AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Stemningen og energien var exceptionelt god i TSK idag, og opbakning og hjælp var helt i top! Stor tak til alle TSKer. :)

Nå, så var det ikke bare mig - jeg bemærkede også det med stemningen og skrev det i min log i går. :D

Når du lige får 100 % styr på trøjen skal du nok blive virkelig nasty!! :devil: De løft, jeg så i går, fløj jo fra patten. :w00t:

P.S. Gode pecs i den trøje. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BiggerPrehn

ÉN gang Prehn sku' jeg nok ku' klare, men TO gange evil Prehn… Damn… Nå, så må jeg hellere lade være med at bomme ud! :D

jfk

Der er stadig langt til toppen, men jeg skal nok komme derop! :devil:

Hoosier

Herligt at jeg ikke kun selv følte at de fløj fra patten, men at det også kunne ses! :w00t:

Taaark for pec-kompliement! :bblush: Kreatinen har sat sig i patværket denne gang, men der ska jo også være noget for tøsbørnene! B)

Cat

MEGET lang tid siden!

Træningen går ihvertfald glimrende! :)

Link to comment
Share on other sites

Tung Dødløft/DE Squat (også kaldet: "Dagen hvor farten vendte tilbage i Ærgelige Anders benser) | 5/8/04

Dødløft i dragt

5 reps x 100kg

3 reps x 140kg

- halv dragt -

1 reps x 160kg

- dragt -

1 reps x 180kg

1 reps x 200kg

1 reps x 220kg | først da jeg satte den gik det op for mig, jeg havde brug hook greb :blink:

3 sæt x 1 reps x 240kg | Den første var SUPER, nr 2 lallede jeg, og nr 3 var rigtig go' igen

Tog det stille og roligt med dødløften idag. Har brændt hårdt de sidste 2 gange, så niiiice n easy.

DE Box Squat

2 sæt x 2 reps x 100kg

5 sæt x 2 reps x 110kg

- no box -

3 sæt x 2 reps x 110kg

Utroligt!!! Der var SUPER smæk på squatten idag!!! Stangen lettede bogstavelig talt fra min nakke på de 100kg og også på nogen af sættene på de 110kg! :w00t:

Der går ikke lang tid før jeg er tilbage på good ol' 130kg for eksplosive reps :)

High Pulls

3 sæt x 10 reps x 60kg

Round Back Deadlift (dynamisk udstrækning)

3 sæt x 10 reps x 60kg

Floating Crunches (s1)

3 sæt x 10 reps x 20kg

Reverse Hypers

3 sæt x 10 reps x 20kg

Kommentar

Rigtig god træning. Massere af overskud i alt. :)

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at høre, din eksplosivitet er på vej tilbage oven på Sheiko'en.

Lover godt for de næste ugers styrke fremgang :D

I morgen står den på EDT i dødløft for mig. Så mange singles som muligt på 15min, med ca. 90% af max.

Det skulle give garanti for en god omgang afbrænding :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Tung Squat/DE Dødløft | 17/8/04

Squat

2sæt x 10reps x 70kg

5reps x 110kg

3reps x 140kg | knækogere

2reps x 180kg | dragt + knæbind

2reps x 200kg | dragt + knæbind

1rep x 220kg | dragt + knæbind | parallel

1rep x 240kg | PR +15kg | dragt + knæbind | lidt over parallel

Rigtig god omgang squat idag! På de 2 sidste løft fik jeg bundet de LEEEDESTE knæbind, de var bare stramme, mere stramme end Ærlige Æniworn kan holde til, så jeg kom ikke under parallel i dem. Tilgengæld var de 220kg virkelig lette. Jeg var liiidt i tvivl om jeg sku' hoppe på 240kg, men gjorde det og de var PRÆCIS så lette som de 220kg. Hvis ikke det var fordi mine haserne tiggede og bad om nåde, havde jeg nok taget et løft til på 250 eller 260kg, meeen… :chicken:

DE Dødløft

5reps x 100kg

3reps x 140kg

2sæt x 1rep x 150kg

2sæt x 1rep x 160kg | god fart så…

6sæt x 1rep x 170kg | farten blev desværre for langsom på de sidste, så nok 5kg ned til næste gang

Seated GM

3sæt x 10 reps x 65kg

Kommentar

Virkelig fin træning, havde desværre lidt tralvt, så hjælpeøvelser blev der ikke meget af. Det var vildt fedt endelig at komme over 220kg barrieren på min squat, det har ligget og luret i noget tid, men jeg har bare været for meget kylling til at gå efter det. De 240kg var heldigvis virkelig nemme, nu mangler jeg bare at sende dem helt i kælderen også, og det er planen i næste uge! :)

Link to comment
Share on other sites

Baaaaardiii

Det var jo derfor jeg lavede mine AnyWraps™, en rar og behagelig måde at ha' knæbind på, men stadig effektiv.

Og der er slet ingen tvivl om at jeg var verdens største tudefjæs igår, NØJ hvor gjorde det nas! :cry::tongue:

Hippo

Jajaja… Det var med vægten dengang, men min vægt ligger kun liiiige over 110kg nu, og til SM 3-kamp ligger jeg nok en del under. B)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du gå en del under 110 til JM? :unsure:

Jeg er just bleven single, og foretrækker i min nye situation at være lidt slankere. Jeg vil dog ikke lade det gå udover min styrke og tager det roligt derned af. "En del under" er måske også lige groft nok udtrykt, jeg vil ikke gå under 105kg. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du gå en del under 110 til JM? :unsure:

Jeg er just bleven single, og foretrækker i min nye situation at være lidt slankere. Jeg vil dog ikke lade det gå udover min styrke og tager det roligt derned af. "En del under" er måske også lige groft nok udtrykt, jeg vil ikke gå under 105kg. :)

Det har ikke noget at gøret med at Tonni ellers ville ville flække din tarm til JM i 125 kg klassen? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det har ikke noget at gøret med at Tonni ellers ville ville flække din tarm til JM i 125 kg klassen? :bigsmile:

Hehehe… For det første stiller jeg op til SM og ikke JM, derudover er -110 nok den hårdeste klasse i DK pt., så der massere af løftere der får lov til at ydmyge mig! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det har ikke noget at gøret med at Tonni ellers ville ville flække din tarm til JM i 125 kg klassen?  :bigsmile:

Hehehe… For det første stiller jeg op til SM og ikke JM, derudover er -110 nok den hårdeste klasse i DK pt., så der massere af løftere der får lov til at ydmyge mig! :lol:

My bad! :)

SM self.

Ja 110'erne er ikke sådan at spøge med, jeg har mareridt om Vorup, Sørige og Ettrup der smider mit max på nakken, dykker og laver en raket :D

Link to comment
Share on other sites

Baardi

Der er meget langt til toppen i -110, heldigvis har jeg ikke tralvt (mere). :D

Nu må vi se om du ikke flygter op i -125 når Asbjørn har pryglet dig et par gange nede i -100. :lol:

mvp

Du kan da bare vikle dig ind i elastikker og trampoliner, så rykker du godt og grundigt fra os igen! ;)

Link to comment
Share on other sites

"træning" 18/8/03

Intet kørte som det skulle idag. På bænkpressen kunne jeg ikke få 175kg mere end 10cm ned, og jeg kunne heller ikke locke dem ud. :blink: Prøvede med noget lettere vægt også, men alt var tungt. Har tabt mig ca. 3 kg - uintentionelt - siden sidste uge, selvom jeg har ædt igennem, så jeg sørgede for at spise endnu mere igennem idag. Havde også hældt en god del kaffe i hovedet i løbet af dagen. Føler mig heller ikke overtrænet på nogen måde. :unsure:

Anywhoooo… Jeg prøver at hoppe i trøjen igen mandag, så må jeg se om det ikke går lidt bedre. :)

Link to comment
Share on other sites

Har tabt mig ca. 3 kg

Det er simpelthen ren maaaa' som er lost.... 500 gr. fra hver delt, 500 gr. fra hver pec og 500 gr. fra hver gaaarn.

Tror du ikke de søde piger fra Burger King savner deres store Anders Powa' Lifta'?? Jeg ordinerer hermed "Supersize" diæten for styrkeløftaaa' der ikke kan holde på deres maaa' :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er simpelthen ren maaaa' som er lost.... 500 gr. fra hver delt, 500 gr. fra hver pec og 500 gr. fra hver gaaarn.

Tror du ikke de søde piger fra Burger King savner deres store Anders Powa' Lifta'?? Jeg ordinerer hermed "Supersize" diæten for styrkeløftaaa' der ikke kan holde på deres maaa' :bigsmile:

Det rasler simpelthen af mig, selvom jeg var på Burger King 3 gange sidste uge, Shawharma House 2 gange, MC D 1 gang og Café Istanbul (gooo'e pizza slices :w00t: ) ihvertfald 3 gange, UDOVER min almindelige mad og protshakes. Jeg ku' allerede mærke musklerne rasle af sidste uge igen, så jeg besluttede at POWERBULK var vejen frem, men det virker KEINE, jeg fatter det simpelthen ikke! Jeg har før hørt om personer der har tabt sig sindsygt når deres forhold går i stykker, men det her er GAAAAL'! :blink:

…og mit humør er faktisk overordnet fint nok :), men det stresser vel nok alligevel mere end jeg regner med. :angry:

Jeg fik forøvrigt ét løft ned, 170kg, kom DIREKTE ned… PÅ MAVEN (ramte faktisk bæltet tror jeg)! :lol:

Noook om det, der er en ny dag imorgen og en ny BÆNK dag mandag! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share