Vokser du ikke ??


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Tal har aldrig været min stærke side - vil det sige at EPA gruppen havde et testosteron niveau som var 25% lavere end dem der ikke indtog EPA og 32% lavere hod DHA gruppen?

Nopes, R siger ikke noget om størrelser, men alene om tallene varierer sammen med hinanden. Dvs. det eneste som du kan udlede af de -0,27, er at der er en svag korrelation (IMO), samt at den er negativt korreleret (øgning i n3 -> nedgang i testosteron).

For at se den absolutte ændring i testosteron niveauet, bliver du nødt til at have adgang til det fulde studie :)

Link to comment
Share on other sites

Godt interview. Hvis jeg vil have mine puny arme til at gro, skal jeg spise mere på en fast basis..

Du skulle prøve med lidt træning for dine gaanz istedet puny girlieman ;) :lol:

Mine gunz har det med direkte træning som din mave har. De går ned i styrke, og ikke op <_< :chicken:

Næh, jeg skal bare spise mere, så kommer det helt af sig selv..:santa2:

Link to comment
Share on other sites

 

Nopes, R siger ikke noget om størrelser, men alene om tallene varierer sammen med hinanden. Dvs. det eneste som du kan udlede af de -0,27, er at der er en svag korrelation (IMO), samt at den er negativt korreleret (øgning i n3 -> nedgang i testosteron).

Så er det sgu' da bare irriterende at de tal skrives ind, hvis de ikke kan bruges for teksten siger jo rent faktisk det der er væsentligt - det ville bare være rart at vide HVOR væsentligt det er?

Nogen der har en idé om hvorfor flerumættede fedtsyrer såsom n-3 kan have den virkning?

Edited by laush
Link to comment
Share on other sites

Så er det sgu' da bare irriterende at de tal skrives ind, hvis de ikke kan bruges for teksten siger jo rent faktisk det der er væsentligt - det ville bare være rart at vide HVOR væsentligt det er?

Tjaa, korrelationsfaktoren er vel vurderet til at være rimelig væsentlig i et korrelationsstudie :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil tage på medhen blik på at øge sin masse kan man med fordel spiese extra og ikke altid sundt. Det vil tvinge kroppen til at komme over tærsklen og man vil tage på. Det der så er fedt kan man tabe på en efterfølgende kur. kodeord whey protein og masser af det.

Det virkede for mig! B)

Link to comment
Share on other sites

Ellers behøver man ikke blive nævneværdig buttet af at bulke..

Nej, ikke hvis man bulker med et moderat kalorieoverskud. Der sker INTET ved at man tager en lille smule fedt på. Dem som er ekstremt kalorieforskrækket, og som absolut VIL beholde deres six-pack hele året rundt, og ofte også dem som aldrig bliver større. Det er da ganske flot at være veltrænet og rippet. Men det er langt mere imponerende at være STOR og rippet. Og det er der immervæk ikke mange der er. Ofte fordi de ikke spiser nok.

Thomas

:P I en anden tråd på getbig siger du at bulke betyder øge sin kropsvægt MEGET!

så...?? man kan ikke bulke med et moderat overskud, vel!? :)

Link to comment
Share on other sites

Ifølge websters:

Main Entry: 1bulk

Pronunciation: 'b&lk also 'bulk

Function: noun

Etymology: Middle English, heap, bulk, from Old Norse bulki cargo

Date: 15th century

1 a : spatial dimension : MAGNITUDE b : material that forms a mass in the intestine; especially : FIBER 1d

Jeg kan specielt godt lide denne passage:

2 a : BODY; especially : a large or corpulent human body :santa2:

b : an organized structure especially when viewed primarily as a mass of material

c : a ponderous shapeless mass (hell yeah :devil: )

3 : the main or greater part

- in bulk 1 : not divided into parts or packaged in separate units 2 : in large quantities

synonyms BULK, MASS, VOLUME mean the aggregate that forms a body or unit. BULK implies an aggregate that is impressively large, heavy, or numerous <the darkened bulk of the skyscrapers>. MASS suggests an aggregate made by piling together things of the same kind <a mass of boulders>. VOLUME applies to an aggregate without shape or outline and capable of flowing or fluctuating <a tremendous volume of water>.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share