Hvad jeg ca. spiser på en dag!


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hey alle pumpere derude i æteren :lol:

Jeg træner somsagt for maximal muskelvækst, hvilket vil sige jeg altid kører fullbody.. Veksler lidt mellem nogle forskellige, men er lige startet på en ny hst cyklus. Jeg synes selv jeg spiser ret fornuftigt, hvad angår maximal muskelvækst.. Træner 3 gange om ugen.

Jeg ville lige høre hvad i siger til det. Dette er taget fra i går som er en af mine træningsdage.

Morgenmad: 100gr havregryn + ½ liter mælk + Vitaminer (Multivitamin, xtra b og xtra calcium samt fiskeolie)

Mellemmåltid: 2 bananer + ½ liter kakao

Frokost: 100gr kylling + 3 skiver groft brød

Inden-træning´s måltid: 2 skiver rugbrød med smør og ca. 70gr kyllinge pålæg i alt, samt ½ liter mælk.

Aftensmad: 300gr kartofler samt 150gr kalkun + ½ liter mælk shaket med 25gr whey protein.

Aften-snack: 3 mandariner

Natmad: ½ liter mælk + 3 skiver rugbrød med leverpostej

Det var sådan ca. hvad jeg spiste i går.. Hvad siger i til den?.. Synes selv jeg har et fint indtag af protein og kulhydrater til at bulke.. :)

Mvh. Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmmm okay da <_<

Hehe.. Stats: 18 år, 174 høj, 73kg, BFP ca. 10%

Trænings erfaring ca. 1 år..

Træner 3 gange fullbody om ugen, og ellers har jeg min idræt i skolen 2 timer om ugen.. Ellers rører jeg mig ca. som gennemsnittet af befolkningen.

Men jeg synes selv jeg har en ret fornuftig kost.. Til dig der snakker om flere grøntsager, kunne du evt. ikke uddybe hvad de skulle kunne gøre for at give bedere muskelopbygning? :blink:

På forhånd tak

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Til dig der snakker om flere grøntsager, kunne du evt. ikke uddybe hvad de skulle kunne gøre for at give bedere muskelopbygning?  <_< 

De gør ikke direkte noget for muskelvæksten, men du bør alligevel spise et varieret udbud af frugt og grøntsager. De forskellige grøntsager og frugter indeholder meget forskellige mængder og typer af vitaminer, mineraler, amtioxidanter og phytonitriuenter, flavoner, isoflavoner osv., som alle utvivlsomt er vigtige for optimal sundhed!

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hehe, jaa er jeg klar over du ;)

Går ikke så meget op i den slags, da jeg generelt ikke ynder at spise grøntsager, og gør jeg endelig det spiser jeg Salat, og agurk og tomat.. Og det er jo netop dem der intet indeholder ;)

Men synes du ikke min kost ser fornuftigt ud til at opbygge en solid muskelmasse?

Link to comment
Share on other sites

Går ikke så meget op i den slags, da jeg generelt ikke ynder at spise grøntsager, og gør jeg endelig det spiser jeg Salat, og agurk og tomat.. Og det er jo netop dem der intet indeholder

Tomat indeholder for eksempel lycopener, som er en af de gode fytoprotectaner. B)

Så du er godt på vej til at blive et sundt menneske :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share