Kattekilling gives væk


folmand
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige kommte i besiddelse af en smuk kattekilling på ca 20 uger. Det er en ekstremt kælen hunkat. Hvid bug og ellers gråstribet. Den er allerede blevet døbt Arnold, men eftersom jeg ikke har tid til at give den al den opmærksomhed den har brug for vil jeg gerne forære den væk. Incl smart kattebakke med tag som indkapsler noget af lugten.

Alle som godt kan lide katte vil ikke kunne står for denne mis. Lige nu har den fx placeret sig mellem mine arme foran tastaturet og ligger og spinder, vrider sig i magelighed for at blive kløet på maven.

Få den gratis eller giv et bud.

ps jeg bor i århus.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling, jeg har ikke brug for en kattekilling.... Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg undrer mig over, hvordan man så pludseligt kan indse at man ikke har den fornødne tid - hvorfor så du ikke det INDEN du fik kræet?? No offence. :) På den anden side, hellere skaffe et godt hjem til den, inden den bliver FOR stor og knytter sig for meget.

/Bellini - som selv har 2 af slagsen

Edited by Bellini
Link to comment
Share on other sites

Svaret på Bellinis spørgsmål er meget simpelt. Det er mine forældre der har katte. I viborg kan man ikke komme af med killinger så den lille misArnolds eneste alternativ til at komme op til mig i århus var som flg:

a: Min far tog den ud sammen med dens søskende i haven og plaffede den med et haglgevær

b: Den kom i en sort affaldsæk og for udstødningsrøret.

Nu har jeg fået mine forældre til at udsætte eksekveringen af de øvrige katte, som faktisk er ved og være noget store nu. Hvis vi havde vist vi ikke kunne komme af med dem så var de blevet aflivet noget før. Og ja vores Moderkat får p-piller men noget var åbenbart gået galt.

Håber det er svar nok.

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke nogle steder i Århus, hvor man kan komme af med katte??? Det er sku for synd at slå dem ihjel.. Jeg ville vildt gerne have en kat, men må ikke have katte i den lejelighed, hvor jeg bor... :(

Ved da, at der er steder i Aalborg, hvor man kan komme af med katte, så mon ikke også, at der er i Århus området..... Ellers kan I jo køre til Aalborg - så langt er der jo heller ikke fra Viborg ;)

Link to comment
Share on other sites

MHT. til at din forældres kat får p-piller, så er det ikke en god ide, da det kan give diverse problemer med urinsten og ligende.. Så få den steriliseret med det samme, det er også meget billigere i længden..

Har også selv 2 af slagsen, den ene er moder, den anden hendes frække søn på 6 mdr.

Link to comment
Share on other sites

Alle som godt kan lide katte vil ikke kunne står for denne mis. Lige nu har den fx placeret sig mellem mine arme foran tastaturet og ligger og spinder, vrider sig i magelighed for at blive kløet på maven.

Noget i den her retning måske :)

post-16-1069087701.jpg

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Alle som godt kan lide katte vil ikke kunne står for denne mis. Lige nu har den fx placeret sig mellem mine arme foran tastaturet og ligger og spinder, vrider sig i magelighed for at blive kløet på maven.

Noget i den her retning måske :)

Nok snarere sådan her, selvom min mis gemmer sig bag tastaturet...

post-16-1069091829.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share