Frosne grøntsager ...


Entropy
 Share

Recommended Posts

Hvilke slags frosne grøntsager er jeres yndlings? Jeg leder efter mærke, pris, vægt og så meget gerne en lille begrundelse hvorfor du lige synes at den slags er det bedste! Grunden til det er at jeg skal til at købe frosne grøntsager, og gerne ville have nogle der smagte godt men frem for alt var sunde! (Prisen er også lidt vigtig desværre)

Glæder mig til at høre hvad i køber! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Toscana grønt, kan som tidligere nævnt, anbefales. Danefrost har desuden nogle udenmærkede blandinger, f.eks. grøntssagssymfoni.

Du skal holde dig væk fra Kertemindegrønt, den smager elendig. Desuden er det en MEGET dårlig ide at blande frostblandinger med tun..... det kan IKKE anbefales.....

Rune

Link to comment
Share on other sites

Der findes et mærke, der hedder Dagens Grønt.

Det er diskount, mange forskellige blandinger og smager fortrinligt.

Desuden kan jeg anbefale at du giver grønsagerne lidt smag. Jeg buger meget at vende lidt pesto i. Det er godt, og fås i mange varianter. Men pas på, det er ren olie.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt til Nettos blomkålsblanding. Og den ER billig.

Laver man dertil en blanding af et kg. fedtfattigt hakket kød som man bruner og hælder en pose taco spice mix henover. Det simrer og man deler det i tre portioner som fryses ned. Efter en tur i mikroen hælder man der over en halv pose grønt. Fastfood.

Link to comment
Share on other sites

Irma har ofte tilbud på økologiske blandinger, f.eks. blomkålblanding, ærter, majs, spinat m.m. Det er virkelig kvalitets grøntsager, meget bedre end dem fra netto og fakta. Prisen er vist noget med ca. 30kr/kg (er ikke helt sikker) Ved godt det er en del mere end dem fra f.eks. Netto, men de smager også LANGT bedre.

Link to comment
Share on other sites

vokblandinger kombineret med hjememsnittede gullerødder, hvidløg og alm løg, lynsteges med lidt god olie, soya og en hæderlig karry...så er der hapsere klar til ens kylling.

ellers den nemmeste (men klammeste)

300 gram ærter.. en pose kartoffelmospulver..kogende vand..røre røre.. smide en dåse tun i..hælde kætte over, så er der carps og proto klar, og man kan nå det i en reklamepause inden Buffy!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share