AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg har før hørt om personer der har tabt sig sindsygt når deres forhold går i stykker, men det her er GAAAAL'! :blink:

…og mit humør er faktisk overordnet fint nok :), men det stresser vel nok alligevel mere end jeg regner med. :angry:

Jeg tabte mig 15kg på en måned, da jeg var i den samme situation for halvandet år siden. ;)

Der er ikke en skid, at gører i en sådan situation. Man kan æde og æde, men taber sig aligevel. Jeg tror det er stresshormoner der bare flyver rundt i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det rasler simpelthen af mig, selvom jeg var på Burger King 3 gange sidste uge, Shawharma House 2 gange, MC D 1 gang og Café Istanbul (gooo'e pizza slices  ) ihvertfald 3 gange, UDOVER min almindelige mad og protshakes. Jeg ku' allerede mærke musklerne rasle af sidste uge igen, så jeg besluttede at POWERBULK var vejen frem, men det virker KEINE, jeg fatter det simpelthen ikke! Jeg har før hørt om personer der har tabt sig sindsygt når deres forhold går i stykker, men det her er GAAAAL'!

Det er helt vildt det der... virkelig imponerende bulk-capacity :D

Hvis Krawen lige mangler de sidste kg, kan vi få englen til at fye ham.... bare lige for at skræmme ham lidt.... så bliver han en leee' caaaat pind på 60 kg :bigsmile:

Iøvrigt, så er det lidt fortrøstningsfuldt at dansk styrkløfts mest passionerede udstyrsrytter også har probs med pattrøje ;)

Jeg håber at blive lige så lee' som elestikpuma :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis Krawen lige mangler de sidste kg, kan vi få englen til at fye ham.... bare lige for at skræmme ham lidt.... så bliver han en leee' caaaat pind på 60 kg :bigsmile:

:lol: :lol: :lol: Bwahahahaa......

Kæft du trykker den aw' med Junk food'en der' Anders.... :w00t: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Squatfather

Daaaamn… 15kg er immervæk meget at tabe! Så håber jeg da for dig, at musclememory har været gavmild! :)

Baardi bilder

Du mener "DKs mest passionerede - med færrest godkendte løft - styrk'løftaaa" :lol:

MAAAASSS

Det jo ren desparation jo! Jeg var ved at brække mig til sidst - du kan spørge tossen da jeg kategorisk NÆGTEDE at nedsvælge Whooper søndag. Jeg kan godt li' noget junk, men jeg foretrækker at spise hovedsageligt clean.

Link to comment
Share on other sites

MAAAASSS

Det jo ren desparation jo! Jeg var ved at brække mig til sidst - du kan spørge tossen da jeg kategorisk NÆGTEDE at nedsvælge Whooper søndag. Jeg kan godt li' noget junk, men jeg foretrækker at spise hovedsageligt clean.

Så er det jo godt man ka' lokke dig med på MacD istedet :D

Link to comment
Share on other sites

Tung Dødløft/DE Squat | 20/8/04

Dødløft i dragt + Green Reverse Bands

6 reps x 110kg

3 reps x 150kg

1 rep x 180kg

- halv dragt -

1 rep x 200kg

- dragt -

1 rep x 220kg

1 rep x 240kg

1 rep x 260kg | let op, tung i lockout

1 rep x 270kg | PR | kørte faktisk præcis som de 260kg, brændte GAAALT i mine trapz! :devil:

Faktisk utroligt jeg kunne løfte så tungt idag, for jeg var ikke to potter pis værd. Tossen prøvede at psyke mig med at råbe skældsord og slå på mig, og jeg selv prøvede alle mine gamle kneb med at brumme, hyperventilere osv., men ligelidt hjalp det, der var INGEN psyke idag.

DE Box Squat

En masse eksperimentering med en temmelig ekstrem elastikopsætning, Tossen lige har lært. Det var meget sjovt, men AAALT for takserende til DE løft, ihvertfald for mig, for jeg var bare BRÆNDT AW bagefter!

Rumænsk Dødløft

5 reps x 100kg

5 reps x 110kg

5 reps x 120kg

5 reps x 130kg

5 reps x 140kg

Den rev sindsygt meget i haserne og i ballerne, strækker LIIIGE hvor jeg har brug for det. :)

Floating Crunches (s1)

2 sæt x 10 reps x 22,5kg

Hyper Extension (s1)

2 sæt x 10 reps x 22,5kg

Kommentar

Massere af energi egentlig, men slet, slet ikke løfter mentalitet overhovedet. Det noget stads, men stadig fornugtige vægte løftet! :)

Link to comment
Share on other sites

Uuuh, jeg glæder mig til vi skal til at træne med bands i OBBC, når vi får taget os sammen til at købe Pandaens..

Bands er også sjove og kan være ENDNU sjovere når man sætter dem i yderpositioner. Vi sætter dem (desværre for spasen) på den hårde måde, hvor stangen går helt fri af elastikkerne i toppen.

Hvis pandaen ikke vil sælge kan de jo købes for fornuftige penge over nettet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare på 220,5kg for at snuppe rekorden næste lørdag. :)

:o

Damn! Han er altså ikke helt normal ham Tonni!

Det 95% sikkert at jeg må melde fra til SM Bænkpres, seperation og konkurrence forberedelser spiller bare ikke sammen. :( Og for at det ikke skal være nok har jeg reddet mig en irriterende forkølelse. <_<

Jeg kunne selvfølgelig sagtens nappe den rekord fra Tonni hvis jeg stillede op… :tongue: :lol: ;)

Jeg håber og satser på at alt er faldet på plads inden SM 3-Kamp. :)

Link to comment
Share on other sites

Det 95% sikkert at jeg må melde fra til SM Bænkpres, seperation og konkurrence forberedelser spiller bare ikke sammen. :( Og for at det ikke skal være nok har jeg reddet mig en irriterende forkølelse. <_<

Du kunne jo tage stævnet som et afbræk fra din dagligdag som sikkert ikke er alt for morsom med de private problemer. Lad være med at være så fokuseret på resultatet og få noget stævneerfaring, samt en god dag i selskab med andre løftere. :)

Link to comment
Share on other sites

Det 95% sikkert at jeg må melde fra til SM Bænkpres, seperation og konkurrence forberedelser spiller bare ikke sammen.  :( Og for at det ikke skal være nok har jeg reddet mig en irriterende forkølelse. <_<

:(

Så ville man ønske, at der var noget, man kunne gøre for at hjælpe, i stedet for bare at sidde hér langt hjemmefra. :(

Men enig med de andre - tag da med til SM og tag det som en oplevelse - stille og roligt. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ligget syg siden søndag og har nu også meldt af til SM Bænk. Det er en kæmp skuffelse, da jeg havde glædet mig til det i lang tid, men tingene flasker sig ikke altid som man ønsker det. :( <_<

Jeg tager dog med som hjælper og nyder stemningen til stævnet. :)

Resten af ugen her bliver lidt let i det, og så skal der fokuseres 100% på SM 3-Kamp fra på mandag af. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kom igen Anders :( Jeg havde ellers glædet mig til at konkurrere mod dig, men husk nu hvor det hele er lort, at det er SM 3-kamp der tæller :devil:

Der bliver massere af mulighed for at tæve mig, bare rolig! ;)

Jeg er dog i -110 til SM 3-Kamp, så jeg ved ikke om vi får dystet der? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er dog i -110 til SM 3-Kamp, så jeg ved ikke om vi får dystet der?

Det gør vi desværre ikke, jeg går efter at etablere mig i -125 og er derfor i fuld gang med at bulke. Det er sgu okay, man skal spise en masse :lol: Så medmindre jeg bliver syg stiller jeg op i -125.

Hvor meget mangler du pt. at tabe dig før du kommer i -110. Held og lykke i den nye vægtklasse.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Hvor meget mangler du pt. at tabe dig før du kommer i -110. Held og lykke i den nye vægtklasse.

Jeg er der allerede! ;)

Min vægt begyndte at droppe meget hurtigt, men jeg har fået reddet den lidt, så det er kun liiige under. Kommer lidt lavere endnu inden SM 3-Kamp.

Link to comment
Share on other sites

virkelig trist at du ikke stiller op til SM bænk.

men du må lige se at stoppe dit slanke hysteri, man skal da forsøge at veje klassen ud :)

Det er ikke slanke hysteri, men jeg ser ingen grund til at fylde klassen ud året rundt. Op til konkurrencer ja, men i løbet af året vil jeg gerne ha' lidt spillerum til at gaine masse på, og min fedtprocent er langtfra så lav at det BEHØVES at koste kg på totalen at smide lidt fedt.

Hvis jeg tager det stille og roligt kan jeg sagtens nå at blive stærkere op til SM samtidig med at jeg smider små 4kg, og bloater 3kg tilbage igen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Deload | 25/8/04

Squat

10 reps x 60kg

5 reps x 100kg

4 sæt x 3 reps x 120kg

Kørte super smooth og lige som det skulle.

Bænk

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg :bblush:

4 sæt x 3 reps x 90kg

Lidt bøvl med den højre skulder, hva' er den nu af?! Starter med glucosamin iaften.

Dødløft

5 reps x 100kg

4 sæt x 3 reps x 140kg

Nice n easy

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share