Hvilket bælte skal jeg vælge?


michael
 Share

Recommended Posts

Jeg er en motionist med svag ryg, som overvejer at købe et bælte til vægttræning.

Det skal være godt til DL og squats, dvs. samme bredde hele vejen rundt. Desuden skal det kunne bruges til ekstra vægt ved dips og chins.

Nogen siger Inzer? (Hvor får man det?)

Hvad siger I?

P.S. Hvis I vil diskutere om og hvornår bæltet har berettigelse, så start venligst en ny tråd :-)

Link to comment
Share on other sites

Det brede Twinlab bælte fra bodycore bruger jeg, og det er efter min mening fint. Jeg har også trænet med et Inzer standart bælte, og det er noget tykkere (13mm mod Twinlabs 10mm). Til gengæld har Twinlabs efter min mening et bedre spænde, og er billigere en Inzer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger selv et gammel Twinlab bælte (det brede styrkeløftsbælte Thomas snakker om), og det er ganske udemærket til mig. Det klarede også konkurrence kravene til JM, med lidt sort tape over Twinlab mærket. Så ingen problemer der, hvis man ikke vil ofre penge på et Inzer.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

det er ikke helt rigtigt havd thomas siger, du må gerne løfte i en nike t-shirt. hvor der er et normalt logo på.

hvad ang bælter, kender jeg ikke twinlab´s

men standart bæltet fra inzer er et rigtigt godt bælte, til kun 500. de andre bælter er noget dyre men en utrolig god kvalitet.

det er med bælter som med andet udstyr, prøv noget forskelligt inden man bestemmer sig.

vh jfk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share