Fitnessdk???


Guest Tommyboy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg har nu trænet 2 måneder i Fitnessdk og min oplevelse af det, er ved at være oppe på mareridts-niveau. (det skal sige, at jeg hare trænet i de fleste centre i kbh) Det virker totalt useriøst af flere grunde, hvilket jeg følgende vil gøre rede for:

Jeg kan starte med receptionen; der er ingen der ved noget der! Hvis jeg fx. spørg om hvorfor deres aircondition ikke kører, så får jeg svaret "det ved jeg ikke" Og de har heller ikke styr på musikken i centeret; det er altid Voice eller Radio-2 der kører der...ofte er der slet ikke musik, men bare to personer der snakker om kærlighedsproblemer....ikke det fedste at træne til!!!

Så er der alle de klamme VIP's, som render rundt med røde håndklæder og tror de er veldig smarte.......bla. ham idioten til Uffe Holm!! Ham og hans venner tror de kan tillade sig alt og de får sq lov til det af Fitnessdk.......sidst jeg var til træning på kgs. Nytorv (normalt træner jeg på Nygårdsvej) bestilte de sq en tjener, som kom med 4 øl til dem, som de så sad og nød midt i centeret.......kalder man det useriøst???? En anden ting er, at dørene til VIP-rummet ( i centret på Kgs. Nytorv) er placeret sådan, at sandsynligheden for at få en VIP-dør i hovedet , når man træner gulvøvelser, er overhængende! Nok om VIP's.....

En anden ting er, at de benytter en duftspray i lokalerne, der bla. indeholder 2 stoffer, som er på EU's top 24 liste over de mest allergifremkaldende stoffer.......ud over det , så stinker de værre end sved!

Centerlederen på Nygårdsvej har ingen filing med hva der sker....hun sidder på et kontor og ordner papirarbejde...skulle hun ikke hellere deltage aktivt i centerets-"liv"......hvilket de jo gør i Sats!!!

Moralen er osse total dårlig i centeret....folk render rundt og taler mobil - næsten mere end de træner. Fitnessdk skulle forbyde mobilsnak, når folk ikke kan finde ud af, at det er et træningslokale!!!

Sidst men ikke mindst, så sutter deres opbygning af centeret på Nygårdsvej..........hvis man vil træne med vægte, så har man et lille bitte spejl og 3 bænke hvis man er heldig og til hvor mange personer??? De har en løbebane, som tager en del plads og som ingen bruger......de har for få redskaber...jeg kunne blive ved.......deres dampbad funker heller ikke og deres Sauna er aldrig over 90 grader pga. af størrelsen......sjovt så er der kun få der benytter sig af det ( nok fordi det ikke virker efter hensigten )

Ps.

Og så er der lige det, at det koster 300 kr. i gebyr for at blive medlem!!!

Link to comment
Share on other sites

Så er der alle de klamme VIP's, som render rundt med røde håndklæder og tror de er veldig smarte.......bla. ham idioten til Uffe Holm!! Ham og hans venner tror de kan tillade sig alt og de får sq lov til det af Fitnessdk.......sidst jeg var til træning på kgs. Nytorv (normalt træner jeg på Nygårdsvej) bestilte de sq en tjener, som kom med 4 øl til dem, som de så sad og nød midt i centeret.......kalder man det useriøst???? En anden ting er, at dørene til VIP-rummet ( i centret på Kgs. Nytorv) er placeret sådan, at sandsynligheden for at få en VIP-dør i hovedet , når man træner gulvøvelser, er overhængende! Nok om VIP's.....

VIP'S :blink:

Sådan nogen har jeg alligevel aædrig set i Aalborg, og jeg har trods alt været der i 3 år, men starter i AASK til Januar. Jeg kan kun anbefale dig det samme, kom så langt væk fra Fitness.dk du kan og emmigrer til en ordentlig styrkeløfterklub :pumpin: Du vil ikke fortryde det!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og hvad vil du sige med alt det her ??? :blink:

Skift center hvis du er utilfreds, du har åbenbart trænet i en del centre, så du må da være stødt på et ordentligt på et tidspunkt :)

Jeg har trænet i Sats før, hvilket jeg har været tilfreds med.....men som udviklingen er sket, så tror jeg ikke det kan leve op til mine krav mere; det er for nedslidt!!!

Der er få steder hvor man kan træne seriøst, men jeg har da været positiv over det nye Hard Work i Roskilde (minus der kan lugte af klor pga. deres bade-ting i kælderen) , City fitness......mangler dog at prøve WT-center på Vesterbrogade.........ellers kender jeg ikke til steder hvor man kan træne seriøst (med de krav jeg stiller) Jeg kunne helt sikkert lave det bedtse trænings-center i DK, men mangler bare et par millioner *G*

Link to comment
Share on other sites

Det burde forbydes ved lov at tale i mobiltelefon i et træningscenter :devil: . Det har heldigvis hjulpet lidt at der er kommet skilte op der hvor jeg træner, hvor der pænt henvises til café området hvis der skal snakkes mobillos...

fatter ikke at folk ikke bare lader lortet ligge i tasken mens de træner..

surt opstød her i julen :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Det vrimler jo med træningscentre i København, så der er vel ingen grund til at vælge det værste og så tude over det :) . Du har feks selv i en anden tråd nævnt HW på Nørrebro, som i hvert fald er bedre end det nævnte center, selvom musikken og mobiltelefonerne er det samme (men nogle folk er jo så vigtige, at de ikke kan undværes i den time de træner ;) ).

Men det der VIP lyder godt nok til grin :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Et ordentligt træningscenter, - fordi du forjener det. Man kan godt høre, at jeg læser markedsføring :lol:

nej seriøst. Hvad afholder dig fra at bruge et andet center?

HW på nørrebronx holder IMO, og hvis HW i Roskilde er bygget op om samme princip, så er jeg sikekr på, at dette også er et ganske udemærket alternativ.

Det eneste, der ikke holder, er musikken.... det er radio....med dertil hørende reklamer.... :blink:

VIP... det skulle da lige være, hvis man kunne slå en brandskid kun iført en hat med ost :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

HW i Roskilde er helt nyt og bygget op på en helt anden måde end HW på Nørrebronx! (Det i Roskilde er rigtig godt, men for langt væk) Jeg synes at HW på Nørrebronx sutter for vildt.......total gammelt l... det hele! :devil:

Nu må jeg bare vente på, at fitnessdk går konkurs, så man kan overtage det og lave et fedt center *G*

Link to comment
Share on other sites

Hej Tommyboy

Jeg forstår ikke hvorfor i alverden du benytter dig af fitnessdk, når du er SÅ utilfreds ? Der er en mio. andre centre rundt omkring i københavns området, så brug dem i stedet, hvis du seriøst mener, at der er noget, der er bedre end fitnessdk !

Jeg træner der selv gennem 1½ år (på østerbro og frederiksberg), og er meget tilfreds med de 2 steder - men jeg hører heller ikke til kategorien, der løfter supertungt - men til det, jeg har skullet bruge dem til (at lægge 36 kg på deres maskiner og gulve) har det fungeret fint !

Mht vip'sne, øllene er for langt ude, gir jeg dig ret i ... dels at vedkommende person kræver det i et fitnesscenter - og dels at personalet gør det .....

Mobiltelefoni .. tjah! det oplever man DESVÆRRE mange steder ! der er rent faktisk forbud mod at benytte mobilos i fitnessdk-centrene (hvis folk læser bagsiden af deres kontrakt med centret står det klart og tydeligt), men det er der desværre et par medlemmer, der ignorerer.... Sig dog til dem, at de må gå udenfor og tale - eller sig det til een af de ansatte, at det generer dig !? På trods af at jeg træner 5-6 gange om ugen, har jeg ikke bemærket at problemet er særligt stort.

Hvad angår centerlederen på Nygaardsvej.. jeg ved ikke hvad du mener hun skal gøre.. en leders arbejde er vel i mere eller mindre grad "papirarbejde" !? Også i et fitness center ? Men deltager i centret gør hun da - og jeg ser hende mere udenfor kontoret end på kontoret ?

Og slutteligt, hvad angår musikken, du er jo velkommen til at tage en musik-afspiller med selv !?

Jeg synes ikke du skal vente på at Fitnessdk går konkurs - du kan vel bygge dit supercenter et andet sted ? der er masser af plads i København... og lad os andre, som er tilfredse med fitnessdk have vores center i fred !?

Mange hilsner

Vivsen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Den eneste grund til, at jeg benytter mig af Fitnessdk, er at jeg kun betaler 200 kr. for et prøvemåned.....når det er udløbet, så finder jeg et andet center!!

Med hensyn til om der er mange centre i KBH, så vil jeg give dig ret.......men de fleste af dem er på samme lave niveau, som Fitnessdk ;) (som at vælge mellem pest eller kolera *G*)

Jeg har ellers aldrig set hende centerlederen i centret......kun på hendes kontor! (og jeg træner 7 gange om ugen) Hvis du tager Sats, så går centerlederen rundt og taler med folk og laver mange af de samme ting som de andre ansatte (det giver feling)

Jeg er ikke den eneste der klager over musikken....men klart hvad kan man forvente!!! (ja jeg tager min musik med da)

Hvis du læser center-guiden, så får fitnessdk heller ikke særlig god kritik!!!! (jeg kunen blive ved)

Og jeg fatter slet ikke, at nogle gider at træne et sted hvor de deler folk op efter (hvad de selv tror de er) (det er sq for plat)

Men any way........godt du ikke spilder dine penge så ;)

Link to comment
Share on other sites

Tommyboy:

Jamen hvis du ikke har prøvet WT-centeret på Vesterbrogade så kom dog ind med dig. Det er great. Desværre fordobler de næsten priserne fra januar. :dropjaw: Rimelig sygt, men det får mig sgu ikke til at skifte center. Det er stadig billigt, hvis man også benytter sig af deres kampkunsttræningssessioner. Hvis man er hurtig kan man nå at få et år på betalingsservice for 295 pr. måned. Ok billigt, bare ikke relativt set, da jeg sidste år på samme tid gav 650 for tre måneder. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvordan kan Uffe Holm finde hen i et Fittnes center, han er da bare for lasket og så har han ingen humor.

Men hvis han bare sidder og drikker øl, ja så forstår jeg det godt.

Du har fuldstændig ret :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tommyboy:

Jamen hvis du ikke har prøvet WT-centeret på Vesterbrogade så kom dog ind med dig. Det er great. Desværre fordobler de næsten priserne fra januar. :dropjaw:  Rimelig sygt, men det får mig sgu ikke til at skifte center. Det er stadig billigt, hvis man også benytter sig af deres kampkunsttræningssessioner. Hvis man er hurtig kan man nå at få et år på betalingsservice for 295 pr. måned. Ok billigt, bare ikke relativt set, da jeg sidste år på samme tid gav 650 for tre måneder.  <_<

Det lyder lidt sygt med prisen; det skal jo gerne kunne matche prisen med andre centre......Jeg vil helt sikkert prøve WT-center i den kommende tid........har været inde på deres hjemmeside og det ser cool ud! :headbanger:

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu må jeg bare vente på, at fitnessdk går konkurs, så man kan overtage det og lave et fedt center *G*

Ja det bliver da med 1 flot kapital, tjek lige dette og så vend tilbage når du har regnet ud hvor mange hundrede tusind det drejer sig om..... :tongue:

*lol* jeg regner vel med, at skulle bruge 5-10 millioner kroner med de priser som Technogym koster :afro:

Men jeg ville aldrig købe Technogym bla. pga. kabeltræk!!! (det skal være rem pga. mindre modstand) (og så er det osse lidt grimt at se på) :thumb_down:

Jeg har set noget fedt udstyr i USA...men kan ikke huske hvilket mærke det er ;) ( med rem og camhjul)

Edited by Tommyboy
Link to comment
Share on other sites

Hej

Mig bekendt, betaler de personer, der kaldes "VIP'ere" ekstra mange penge for at kunne kalde sig vip'er !? og det er vel deres problem !? ;)

Men jeg håber da for dig at du finder et sted du kan lide at være.. når man træner så meget som du åbenbart gør, så betyder det ret meget at man trives der ! :)

Vivsen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share