Folk fra odense ell. omegn


Nexus
 Share

Recommended Posts

Ok - måske vi evt. kunne finde på noget efter nytår - min penge beholdning kommer nok under pres de næste par dage.

Det var bar lige for at tage temperaturen - if u know what i'm saying ;)

Men der er 22 kg i sådan en, måske hvis der var flere med. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du forestillede dig.

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg er da frisk på at holde et protein-vindue åbent her... men følger også lige med interesse også den anden tråd om kvæg-protein-foder med indbygget antibiotika og vækstfremmer, til en pris så endda folk på SU kan være med på en 100kg sæk (ikke at jeg ellers kan lide dem så store :santa2:)

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg er da frisk på at holde et protein-vindue åbent her... men følger også lige med interesse også den anden tråd om kvæg-protein-foder med indbygget antibiotika og vækstfremmer, til en pris så endda folk på SU kan være med på en 100kg sæk (ikke at jeg ellers kan lide dem så store :santa2:)

Hvad er nu det for noget, kan du ikke lige linke til tråden :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke købe fra Rode & Rode i stedet? Der får du en sæk med 15 kg for 1500 spir. Det er godt nok valle koncentrat, men forskellen skulle være uden betydning.

Jeg mener nu at det er 20 kg for 1500.-. Ellers er BodyLab jo billigere.

Bodylabs whey er også WPC.

WPC fra Rode & Rode (Arla):

Protein: 80%

Laktose: 7%

Fedt: 6%

Pris pr kg.: 75.- ved køb af 20 kg

WPC fra Bodylab:

Protein: 80%

Laktose: 6,00 %

Fedt: 7,50 %

Pris pr kg.: 86.- ved køb af 22,7 kg

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share