Dine mål for 2004


Entropy
 Share

Recommended Posts

Mine mål er ret beskedne, hvis jeg overhovedet har nogen:

Bænk 90 kilo

Military 70 kilo (1 RM)

Smide ca. 5 kilo fedt......

Til gengæld tror jeg nok, det er ret realistisk. :)

Hva fa'en, har the awful dworfman fået en ny profil på MOl? Det er da ikke helt efter reglerne.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1) at jeg forsat ikke sqautter og dødløfter !! :devil:

2) mindre sløje pecs :bigsmile:

3) generel fremgang - muskel- såvel som styrkemæssigt ;)

...men jeg vil være tilfreds hvis jeg blot kan fastholde lysten til at træne og spise derefter, således at strandformen enten er på plads eller i hvertfald ikke langt væk. B)

Link to comment
Share on other sites

Mine mål er knapt så konkrete, har et symmetri-mæssigt mål som skal evalueres Juni 2004 - jeg skal have lidt mere masse på mine lår, skulder skal matche bryst, og triceps skal evt. være lidt større.

Træningsmæssigt, så "bulkes" der med et moderat overskud fremtil 1/2/2004 - træningen indtil da er tung, og der køres absolut ingen cardio.

1/2/2004 prøver jeg at køre en mild diæt med et lille underskud, samtidig med at cardio startes op - har planlagt denne gang at prøve at køre en 3 mdr's diæt - og gå fra cirka 10% til 5-6%.

Den er færdig til Maj, og så har jeg en periode på en måned's tid til at justere hvis det er der mangler.

Derefter, så kører rumlen højst sandsynlig bare igen - med nye problemområder, med nye symmetrimangler etc.

Neverending story.

Link to comment
Share on other sites

MÅL:

1: Blive far for første gang (og ja - hun er med rogn nu) :santa2:

2: Bænke 110 kg x 6 (pt. 100 kg x 5 reps)

3: Bænk omkring 125-130 1RM

4: Få dødløften op på 200 kg (pt. omkring 160-170 kg)

5: Se hvad squat kan bring mig - ligger vel på 90 kg nu :lol:

6: Fedtprocent omkring 10 - helst under.

OVERALL: 1eren er vigtigst for mig B)

Link to comment
Share on other sites

Mål for 2004:

1 - BP/DL/SQ/MP/FV: kropsvægt(ikke voldsomt realistisk, meeeeeeeennnnn)

2 - Lære det skide C & J ordentligt.

3 - Tage mere end 1 armbøjning på knæerne :unsure:

4 - Finde ud af at lave ordentlige mavebøjninger.

Personlige:

1 - Få overtalt kvinden i mit liv.

2 - Få lov til at beholde Doms.

3 - Bestå eksaminer

4 - Få tid til det hele.

5 - Få styr på mit temperament :angry:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Er det på Concept II ro-ergometer?

Selvfølgelig - findes der andre? ;)

Er Eskild Ebbesens nye verdensrekord ikke på 6:07.1?
Men Eskild er jo letvægter.

6:10 er hårdt, men ikke umuligt.

Andreas B

Dvs. at du kunne have været i top-20 ved sidste indendørs-vm? Og være i stand til at slå danmarksrekorden.....

Du må godt nok være i form :) . Respekt for det. Held og lykke med træningen, og genoptræningen.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke præcisere mine mål da min progression altid foregår i nogle uventede og ovérraskende spring af varierende størrelse men jeg finder det ikke urealistisk at jeg i 2004 skulle komme til og løfte:

Bænkpres 170 kilo raw

Squat kunne lave 200 kilo ass to the grass med knæbind og bælte

Dødløft: Blive smidig nok til at lave 200 kilo uden at ligne en vertikalt dansende regnorm! :lol:

Jeg vil have opbygget min biceps så den harmonerer med min triceps gerne 2-3 cm ekstra så jeg kan blive 45+

Bestå mine eksaminer til nomineret tid og få styr på min økonomi! (det sidste lykkes nok ikke når jeg er trælbundet til mit studie og SU)

Link to comment
Share on other sites

Mål for styrketræningen:

1) Komme op på 100kg uden vom.

2) Dødløfte 200 kg

3) 40 cm overarme

4) Blive omtalt som "ham den grande" af en fremmed person. :lol:

Personlige mål:

1) Aldrig videregive information (læs: sladder) uden at vide, det er 100% korrekt.

2) Lære at tåber også har ret igang imellem.

3) Generelt møde folk med en åben pande.

4) Bruge mindre tid på nettet :w00t:

- Hr. Kirchebrandt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Er det på Concept II ro-ergometer?

Selvfølgelig - findes der andre? ;)

Er Eskild Ebbesens nye verdensrekord ikke på 6:07.1?
Men Eskild er jo letvægter.

6:10 er hårdt, men ikke umuligt.

Andreas B

Dvs. at du kunne have været i top-20 ved sidste indendørs-vm? Og være i stand til at slå danmarksrekorden.....

Du må godt nok være i form :) . Respekt for det. Held og lykke med træningen, og genoptræningen.

Niske

Niske: Der er pokkers til forskel på letvægt og tunge roere. Der er vel minst en 15-20 roere i Danmark, eller mere, der kan komme under 6.15 - men de vejer også en del mere en Eskild. Det rokker ikke ved at det er et højt mål

Link to comment
Share on other sites

Mine mål er ret beskedne, hvis jeg overhovedet har nogen:

Bænk 90 kilo

Military 70 kilo (1 RM)

Smide ca. 5 kilo fedt......

Til gengæld tror jeg nok, det er ret realistisk. :)

Hva fa'en, har the awful dworfman fået en ny profil på MOl? Det er da ikke helt efter reglerne.... :devil:

en realist.....ahhh det kan jeg li´ :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er det på Concept II ro-ergometer?

Selvfølgelig - findes der andre? ;)

Er Eskild Ebbesens nye verdensrekord ikke på 6:07.1?
Men Eskild er jo letvægter.

6:10 er hårdt, men ikke umuligt.

Andreas B

Dvs. at du kunne have været i top-20 ved sidste indendørs-vm? Og være i stand til at slå danmarksrekorden.....

Du må godt nok være i form :) . Respekt for det. Held og lykke med træningen, og genoptræningen.

Niske

Niske: Der er pokkers til forskel på letvægt og tunge roere. Der er vel minst en 15-20 roere i Danmark, eller mere, der kan komme under 6.15 - men de vejer også en del mere en Eskild. Det rokker ikke ved at det er et højt mål

Det har du selvfølgelig ret i Arne, men det ændrer ikke det faktum, at en tid på sub 6:10 ville give en top-50 placering ved vm i Boston, plus at det ville have givet adgang til finalen i år(2003) i den åbne klasse, og en top-10 placering i masters/heavyweight.

Og den danske rekord er:

Senior:

19-22 år Bertil Samuelson Lyngby 1996 06:01,6

23-29 år Lars Christensen Silkeborg 1996 05:55,5

Begge over 75 kg. Derfor min kommentar. Og du har da selvfølgelig også ret i, at det er en temmelig giftig tid at gå efter, især efter en knæoperation :)

Niske

(picking a fight with the MOD) :devil:

Link to comment
Share on other sites

B) Mine mål er at komme i en jernhård fysisk form...

Jeg har sat mig for at øge min styrke i vægttræningen og forbedre min kondition...

Jeg vil have en jernhård og rå allround fysik...

Det ville ikke gøre noget, at jeg steg lidt i kropsvægt 2-3 kg, men det skal "sidde" godt.. Det primære for mig vil være maksimal funktionel styrke blandet med udholdenhed...

Jeg har i den forbindelse besluttet mig for, at implementere sandsæktræning i mit normale skema...Samt at begynde at svømme igen (motionssvømmer).

Jeg vil meget gerne se hardcore ud, men det skal stadig være således, at jeg ER stærkere end jeg ser ud til at være end at jeg SER stærkere ud end jeg er!!

Det vil i 2004 være gældende for mig, at hæve min fysiske kunne, så jeg kan være klar til afsluttende fysiske eksamen starten af 2005....

Mit fremtidige mål med karrieren er at søge ind til AKS eller som BG.....

God Jul og rigtig godt nytår...

Pas på jer selv

FKP :santa2: :xmas:

Link to comment
Share on other sites

mit mål: at få mig et liv.

Skulle det slå fejl, tror jeg bare jeg vil op at bænke 100kg og dødløfte 200kg samt få min tid på 5km løb under 20min.

Jeg havde også en eller anden ide om at løbe copenhagen marathon, men taget i betragtning at jeg allerede har fået den næste skade der afholder mig fra løb, før jeg slap af med den sidste, er det udskudt et år.

Link to comment
Share on other sites

Dvs. at du kunne have været i top-20 ved sidste indendørs-vm? Og være i stand til at slå danmarksrekorden.....
Yepper - roede Sjællandske mesterskaber for nogle uger siden. Blev nr. 2 med 6.14,6.

Har stort set ikke dyrket intervaltræning i år. Hvis knæet kommer sig godt (roede min første tur siden operationen igår - det gik alle tiders) og får jeg ordentligt tid til træning, mener jeg som sagt ikke 6:10 er urealistisk.

Du må godt nok være i form  . Respekt for det. Held og lykke med træningen, og genoptræningen.

Njoe - er nok i OK form. Men sagen er den, at indendørs roning er en relativt lille sport i Danmark. Den dyrkes primært af de "rigtige" roere som vintertidsfordriv. Ikke alle roerne stiller op til konkurrencerne. Mit bud er derfor, at der er betydeligt flere i Danmark, der kan trække sub 6:10, end det umiddelbart fremgår af sidste års resultater.

Undrer mig forøvrigt, at der ikke er nogen, der tager anstød af mit ro-mål nr. 2 (9000m/30min). At dømme ud fra det statistiske materiale, der findes på nettet vil dette mål være en langt større bedrift. Dette skyldes formentlig, at der findes endnu færre, der ror 30 min.

Anyhow - held og lykke med jeres mål for 2004 allesammen. :santa2:

Andreas B

Link to comment
Share on other sites

Hmm mine SL-mål for næste år afhænger lidt af om jeg får råd til udstyr... sker dette vil det nok mest komme til at dreje som om at få kørt det ind bedst muligt og vænne sig til det... ellers ser det ud som følger

Dødløft: 240kg (nu 200kg)

Bænk: mindst 120kg (nu 100kg)

Squat med knæbind: 220kg (nu omkring de 180kg vil jeg tro)

Min vægt vil jeg så vidt mulig gerne holde under de 100kg... nok holder jeg at styrkeløft men hvis kg ikke sidder ordentligt og jeg bliver direkte fed (mener selv jeg er lidt småbuttet nu) ja så skal der smides lidt ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er hvad jeg lige kunne komme på

1: Armene skal være større, gerne over 40cm :) (38cm nu)

2: Komme op på 80kg uden at øge i fedtprocent ( 74kg nu)

3: Bænke 140kg (130kg mit bedste til dags dato)

4: Blive stærkere i dødløft (3 reps 130kg nu)

5: Komme igang med at træne thaiboxing igen ( Har holdt pause pga. ødelagt skinneben)

6: Undgå flere skader i forbindelse med punkt 5.

7: Det kunne være fedt at blive smidig igen (er blevet lidt stiv i det)

Edited by JON
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share