Motion jeps


nøb
 Share

Recommended Posts

hey hvad siger i til hvis jeg dropper alt fedt mad og spiser sundt og holder mig fra chips,cola,slik og alt det lort i ved nok og løber hver dag ELLER cykler end 4-8 km hvor lang tid går der så før jeg taber hmm hvad skal vi sige omkring de 5-8 stykker :)?

Link to comment
Share on other sites

hey hvad siger i til hvis jeg dropper alt fedt mad og spiser sundt og holder mig fra chips,cola,slik og alt det lort i ved nok og løber hver dag ELLER cykler end 4-8 km hvor lang tid går der så før jeg taber hmm hvad skal vi sige omkring de 5-8 stykker ?

Du behøves på INGEN måde at droppe det fede mad, for fedtet er faktisk en god ting også sat i forbindelse med vægttab.. det er bare noget mange har fået ind i hovedet under divese korstog mod fedt i alle kvinde bladende og andre steder, dog snakker vi her ikke om mcdonalds mad og andet fast food!!

- Fedtet er nemlig i den grad med til at holde din metabolisme oppe under kur hvis man får de mængder man skal pr. dag normalt menneske ligger vist omkring 60-80gram minimum?

Når man skal tabe sig gælder det ikke om at indtage mindst muligt m ad og dyrke så meget motion man kan, jo i starten vil det gå godt indtil kroppen nedregulerer metabolismen så meget at når du efter endt kur ender som en flødebolle bare du lige tar en pose vingummi?

Så hvis du fx indtaget 2000kalorier på en dag vil jeg forslå du rammer omkring 1600-1800 kalorier og arbejder derfra.. i den mad vil jeg ligge en energi fordeling der ligger omkring 30-50 til fedt og protein.. og "0"-20 til kulhydrat!! Kald jer bare uenig og hvad i vil... men det gavner kun mine tanker med jeres mandel diæt ude på siden, som absolut ikke handler dicideret om mandler men derimod om mandel fedtet blandet med protein, i stedet for alt det kulhydrat?

så sæt du dig ind i dig selv og tag din slankekur seriøst hvis ikke du vil ende som de andre mennesker der prøver igen igen...

Link to comment
Share on other sites

Du behøves på INGEN måde at droppe det fede mad, for fedtet er faktisk en god ting også sat i forbindelse med vægttab

Problemet er desværre, at der alt for få mennesker der er klar over dette. Navnligt hvilke fedttyper der har en gavnlig effekt. Mange har hørt om den "fede fisks" gavnlige effekt, og tænker: jeg spiser et par fiskepiller om morgen, ergo er den klaret... Den grundlægende viden omkring emnet er hos hovedparten af den danske befolkning ikke til stede....

Rune

Edited by Rune
Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

Du behøves på INGEN måde at droppe det fede mad, for fedtet er faktisk en god ting også sat i forbindelse med vægttab

Problemet er desværre, at der alt for få mennesker der er klar over dette. Navnligt hvilke fedttyper der har en gavnlig effekt. Mange har hørt om den "fede fisks" gavnlige effekt, og tænker: jeg spiser et par fiskepiller om morgen, ergo er den klaret... Den grundlægende viden omkring emnet er hos hovedparten af den danske befolkning ikke til stede....

Desværre er det nemlig rigtigt at folk ser fedtet som det farligste nærings stof og den der gør os fede?

Derfor burde vi jo være fx være et forgangs site for nogle personer, som måske kan fortælle det videre mund til mund...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share