Hjæææælp!!!


miss paradis
 Share

Recommended Posts

Hvad vil du opnå?

Og hvor står du pt. i forhold til det?

Ja det er måske der problemet ligger ? Jeg ved ikke helt hvad målet er, selv om Monica Brant looket ikke er af vejen ;)

Hvor står jeg i forhold til det? Skulder, mave, ben ja det hele skulle vist lige vokse en tand og så er der lige fedt procenten :tongue:

Det kan være det er målet der mangler.....

Fitt --> Hvad passer dig bedst MP ? fullbody eller split ?

Splitten er fed pga. DOMS jeg ikke opnåtr ved HST desuden føler jeg jeg for "ram" på musklerne

HST er fed fordi der er så meget tid til Cardio

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at du er løbet sur i dine nuværende øvelser.

Du kunne lave et stort skema opdelt i muskelgrupper, med den del øvelser under hver gruppe. Aftal med dig selv at lave et vist antal øvelser fra hver gruppe pr gang, og ikke de samme hver gang. Så kan du hurtigt finde de øvelser, der passer dig bedst.

Link to comment
Share on other sites

Det kan være det er målet der mangler.....

Bingo, start med at hitte ud af, hvad du vil med træningen.

  • Hvordan er musklerne fordelt prioriteringsmæssigt
  • Er der nogen muskelgrupper, som responderer bedre end andre
  • Skal der tages på eller tabes hist og her
  • Er kosten kørt i stilling til tab/gain ønsket
  • Skal der cardio med i spillet, og er udholdenhed generelt et måleparameter

Brug hellere et par timer for meget på at tænke ovenstående igennem - det giver et kanon fundament når der skal laves program. Og det er fedt at have i baghovedet, når man kommer lidt ind i programmet.

Link to comment
Share on other sites

Ja men jeg ved jo ikke hvad jeg vil? Jeg ved heller ikke rigtig hvordan musklerne er fordelt, andet en at Fitt mener jeg mangler skulder. Jeg kunne helt sikkert godt tåle at tabe noget fedt, men det ryger i forvejen stille og roligt og jeg har ikke travlt og er heller ikke motiveret til en diet lige nu. Desuden er jeg på kreatin!

Ben er helt sikkert min stærke side.

Fitt det lyder som en go' ide, har du lyst til at hjælpe mig med at lægge det?

Bls --> Motivationen mangler OVERHOVEDET ikke og der er ikke noget jeg er kørt træt i ;)

Miss P :)

Edited by miss paradis
Link to comment
Share on other sites

men jeg ved jo ikke hvad jeg vil? Jeg ved heller ikke rigtig hvordan musklerne er fordelt, andet en at Fitt mener jeg mangler skulder.
okay, det var nu konstruktiv kritik ;) - du mangler ikke VOLDSOMT meget skulder; for du har faktisk ok markeringer på dine skuldre på det billede, man kan jo se "kløften" - men vil mene at siden kan godt tåle lidt mere; det ser ud som om fronten er ok, og bagerste del er også fin.
Jeg kunne helt sikkert godt tåle at tabe noget fedt, men det ryger i forvejen stille og roligt og jeg har ikke travlt og er heller ikke motiveret til en diet lige nu. Desuden er jeg på kreatin!

Deal; så venter vi lidt med cardio'en - så kan du jo splitte den for en periode, hvorefter du bagefter ryger på fullbody og cardio rumlen, når du skal være sommerklar.

Fitt det lyder som en go' ide, har du lyst til at hjælpe mig med at lægge det?

Uha jeg er ikke så meget inde i DFHT så jeg kan programplanlægge for dig, jeg har kun læst om det, og det lyder meget interresant.

Maxpower derimod, er vist ret ferm til det (han kører det også p.t.) - og der er et par stykker mere herinde som kører det.

Men jeg vil meget gerne hjælpe dig med at lægge dit skulderprogram, men du skal elske at træne skulder tror jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

som det er blevet nævnt, så ku det nok løse meget hvis du sætter dig et eller andet mål :)

som det ser ud nu, behøver du da ikke smide noget fedt,

men måske bare koncentrere dig om at få lidt mere masse på generelt ?

cardio kan man altid finde tid til senere når der skal cuttes for alvor,

men altså, find et mål, eller nogle små delmål,

en bestemt vægt du gerne vil løfte i en bestemt øvelse,

eller et mål for hva du måske gerne vil veje på et givet tidspunkt,

så blir det noget nemmere at tilrettelægge træningen,

og sætte ind de steder som trænger til en kærlig hånd...

sådan kan jeg i hvertfald bedst selv lide at strukturere mit program,

og Fittsmoker os hvis jeg ik husker helt galt,

det blir os lidt mere varieret hvis du engang imellem flytter fokus fra een muskel til en anden :)

Link to comment
Share on other sites

:eatchicken: Den ryg kan man aldrig blive træt af at kigge på :bigsmile:

Du har jo nævnt en gang eller to at Monica Brant er idolet. Af naturlige årsager kan du nok aldrig komme til at ligne hende fuldstændig (hun har også snydt lidt og anvendt et par solide håndfulde silikone :boobs: ), men der kan vel ikke være tvivl om at det så er meget muskelmasse du skal gå efter til at starte med.

Jeg skal gerne være behjælpelig med et DFHT program, hvis du kunne tænke dig at prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share