DSE


zena
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ny i dette forum, jeg ville høre om nogle af jer har hørt om DSE- De skandinaviske ernæringskonsulenter??

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro, jeg har haft en snak med en af dem, og de tilbyder gratis hjælp med kostomlægning osv. men siger at man skal begynde med en proteinkur og nogle vitamin og urtepiller for at "normalisere" ens sult, og rense tarmens epithel celler, da disse kan være blokeret og derfor ikke kan optage næring fra den mad du spiser!!

På sigt skal man så af denne proteinbombe igen, men i starten vil de have at man får den 2-3 gange om dagen til en pris af 10-15 kr pr gang - det løber jo hurtigt op!!

Jeg har aldrig hørt dette før, desuden mener de at man skal drikke 1 liter væske pr 25 kg lægemsvægt.... jeg syntes det lyder lidt ekstremt.

Er der nogen der har hørt om dem, eller ved noget om det de siger???

Jeg får besøg i eftermiddag af konsulenten, så det kunne være rart at have lidt forhåndsviden!

Link to comment
Share on other sites

Hej zena - og velkommen til MOL. :)

Unden at kende den aktuelle "kur", så kan jeg roligt sige: Drop det!!! Spild af penge og sandsynligvis en tåbelig kur.

MEGET BEDRE løsning: Læs en masse her på MOL om ernæring, vægttab, motion og styrketræning. Her vil du kunne finde al den viden du behøver om et ernæringsmæssigt fornuftigt og optiamlt vægttab, hvordan du skal gøre og hvordan du vedligeholder det. Og det er helt gratis. :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Når den slags "ydelser" bliver kaldt gratis er der som oftest en hage ved det.

I dette tilfælde er det jo absolut ikke gratis hvis du skal købe specielle urtepiller og proteinbomber og hvad ved jeg.

Hvis det virkelig forholdt sig sådan, at tarmen blev blokeret så man ikke kan optage føde, så må det betegnes som et mirakel at menneskeracen ikke er uddød.

Og hvis det passede ville det da egentlig være meget belejligt til en slankekur, at man kun optager meget begrænsede mængder af den næring man indtager. ;)

Et normalt, rask menneske der spiser fornuftigt kan optage alt den næring det har behov for og udskille alle de "affaldsstoffer" der bliver produceret (det kaldes at gå på toilettet) :)

1 liter væske pr 25kg kropsvægt lyder ikke helt i skoven. Måske kan mindre også gøre det, men vand er sund og godt

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Bliver du vejet - jeg vil mene hvis du ikke er "stor" nok til alene at tage hånd om dit vægttab, så er det måske en idé at ha' nogle der tjekker dig

Så sent som i går talte jeg med en veninde der går på en ligende kur. Hun drikker protein pulver som hun køber af kunsulenten 1 gang om måneden nå hun også bliver vejet. Hun har tabt 8 kg indtil videre.

Hun siger st det bedste er når hun nærmer sig en vejning, alle de andre er der. Så ugen inde hun møder op har hun holdt sin kur og altid også den første uge efter. Men sløser nok lidt ind i mellem. ( men hun taber sig )

Det eneste jeg havde at sige til det er at man jo på et tidspunkt må blive "stor" nok til selv at tage hånd om sin kost. Hvis du mener du behøver lidt start hjælp, så gør det og mens du spiser dine ny indkøbte proteinbomber, så læs og lær her på MOL. Jeg er sikker på at der er en der vil poste all natural, kostprogrammet til dig( fordi jeg aner ikke hvordan man laver et link :blink: ) Og så er det bare om at komme igang....

:4whip::4whip::4whip:

Mvh

/MP

Edited by miss paradis
Link to comment
Share on other sites

http://www.allnatural.dk/download/KropKostHK.zip

Det er nemt, Miss P.

Når du svarer på et indlæg trykker du på "http://"-knappen lige over tekstboksen (du kan også trykke alt+h)

I boksen der popper frem indsætter du først selve linket (adressen) og trykker OK en gang.

Det næste du indtaster er det navn linket kommer til at have i teksten, det kunne f.eks. være "link" eller selve adressen hvis den ikke er for lang. Tryk OK en gang mere.

Nu er koden til at lave dit link sat ind i teksten og du kan fortsætte skriveriet :)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Tak for responsen :)

Jeg har nu haft besøg af - sælgeren - og det viste sig at være Herbalife produkter han prøvede at sælge mig!! og det til den nette pris af "kun" 1030 kr pr mdr. !!

Så jeg vil følge jeres råd, og være aktiv her i forumet og søge gode råd fra andres erfaringer ;)

Jeg blev lidt overrasket da jeg fandt ud af at det er Herbalife for det fremgår ingen steder af den hjemmeside jeg var inde på! Jeg har nu hovedsagligt hørt negative ting om Herbalife, er der nogle af jer der har erfaringer med deres produkter positive/negative ???

Jeg vil nu øge mit væskeindtag, nyde min tusse i banken og prøve at finde selvdiseplinen til at holde mig på "dydens smalle sti" :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share