Mit trænningsprogram


Hejder
 Share

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HEJ-DER :lol:

Jeg er temelig uenig med xax... ikke at du derfor skal lytte til mig nødvendigvis og som han

siger kan du jo bare grine af mig fordi jeg ikke ved bedre, men her

er min mening:

1: Fuck alle de øvelser og nøjes med at lave nogle gode basisøvelser.

2: Du behøver ikke ramme dine muskler fra 100 forskellige vinkler. De skal nok vokse

aligevel. Du behøver ikke f.eks. 100 forskellige triceps øvelser (overdrivelse) for at få et

resultat. Det er bare spild af tid

3: Som du nok med din sunde fornuft ved så er ømme muskler IKKE et tegn på

muskelvækst og hvis de gør ondt 3-4 dage efter taler vi nærmere en skade

4: Jeg mener personligt at en restitution på mere end 5 dage er spild af tid (restituerer selv

1-2 dage)

5: Så lav dog bænkpres!!!! Sig efter mig: GOD ØVELSE!!!! GOD ØVELSE!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Altså i følge de fleste af jer så mener I, at mit program gør at jeg slet ikke vil vokse...hvertfald ikke særlig hurtig!!

Min træner siger altså at det er bedst at træne musklerne intentsiv ligesom i mit program... så vil de vokse hurtigere!! Er det rigtig eller hva???

Please gi' mig nogle råd... jeg er ny i motionscentret

Link to comment
Share on other sites

hvis vi havde været baaare 2 uger tættere på Jul, ville det være oplagt at mene at der er nisser på spil...

een nisse i hvertfald....

(tilgengæld finder jeg det er en anelse problematisk at der måske er udenforstående der kommer til at læse xax's indlæg og tar noget af det for gode varer ?)

Link to comment
Share on other sites

(tilgengæld finder jeg det er en anelse problematisk at der måske er udenforstående der kommer til at læse xax's indlæg og tar noget af det for gode varer ?)

Argh, det er sgu da humor på højt plan. Hvis man har brugt bare et minimum af tid på at sætte sig ind i facts omkring træning, ville man sgu da vide at det var for sjov.

Hejder- Hvis jeg var dig ville jeg afsætte mindst et par timer til at sætte mig ned og læse en masse indlæg igennem om træning. Enten på motion online eller getbig.

Link to comment
Share on other sites

Til Hejder ...

Ellers også kan du bare vælge at følge et af de programmer, der er lagt her på siden.

fx: http://www.motion-online.dk/mm_e_styrke.htm

Du bør nok seriøst overveje at rende ned på låne et par bøger om styrketræning eller, som foreslået tidligere, læse lidt på lektien vha. artiklerne her på siden. ;)

kig her --> http://www.motion-online.dk/styrke.htm

Hehe ... *eller* hvis du virkelig *vil* fortsætte med dit nuværende program, vil du så ikke nok lave en online logbog? Det ville være alt for godt :tongue:

- Hr. Kirchebrandt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHHAAHHAHA... .det er satme det sjoveste jeg har læst på mol det her..!!! .. HEJDER = tror det er bedst at quitte dit arbejde FULDSTÆNDIG og så træne dine ben hele dagen :ilovemuscle:

Poolover med håndvægte 4 x 8 (pooh-lover?!)

især den øvelse.. den er fandme lækker!

:wub::wub:

Edited by !diot
Link to comment
Share on other sites

Holdkæft hvor er i til grin!!  :tongue: Det er bare fordi I ikke kan ta' sådan et program!!! I træner vel bare bryst og Biseps...Ta jer sammen ik??

Prøv programmet og i vil ikke fortryde det!!! :w00t:

:lol: :lol: :lol: Ja helt sikkert Hejder. Du har sgu fat i den lange ende... ;)

Link to comment
Share on other sites

xax og jsc fotalte mig om tråden her og jeg skal love for at jeg skærpet min nysgerrighed: "Det kan ikke passe!", tænkte jeg... og fandme jo! :lol: :lol: :lol:

Og jeg brækker mig af grin over denne:

Holdkæft hvor er i til grin!!  Det er bare fordi I ikke kan ta' sådan et program!!! I træner vel bare bryst og Biseps...Ta jer sammen ik??

Prøv programmet og i vil ikke fortryde det!!! 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Denne tråd er lige så god som ham makkeren i min kost-tråd, som påstod at man skulle spise frugt fra kl. 08.00 til kl 12.... så kunne man spise hvad man ville resten af dagen... og jeg mener spise hvad man ville og smide fedt :lol:

For griner..... :bigsmile:

Edited by Baardi bilder
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg rigtigt fået læst XAXens indlæg. Jeg måtte knibe en tåre. Taget tilbage til dengang for ti år siden, hvor jeg læste om Vince Taylers afsindige 30-40 sæts Smith&Cable Manias, og de generelle råd om fedtFRI kost (ikke fedtfattig, det kan enhver idiot klare). Det virkede afsindigt dengang og det er det også nu. Men et smukt trip down memorylane.

>>hejder: Are you for real??!! Det er næsten FOR godt til at være sandt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

HVORFOR ta' XAX gas på mig!!! Har han ikke noget af lave eller hva??!! Jeg kan jo se at han har brugt meget tid på det!!!

XAX prøver at hjælpe dig!

Det er de andre, der tager gas på dig. Kan du ikke se alle smilierne i deres indlæg?

Jeg tror de laver fis med pga af nogen indlæg, du har lavet før, men jeg er ikke sikker.

Hvad er det for en træner, du har? -Det lyder som en seriøs sport.

Edited by Fistandantilus
Link to comment
Share on other sites

Det var så mit program hvad synes I.... Vil også lige høre hvad i synes man skal spise efter man har trænet!!! skal man spise ellers vokser musklerne ik eller hva???!!

Super program. Virkelig godt til at lære forskellige øvelser at kende.

Det giver overtræning en hel ny dimension.

Spis en marsbar efter træning, så har du genvundet din energi

morsomt at du har lavet en stavefejl i overskriften, btw..

men nu skal jeg jo nødigt snakke.

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share