Squatsko købes


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hej! Nu ved jeg at JFK ikke sælger standart squatskoen til 750kr mere, og så er der kun de mere "Pebret" modeller til 1150 og 1400kr, og det er lidt for dyrt for en studerende som mig!

Ved i et sted hvor de sælger den billigere model, eller er der nogen der vil sælge deres gamle squatsko, så kunne jeg være interesseret :)

Link to comment
Share on other sites

Synes generelt udvalget af styrkeløft sko er noget tamt :(

Har lige lavet en forespørgsel på www.eleikosport.se hjemmesiden om deres Eleiko sko der er prissat til omkring kr. 650. De melder om udsolgt og modellen findes kun i rød :(

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Havde de noget fin skrammel eller genbrugsmateriale?

Nu har jeg prøvet at gennemlæse sætningen flere gange for sarkasme ironi, glimt i øjet mv. :unsure: forstår stadig ikke :)

Det var ihvertfald de her billige Eleiko sko jeg lavede en forespørgsel på:

ses også på

Eleiko sko

post-16-1068812704.jpg

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Mange tak for de gode links :)

Er de Eleiko Weight lifting shoes godkendt til brug i styrkeløft konkurrencer?

Jast og Anyone<< Jeg er med på at bestille igennem det russiske firma, hvis det var der i ville bestille. :)

Ellers så er de rigtig fede de eleiko vægtløfter sko i hvide. :bigsmile: Hvordan kan man vide hvilken farve man får dem i?

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ellers så er de rigtig fede de eleiko vægtløfter sko i hvide.  Hvordan kan man vide hvilken farve man får dem i?
Havde fat i en "Gunilla" fra Eleiko der fortalte noget om at Eleiko modellen i øjeblikket fåes rød, det var sådan jeg forstod det med mit elendige sprogøre :( Rød det gør jeg bare ikke :lol: , så det må blive ved at jeg er ulykkeligt forelsket i den hvide. Har ellers set en del vægtløftere bruge netop denne sko, så de er ihvertfald godkendt til VL men styrkeløft... Troede egentlig godt at man måtte stille op på strømpefødder hvis det var det man ville i styrkeløft, synes jeg har set en del styrkeløftere gå rundt i Converse gummisko :blink: (dog ikke til stævner) Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Troede egentlig godt at man måtte stille op på strømpefødder hvis det var det man ville i styrkeløft, synes jeg har set en del styrkeløftere gå rundt i Converse gummisko :blink: (dog ikke til stævner)

Det tungeste squat ved VM i Vejle var rent faktisk Clive Henry´s på 420kg. Hans fodtøj; Converse Chuck Taylor. :)

Link to comment
Share on other sites

Undskyld det er lidt off-topic, men de stømper nogen havde på til VM, der lignede fodboldstrømper, var det styrkeløftestrømper?

Og de ballet-sko, de rendte rundt i, var det dødløftsko eller hvad?

Lange strømper, beskytter skinnebenne, da nogle løftere har tendenser til at skrabe stangen op af disse.

Og balletsko, ja, dødløftssko. Den flade bund mindsker ROM i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Jeg squattede lidt i Niels' sko i går, og de virker helt fine, selvom de var to numre for store til lille mig. Jeg regner i hvert fald med at bestille mig et par. Til Troels kan jeg sige at der var fin plads i bredden :)

Jeg skriver en forespørgsel på pris, levering mv. til den gode Hr. Botev nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share