vm i styrkeløft


Enrique21123
 Share

Recommended Posts

Det er nødvendigt for mig at koble på med "passive mode".

Forresten, dejlig linie du sidder på :) hvor hurtig er den?

Det er såmænd bare en 100mbit :D - som dog er til deling for hele kollegiet.

Faktisk har jeg to 100mbit forbindelser til rådighed.

Den ene er basalt set gratis :w00t: stillet til rådighed af DTU, men man risikere at blive koblet af hvis man bruger den lidt for meget <_<

Der er sat en grænse som hedder at der i gns højst må hentes hvad der svarer til 1gb pr bruger pr måned - helt forrykt :angry:

Desuden er den forbindelse en anelse amputeret, pga en ond firewall.

Den forbindelse jeg bruger til ftp'en (og andre sjove ting :bigsmile: ) er en betalingsforb. hvor vi betaler efter forbrug - til gengæld er der åbent for mere.

Link to comment
Share on other sites

SPØRGSMÅL: mangler slutningen på -100 kg klasse - den meldte færdig men jeg har kun 1t & 46 min, hvilket desværre ikke er hele showet 

Du har fået hentet hele filen. Det manglede vist på den video som det var blevet optaget på :(

Rolig nu drenge.

Jeg HAR nævnt at den sidste stump af -100 manglede og idag har jeg netop fået fat i et bånd med hele showet. Nu skal jeg bare lige have tid til at få lagt det ind og Divx'et det :bigsmile:

Grunden til den manglede i første udgave var fordi jeg ikke var hjemme og havde sat videoen til at optage. Og når programmet så varer længere end planlagt får man ikke det hele med. jeg havde med vilje ikke brugt PDC, fordi søndagen skulle med på samme bånd, og der var jeg så heldig at jeg kunne optage det der røg ud over den oprindelige programtid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share