AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad med at erstatte det med Steakparties, "Monika Brant look a likes"/stykeløfta groupies og  velduftende boblebade? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Du siger noget, oooh du budbringer af visdom. Dukker der en Monica Brant lookalike/wannabe op, sååå… Jaaa… Høhøhø… :boobs: :jodler: :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Rygterne vil vide at Anyone aka. feee' Anders er ved at teste en ny fullbody prototype dragt. Det er et samarbejde mellem Titan, Inzer og Metal og den hedder "The BK (Burger King) Rapid Fire Ultra Speed 2000" hvilket gør det muligt for Anders at fortære en Tripple Whopper Cheese, en Mega size twister fries og en 1½ liter sukkersødet cola på under 2½ minut. Det er bla. en ny type super elastistiske microfibre omkring maveregionen, og så den patenterede "Pommes frites sling ®" der gør dette muligt. Dragten er dog urtolig svær at bruge, og er så stram at det ikke er muligt for Anders at få en alm. whopper hen til munden. Desuden tager det 6 grandvoksne mænd 1½ time, 20 affaldsække og 2½ liter vaseline at trille ham ind i denne kæmpeelastik, men som Anders siger "Hvad gør man ikke for lidt ekstra kg" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Rygterne vil vide at Anyone aka. feee' Anders er ved at teste en ny fullbody prototype dragt. Det er et samarbejde mellem Titan, Inzer og Metal og den hedder "The BK (Burger King) Rapid Fire Ultra Speed 2000" hvilket gør det muligt for Anders at fortære en Tripple Whopper Cheese, en Mega size twister fries og en 1½ liter sukkersødet cola på under 2½ minut. Det er bla. en ny type super elastistiske microfibre omkring maveregionen, og så den patenterede "Pommes frites sling ®" der gør dette muligt. Dragten er dog urtolig svær at bruge, og er så stram at det ikke er muligt for Anders at få en alm. whopper hen til munden. Desuden tager det 6 grandvoksne mænd 1½ time, 20 affaldsække og 2½ liter vaseline at trille ham ind i denne kæmpeelastik, men som Anders siger "Hvad gør man ikke for lidt ekstra kg" :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak for Elefanterne, de faldt på et tørt sted :)

Der gik lige 2 sec. extra da jeg så dig inden jeg registerede at det var dig..... jeg troede et øjeblik at du bare var en ærwlig pind :bigsmile:

Ser godt u'... kom du bare ned i 100 kg... vi tager varmt imod dig :devil:

Elefanter er den ægte styrkeløfters foretrukne sports- og læskedrik. Hvad skal vi med Gatorade og lignende stads, næææ nej, vi får alle de nødvendige salte og mineraller gennem vores elefanter! :D

Jeg ville meget gerne komme ned i -100 og gi' dig kamp til stregen, men min træner siger jeg ikke må… eller noget! :angelgrin:

Ja... det er tydeligt at se at der er røget et par kg.... og det klæder dig jo faktisk

Helt ked af at du havde den store trøje på hele tiden... dit pattøj kom jo slet ikke til sin ret

:bblush:

Tak…

Jeg har det bedst pakket ind i stort tøj med mindre min fedtprocent er noget lavere end nu. :chicken:

Jeg er da ked af hvis det er til gene for det kvindelige publikum/løftere og jeg vil gøre mit bedste, for at ændre på situationen så jeg kan være iklædt så lidt som muligt til SM 3-Kamp. :D :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det for TSK'erne? :pumpin:

Morten var i dagens anledning rykket op i 67,5 - han så også lidt småfed ud :tongue: - han startede på 125kg og fik 130kg med, hvilket er ny stævne PR med 7,5kg.

Kim stod for spændingen i 100kg klassen da han startede på 200kg og først fik den godkendt i sidste forsøg! :w00t:

I 110kg fik Jens 182,5kg med i sit 3. forsøg og slog dermed Claus som kun fik sit startforsøg på 180kg godkendt.

Et lille lyn resume. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det for TSK'erne? :pumpin:

Morten var i dagens anledning rykket op i 67,5 - han så også lidt småfed ud :tongue: - han startede på 125kg og fik 130kg med, hvilket er ny stævne PR med 7,5kg.

Kim stod for spændingen i 100kg klassen da han startede på 200kg og først fik den godkendt i sidste forsøg! :w00t:

I 110kg fik Jens 182,5kg med i sit 3. forsøg og slog dermed Claus som kun fik sit startforsøg på 180kg godkendt.

Et lille lyn resume. :)

Tak, du er en skat! :4winkkiss:

Synd for Claus. :( Men rigtig flot af Kim og Morten! :w00t: Vandt Kim?

Link to comment
Share on other sites

DE Bænk | 29/8/04

DE Bænk m Reverse Green Bands

- no bands -

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

- workset + bands -

8 sæt x 3 reps x 120kg

1 rep x 140kg | God fart

1 rep x 160kg | Farten var ikke specielt god, men godt jævnt pres

Nu er det på tide at udnytte muligheden for at bruge bands til det yderste, der går jo ikke længe til at de gale Fyenser for deres fingre i dem også. Elastikerne tager ca. 40kg af vægten i bunden og målet for os er at ramme 60-65% på vægten i midten, dvs. (bundvægt+topvægt)/2=60-65%.

Hi Incline Press

20 reps x 50kg

2 sæt x 15 reps x 50kg

Damn det brændte, auv auv auv.

Wide Grip Pulldown to neck

2 sæt x 20 reps x 40kg

Incline Tate Press (s1)

2 sæt x 20 reps x 10kg

Seated Hammer Curl (s1)

2 sæt x 20 reps x 10kg

DB Rotations

2 sæt x 15 reps x 5kg

Kommentar

Så ruller vognen op til SM 3-Kamp. Jeg føler jeg er næsten 100% back on track og nu skal den bare ha' gas! :devil:

Jeg lavede alle hjælpeøvelser med meget høje reps idag, og bagefter havde jeg en meget behagelig "summende" fornemmelse i overkroppen, lidt a la følelsen efter en massage. :)

_________

American Gal

Både Kim og Morten vandt deres respektive klasser ja. :)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share