

20 mintutters kedsomhed? Har du overvejet at gøre som mig og tage et lille powernap? :tongue:

Edited by Rocksteady
Link to comment
Share on other sites

Men er det ikke noget med at der er kommet nogen "selv bruner" piller?

Tænker du ikke på beta-karoten piller? Dem har man kunnet købe længe. Hvor gode de er, ved jeg ikke.

Mht. selvbruner creme er den fra Clarins også god.

Uanset hvilket mærke man bruger, er det en god idé først at smøre sig ind i en alm. fugtighedscreme. Derved undgår man, at man får underlige streger osv. pga. at huden nogle steder (fx ved knæ og albuer) er mere tør end andre, og derfor suger mere selvbruner til sig. B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share