Morten Z


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Søndagens træning: 50 minutter på ergometercykel sammen Per Aagaard ud på Team Danmarks testcenter.

Zorglub, du kan sgu noget med træning...

Zorglub's mor: "Hvor skal du hen Z?"

Zorglub: "Jeg napper lige en ergometercykel ned i døgneren"

Der skal sgu hjules på sådan en fætter før den flytter sig... Og så hele vejen ud på Team D's testcenter??? :blink:

Den fortjener et træ! Start bare saven Z!

--Billede slettet af allerup af frygt for ophavsretskrænkelse--

Edited by allerup
Link to comment
Share on other sites

Hvis man piller foreste støtte af, så kan sådan en Monark faktisk godt slæbe sig afsted på svinghjulet.

Så jeg antager, at du er nabo til TD Testcenter, med mindre det var en tandem. :unsure: 50 min. er under alle omstændigheder ikke noget, du kommer langt med på sådan en fætter støtte eller ej. :lol:

Allerup skal bare have lidt B.A.M.B.U.S., så kører han igen. :) 1273.jpg

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Guest Slettet bruger
Søndagens træning: 50 minutter på ergometercykel sammen Per Aagaard ud på Team Danmarks testcenter.

It´s a small world B) Ærbødigt listede jeg mig til et kig i Mr Administrators log og hvad ser jeg ? Du træner og formentlig også samarbejder med Per, som min gamle kæreste K boede sammen med i KBH/Vanløse... masser af træningssnak/inspiration, DHL svømning, marathon og triathlon på den konto. Dengang kæmpede han med sit speciale og startede Phd ... og nu skriver du, at han er udnævnt til professor i Odense... ja han er squ sej.. tillykke med det.

Og tillykke til dig med MOL ! Noget af en trænings klub at være medlem af.. har sjældent set så mange forskellige approaches til træning på et sted.. Keep up the good work :treadmill: NB : Har du mon set Incognitos log ? Det kunne være du havde nogle råd til ham om specialevalg/muligheder ? Just a thought.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det blev heller ikke til nogen træning i dag, men undskyldningen er til gengæld i orden. Fik (endnu) en fin lille datter. En fin pige på 3400 gram. Fødslen tog kun et par timer, men moren har selvfølgelig også trænet helt op til. Næste artikel på MOL handler selvfølgelig om styrketræning for gravide. B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share