MOL komsammen


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Ok, nu har der længe været tale om en MOL-komsammen, og interessen for det er vist også tilstede.

Følgende står fast indtil videre: Sil og mig står for at arrangere det, og stedet bliver højst sandsyligt Fyens Helsesport, som ligger i Odense, medmindre andre har et bedre forslag..

Så kommer spørgsmålene?

Hvad skal vi lave? Træningssession sammen, eller konkurrence med alle elementer, bodybuilding, styrkeløft, vægtløftning og hvad vi ellers kan finde på?

Hvornår skal det være? Et god forslag kunne måske henad sommertid, nok i starten af ferien. Jeg ved ikke rigtig om det er så fedt at gøre det her i foråret, eftersom nogle af os har studier/eksamner som skal passes.

Der kommer nok noget mere. Ligenu er det spisetid for mig :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi kunne starte med at intruducere os selv. Fortælle lidt om os, og vores stats.

Lave lidt opvarmning, være indelt i vægtklasser, se lidt på Lomax, TJ, MILO, og TT løfte nogle RIGTIG tunge vægte, lave lidt dødløft , få efter set vores teknik i dødløft, squat og benchpres, osv.

Jeg mener  også at sommer ville være tidspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det lyder som en kanon ide, det kunne da være meget fedt at se hvem man sætter sin lid til... :D

Men hvor stort er det center egentlig? For hvis der er ca. 700 medlemmer på MO, og bare en tiendedel kommer så bliver vi jo nok en del...?

Det kunne også være meget skægt at bytte lidt om på rollerne: BB'erne i spandex, og SL'er/VL'er i g-strenge... :D

Både nogen opvisninger (ikke nødvendigvis i g-piverter) og nogen deciderede styrkekonkurrencer kunne være skægt!

Link to comment
Share on other sites

Følgende personer er indtil videre officielt interesseret...

LBB

Nielsen

Fastrunner

Sil

Thomas J

BLACKICE

Undertegnede(xax)

Giv lyd fra jer, hvis I skal med på listen.

Iøvrigt så ville jeg ligesom BLACKICE også bare se nogle rigtige store vægte blive løftet, specielt squat af Thomas J, var det ikke 270 kg?? Det giver 250 kg i vægtskiver som skal smækkes på stangen(20 kg), svarende til 10 af de største vi har i centeret. Damn! Det skal jeg simpelhen se... :)

Jeg mangler lidt tilbagemeldning på med tidspunktet, om det passer fint med jer andre?

Hvad med aktiviteter bagefter? Vi skulle næsten arrangere en gang fællesspisning eller lignende. Jeg kan lige forestille mig 20-30 vægttrænende mennesker på omkring de 100 kg, som er sultne, må være enhver buffétrestaurent's væreste mareridt... :devil:

>Lagoon:

Du vil IKKE se mig i g-strenge, trust me on this one... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

xax> gid det var så vel. Mit squat sucks. Det er 272,5 kg i dødløft som er min PR. Min PR i squat er 235 kg. Dog uden udstyr, og den skulle også være højere næste gang jeg tester, hvis alt går efter planen.

Sommer er OK tid for mig. Men det er fra sidst i januar til sidst i februar også. Der har jeg ikke så travlt. Vi skal også passe på med at for mange interessede ikke tager på sommerferie. Hvad med først i februar ? Det passer lige med at jeg kan lave en mellem top, inden DM i april.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hmm jo xax, jeg tror næsten jeg vil betale penge for at se dig i en G-streng. Humor.

Hvis vi nok annoncere med det i en avis, kan vi samtidig tjene lidt penge for at vise xax frem, spille lidt med musklerne, i en lyserød plys gstreng. NAM.

:biggrin:

Lagoon, God ide, jeg synes også BB`erne og SL`erne skal bytte tøj.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også game - jeg synes det er en kanon ide!

At holde det i starten af sommerferien tiltaler også mig mest!

1. Jeg har fået smidt fedtet!

2. Så ser jeg bedre ud i en g-pivert.... :p

>>XAX

Ej come on! Der er da intet ved en lyserød G-streng, der kunne virke nedværdigende! Go for it! :D

Link to comment
Share on other sites

Er det en dato hvor jeg har fri er jeg selvfølgelig også klar!!

Så er vi også nogle flere i 70-og kg´s klassen, som evt. kan bruges som ekstra vægt ved de store løft!!

Jeg melder mig frivilligt til at hænge i den ene ende af vægtstangen ved Thomas squat :)

DBM

Link to comment
Share on other sites

Planen for tidspunktet er at det kunne lægges i starten af sommerferien. Så er der også god tid til, således at folk kan planlægge lidt.

Her af de kommende dage så klasker jeg en hjemmeside op hvor alle oplysning kommer til at stå, såsom deltagerliste, aktivitetsliste, osv.

I er altså for skumle nogle af jer... I vil så gerne se mig i G-streng.

Trust me, you don't wanna see my big hairy ass in a g-string... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende.. Jeg kunne godt tænke mig at se folk, man har læst om...desuden kunne jeg bruge lidt hjælp til at finde mine max og sådan. Hvis alt går godt, kunne det jo være man ligefrem kunne finde en træningspartner gennem denne side..

Nogle der bor i KBH, der mangler en træningspartner, til en blanding af powerlifting og bodybuilding, dog mest powerlifting.

Mvh Tenace.

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende.. Jeg kunne godt tænke mig at se folk, man har læst om...desuden kunne jeg bruge lidt hjælp til at finde mine max og sådan. Hvis alt går godt, kunne det jo være man ligefrem kunne finde en træningspartner gennem denne side..

Nogle der bor i KBH, der mangler en træningspartner, til en blanding af powerlifting og bodybuilding, dog mest powerlifting.

Mvh Tenace.

Hvor i Kbh er du fra??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share