"Cocio" kakaomælk som vægtnedsætter


FruJensen
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Ice eye, nej light modellen sucks ..... den har jeg prøvet. Jeg vil da prøve din måde at drikke kakao på.

Cilius, nå nej. Det er jo klart nok, så får han jo en lavere kcal indtag pr. dag end normalt, som du skriver.

Fistandantilus, det var jo også det jeg tænkte. Det lyder lidt underligt at man kan tabe sig på den måde. Men selvfølgelig, hvis det er som Cilius skriver, så giver det jo mening.

booing, muligheden foreligger.

Tak for jeres svar.

FruJensen

Link to comment
Share on other sites

Hmm... jeg kommer til at tænke på en kammerat jeg havde tilbage i folkeskolen. Han belv pludselig MEGET glad for kakao. Inden han fik set sig om, havde han et dagligt forbrug på 2-3 liter (!!!) I løbet af det år vi gik i klasse sammen, gik han fra at være den tyndeste pind til at have en ordentlig "dunk". Nu drikker jeg aldrig selv kakao, men jeg kan da forestille mig, at det indeholder en røvfuld sukker. Og hvis det så heller ikke er kakaoskummemælk, hvilket det ikke var i min klassekammerats tilfælde, jeg så kan vægten jo kun gå én vej.

Mon ikke at Flemming Bamse også smed et par hot dogs indebords nu han var igang med at skylle?

Link to comment
Share on other sites

Damn !!!

Han drak altid Mathilde. Han plejede at joke med, at han ville have en Mathilde tatovering når han fyldte 18. Han plejede at drikke en liter i skolen, en liter til fra Brugsen på vej hjem fra skolen, og så en til at hygge sig med til fjersynet om aftenen.

Utroligt han kunne opretholde sådan et voldsomt forbrug så længe. De fleste andres kvalmetærskel var nok overskedet efter et par dage.

Han var en pind. Han havde vokset meget i en relativt sen alder og var blevet de her en meter og et par og halvfems. Så han havde højden men bestemt ikke drøjden, og jeg tror egentlig det passede ham fint nok at bulke lidt.

Jeg kan så i øvrigt afsløre, at jeg så ham ca. 10 år efter, og der var han ikke sluppet af med kakaodepoterne endnu ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share