Kattekilling gives væk


folmand
 Share

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

det er lovligt selv at aflive kæledyr ..HVIS man kan gøre det forsvarligt...og så taler vi ikke om vaskemaskiner eller andet, men hurtig og smertefri aflivning. Og det er der ikke mange der kan. Det er mest jægere er skyder den gamle jagthund. men man skal være en hård fætter for at gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Holdkæft mand! I har jo smadret min tråd fulkommen. Er der virkelig ikke nogen der har nogen seriøse bud. Jeg tror i hvert fald katten har brug for mere opmærksomhed end jeg giver den. I forgårs sad den og kiggede på mig mens jeg læste. Jeg opserverede dens underlige benstilling og da jeg hev op i nakkeskindet på den, havde den lige pisset på min nye seng :devil: Endvidere holder den mig vågen hele natten ved konstant at kravle op i ansigtet på mig mens jeg sover og bide i min næse. Den er allerede på diæt: Tun, mælk og tørfoder

Link to comment
Share on other sites

Det er fuldt ud muligt at have en kat på skødet mens man læser, eller have den liggende på bordet ved siden af computeren.

En ung kat har brug for lidt mere opmærksomhed, og det kan godt være lidt trættende det første år, men tænk på beløningen, en sød og kærlig kat i en 15 år.

Du kan evt købe noget legetøj til den.

Jeg lærte en af mine at hente frotteelestikker, når jeg "skød" dem afsted. En anden lærte at hente de små bløde bolde man kan købe til dem. Der er masser af muligheder.

Link to comment
Share on other sites

Den skal bare have mere protein... 2 1/2 gram pr. kg kropsvægt...

God ide med legetøj. Katte kan jo lide mus, så jeg syntes du skal drible ned og købe 24 hvide mus - én til hver af Decemberdagene her op til jul - så den har noget at lege med hver da i stedet for din næse. Så vil du også kunne sove meget bedre.

Jeg syntes at det lyder som om den er ved at falde rigtigt godt til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lærte en af mine at hente frotteelestikker, når jeg "skød" dem afsted. En anden lærte at hente de små bløde bolde man kan købe til dem. Der er masser af muligheder.

Det kan kvinder også lære. :tongue:

'Pyt

Ja til forskel fra mænd, der bare fjoller rundt uden det store formål :lol:

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Nu spurgte manden jo om der var nogen der ville have hans kat, da det tilsyneladende ikke er passende med en lille killing i hans tilfälde! Det er der da ingen andre end ham selv der kan bedömme. Hvis det var mig ville jeg pröve at kontakte en dyrehandel og evt. foräre dem katten. De kan nok lettere komme af med den. Taget i betragtning at de overhovedet gör den slags. Ellers maa der da väre nogle katteantusiaster (spelling?) paa nettet - kattens värn eller et eller andet. 1074.gif:wub:

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Jeg lærte en af mine at hente frotteelestikker, når jeg "skød" dem afsted. En anden lærte at hente de små bløde bolde man kan købe til dem. Der er masser af muligheder.

Det kan kvinder også lære. :tongue:

'Pyt

Ja til forskel fra mænd, der bare fjoller rundt uden det store formål :lol:

Jeg har lært at hente de bløde bolde, men kun én ad gangen. :tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Det går sku rimeligt med katten. Vil nok ikke af med den alligvel, selvom jeg har opgivet ideen om at lave den til en bodybuilderkat. Dens afføring blev simpelthen for ulækker af det tun og mælk som den fik. Nu får den bare rigeligt med tørkost. Den er ekstremt selskabelig stadigvæk og om det ikke skyldes at der konstant siver gas ud af bagenden på den, så formår den i hvert fald at prutte hver eneste gang den kommer hen og gnider sig op af mig.

Endvidere er det faktisk lykkedes mig at opdrage den en del. Dog kræver det noget råveri engang i mellem men så spiser den også kun halvdelen af min mad...

Link to comment
Share on other sites

Det går sku rimeligt med katten. Vil nok ikke af med den alligvel, selvom jeg har opgivet ideen om at lave den til en bodybuilderkat. Dens afføring blev simpelthen for ulækker af det tun og mælk som den fik. Nu får den bare rigeligt med tørkost. Den er ekstremt selskabelig stadigvæk og om det ikke skyldes at der konstant siver gas ud af bagenden på den, så formår den i hvert fald at prutte hver eneste gang den kommer hen og gnider sig op af mig.

Endvidere er det faktisk lykkedes mig at opdrage den en del. Dog kræver det noget råveri engang i mellem men så spiser den også kun halvdelen af min mad...

Folmand gamle dreng, du er jo helt bløij om hjertet, når det kommer til stykket! :)

-Jeg så det nok, da du havde et unaturligt godt bounce i din max-bænk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det går sku rimeligt med katten. Vil nok ikke af med den alligvel, selvom jeg har opgivet ideen om at lave den til en bodybuilderkat. Dens afføring blev simpelthen for ulækker af det tun og mælk som den fik. Nu får den bare rigeligt med tørkost. Den er ekstremt selskabelig stadigvæk og om det ikke skyldes at der konstant siver gas ud af bagenden på den, så formår den i hvert fald at prutte hver eneste gang den kommer hen og gnider sig op af mig.

Endvidere er det faktisk lykkedes mig at opdrage den en del. Dog kræver det noget råveri engang i mellem men så spiser den også kun halvdelen af min mad...

:lol: En lykkelig historie :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Det går sku rimeligt med katten. Vil nok ikke af med den alligvel

Jeg syntes at noget opbakning til folmand ville være på sin plads, nu hans forhold til katten er gået ind i en sårbar fase. Populært sagt er de ved at skabe bånd. Derfor er kommentarer om at aflive, spise eller på anden måde forulempe katten ikke i orden.

Lad os hellere finde på noget positivt frem, som kan styrke folmands ejerskab i forhold til katten :

Du har den i mindst 15 år.

Den fælder næsten ikke.

Den kradser ikke i møblerne.

Lugten bliver i kattebakken.

Gruset kommer i 5kg sække.

Ja - listen er lang, når bare armene er åbne og sindet positivt ....

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share