AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Ny log 2004

Så starter en ny log, med nye mål.

Fra nu af, vil den eneste vægt der bliver fokuseret på, være den på vægtstangen!

Vægtklasse pt:

-100kg

Mål vægtklasse 2004:

-125kg

Bedste løft pt:

Squat: 200kg

Bænkpres: 160kg

Dødløft: 215kg

Mål for 2004:

Squat: 270kg

Bænkpres: 205,5kg ;)

Dødløft: 270kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alle

Mange tak!

KRØA

Det er en aftale! En kasse elefanter på at jeg ikke vil holde mig tilbage? :santa2::tongue:

Vetö

Fuldstændig droppet! Jeg kunne godt holde mig der, men det ville samtidig også holde mig tilbage. Kims foreslag til mig var, at jeg når jeg har ramt et naturligt niveau, kan begynde at spekulere i vægtklasser, men det er stadig grundstyrke og teknik jeg er igang med nu og den periode vil blive trukket i langdrag ved at holde vægten nede.

Prehnowich

Det kan du tro! Det er også derfor jeg har opjusteret mine mål noget fra vores lille "samtale" forleden. Jeg har lige "foræret" mig selv et kvartal ekstra til at nå målene i! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hippo

Bestemt ambitiøse mål, men som JFK så klogt siger:

"jeg vil heller have et mål, der er lidt for højt, end et jeg klare efter 3 måneder. Jeg syntes at det er vigtigt at havde noget at arbejde frem mod."

Derudover flytter masse, masse, især i bænkpres! Jeg må bare håbe på at alle de ekstra kg sætter sig på brystkassen! B)

Jeg ved ikke om jeg bliver grum at se på, men jeg bli'r højst sandsynligt et buttet skue! :santa2:

linder

Det ville være utroligt let at argumentere for at jeg ER teenager, hvis ikke det var for det årstal der står på min fødselsattest. :tongue:

Man er Junior til man fylder 23 og året ud. Jeg er så heldig at være født i marts, så jeg har hele næste år med.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fortsætter lige emnet fra din gamle log... B)

Jeg vil gøre mit bedste for at trække fra dig, men der sker jo vilde ting på den anden side af sundet, så det bliver en hård kamp!

tror nu ik jeg kan følge med ret længe...taget i betragtning af at jeg nok ender med at konkurrere i -90 hver gang og at du snart ligger i +125 så....

:tongue: ;)

iøvrigt fin PR du hev hjem i floorpress dér :)

Link to comment
Share on other sites

Alle

Mange, mange tak! Det er rart med opbakning! :)

med din power og dit drive er der i hverttilfælde gode muligheder for det kommer til at gå rigtigt godt

Skader og private problemer, har desværre holdt mig tilbage i 2003, men iår har jeg allieret mig med læge og kiropraktor, til jævnlige forebyggende check-ups og jeg skal også ha' fat i en god massør (hvis der er nogen der kender en i KBH området, så råb højt B) ) så burde skaderne være sat på plads. De private ting burde også være 100% ude af verden, så alt i alt burde alt kunne være muligt iår. :)

Det er ellers noget af nogle mål du har sadt dig. Men jeg tror at du kan nå dem og kan du det, fortsætter i samme stil i 2005, så bliver du satme noget af et monster!!

Hehe… Jeg tør slet ikke gisne om 2005. ;)

Held og lykke med tur til klub 200

Ja, det jo kun den sidste af de 3 klubber jeg mangler, og det ser jo ikke pænt ud på et CV!

Bare tro på det.

Det gør jeg også! :devil:

tror nu ik jeg kan følge med ret længe...taget i betragtning af at jeg nok ender med at konkurrere i -90 hver gang og at du snart ligger i +125 så...

Der er jo stadig Willks point… ;)

Derudover ender jeg IKKE i +125 foreløbig!!! Når jeg ender i +125, bliver det med en +900 total! :tongue::w00t: ;)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 020104

DE : Box Squat

- warmup · no box -

10r x 60kg

5r x 80kg

- workset -

5s x 2r x 100kg

- workset + bælte -

5s x 2r x 110kg

God power idag! Vil fremover ikke køre med bælte på alle sæt, selvom det hiver lidt af eksplosionen, vil lære at bruge maven mere uden bælte, for at blive endnu stærkere MED bælte

DE : Dødløft

- warmup -

5r x 100kg

3r x 120kg

- workset -

5s x 1r x 140kg

- workset + bælte -

5s x 1r x 145kg

- workset + bælte + dragt -

5s x 1r x 150kg

Suveræn power på dødløften idag!!! :devil: Jeg har taget de ekstra kg på kroppen til efterretning og har justeret min stand 1cm ud til hver side og mit greb 2cm ud til hver side, det var lige den ekstra plads der var brug for! Der var tilgengæld tudefjæs på med dragten, dammit den gør ondt!

Behind Back Shrug

10r x 100kg

3r x 120kg

6r x 140kg

12r x 120kg

Stille og roligt…

Full Contact Twist (s1)

30r x 15kg

26r x 15kg

16r x 15kg

Jeg laver aldrig, aldrig igen over 20reps på denne her!!! Alt, for hårdt og spild af tid!

Stiff Leg Round Back Deadlift (s1)

15r x 60kg

2s x 12r x 100kg

Lige hvad mig ryg har brug for! Et gedigent stræk gennem hele den posteriøre kæde! Den tog dog hårdt på haserne, mine ben ryste bagefter.

Kommentar

Virkelig, virkelig god (omend noget langsom *hosthosthoosierhost* ;) ) træning! Min work capacity er heftig på vej op, styrken og eksplosiviteten fejler absolut intet, det lover godt! :)

Link to comment
Share on other sites

Snowboard | 030104

6 timers snowboarding på Vallåsen.

Skulle lige ud og afprøve mit nyerhvervede snowboard, før det går løs i alperne om 4 uger.

De første par ture var lidt sketchy, men jeg fangede faktisk temmelig hurtigt stilen fra sidste sæson.

Der var desværre et meget isset sving i starten af pisten, hvor stort set alle der ikke kørte ekstremt forsigtigt faldt… Jeg fik lavet 2 meget nasty styrt der, den ene gang på halebenet/venstre balle, følelsen var ca. som jeg kunne forestille mig det måtte være at blive voldtaget af Mike Tyson! :cry:

Anden gang var på knæene, og den var endnu være! Var lige ved at klemme en lille tåre ud af mit ellers hårde og kolde styrkeløfter øje! :chicken: Prøvede at rejse mig et par gange, men det venstre knæ kunne slet ikke holde til det. :( Så jeg tog en lille pause på pisten, og lagde godt med sne omkring knæet, 5 min efter var jeg af sted igen.

Resten af turen gik perfekt! Fik lavet nogen fe'e hop, nogen syge carvings og noget enkelte styrt af den sjove slags (aka man lander blødt ;) ).

Hoosier

Selvfølgelig skulle du af sted! Du har jo en vægtklasse at holde, selvom det har været jul! :devil:

(hihihi, du kan ta' det dit slanke siv) :tongue:

MaxPower

Ja det er godt nok noget af et snak'tøj den lille pige er udstyret med! :cry:

Men før jeg brokker mig alt for meget, må jeg jo nok indrømme at det faktisk også er meget hyggeligt, og jeg kunne bare bede hende om at klappe i, hvis det virkelig generede mig! B)

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres| 040104

DE : Bænkpres med miniband

- warmup · alm. bænk -

10r x 20kg (stang)

2s x 6r x 60kg

2s x 3r x 80kg

- workset · miniband -

10s x 3r x 80kg

Startede temmelig sløvt, men fik god power på til sidst. Fik for første gang stangen til at "rasle" med minibands på, så jeg sætter vægten op med 5kg til næste gang.

CS Row (s1)

10r x 40kg

3r x 60kg

6r x 80kg

12r x 60kg

Incline Flyes

10r x 15kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

12r x 17,5kg

Lying Tricpes Extension (s2)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

Seated DB Curl (s2)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

3D Laterals

3s x 30r x 7,5kg

Kommentar

Sløv træning… Men selv med nada mental energi og sløvhed i sindet, gik det faktisk glimrende… Alt var let… Kreatinen er så småt begyndt at virke, kunne mærke det på min biceps. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share