Forslag til træningsprogram ønskes


Mr. Fitness
 Share

Recommended Posts

Jeg har faktisk altid synes at mine traps var ved at være for store, men det kan godt være du har ret? Vi fortsætter billedkavalakaden med lidt flere billeder af lats og traps.
Hmm - ja okay, på det pic der ser de ret gode ud faktisk :) jeg synes der mangler meget meget lidt stadigvæk - men ja kom lige med nogle latpics, fordi dem synes jeg haltede lidt.

Det er jo petitesse kritik dette her skal du lige huske på, du har altså en superform.

Hvilket program ville du anbefale? Det killerprogram er vel ikke for normale mennesker?

Hm, jeg er ikke så god til at anbefale programmer tror jeg; - Sheiko synes jeg måske er et meget godt skud, som der siges - for at bryde rytmen lidt, og måske få lidt styrke, som kan være til gavn i dit næste program.

Det jeg hælder mest til personligt af de almindelige programmer, er DFHT - og ville helt klart vælge det, fremfor eksempelvis HST i fullbody versionen.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Nice pics :4thumbup:

Virker vildt at du kun vejer 72 kg, har du tænkt dig at bibeholde denne form under dit næste træningsprogram ?? tror du så ikke du får lidt problemer, med at gaine, hvis du vil bibeholde fedt%`en..

Kan kun give Fittsmoker ret i at DFHT er et godt program, der kan tilpasses alt efter behov og lyster, ret fleksibelt, jeg er selv igang med anden omgang DFHT hvor jeg har indlagt en Hatfield på BP hvilket du jo også evt kunne gøre ;)

Link to comment
Share on other sites

Nice pics 

Virker vildt at du kun vejer 72 kg, har du tænkt dig at bibeholde denne form under dit næste træningsprogram ?? tror du så ikke du får lidt problemer, med at gaine, hvis du vil bibeholde fedt%`en..

Jeg havde faktisk ikke tænkt mig at holde denne form under næste træningsprogram, dog har jeg aldrig været tilhænger af at køre en direkte bulk og vil heller ikke gøre det denne gang. Jeg kan sagtens acceptere mere fedt på kroppen, men efter at jeg har stoppet diæten, forhøjet kalorieindtaget til 3500 kcal/dag og skåret cardio ned til 1 gang/uge (har fulgt dette 3-4 uger nu) er formen stadig den samme, så det er perfekt :devil:
Kan kun give Fittsmoker ret i at DFHT er et godt program, der kan tilpasses alt efter behov og lyster, ret fleksibelt, jeg er selv igang med anden omgang DFHT hvor jeg har indlagt en Hatfield på BP hvilket du jo også evt kunne gøre

Ja jeg tror også at mit valgt bliver enten sheiko (måske bænkpres programmet udført på samme måde for dødløft og squat eller den normale) eller DFHT, måske kombineret med noget 5 x 5. Hvordan går det med den indlagte Hatfield - noget fremgang? Jeg hopper lige over i din log B)

HVIS JEG NU VÆLGER EN NORMAL SHEIKO BØR DER SÅ IKKE FYLDES LIDT ØVELSER PÅ - SOM CHINS og BARBELL ROWS MÅSKE?

TAK for hjælpen og kommentarene indtil videre. Kom gerne med flere :devil:

Link to comment
Share on other sites

Syntes dte er flot.. det du har opnået, men for at komme med til konstruktiv kritik så få noget mere masse især på ryggen dine vinger kunne godt være større + tykenakke skal da også med. Dine ben er super nice og dine cuts på dine abs skal man ikke klage over

Ja lidt mere masse på ryg og vinger ville nok ikke skade. Men vi kan vel alle bruge mere masse over det hele :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig godt ud..

Sheiko er sjovt nok til afvæksling.. har selv gjort det for nylig..

Hvad kan sådan en fætter som dig rykke af vægte egentlig? (just wondering)

Ja, det kan da godt være at Sheiko er et forsøg værd, som lidt afveksling.

Hvad kan jeg rykke af vægte??? Alt for lidt :lol:

Edited by Mr. Fitness
Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig godt ud..

Sheiko er sjovt nok til afvæksling.. har selv gjort det for nylig..

Hvad kan sådan en fætter som dig rykke af vægte egentlig? (just wondering)

Ja, det kan da godt være at Sheiko er et forsøg værd, som lidt afveksling.

Hvad kan jeg rykke af vægte??? Alt for lidt :lol:

Come on.. fortæl..

:poking:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (Mr. Fitness @ 15. Nov 2003, 16:56)

QUOTE 

Ser rigtig godt ud..

Sheiko er sjovt nok til afvæksling.. har selv gjort det for nylig..

Hvad kan sådan en fætter som dig rykke af vægte egentlig? (just wondering)

Ja, det kan da godt være at Sheiko er et forsøg værd, som lidt afveksling.

Hvad kan jeg rykke af vægte??? Alt for lidt 

Come on.. fortæl..

we wanna know... :) Vil du ikke bare skrive nogle af dine løft??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share