Hvad er de tre mest imponerende?


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er vist det tætteste jeg kommer på en kæreste, så hun er søøøøøøød. 

Det giver jo også en muligheden for at have en kæreste på den gode side af 150 kg......YEAH! (Og der er ikke så meget brok når man taber hende..... :) )

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hehe helt på linie med Hr. Jensen her... dødløft er klart min foretrukne øvelse men at dykke med en vægt man kun håber på kommer op igen er noget af det mest frygtindgydende der findes... squat er THE KING uden sammenligning :)

Dips/chins :flipa::baaa: Det hedder med et fint ord assistance eller supplement-øvelser... ja eller bare fyld

Link to comment
Share on other sites

Hvilke tre øvelser synes I er de mest imponerende at være stærk i? Det kan også være stærkmanddicipliner. Eller andet (styrkerelateret, tak!)

Jsc, kan jeg lige på en def. på stærk? snakker vi 1rep eller en mia. mio. reps...

for hvis det er 1reps så kan jeg sku ik se det imponerende i chins :lol:

Siden jeg er blevet DEADLIFT-AHOLIC B) er mine 3:

One reppers :)

Dødløft

Træk

Stød

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jsc, kan jeg lige på en def. på stærk? snakker vi 1rep eller en mia. mio. reps...
Øh, hvor lang tid er det, du har huseret her på MOL? ;)

Når man snakker mange reps, snakker man udholdenhed.

for hvis det er 1reps så kan jeg sku ik se det imponerende i chins

Hvorfor ikke? -Hvad kan du da tage, siden du er så uimponeret? :)

Link to comment
Share on other sites

(weighted) Chins:

som nogle allerede har nævnt så er det en øvelse som for det første er visuelt imponerende men samtidig også kræver man har kontrol over sin krop. jeg så WM i vejle og de var alle sammen nogle fede uformelige kæmper - den går ikke ved chins. for overhovedet at kunne lave chins er det også nødvendigt at træne målrettet derhenad. det tog mig 10min at lære at squatte...

og så gad jeg godt se en bevægelses analyse at chins. føler en fantastisk aktivering når jeg endelig lykkes med en

(weighted) Dips:

se chins

Clean & Jerk

synes det er imponerende som de svinger rundt med den vægtstang. og så rammer den jo hele kroppen. gad godt at se den udført med en tung belastning. props til folk som Moos som køre den :afro:

EDIT:

omformulering af afsnittet omkring WM

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at det mest imponerende er de statiske hold i herre gymnasters ringøvelser. Husker OL 2000 hvor vinderen hang vandret med armene ud til siden.

Det er generelt imponerende når folk kan noget med deres krop alene. Eksempelvis klatrere der kan lave pull-ups hvor de hænger i én finger.

Styrkerelateret:

Squat (Til bund ellers kan det være lige meget ;) )

Dødløft

Military

Q

Link to comment
Share on other sites

Bjørklund>

true - har heller ikke sagt at hvis man løfter +125 er man fed. det jeg sagde er at dem jeg så til VW der var rigtigt gode til fx dødløft ikke ville være gode til chins fordi _de_ var så fede og uformelige :). det var heller ikke det jeg mente. det jeg mener er at man ved chins også behøver at have rimelig styr på sin kost hvis man vil blive ved med at udvikle sig.

TCO>

jo tak. har skam checket exrx. det var mere ala den slags der blev lavet under armlægnings - diskussionen :)

Quantanamo>

Jeg synes at det mest imponerende er de statiske hold i herre gymnasters ringøvelser. Husker OL 2000 hvor vinderen hang vandret med armene ud til siden.

Det er generelt imponerende når folk kan noget med deres krop alene. Eksempelvis klatrere der kan lave pull-ups hvor de hænger i én finger.

enig ;)

Link to comment
Share on other sites

De folk, der ikke anderkender storheden i chins, er ganske tydeligt selv svage til øvelsen, og det er eneste virkelige grund til, de ikke tilbeder øvelsen som deres ene sande gud. 
Mere respekt til dem der kan rejse sig fra lokummet uden hjælpemidler når de er 80år :lol: ;)
Øh, hvor lang tid er det, du har huseret her på MOL? ;)

Når man snakker mange reps, snakker man udholdenhed.

Lang tid nok til at synes at 1 chin ikke er fantastisk :tongue:

Når man snakker mange reps, snakker man udholdenhed.
Ja det ved jeg sku da godt.

men der blev ik lige def. yderligere og jeg mener også når vi snakker stærkt er den 1 gentagelse. Men stærkmandsøvelsen "stones" blev jo også nævnte og det er jo os flere løft/reps.

Mig

for hvis det er 1reps så kan jeg sku ik se det imponerende i chins

Dig/ Fist.....:

Hvorfor ikke? -Hvad kan du da tage, siden du er så uimponeret? :)

Fordi hvis jeg kan så er det ikke imponerende :lol:

Du skriver lige selv at mange reps er cardio :blink: så er alt andet en 1rep jo også total ligemeget når vi snakker om at være stærk :)

Jeg laver overhånds chins en gang i ugen hvor jeg laver 3*5 kropsvægt +110kg

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Du skriver lige selv at mange reps er cardio  så er alt andet en 1rep jo også total ligemeget når vi snakker om at være stærk

Jamen du har fuldstændig ret! -Totalt og aldeles.

Jeg kan bare ikke se, hvorfor du skriver det?

Og jeg forstår så heller ikke, at du svarer hvad din rep-max er, på mit spørgsmål om din max, når du selv sidder og skriver, at alt andet end 1rep jo er total lige meget. :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hvis jeg må være lidt utraditionel, så må det mest imponerende være at kunne løfte og flytte rundt med tunge mennesker(uden at tæve dem altså  :tongue: )

Levende dynamisk enheder, som ikke altid er glade for at blive løftet på og ændrer stilling. Det må være en udfordring.

Lyder som om vi har en kommende judoka her? :santa2:

Det er ikke meget løgn. Mens jeg dyrkede kung fu så var jeg relativ god i gulvkamp og kamp tæt på(grapling hedder det vist?). Jeg præsterede da at dominere totalt i gulvkamp imod en person med blåt bælte i jiu-jutsu(stavet rigtigt?) på et tidspunkt hvor jeg kun havde trænet i en måneds tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share