Kasein


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Det kan du selv være - ævbæv busse mand :lol:

har du smagt det da???? - hvis du har, så ved du også hvad jeg snakker om - and don't you deny it ;)

Nej, jeg har ikke smagt det, og jeg forventer da heller ikke at det bliver den helt store kulinariske oplevelse. Det bliver noget med 1-2-3 ned med lortet. Hvis det smager seriøst dårligt, hvad jeg dog ikke tror, kan man jo altid skylle efter med et eller andet.

Jeg har derimod smagt sojaprotein, som mange også får brækfornemmelser af åbenbart, og det synes jeg da smager ok.

Link to comment
Share on other sites

30 gr. valleprotein + 3 dl mælk = helt fint (kan enddog til tider smage godt)

30 gr. kasein + 3 dl mælk = tapetklister - nu ved jeg ikke om der er nogen af jer der har smagt tapetklister?? det smager sikkert udmærket, bevares, men det er fanme ikke til at synke!!! :D

Har du prøvet at bruge vand?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop talt med Rode & Rode.

De sælger kasein (Calcium-kaseinat) i 25 kg's sække for 72.-/kg excl. moms, hvilket bliver 2250.- for en sæk, incl. moms.

Varedeklaration:

Henrik C, du er gud (næsten) :)

Hot damn, hvor skal jeg købe sådan en sæk, når jeg får ædt mig igennem den spand zoa var så ufattelig flink at donere til mig (han kunne heller ikke klare mosten)..

Link to comment
Share on other sites

Get bigs kasein med chokosmag er forresten rigtig lækkert cremet i varm kofeinfri kaffe, lidt mælk (for at få temperaturen ned under 72 grader) og slet ikke for tyk. Hemmeligheden til at få kasein ned er at væsken skal være lidt varm.

Link to comment
Share on other sites

Med smag er det svært nok at få ned - men uden smag :puke2:

heh! jeg kunne læige forstille mig det  :blink:

Damn, hvor er jeg træt af at høre om at folk ikke kan lide dit og dat. Tøsedrenge :angry:

De trænede ikke for 10 år siden hvor proteinpulver var svært at få fat i og smagte VIRKELIGT grimt.

Link to comment
Share on other sites

Henrik C, du er gud (næsten)

Nå, nå :bblush: Jeg har bare skrevet en mail til Rode og Rode.

Get bigs kasein med chokosmag er forresten rigtig lækkert cremet i varm kofeinfri kaffe, lidt mælk (for at få temperaturen ned under 72 grader) og slet ikke for tyk. Hemmeligheden til at få kasein ned er at væsken skal være lidt varm.

Tak for tippet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share