NUPO


nøb
 Share

Recommended Posts

Hmm tror det er fordi mange mener - jeg selv inkl. - at slankepulver/piller ikke er vejen frem.

Mht maden er der mange måder hvorpå du let og hurtigt kommer i gang. Feks en diætist, vægtvogterne, vægtkonsulenterne. Gå evt i et motionscenter og vis din kostplan og får et program(oftest gratis).

Det er ikke sikkert det er den bedste løsning - men det er da en mulighed. Og det giver dig gradvist en større forståelse for mad, motion og vægt.

Personligt vil jeg sige at hvis du skal ændre dine kostvaner og begynde at dyrke motion(hvis du ikke er vant til det), så kan du let køre surt i det hele. Så et godt råd kan være at starte med en f tingene af gangen - feks motionen og så småt ændre på kostvanerne. Eller omvendt.

Laila

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde smagt NUPO? - for så ville du forstå :lol:

Hmmm .... det smager da hverken bedre eller dårligere end det meste protein-pulver - og dét skylles der immervæk en del ned af her på MOL :unsure:

Jeg må da indrømme at jeg sagtens kan finde på (når jeg skal være i kalorieunderskud) at lave en shake med mælk+Nupo+protein som aftensmad ...

Generelty er Nupo dog for dyrt, så jeg køber det kun hvis det er på tilbud - og lur mig om det ikke sker her i januar ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du nogensinde smagt NUPO? - for så ville du forstå :lol:

Hmmm .... det smager da hverken bedre eller dårligere end det meste protein-pulver - og dét skylles der immervæk en del ned af her på MOL :unsure:

Jeg må da indrømme at jeg sagtens kan finde på (når jeg skal være i kalorieunderskud) at lave en shake med mælk+Nupo+protein som aftensmad ...

Generelty er Nupo dog for dyrt, så jeg køber det kun hvis det er på tilbud - og lur mig om det ikke sker her i januar ;)

Det vil jeg give dig ret i, derfor bruger jeg heller ikke proteinpulver ;)

Det er utroligt så stort et udslag kød kan gøre for ens samlede proteindtag!

Link to comment
Share on other sites

NUPO er et ganske udemærket produkt til at starte et vægttab. Jeg anvendte selv produktet sidste januar og smed 8 kilo på een måned - At jeg tog de 8 kilo på over de næste 6 måneder er jo ikke NUPO's skyld.

Min anbefalig er, at spise NUPO til morgen og frokost - suppleret af Frugt og Vitaminer. Du skal huske på, at NUPO er minimal ernæring.

En del skriver at NUPO ikke smager godt ?.

Godt svaret - men det aner i jo ikke en skid om, da smag er forskellig hos hver af os. Prøv dog NUPO Vanille i ½ Æblejuice og ½ Vand....... evt. blendet med 1 banan.

Flere skriver at NUPO er DYRT !!!! - I forhold til hvad ?.

Link to comment
Share on other sites

NUPO er et ganske udemærket produkt til at starte et vægttab. Jeg anvendte selv produktet sidste januar og smed 8 kilo på een måned - At jeg tog de 8 kilo på over de næste 6 måneder er jo ikke NUPO's skyld.

Min anbefalig er, at spise NUPO til morgen og frokost - suppleret af Frugt og Vitaminer. Du skal huske på, at NUPO er minimal ernæring.

En del skriver at NUPO ikke smager godt ?.

Godt svaret - men det aner i jo ikke en skid om, da smag er forskellig hos hver af os. Prøv dog NUPO Vanille i ½ Æblejuice og ½ Vand....... evt. blendet med 1 banan.

Flere skriver at NUPO er DYRT !!!! - I forhold til hvad ?.

Hej igen Ferrai, hvor har du gjort af Iben?? :baby:

Jeg hentyder til denne tråd -->

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...opic=11775&st=0

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner respekt for hinandes forskelligheder.

Selv om man er uenig, behøver man vel ikke nedgøre hinanden? Eller skal nye jages væk?

Smag er vel forskellig, uanset om vi snaker NUPO eller øller? - eller træningsmetoder for en sags skyld. Jeg kan virkelig undre mig over seriøsiteten her, når 3 sider under Vægttab skal fyldes med jokes og tegneserier. Det er irrelevant og burde så flyttes til en anden kategori.

NEJ jeg er ikke tilhænger af hverken Herbalife eller NUPO- men af en givtig dialog hvor man kan få tips og gode råd fra hinanden.

Link to comment
Share on other sites

Ronnie99 og SaintPauli ->

Skulle vi ikke lade den sag ligge eller i det mindste holde den til sin egen tråd?

Hvis folk begynder at reklamere for produkter de selv har økomonisk interesse i, så skal vi (moderatorerne) nok skride ind.

Det er selvfølgelig helt i orden konstruktivt at debatere fordele og ulemper ved NUPO og andre slankepulvere.

Link to comment
Share on other sites

Ronnie99 og SaintPauli ->

Skulle vi ikke lade den sag ligge eller i det mindste holde den til sin egen tråd?

Hvis folk begynder at reklamere for produkter de selv har økomonisk interesse i, så skal vi (moderatorerne) nok skride ind.

Det er selvfølgelig helt i orden konstruktivt at debatere fordele og ulemper ved NUPO og andre slankepulvere.

:a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share