Vægtforøgningstilskud


Nowis
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har problmer med at tage på i vægt så derfor er jeg blevet anbefalet det her produkt:

DANLAB Whey gainer, som kan findes på raspower.dk under "Vægtøgnings produkter"

Er der nogen som har nogen erfaring med dette produkt?

Er der nogle bedre alternativer?

Og endelig, er der et billigere sted end raspower.dk?

:chicken:

Link to comment
Share on other sites

Weightgainer er protein med en masse kulhydrater solgt til overpris.

Så drik noget kakaomælk eller køb rigtig proteinpulver og blend det med en banan eller lignende.

Alternativt kan du også bare spise mere ;)

Du skal jo i grund og bund bare have flere kalorier indenbords end du forbrænder.

Et godt, omend ikke overdrevent sundt alternativ til weightgainer er buggiburgere.

Link to comment
Share on other sites

Ja, eller køb måltidserstatningspulver i stedet for proteinpulver. Det er (også) dyrt, men har virket fantastisk for mig. Et eller to breve af den slags oven i de almindelige måltider, samt som eftertræningsdrik har givet mig store gains.

I modsætning til weightgainere, der bare indeholder ekstra kulhydrater, indeholder måltidserstatere ofte en masse andre gode sager: Det jeg har brugt indeholdte bl.a. "antikatabole næringstoffer L-glutamin, taurin, BCAA, L-karnitin, karnosin og ZMA". Du kan også få nogen med langsomt optagelige kulhydrater, så dit blodsukker ikke pisker op og ned efter hvert indtag, ligesom det sker med kakaomælk.

:-)

Christian

Link to comment
Share on other sites

Til Nowis,

Jeg er selv hardgainer og har også selv ædt weightgainer med stor succes. Jeg har bare ikke råd til den slags længere, så jeg begyndte at kigge på mit daglige kalorieindtag. Jeg troede faktisk, at jeg spiste nok, men det var langt fra ... :(

Jeg vil anbefale dig at føre en liste over hvad du rent fakisk spiser i løbet af en dag, måske får du nogle aha-oplevelser. Jeg kan huske, at jeg slet slet ikke spiste i nærheden af så meget, som jeg rent faktisk troede.

Ellers så er det bare at benytte skovle-metoden. Spise så meget du kan så ofte du kan ... jeg spiser selv 6 gange om dagen, og sørger for at få et stort måltiden inden jeg går i seng også.

Stille og roligt, med assistance fra et godt sammensat styrketræningsprogram, er jeg gået fra 83 kg til ca. 90kg på 4 måneder.

- Hr. Kirchebrandt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share